5553 записи
Добрий день Чи можливо підключити бензогенератор який перероблений під газ до газової труби для подальшого користування Які документи для цього потрібні?
Добрий день
Чи можливо підключити бензогенератор який перероблений під газ до газової труби для подальшого користування
Які документи для цього потрібні?
Добрий день Іріна.
Державними будівельними нормами не передбачено розміщення зазначеного обладнання в житлових будинках ( на об'єктах пообутових споживачів).
Дякуємо за звернення.
Державними будівельними нормами не передбачено розміщення зазначеного обладнання в житлових будинках ( на об'єктах пообутових споживачів).
Дякуємо за звернення.
Державними будівельними нормами не передбачено розміщення зазначеного обладнання в житлових будинках ( на об'єктах пообутових споживачів).
У меня нет в почте письма, как быть
У меня нет в почте письма, как быть
Добрий день Светлана.
Заходьте під тим логіном, що не підтверджений - система згенерує новий лист, або здійсніть нову реєстрацію на іншу ел пошту
Дякуємо за звернення.
Заходьте під тим логіном, що не підтверджений - система згенерує новий лист, або здійсніть нову реєстрацію на іншу ел пошту
Дякуємо за звернення.
Заходьте під тим логіном, що не підтверджений - система згенерує новий лист, або здійсніть нову реєстрацію на іншу ел пошту
Не могу зайти в кабинет, вернее захожу,а посмотреть или внести показания не могу, за декабрь в январе еще вносила показания
Не могу зайти в кабинет, вернее захожу,а посмотреть или внести показания не могу, за декабрь в январе еще вносила показания
Добрий день Светлана.
Вам необхідно підтвердити свою реєстрацію. (у своєму поштовику знайти лист від АТ Херсонгаз та підтвердити реєстрацію на svetlanakk1970@gmail.com. слід також перевірити папку СПАМ). Або використовувати для входу підтверджений логін - Kopytova-sb@ukr.net
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно підтвердити свою реєстрацію. (у своєму поштовику знайти лист від АТ Херсонгаз та підтвердити реєстрацію на svetlanakk1970@gmail.com. слід також перевірити папку СПАМ). Або використовувати для входу підтверджений логін - Kopytova-sb@ukr.net
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно підтвердити свою реєстрацію. (у своєму поштовику знайти лист від АТ Херсонгаз та підтвердити реєстрацію на svetlanakk1970@gmail.com. слід також перевірити папку СПАМ). Або використовувати для входу підтверджений логін - Kopytova-sb@ukr.net
16086320 м.Херсон. вул Шенгелія 8 кв 142 .. показники за січень 2025 ..... року 0467..
16086320 м.Херсон. вул Шенгелія 8 кв 142 .. показники за січень 2025 ..... року 0467..
Добрий день Светлана.
Дякуємо, але наступного разу будь ласка надавайте показники виключно у період з 01 по 05 число
Дякуємо за звернення.
Дякуємо, але наступного разу будь ласка надавайте показники виключно у період з 01 по 05 число
Дякуємо за звернення.
Дякуємо, але наступного разу будь ласка надавайте показники виключно у період з 01 по 05 число
Хозяева выехали около 3 лет назад нужно передать показания счётчика 23783---8062 М3
Хозяева выехали около 3 лет назад нужно передать показания счётчика 23783---8062
М3
Добрий день Леонт'єва Людмила.
Для проведення звірки за показниками (в разі їх тривалого не надання), Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому не потрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками (в разі їх тривалого не надання), Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому не потрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками (в разі їх тривалого не надання), Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз».
В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника.
Надати заяву на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця.
Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому не потрібен буде перерахунок.
А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ».
Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця:
1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена.
2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото.
3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz
4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні.
З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи.
УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Показники за січень 1269
Показники за січень 1269
Добрий день Балацька Марина.
дякуємо
Дякуємо за звернення.
дякуємо
Дякуємо за звернення.
дякуємо
Доброго дня! Не можу зайти в особистий кабінет. Передаю показники за січень 2025: О/р 54207 м. Херсон показник: 2486; О/р 43198 м.Херсон показник: 742; О/р 2386 м.Херсон показник: 664. Вайбер не приймає показники
Доброго дня! Не можу зайти в особистий кабінет. Передаю показники за січень 2025:
О/р 54207 м. Херсон показник: 2486;
О/р 43198 м.Херсон показник: 742;
О/р 2386 м.Херсон показник: 664.
Вайбер не приймає показники
Добрий день Світлана.
Кабінет працює, будь ласка уточніть в чому саме у вас виникають складнощі у користуванні.
Дякуємо за звернення.
Кабінет працює, будь ласка уточніть в чому саме у вас виникають складнощі у користуванні.
Дякуємо за звернення.
Кабінет працює, будь ласка уточніть в чому саме у вас виникають складнощі у користуванні.
Показник за січень 2025р. 62843. О/р 213254
Показник за січень 2025р. 62843. О/р 213254
Добрий день Галина.
дякуємо
Дякуємо за звернення.
дякуємо
Дякуємо за звернення.
дякуємо
Ваш сайт не працює, тому прошу вас внести показники . Газу в нас давно вже немає, тому показники попередні 27482.
Ваш сайт не працює, тому прошу вас внести показники . Газу в нас давно вже немає, тому показники попередні 27482.
Добрий день Олександра.
Особистий кабінет працює, будь ласка уточніть в чому у вас виникають складнощі та з якого ви населеного пункту.
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює, будь ласка уточніть в чому у вас виникають складнощі та з якого ви населеного пункту.
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює, будь ласка уточніть в чому у вас виникають складнощі та з якого ви населеного пункту.
Добрий день. Вже третій день намагаюсь зайти в особистий кабінет і внести показники. Ваш сайт не працює!
Добрий день. Вже третій день намагаюсь зайти в особистий кабінет і внести показники. Ваш сайт не працює!
Добрий день Олександра.
Особистий кабінет працює, ,будь ласка уточніть в чому саме у вас виникають складнощі із роботою
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює, ,будь ласка уточніть в чому саме у вас виникають складнощі із роботою
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює, ,будь ласка уточніть в чому саме у вас виникають складнощі із роботою