5068 записів
Выставили лишние показания, куда обращаться.
Выставили лишние показания, куда обращаться.
Добрий день Илона.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Переплата на 01.11.20 составила почти 200 грн. В конце месяца , кроме использованных кубов, выставили долг 300 грн. За какой период образовался, вдруг, этот долг, если количество использованного газа по показаниям счетчика совпадает с вашими.
Переплата на 01.11.20 составила почти 200 грн. В конце месяца , кроме использованных кубов, выставили долг 300 грн. За какой период образовался, вдруг, этот долг, если количество использованного газа по показаниям счетчика совпадает с вашими.
Добрий день Екатерина.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік.
Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються.
З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Передала показники за листопад місяць 21820, ще уточняли ,що багато.Просили фото лічильника .Скинула .Зайшла в кабінет не розцінено за листопад 2020 року
Передала показники за листопад місяць 21820, ще уточняли ,що багато.Просили фото лічильника .Скинула .Зайшла в кабінет не розцінено за листопад 2020 року
Добрий день Світлана.
Якщо ви насправді спожили такий великий обсяг, будь ласка вишліть фото лічильника на вайбер за телефоном: 095 283 15 19 із вказанням населеного пункту та особового рахунка/адреси або на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо ви насправді спожили такий великий обсяг, будь ласка вишліть фото лічильника на вайбер за телефоном: 095 283 15 19 із вказанням населеного пункту та особового рахунка/адреси або на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо ви насправді спожили такий великий обсяг, будь ласка вишліть фото лічильника на вайбер за телефоном:
095 283 15 19 із вказанням населеного пункту та особового рахунка/адреси або на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua
Действует ли на сегодняшний день программа бесплатной установки прибора учета? На каких условиях?
Действует ли на сегодняшний день программа бесплатной установки прибора учета?
На каких условиях?
Добрий день Ирина.
Якщо за вашою адресою ніколи не було встановлено лічильника, вам необхідно звернутися із відповідною заявою на Поповича 3 каб 11
Дякуємо за звернення.
Якщо за вашою адресою ніколи не було встановлено лічильника, вам необхідно звернутися із відповідною заявою на Поповича 3 каб 11
Дякуємо за звернення.
Якщо за вашою адресою ніколи не було встановлено лічильника, вам необхідно звернутися із відповідною заявою на Поповича 3 каб 11
День добрый! Необходимо вызвать контролера, 200 лет 20-47 По телефону не могу дозвонится. Спасибо
День добрый!
Необходимо вызвать контролера, 200 лет 20-47
По телефону не могу дозвонится.
Спасибо
Добрий день Ирина.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 або особисто заповнити заяву у найближчому абопнункті.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 або особисто заповнити заяву у найближчому абопнункті.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 або особисто заповнити заяву у найближчому абопнункті.
Как переоформить договор в связи со смертью собственника? Где и какие надо документи? Свидоцтво про право на спадщину на двоих спиввласникив.
Как переоформить договор в связи со смертью собственника? Где и какие надо документи? Свидоцтво про право на спадщину на двоих спиввласникив.
Добрий день Любовь.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи:
- документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення);
- документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта).
- якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою.
Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту.
В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Добрий день. Мені потрібно викликати контролера для для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників. За номером 31-65-55 дозвонитись неможливо. Яким чином викликати контролера?
Добрий день. Мені потрібно викликати контролера для для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників. За номером 31-65-55 дозвонитись неможливо. Яким чином викликати контролера?
Добрий день Оксана.
Контролера можна викликати за телефоном або особисто заповнити заяву у найближчому абопнункті. Білозерська районна дільниця Херсонського міжрайонного управління 75000, смт.Білозерка, провулок Чаленка,1, тел.код — 05547 Управління обліку газу 3-37-63
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном або особисто заповнити заяву у найближчому абопнункті. Білозерська районна дільниця Херсонського міжрайонного управління 75000, смт.Білозерка, провулок Чаленка,1, тел.код — 05547 Управління обліку газу 3-37-63
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном або особисто заповнити заяву у найближчому абопнункті.
Білозерська районна дільниця Херсонського міжрайонного управління
75000, смт.Білозерка, провулок Чаленка,1, тел.код — 05547
Управління обліку газу 3-37-63
Добрий день. Мені потрібно викликати контролера для для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників. За номером 31-65-55 дозвонитись неможливо. Яким чином викликати контролера?
Добрий день.
Мені потрібно викликати контролера для для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників.
За номером 31-65-55 дозвонитись неможливо.
Яким чином викликати контролера?
Добрий день Олега.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 або особисто заповнити заяву у найближчому абопнункті.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 або особисто заповнити заяву у найближчому абопнункті.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 або особисто заповнити заяву у найближчому абопнункті.
Прошу надати роз'яснення щодо оплати за природний газ. В липні було здійснено оплату в розмірі 1625 гривень за показник спожитого газу - 47854. В жовтні подали показник - 47880. Різниця - 26 кубів Х 6.2 = 161.2 Здійснено оплату - 100 грн. В листопаді подали показник - 47904. Різниця - 24 Х 7.82 = 187.6 Загальна сума до оплати - 348.8 - 100 =248.8 05.12.2020 - в особистому кабінеті з'явивився борг за листопад - 83 куба - 509.92. На підставі чого? Прошу надіслати роз'яснення на мою електронну адресу.
Прошу надати роз'яснення щодо оплати за природний газ.
В липні було здійснено оплату в розмірі 1625 гривень за показник спожитого газу - 47854.
В жовтні подали показник - 47880.
Різниця - 26 кубів Х 6.2 = 161.2
Здійснено оплату - 100 грн.
В листопаді подали показник - 47904.
Різниця - 24 Х 7.82 = 187.6
Загальна сума до оплати - 348.8 - 100 =248.8
05.12.2020 - в особистому кабінеті з'явивився борг за листопад - 83 куба - 509.92.
На підставі чого?
Прошу надіслати роз'яснення на мою електронну адресу.
Добрий день Оксана.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік.
Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються.
З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Оплата здійснена наперед. як повернути кошти. чи можливо перекинути їх на інший рахунок?
Оплата здійснена наперед. як повернути кошти. чи можливо перекинути їх на інший рахунок?
Добрий день Галина.
Будь ласка уточніть оплата за що?
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть оплата за що?
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть оплата за що?