Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4940 записів
Анна від 13103 Каховка написав 03.08.2020:
Добрый день, обращаюсь к вам по поводу ремонта трубы по улице Гоголя. Вы мне 29.07. написали что решение по поводу ремонта будет принято в течении 2 дней. Но по сегодняшний день никто даже не приближался , мы все сидим без газа.Человек который виноват в аварии до сих пор не оплатил штраф. Долго нам сидеть без газа, подскажите номер телефона куда я могу позвонить по этому поводу
Добрый день, обращаюсь к вам по поводу ремонта трубы по улице Гоголя. Вы мне 29.07. написали что решение по поводу ремонта будет принято в течении 2 дней. Но по сегодняшний день никто даже не приближался , мы все сидим без газа.Человек который виноват в аварии до сих пор не оплатил штраф. Долго нам сидеть без газа, подскажите номер телефона куда я могу позвонить по этому поводу
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Наразі вирішується питання щодо закупівлі матеріалів для проведення ремонтних робіт.
Дякуємо за звернення.
Наразі вирішується питання щодо закупівлі матеріалів для проведення ремонтних робіт.
Авраменко В.Д. від 9-4025 м.Гола Пристань, вул.К.Маркса, буд.60, кв.25 написав 31.07.2020:
Голові правління АТ Херсонгаз Зангієву А.Г. Заявление Я Авраменко В.Д., л/счет 9-4025 м.Гола Пристань, вул.К.Маркса, буд.60, кв.25 направляю копии документов, подтверждающих оплату суммы 104,53 грн за розподіл газа за ИЮЛЬ 2020г. Прошу внести сумму оплаты в мой лицевой счет. Прилагаю данные паспорта и кода, копию квитанции об оплате.
Голові правління АТ Херсонгаз Зангієву А.Г. Заявление Я Авраменко В.Д., л/счет 9-4025 м.Гола Пристань, вул.К.Маркса, буд.60, кв.25 направляю копии документов, подтверждающих оплату суммы 104,53 грн за розподіл газа за ИЮЛЬ 2020г. Прошу внести сумму оплаты в мой лицевой счет. Прилагаю данные паспорта и кода, копию квитанции об оплате.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Авраменко В.Д..
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Авраменко В.Д. від 9/4025 Голая Пристань написав 30.07.2020:
За розподіл газа за июль 2020 я оплатил 09.07.2020 в сумме 104.53грн. Через Райфайзен банк Аваль. Почему до сих пор указанная суима числится как долг?
За розподіл газа за июль 2020 я оплатил 09.07.2020 в сумме 104.53грн. Через Райфайзен банк Аваль. Почему до сих пор указанная суима числится как долг?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Авраменко В.Д..
Оплата від 09.07.20 не надходила. Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Оплата від 09.07.20 не надходила. Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Марина від 8174 написав 30.07.2020:
В Новой Каховке не могут сделать перерасчёт с марта месяца,говорят с Херсона не пришли документы.Сколько должен делаться перерасчет?Куда обращаться в случае бездействия?
В Новой Каховке не могут сделать перерасчёт с марта месяца,говорят с Херсона не пришли документы.Сколько должен делаться перерасчет?Куда обращаться в случае бездействия?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Який перерахунок? Які документи мають прибути з обласного центру? До кого саме та коли ви зверталися в Новій Каховці? Чи писали ви письмове звенення?
Дякуємо за звернення.
Який перерахунок? Які документи мають прибути з обласного центру? До кого саме та коли ви зверталися в Новій Каховці? Чи писали ви письмове звенення?
Стрелова Татьяна Владимировна від 7080625 Херсон написав 30.07.2020:
Повторно отправила пакет документов о июльской оплате на Secretary@gaz.kherson.ua Стрелова Т.В.
Повторно отправила пакет документов о июльской оплате на Secretary@gaz.kherson.ua Стрелова Т.В.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Стрелова Татьяна Владимировна.
Якщо всі документи у наявності зверенння буде зареєстровано протягом доби.
Дякуємо за звернення.
Якщо всі документи у наявності зверенння буде зареєстровано протягом доби.
Стрелова Татьяна Владимировна від 7080625 Херсон написав 30.07.2020:
Я сегодня отправила пакет документов по новому платежу. Заявление от 29.07.20. Стрелова Т.В.
Я сегодня отправила пакет документов по новому платежу. Заявление от 29.07.20. Стрелова Т.В.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Стрелова Татьяна Владимировна.
Інших документів на вказаний ПІБ не надходило.
Дякуємо за звернення.
Інших документів на вказаний ПІБ не надходило.
Стрелова Татьяна Владимировна від 7080625 Херсон написав 30.07.2020:
Комплект документов по оплате распределения газа отправила на эл .почту. Стрелова Т.В. л/с 7080625,(Ушакова46, кв.101) т.0677586752
Комплект документов по оплате распределения газа отправила на эл .почту. Стрелова Т.В. л/с 7080625,(Ушакова46, кв.101) т.0677586752
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Стрелова Татьяна Владимировна.
Ваше звернення від 15.04.20 розглянуто, сума врахована 29.04.20
Дякуємо за звернення.
Ваше звернення від 15.04.20 розглянуто, сума врахована 29.04.20
Анна від 13103 Каховка написав 29.07.2020:
Спасибо огромное обнадежили, будем надеется что наши каховские не подведут и скоро сделают ремонт трубы
Спасибо огромное обнадежили, будем надеется что наши каховские не подведут и скоро сделают ремонт трубы
Анна від 13103 Каховка написав 29.07.2020:
Спасибо вам за информацию, будем надеяться что будет так как вы написали.
Спасибо вам за информацию, будем надеяться что будет так как вы написали.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Станом на 16.00 оплата за вчинені збитки виконана.
Дякуємо за звернення.
Станом на 16.00 оплата за вчинені збитки виконана.
Анастасия від Станислав написав 29.07.2020:
Вы вообще ни в чем не помогли!!! Вам никто не хамил!!! Сколько раз Вас просили о помощи жители?! В чем Вы помогли?!
Вы вообще ни в чем не помогли!!! Вам никто не хамил!!! Сколько раз Вас просили о помощи жители?! В чем Вы помогли?!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
Для отримання фактичної консультації для допомоги у вірішенні конкретного питання, необхідно отримати запитання (або опис події) та дані споживача, у якого це питання виникло. Або, наприклад звернутися до місцевих органів влади, які щоденно інформуються про стан виконання робіт. Якщо ви не є фахівцем у газовій галузі і не працівником товариства, будь ласка не треба консультувати у гостьовій книзі АТ Херсонгаз інших споживачів. На їх конкретні запитання - вони вже отримали конкретну консультацію.
Дякуємо за звернення.
Для отримання фактичної консультації для допомоги у вірішенні конкретного питання, необхідно отримати запитання (або опис події) та дані споживача, у якого це питання виникло. Або, наприклад звернутися до місцевих органів влади, які щоденно інформуються про стан виконання робіт. Якщо ви не є фахівцем у газовій галузі і не працівником товариства, будь ласка не треба консультувати у гостьовій книзі АТ Херсонгаз інших споживачів. На їх конкретні запитання - вони вже отримали конкретну консультацію.