Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4940 записів
Анастасия від Станислав написав 29.07.2020:
Оператор, как вы требуете данные газовщиков, напишите свои данные!
Оператор, как вы требуете данные газовщиков, напишите свои данные!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться. Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач.
Дякуємо за звернення.
Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться. Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач.
Анна від 13103 Каховка написав 29.07.2020:
Вот это ответили так ответили.А если виновник дтп через полгода будет 《відшкодовувати збитки》нам что все это время сидеть без газа.Подскажите куда нам обращаться в таком случае.
Вот это ответили так ответили.А если виновник дтп через полгода будет 《відшкодовувати збитки》нам что все это время сидеть без газа.Подскажите куда нам обращаться в таком случае.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Друга сторона вже отримала рахунок та сьогодні він має бути сплачений. Ремонтні роботи буде запланово на найближчі 2 дні.
Дякуємо за звернення.
Друга сторона вже отримала рахунок та сьогодні він має бути сплачений. Ремонтні роботи буде запланово на найближчі 2 дні.
Анна від 13103 Каховка написав 29.07.2020:
Добрый день.В Каховке по ул. Гоголя уже 4 день нет газа в пяти домах. В горгазе каждый день говорят по телефону, что ведутся ремонтные работы хотя мы никого там не видели. Скажите пожалуйста сколько нам ждать у всех дети. За распределение газа деньги платим вовремя иначе пеня, а какже то, что мы сидим без газа, вы будете нам платить за это. Обьясните сколько в таких случаях проводятся ремонтные работы(машина врезалась в трубу и повредила еще 26.07)
Добрый день.В Каховке по ул. Гоголя уже 4 день нет газа в пяти домах. В горгазе каждый день говорят по телефону, что ведутся ремонтные работы хотя мы никого там не видели. Скажите пожалуйста сколько нам ждать у всех дети. За распределение газа деньги платим вовремя иначе пеня, а какже то, что мы сидим без газа, вы будете нам платить за это. Обьясните сколько в таких случаях проводятся ремонтные работы(машина врезалась в трубу и повредила еще 26.07)
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Для виконання ремонтних робіт, винуватець ДТП зобовязаний відшкодувати завдані збитки щодо пошкодження вводу на газопроводі-переході. Також повідомляємо, що за розподіл газу розрахунок проводится виключно по факту спожитих кубів протягом визначеного газового року.
Дякуємо за звернення.
Для виконання ремонтних робіт, винуватець ДТП зобовязаний відшкодувати завдані збитки щодо пошкодження вводу на газопроводі-переході. Також повідомляємо, що за розподіл газу розрахунок проводится виключно по факту спожитих кубів протягом визначеного газового року.
Стрелова Татьяна Владимировна від 7080625 Херсон написав 29.07.2020:
Вы упорно не отвечаете на мой вопрос-почему при наличии в платежном документе всех перечисленных вами данных, а именно : л/с, Ф.И.О., адрес, назначение платежа, платеж попадает на "особливий рахунок". И это уже не в первый раз. Свяжите меня с бухгалтером, может он сможет ответить. Стрелова Т.В. т.0677586752
Вы упорно не отвечаете на мой вопрос-почему при наличии в платежном документе всех перечисленных вами данных, а именно : л/с, Ф.И.О., адрес, назначение платежа, платеж попадает на "особливий рахунок". И это уже не в первый раз. Свяжите меня с бухгалтером, может он сможет ответить. Стрелова Т.В. т.0677586752
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Стрелова Татьяна Владимировна.
Повторно надаємо інформацію Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Повторно надаємо інформацію Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Анастасия від Станислав написав 29.07.2020:
Мы не в суде, чтоб вам доказательства предъявлять. Вы от всех какие-то доказательства просите. Ваша контора должна помогать гражданам в их просьбах, для этого и созданы гостевые и горячие линии, тем более, что мы все платим за газ и подводы газа. А про эмоции, это ещё не эмоции, вам описывают ситуацию. Вы лично, отвечающие построек экрана, как бы вы вели себя в подобной ситуации? Без газа, электричества и воды? Вы, не как работник, сухо отвечающие на вопросы, а как человек?
Мы не в суде, чтоб вам доказательства предъявлять. Вы от всех какие-то доказательства просите. Ваша контора должна помогать гражданам в их просьбах, для этого и созданы гостевые и горячие линии, тем более, что мы все платим за газ и подводы газа. А про эмоции, это ещё не эмоции, вам описывают ситуацию. Вы лично, отвечающие построек экрана, как бы вы вели себя в подобной ситуации? Без газа, электричества и воды? Вы, не как работник, сухо отвечающие на вопросы, а как человек?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
Гостьові та гарячі лінії створені для оперативної консультації по фактичним питанням. Для проведення оперативної констульації, перш за все, абонет надає свої дані: населений пункт та особовий рахунок. Не маючи конкретних даних, нажаль, неможливо надати вам інформаційну допомогу.
Дякуємо за звернення.
Гостьові та гарячі лінії створені для оперативної консультації по фактичним питанням. Для проведення оперативної констульації, перш за все, абонет надає свої дані: населений пункт та особовий рахунок. Не маючи конкретних даних, нажаль, неможливо надати вам інформаційну допомогу.
Анастасия від Станислав написав 29.07.2020:
При чем здесь текущий счёт?! Вам уже сколько обращений было по поводу сроков в Станиславе?! По существу ваша контора ничего не говорит, как и ваши работники. Тут можно много написать, что они людям говорят, и что купите себе электрические плиты, что они 500 гривень стоят, так вот пусть Херсонгаз выделит каждому жителю 500 грн.; и что на вашей улице не скоро включат. Правильно люди хотят уже и в СМИ сообщать и в прокуратуру
При чем здесь текущий счёт?! Вам уже сколько обращений было по поводу сроков в Станиславе?! По существу ваша контора ничего не говорит, как и ваши работники. Тут можно много написать, что они людям говорят, и что купите себе электрические плиты, что они 500 гривень стоят, так вот пусть Херсонгаз выделит каждому жителю 500 грн.; и что на вашей улице не скоро включат. Правильно люди хотят уже и в СМИ сообщать и в прокуратуру
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
Будь ласка уточніть, крім емоційних висловів, чи є у вас докази обвинувачень, які ви описуєте?
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть, крім емоційних висловів, чи є у вас докази обвинувачень, які ви описуєте?
Стрелова Татьяна Владимировна від 7080625 Херсон написав 28.07.2020:
Запрашиваемые вами документы по оплате я в ближайшее время вышлю, но мой вопрос глубже- в платежке указан о/р 20-7080625 , адрес, Ф.И.О., за распределение. Каким образом платеж попадает в категорию неопределенных платеже?. Стрелова Т.В. т.0677586752
Запрашиваемые вами документы по оплате я в ближайшее время вышлю, но мой вопрос глубже- в платежке указан о/р 20-7080625 , адрес, Ф.И.О., за распределение. Каким образом платеж попадает в категорию неопределенных платеже?. Стрелова Т.В. т.0677586752
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Стрелова Татьяна Владимировна.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Анастасия від Станислав написав 28.07.2020:
Когда закончится газовая блокада Станислава? Вчера приехало куча машин, тетенек деловых, уселись опять же в местном кафе с бумажками и уехали?! Сколько можно? Вы хоть понимаете сейчас в селе воды нет, с электричеством проблема, лишний раз ничего не включить, потому что вылетает, людям нужно самим кушать, детей и живность кормить. У нас 21 век или средневековье?
Когда закончится газовая блокада Станислава? Вчера приехало куча машин, тетенек деловых, уселись опять же в местном кафе с бумажками и уехали?! Сколько можно? Вы хоть понимаете сейчас в селе воды нет, с электричеством проблема, лишний раз ничего не включить, потому что вылетает, людям нужно самим кушать, детей и живность кормить. У нас 21 век или средневековье?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок
Калит від О/Р 12867, Аскания Нова написав 28.07.2020:
Добрый день. Я отправил вам на Эл. Почту Заяву на зарахування коштiв 16.07.2020 с необходимыми копиями. Сообщите пожалуйста, когда ожидать ответ и зачисление средств. Заранее спасибо.
Добрый день. Я отправил вам на Эл. Почту Заяву на зарахування коштiв 16.07.2020 с необходимыми копиями. Сообщите пожалуйста, когда ожидать ответ и зачисление средств. Заранее спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Калит.
Звернення відпрацьовуються протягом місяця, зарахування ви можете побачити у своєму особистом укабінеті - Головна Мій кабінет Розрахунок за розподіл газу
Дякуємо за звернення.
Звернення відпрацьовуються протягом місяця, зарахування ви можете побачити у своєму особистом укабінеті - Головна Мій кабінет Розрахунок за розподіл газу
Анна від 13103 Каховка написав 28.07.2020:
Здраствуйте .Я по поводу ремонта трубы на Гоголя.Вы спрашиваете обращались ли мы в нашу дільницю, конечно вызывали аварийку- они и перекрыли газ.Сегодня звонила им они ответили что ведутся ремонтные работы но там никого не видно.Может хоть кто-то сказать, когда дадут газ, а то уже 3 день без газа
Здраствуйте .Я по поводу ремонта трубы на Гоголя.Вы спрашиваете обращались ли мы в нашу дільницю, конечно вызывали аварийку- они и перекрыли газ.Сегодня звонила им они ответили что ведутся ремонтные работы но там никого не видно.Может хоть кто-то сказать, когда дадут газ, а то уже 3 день без газа
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Аварійна служба не виконує ремонтні роботи, її завдання - локалізувати можливу аварійну ситуацію, попередити витік газу. Будь ласка уточніть чи зверталися ви до сервісного центру із заявкою на ремонт?
Дякуємо за звернення.
Аварійна служба не виконує ремонтні роботи, її завдання - локалізувати можливу аварійну ситуацію, попередити витік газу. Будь ласка уточніть чи зверталися ви до сервісного центру із заявкою на ремонт?