Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5068 записів
Валерий від 224293 написав 31.10.2020:
Согласно квитанции Абанка #23092094 от 11.02.20 Ваш а́дрес (код 03355353) было оплачено 127.51 грн. Эта сумма не учтена́ в расчете по распределению газа по счету 224293, а также банку не во́звращена.В этим прошу принять платеж на указанный счет или произвести ее возврат банку
Согласно квитанции Абанка #23092094 от 11.02.20 Ваш а́дрес (код 03355353) было оплачено 127.51 грн. Эта сумма не учтена́ в расчете по распределению газа по счету 224293, а также банку не во́звращена.В этим прошу принять платеж на указанный счет или произвести ее возврат банку
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валерий.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Володимир від 235328 написав 31.10.2020:
Добрий ранок! НАК «Нафтогаз» відмовився від підвищення цін на газ для населення в місяць виборів, у жовтні. Газопостачальна компанія встановила ціну на природний газ для побутових клієнтів в жовтні 2020 року на рівні 4,70 грн/куб. м з ПДВ та без урахування вартості розподілу (доставки). У порівнянні з вереснем ціна газу не змінилася. Будь ласка, поясніють причину збільшення роздрібноі ціни за газ для населення в ТОВ Херсонрегіонгаз з 4,99 гривень в вересні до 6,20 гривень в жовтні 2020 року. З повагою, Володимир
Добрий ранок! НАК «Нафтогаз» відмовився від підвищення цін на газ для населення в місяць виборів, у жовтні. Газопостачальна компанія встановила ціну на природний газ для побутових клієнтів в жовтні 2020 року на рівні 4,70 грн/куб. м з ПДВ та без урахування вартості розподілу (доставки). У порівнянні з вереснем ціна газу не змінилася. Будь ласка, поясніють причину збільшення роздрібноі ціни за газ для населення в ТОВ Херсонрегіонгаз з 4,99 гривень в вересні до 6,20 гривень в жовтні 2020 року. З повагою, Володимир
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Яна від 207481 написав 30.10.2020:
Добрый день! Купили дом. Подали документы на узаконивание самовольно установленого котла. Подскажите пожалуйста сколько времени должно пройти до того как нашей заявке присвоят номер?
Добрый день! Купили дом. Подали документы на узаконивание самовольно установленого котла. Подскажите пожалуйста сколько времени должно пройти до того как нашей заявке присвоят номер?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Яна.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Яна від Херсон написав 29.10.2020:
Добрый день! Купили дом. Подали документы на узаконивание самовольно установленого котла. Подскажите пожалуйста сколько времени должно пройти до того как нашей заявке присвоят номер?
Добрый день! Купили дом. Подали документы на узаконивание самовольно установленого котла. Подскажите пожалуйста сколько времени должно пройти до того как нашей заявке присвоят номер?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Яна.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок та населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок та населений пункт
Сергій від 12109 Нова Каховка написав 28.10.2020:
Добрий день Сергій. Повідомляємо, що за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання по Вашому об'єкту (об'єктах) склав 300 м.куб. та у відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення. Дякуємо за звернення. Що ви мені пишете за бред коли обсяг спожитого газу у мене 40 кубів
Добрий день Сергій. Повідомляємо, що за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання по Вашому об'єкту (об'єктах) склав 300 м.куб. та у відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення. Дякуємо за звернення. Що ви мені пишете за бред коли обсяг спожитого газу у мене 40 кубів
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Олександр Иванович від 11589 Каховка Херсон.обл. написав 27.10.2020:
Здравствуйте,не могу дозвониться на свою дiльницу ни по одному тел Хотела бы узнать сумму задолжности!!!
Здравствуйте,не могу дозвониться на свою дiльницу ни по одному тел Хотела бы узнать сумму задолжности!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр Иванович.
Зверніться до колл-центру 0552- 31 65 55
Дякуємо за звернення.
Зверніться до колл-центру 0552- 31 65 55
Ольга пгт. Камышаны від 208223 написав 27.10.2020:
Здравствуйте. Я слышала что 26 октября по 1 ноября можно заключать договора на закупку газа потрибителем так сказать газ про запас. Это правда как это можно сделать?
Здравствуйте. Я слышала что 26 октября по 1 ноября можно заключать договора на закупку газа потрибителем так сказать газ про запас. Это правда как это можно сделать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга пгт. Камышаны.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Оксана від М. Херсон написав 26.10.2020:
Скажіть будь ласка, які норми та правила установки газового лічильника на подвір'ї ?
Скажіть будь ласка, які норми та правила установки газового лічильника на подвір'ї ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
З даного питання будь ласка зврніться до сервісного центру .м.Херсон, Поповича, 3
Дякуємо за звернення.
З даного питання будь ласка зврніться до сервісного центру .м.Херсон, Поповича, 3
Милоненко Наталія від 250 Нова Каховка написав 26.10.2020:
Доброго дня! Тільки що отримала рахунок на сплату послуг, де нижче звернула увагу, що на 2021 рік "за розподіл" вписана газова колонка, яка була від'єднана від газопосточання та опломбована труба у моїй квартирі ще 09.08.19 року, на є присутній акт, який є в новокаховському відділенні "Херсонгаз". Тобто в мене залишилась тільки плита для приготування їжі, і за розподіл газу я повинна платити в обсязі 84м.куб., а ні за 126м.куб. як вказано у рахунку. Прошу розібратися і перерахувати обсяг. З повагою.
Доброго дня! Тільки що отримала рахунок на сплату послуг, де нижче звернула увагу, що на 2021 рік "за розподіл" вписана газова колонка, яка була від'єднана від газопосточання та опломбована труба у моїй квартирі ще 09.08.19 року, на є присутній акт, який є в новокаховському відділенні "Херсонгаз". Тобто в мене залишилась тільки плита для приготування їжі, і за розподіл газу я повинна платити в обсязі 84м.куб., а ні за 126м.куб. як вказано у рахунку. Прошу розібратися і перерахувати обсяг. З повагою.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Милоненко Наталія.
Відповідно до акту, колонка опломбована як прилад, тобто опуск та точка приєднаня залишилася незмінною. Для того, щоб вивести колонку документально, вам необхідно звернутися до сервісного центру, для демонтажу вводу на данний прилад, після цього відповідні документи надати до абонпслужби для зменшення замовленої потужності.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до акту, колонка опломбована як прилад, тобто опуск та точка приєднаня залишилася незмінною. Для того, щоб вивести колонку документально, вам необхідно звернутися до сервісного центру, для демонтажу вводу на данний прилад, після цього відповідні документи надати до абонпслужби для зменшення замовленої потужності.
Ірина від 3201 написав 26.10.2020:
Доброго дня! Повідомте будьласка діючі контактні телефони для звязку з Олешківською дільницею з питань мого попереднього звернення Дякую
Доброго дня! Повідомте будьласка діючі контактні телефони для звязку з Олешківською дільницею з питань мого попереднього звернення Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Будь ласка перейдіть за посиланням http://gaz.kherson.ua/?page_id=73
Дякуємо за звернення.
Будь ласка перейдіть за посиланням http://gaz.kherson.ua/?page_id=73