Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4872 записи
Андрей від 20021 Новая Каховка Побыды 22 кв 22 написав 14.05.2020:
Написав Вам письмо 13 05 2020 опять получила ответ по шаблону складывается впичетление , что вы их не читаете или вы бездушные професионалы еще раз повторяю проплачено через Ощадбанк Новая Каховка 03 020 кв №22 17 02 КВ №5 17 03 кв №31 10 04 кв №25 где укаказаны все реквизиты по моим подсчетам не зачислена сумма за апрель а в апреле после переписки с вами зачислена сумма за 17 02 долг на 01 01 у меня 55,27 так как у вас начисление производится на перед , а сейчас в особовом кабинете висит долг за два месяца 110,54 грн. пошу вас проверить сумму за 10 04 кв№25 через Ощадбанк где указаны все реквизиты повторяю я инвалид с диагнозом ДЦП мне трудно передвигаться очень надеюсь что у Вас проявится человечность и вы мне окажете помощь заранее блародарю Вас
Написав Вам письмо 13 05 2020 опять получила ответ по шаблону складывается впичетление , что вы их не читаете или вы бездушные професионалы еще раз повторяю проплачено через Ощадбанк Новая Каховка 03 020 кв №22 17 02 КВ №5 17 03 кв №31 10 04 кв №25 где укаказаны все реквизиты по моим подсчетам не зачислена сумма за апрель а в апреле после переписки с вами зачислена сумма за 17 02 долг на 01 01 у меня 55,27 так как у вас начисление производится на перед , а сейчас в особовом кабинете висит долг за два месяца 110,54 грн. пошу вас проверить сумму за 10 04 кв№25 через Ощадбанк где указаны все реквизиты повторяю я инвалид с диагнозом ДЦП мне трудно передвигаться очень надеюсь что у Вас проявится человечность и вы мне окажете помощь заранее блародарю Вас
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Для пошуку платежу, будь ласка слідуйте двічі отриманій раніше інструкції. Дочитайте будь ласка усе повідомлення - до кінця, де зазначено 2 способи вирішення питання не відвідуючи установу, і не виходячи з будинку.
Дякуємо за звернення.
Для пошуку платежу, будь ласка слідуйте двічі отриманій раніше інструкції. Дочитайте будь ласка усе повідомлення - до кінця, де зазначено 2 способи вирішення питання не відвідуючи установу, і не виходячи з будинку.
Валентина Іванівна від 176649 с.Киселівка Білозерський р-н написав 14.05.2020:
Шановні надавачі послуг за газ та за розподіл газу. Ви зробили один особовий кабінет на дві організаціі і звертаєтесь до абонентів з ПРОХАННЯМ в призначені платежу при оплаті вказувати наприклад 2-176649 розподіл чи 2-176649 газопостачання так чому Ви не надали до банків таку вимогу щодо призначення платежу. При спілкуванні з Приватбанком отримала відповідь що замовник тобто АТХерсонГаз не поставили таке завдання перед банком про корегування призначення платежу у вигляді нового запису ( 2-176649 розподіл) Все заповнюється автоматом з геолокаціі начеб то і вибирає село яке треба і район підтягує а в призначені платежу вказано тільки вулицю . номер будинку . особовий рахунок і ПІБ платника а тоді у вас оплата висить на ваших внутрішніх рахунках до вияснення ба ви не бачите яка це дільниця. Надайте в банки вимогу про призначення платежу таку яку ви бажаєте від абонентів.
Шановні надавачі послуг за газ та за розподіл газу. Ви зробили один особовий кабінет на дві організаціі і звертаєтесь до абонентів з ПРОХАННЯМ в призначені платежу при оплаті вказувати наприклад 2-176649 розподіл чи 2-176649 газопостачання так чому Ви не надали до банків таку вимогу щодо призначення платежу. При спілкуванні з Приватбанком отримала відповідь що замовник тобто АТХерсонГаз не поставили таке завдання перед банком про корегування призначення платежу у вигляді нового запису ( 2-176649 розподіл) Все заповнюється автоматом з геолокаціі начеб то і вибирає село яке треба і район підтягує а в призначені платежу вказано тільки вулицю . номер будинку . особовий рахунок і ПІБ платника а тоді у вас оплата висить на ваших внутрішніх рахунках до вияснення ба ви не бачите яка це дільниця. Надайте в банки вимогу про призначення платежу таку яку ви бажаєте від абонентів.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина Іванівна.
Усі банки отримали вірні адреси, які відповідають вірним особовим рахункам. Дані по геолокації підключені банком, а не АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Усі банки отримали вірні адреси, які відповідають вірним особовим рахункам. Дані по геолокації підключені банком, а не АТ Херсонгаз.
Андрей від 20021 Новая Каховка Победы 22 кв 22 написав 13.05.2020:
Получив от вас ответ опять обращаюсь к Вам У МЕНЯ ПРОИВЕДЕНА ПРОПЛАТА 5 платежей через "Ощадбанк " Новая КАХОВКА 03 02 КВ №42, 17 02 2020 КВ №5 17 03 КВ №31,10 04 кв №25 12 05 кв №81где указаны все данНые ФИО адрес лицевой счет20021 В НАЗНАЧЕНИИ ПЛАТЕЖА РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ГАЗА Новая Каховка В ДОПОЛНИТЕЛЬНОЙ ИНФОРМАЦИИ ГноянкоАндрей Васильевич в апреле месяце после переписки с Вами от 09 04 2020 зачислено сумма за 17 02 2опол020 55,27 Вы указывает отправить копии документов через сканер и другую технику как Вы думаете у инвалида с пенсией в 2000грн может быть такая техника а с обычного телефона это сделать невозможно на каком основании Вы требуете копию паспорта и кода это противоречит закону еще Вас прошу я инвалид с диагнозом ДЦП МНЕ ТРУДНО ХОДИТЬ В АБОНЕНТ ПУНК И ВЫСТАИВАТЬ ТАМ ОЧЕРЕДЬ ОЧЕНЬ ПРОШУВвс проверьте все платежи там указаны все реквизиты очень надеюсь на ваше понимание и оказание мне помощи
Получив от вас ответ опять обращаюсь к Вам У МЕНЯ ПРОИВЕДЕНА ПРОПЛАТА 5 платежей через "Ощадбанк " Новая КАХОВКА 03 02 КВ №42, 17 02 2020 КВ №5 17 03 КВ №31,10 04 кв №25 12 05 кв №81где указаны все данНые ФИО адрес лицевой счет20021 В НАЗНАЧЕНИИ ПЛАТЕЖА РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ГАЗА Новая Каховка В ДОПОЛНИТЕЛЬНОЙ ИНФОРМАЦИИ ГноянкоАндрей Васильевич в апреле месяце после переписки с Вами от 09 04 2020 зачислено сумма за 17 02 2опол020 55,27 Вы указывает отправить копии документов через сканер и другую технику как Вы думаете у инвалида с пенсией в 2000грн может быть такая техника а с обычного телефона это сделать невозможно на каком основании Вы требуете копию паспорта и кода это противоречит закону еще Вас прошу я инвалид с диагнозом ДЦП МНЕ ТРУДНО ХОДИТЬ В АБОНЕНТ ПУНК И ВЫСТАИВАТЬ ТАМ ОЧЕРЕДЬ ОЧЕНЬ ПРОШУВвс проверьте все платежи там указаны все реквизиты очень надеюсь на ваше понимание и оказание мне помощи
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Станом на 13.05.20 з 5 платежів надійшли 3, борг - 110,54 Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 13.05.20 з 5 платежів надійшли 3, борг - 110,54 Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Любов від 42025, м.Херсон написав 13.05.2020:
Добрий день!Сьогодні,13.05.2020 року виясняла питання , куди ділися перераховані кошти 22.04.2020р (платіжка від 21.04.2020 р.)на суму 37,72 грн. за розподіл газу.Усі реквізити в платіжці правильно на підставі Вашого рахунку.Ваш виконавець Стримбицька Анастасія(тел. 327641) двічі відповідала мені по-домашньому, взяла платіжку тіпа і прийшла сюда розбираться.Ні тобі будь ласка, нічого іншого, як начебто до неї додому зателефонувала.Дуже не приємно, що я свої вірно перераховані кошти повинна розшукувати у Ваших папках, бо заборгованісь у мене , а кошти у Вас.Чому ваша недопрацьована система і ваші виконавці повинні забирати мій час, це ваші помилки.Прошу розібратися, давайте будемо вчитися поважати один одного.Дякую за порозуміння.
Добрий день!Сьогодні,13.05.2020 року виясняла питання , куди ділися перераховані кошти 22.04.2020р (платіжка від 21.04.2020 р.)на суму 37,72 грн. за розподіл газу.Усі реквізити в платіжці правильно на підставі Вашого рахунку.Ваш виконавець Стримбицька Анастасія(тел. 327641) двічі відповідала мені по-домашньому, взяла платіжку тіпа і прийшла сюда розбираться.Ні тобі будь ласка, нічого іншого, як начебто до неї додому зателефонувала.Дуже не приємно, що я свої вірно перераховані кошти повинна розшукувати у Ваших папках, бо заборгованісь у мене , а кошти у Вас.Чому ваша недопрацьована система і ваші виконавці повинні забирати мій час, це ваші помилки.Прошу розібратися, давайте будемо вчитися поважати один одного.Дякую за порозуміння.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Людмила від 6242, п Мирные каланчакский р-н Херсонская обл написав 13.05.2020:
Добрый день! Я заплатила 7,05,2020г за газ и транспортировку рекзивиты все правильно ошибки нет. Почему не видно оплаты? Платила через приват 24,никогда не было проблем с этим первые столкнулась. За ранее Спасибо вам.
Добрый день! Я заплатила 7,05,2020г за газ и транспортировку рекзивиты все правильно ошибки нет. Почему не видно оплаты? Платила через приват 24,никогда не было проблем с этим первые столкнулась. За ранее Спасибо вам.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Усі оплати за розподіл надійшли, боргу немає
Дякуємо за звернення.
Усі оплати за розподіл надійшли, боргу немає
АндРЕЙ від 20021 Новая Каховка Победы 22 КВ 22 написав 12.05.2020:
Уважаемый администратор Вы занимаетесь отписками по шаблону повторяю я оплатил через Ощадбанк 10 04 2020 по кв №25 где указаны все реквизиты Гноянко А.В. Новая Каховка победы 22 кв 22 лицевой счет 20021 в назначении платежа Новая Каховка распределение газа , что Вам непонятно разберитесь со своей бухгалтерией я инвалид с диагнозом ДЦП сколько можно издеваться над пенсионерами и инвалидами
Уважаемый администратор Вы занимаетесь отписками по шаблону повторяю я оплатил через Ощадбанк 10 04 2020 по кв №25 где указаны все реквизиты Гноянко А.В. Новая Каховка победы 22 кв 22 лицевой счет 20021 в назначении платежа Новая Каховка распределение газа , что Вам непонятно разберитесь со своей бухгалтерией я инвалид с диагнозом ДЦП сколько можно издеваться над пенсионерами и инвалидами
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день АндРЕЙ.
Станом на 12.05.20 на вказаний особовий рахунок надійшл3 платежі з 5 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 12.05.20 на вказаний особовий рахунок надійшл3 платежі з 5 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Николай від 45959 написав 12.05.2020:
В моем "Кабинете потребителя", в таблице "Розрахунок за розподіл газу", отсутствует графа расчетов за апрель месяц. Есть только графы расчетов за январь, февраль, март и май 2020 года. Укажите причину отсутствия расчетов за апрель месяц 2020 года.
В моем "Кабинете потребителя", в таблице "Розрахунок за розподіл газу", отсутствует графа расчетов за апрель месяц. Есть только графы расчетов за январь, февраль, март и май 2020 года. Укажите причину отсутствия расчетов за апрель месяц 2020 года.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Николай.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Володимир від 37127485 Скадовськ написав 11.05.2020:
Будь ласка поясніть-Чому ,з липня. 2020 року, збільшується плата за транспортування газу? На якій підставі? Дякую .
Будь ласка поясніть-Чому ,з липня. 2020 року, збільшується плата за транспортування газу? На якій підставі? Дякую .
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Тариф на розподіл газу затверджується відповідною постановою КМУ.
Дякуємо за звернення.
Тариф на розподіл газу затверджується відповідною постановою КМУ.
Андрей від 20021 написав 10.05.2020:
09 04 2020 я написал вам письмо с указанием всех реквизитов от вас получил ответ , что в течении нескольких дней будет разноска в особыстом кабинете я увидел на 01 04 2020 задолженность 55,27 грн. 10 04 2020 кв №25 через Ощадбанк мною уплочена за апрель сумма 55,27 грн. в квитанции указано № 20021 Новая Каховка Победыв 22 кв 22 однако в особыстом кабинете указана задолженность 110 54 , я инвалид с диагнозом ДЦП не могу ходить в абонент пунк к тому же карантин
09 04 2020 я написал вам письмо с указанием всех реквизитов от вас получил ответ , что в течении нескольких дней будет разноска в особыстом кабинете я увидел на 01 04 2020 задолженность 55,27 грн. 10 04 2020 кв №25 через Ощадбанк мною уплочена за апрель сумма 55,27 грн. в квитанции указано № 20021 Новая Каховка Победыв 22 кв 22 однако в особыстом кабинете указана задолженность 110 54 , я инвалид с диагнозом ДЦП не могу ходить в абонент пунк к тому же карантин
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Сергій від 1075, смт. Чаплинка написав 08.05.2020:
Добрый день. 02.05.20 здійснив 3 платіжки через приват24: 2 за газопостачання і 1 за перерозподіл газу. Гроші на особовий рахунок не були зараховані. Реквізити введені вірно.
Добрый день. 02.05.20 здійснив 3 платіжки через приват24: 2 за газопостачання і 1 за перерозподіл газу. Гроші на особовий рахунок не були зараховані. Реквізити введені вірно.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.