Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5062 записи
Наталя від 350209645 написав 11.12.2023:
Доброго дня . У будинку , який знаходиться на вулиці Чайковського вже рік ніхто не мешкає. У червні він був затоплений і не підлягає відновленню, про що є акт комісії по підтопленню. Власник знаходиться за кордоном . Питання - як відмовитись від надання послуги по розподілу газу ?
Доброго дня . У будинку , який знаходиться на вулиці Чайковського вже рік ніхто не мешкає. У червні він був затоплений і не підлягає відновленню, про що є акт комісії по підтопленню. Власник знаходиться за кордоном . Питання - як відмовитись від надання послуги по розподілу газу ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Якщо система газопостачання помешкання НЕПРИДАТНА до використання, власнику необхідно надати наступні документи: Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя Акціонерне товариство Херсонгаз. До заяви необхідно додати:  останні відомі показники лічильника (бажано фото);  докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання);  документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника;  фото або відео докази. Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника) у той період коли це буде можливо. Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3 (залишити на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються.
Дякуємо за звернення.
Якщо система газопостачання помешкання НЕПРИДАТНА до використання, власнику необхідно надати наступні документи: Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя Акціонерне товариство Херсонгаз. До заяви необхідно додати:  останні відомі показники лічильника (бажано фото);  докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання);  документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника;  фото або відео докази. Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника) у той період коли це буде можливо. Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3 (залишити на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються.
Ігор від 223427, м. Херсон, с. Степанівка написав 10.12.2023:
Доброго вечора! 02.12.2023 року зроблена оплата за траспортування в сумі 297,0 грн., а в особистому кабінеті показує заборгованість і немає проплати за грудень 2023 року. Дякую
Доброго вечора! 02.12.2023 року зроблена оплата за траспортування в сумі 297,0 грн., а в особистому кабінеті показує заборгованість і немає проплати за грудень 2023 року. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ігор.
Оплати на реквізити надходять протягом 10 робочих днів, будь ласка не хвилюйтеся. Якщо до кінця поточного тижня сума на активується, будь ласка напишіть про це. Дякуємо за оплату.
Дякуємо за звернення.
Оплати на реквізити надходять протягом 10 робочих днів, будь ласка не хвилюйтеся. Якщо до кінця поточного тижня сума на активується, будь ласка напишіть про це. Дякуємо за оплату.
Катерина від 16082487,Херсон написав 10.12.2023:
Як повернути кошти.Помилково трапилась переплата на суму 1680 грн.,що треба було заплатити нафтогазу.
Як повернути кошти.Помилково трапилась переплата на суму 1680 грн.,що треба було заплатити нафтогазу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя АТ Херсонгаз. В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати до нього паспорт код власника, квитанцію про оплату (фото, скан - на вибір) Сума вам буде повернута за вирахуванням заборгованості за послугу розподілу природного газу, якщо вона є. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя АТ Херсонгаз. В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати до нього паспорт код власника, квитанцію про оплату (фото, скан - на вибір) Сума вам буде повернута за вирахуванням заборгованості за послугу розподілу природного газу, якщо вона є. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Наталія від 6077199 Херсон написав 09.12.2023:
Добрий день! Чому за розподіл газу за жовтень, листопад та грудень 2023р. нам ( особовий рахунок 6077199) рахують за показниками 2021-2022рр.(де було використано 1085,00 куб.м), а не за показниками 2022-2023рр., де було використано всього 108 куб.м газу ? Велике прохання - переглянути ваші розрахунки. Дякуємо.
Добрий день! Чому за розподіл газу за жовтень, листопад та грудень 2023р. нам ( особовий рахунок 6077199) рахують за показниками 2021-2022рр.(де було використано 1085,00 куб.м), а не за показниками 2022-2023рр., де було використано всього 108 куб.м газу ? Велике прохання - переглянути ваші розрахунки. Дякуємо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Кодекс ГРМ: Річна замовлена потужність об’єкта споживача на розрахунковий календарний рік визначається Оператором ГРМ виходячи з фактичного обсягу споживання природного газу цим об’єктом за газовий рік, що передував розрахунковому календарному року, який визначається відповідно до вимог цього Кодексу. Газовий рік - період часу, який розпочинається з першої газової доби жовтня поточного календарного року і триває до першої газової доби жовтня наступного календарного року; Минулий газовий рік, за обсягам якого визначено суму розподілу у 2023 календарному році це 01.10.21 -30.09.22
Дякуємо за звернення.
Кодекс ГРМ: Річна замовлена потужність об’єкта споживача на розрахунковий календарний рік визначається Оператором ГРМ виходячи з фактичного обсягу споживання природного газу цим об’єктом за газовий рік, що передував розрахунковому календарному року, який визначається відповідно до вимог цього Кодексу. Газовий рік - період часу, який розпочинається з першої газової доби жовтня поточного календарного року і триває до першої газової доби жовтня наступного календарного року; Минулий газовий рік, за обсягам якого визначено суму розподілу у 2023 календарному році це 01.10.21 -30.09.22
Ольга від 4471, м. Олешки написав 08.12.2023:
Добрий день. Не можу внести показники в особистому кабінеті. Пише, що "Немає зв"язку із сайтом". Будь ласка, прийміть показники за листопад 2023 р. на 01,12,2023р --7140 м.куб.. Дякую.
Добрий день. Не можу внести показники в особистому кабінеті. Пише, що "Немає зв"язку із сайтом". Будь ласка, прийміть показники за листопад 2023 р. на 01,12,2023р --7140 м.куб.. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Олександр, від 176810, Киселівка написав 07.12.2023:
Добрий день. Через помилково набранні показники з'явився борг. Але я вже звертався і писав і в газопостачальну і сюди в гостьову, але без результатом. Додзвонитися не можливо. Отож за рахунком в Херсонгаз 176810 маємо показники 3730. В газопостачальну компанії номер 350010374. Прошу зробити перерахунок. Про результати розгляду справи повідомте прошу на пошту kotygaa@gmail.com. Дякую..
Добрий день. Через помилково набранні показники з'явився борг. Але я вже звертався і писав і в газопостачальну і сюди в гостьову, але без результатом. Додзвонитися не можливо. Отож за рахунком в Херсонгаз 176810 маємо показники 3730. В газопостачальну компанії номер 350010374. Прошу зробити перерахунок. Про результати розгляду справи повідомте прошу на пошту kotygaa@gmail.com. Дякую..
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр,.
Будь ласка уточніть чи можете ви надати фото лічильника на адресу Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть чи можете ви надати фото лічильника на адресу Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Олександр від 41496 Херсон написав 04.12.2023:
Район - Херсон О/р 41496 Показники на 01.12.23 03288 куб.м. Прошу передати ці показники до Нафтогазу України 🇺🇦 ( для перерахунку) т.я.іншим способом не має можливості передати. Гарного дня.
Район - Херсон О/р 41496 Показники на 01.12.23 03288 куб.м. Прошу передати ці показники до Нафтогазу України 🇺🇦 ( для перерахунку) т.я.іншим способом не має можливості передати. Гарного дня.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено. Показники прийнято
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено. Показники прийнято
Олексій від Херсон 212665 написав 04.12.2023:
Показники лічильника за Листопад3678
Показники лічильника за Листопад3678
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олексій.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Сергей від 237770, Херсон написав 04.12.2023:
Особистий кабінет не працює, телефон 0504943037 постійно зайнятий, телефон 4983208 не працює. Як можна передати показники?
Особистий кабінет не працює, телефон 0504943037 постійно зайнятий, телефон 4983208 не працює. Як можна передати показники?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Лариса від 235911, м.Херсон написав 04.12.2023:
Добрий день. Не можу внести показники в особистому кабінеті. Пише, що "Немає зв"язку із сайтом". Будь ласка, прийміть показники за листопад 2023 року -25414. Дякую.
Добрий день. Не можу внести показники в особистому кабінеті. Пише, що "Немає зв"язку із сайтом". Будь ласка, прийміть показники за листопад 2023 року -25414. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено. Показники прийнято
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено. Показники прийнято