Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4939 записів
Татьяна від 13079650 Херсон написав 21.04.2020:
Добрый день. Проконсультируйте , пожалуйста, по такому вопросу. Я оплатила в феврале месяце услугу по распределению газа за полгода вперед. Сделала это через терминал Ощадбанка, но по каим-то причинам эти деньги не зашли на счет. Когда я об этом узнала , то написала на электронную почту secretary@gaz.kherson.ua Заявление на имя Зангиева А.Г. с просьбой зачислить денежные средства на мой расчетный счет и приложила фото всех документов - паспорта, кода, квитанции об оплате и самого заявления. На следующий день с другой эл.почты khersoggaz@in.com мне пришло "повідомлення про припинення розподілу газу", в котором было указано, что у меня долг за 3 месяца (несмотря на то, что я оплатила 6 мес. и предоставила все документы) и было предупреждение, что если я не оплачу долг, то через неделю ко мне в квартиру придут представители Херсонгаза и отключат мне газ. Подскажите, какие действия я должна предпринять, к кому обратиться, чтобы приняли во внимание тот факт, что я реально оплатила услугу, и нет оснований отключать мне газ. Я бы давно уже пошла в Херсонгаз сама лично, но там сказали, что в связи с карантином абонентов они не принимают. Спасибо за ответ.
Добрый день. Проконсультируйте , пожалуйста, по такому вопросу. Я оплатила в феврале месяце услугу по распределению газа за полгода вперед. Сделала это через терминал Ощадбанка, но по каим-то причинам эти деньги не зашли на счет. Когда я об этом узнала , то написала на электронную почту secretary@gaz.kherson.ua Заявление на имя Зангиева А.Г. с просьбой зачислить денежные средства на мой расчетный счет и приложила фото всех документов - паспорта, кода, квитанции об оплате и самого заявления. На следующий день с другой эл.почты khersoggaz@in.com мне пришло "повідомлення про припинення розподілу газу", в котором было указано, что у меня долг за 3 месяца (несмотря на то, что я оплатила 6 мес. и предоставила все документы) и было предупреждение, что если я не оплачу долг, то через неделю ко мне в квартиру придут представители Херсонгаза и отключат мне газ. Подскажите, какие действия я должна предпринять, к кому обратиться, чтобы приняли во внимание тот факт, что я реально оплатила услугу, и нет оснований отключать мне газ. Я бы давно уже пошла в Херсонгаз сама лично, но там сказали, что в связи с карантином абонентов они не принимают. Спасибо за ответ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Будь ласка зазначте ПІБ заявника
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте ПІБ заявника
Инга від 230011, Богданівка написав 21.04.2020:
Доброго дня, як отримати інформацію на оплату послуг з розподілу та постачання природного газу. Не можу створити особистий кабінет, пише, що сума останнього платежу не відповідає призначенню платежу.
Доброго дня, як отримати інформацію на оплату послуг з розподілу та постачання природного газу. Не можу створити особистий кабінет, пише, що сума останнього платежу не відповідає призначенню платежу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Инга.
Оскільки суми платежів є персональними даними споживача, вони не можуть бути озвучені по телефону або електронною поштою. Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повинні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстрації та користування особовим кабінетом (0552) 35-47-87
Дякуємо за звернення.
Оскільки суми платежів є персональними даними споживача, вони не можуть бути озвучені по телефону або електронною поштою. Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повинні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстрації та користування особовим кабінетом (0552) 35-47-87
Григорий від 3214 написав 21.04.2020:
Здравствуйте. Я опять к Вам по распределению газа так как я его оплатил на счет 3215 получается что с опозданием но я его все же оплатил второй раз. Скажите пожалуйста, Вас не касается постановление Верховної Ради от 17 марта на время карантина и после его 30 дней запрещено отключать в случае не уплаты или не полной платы клиентов от энерго носителей. По моему закон для всех.
Здравствуйте. Я опять к Вам по распределению газа так как я его оплатил на счет 3215 получается что с опозданием но я его все же оплатил второй раз. Скажите пожалуйста, Вас не касается постановление Верховної Ради от 17 марта на время карантина и после его 30 дней запрещено отключать в случае не уплаты или не полной платы клиентов от энерго носителей. По моему закон для всех.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Григорий.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Альбина від 2414 написав 21.04.2020:
Добрий день.оплачиваю доставку газа каждый месяц.ща январь не прошел платеж на счёт т.к. не указала адрес.уже два раза высылала на электронную почту письма для уточнения платежа,а реакции никакой.толтко пришло уведомление для самостоятельного отказа от газа.сейчас,когда прием граждан не идёт,как ещё вам предоставить квитанции? предупреждение вы высылаете на почту,так почему сложно ответить на мои письма о рассмотрении моих документов на мою электронную почту? ваш ответ в гостевой книге сложно найти среди других пользователей.код квитанции 1855 5245 3370 8371 прошу зачислить на счёт 2414 Голая Пристань,ул.Днепровая 28а.Поддудная Мария Анатольевна
Добрий день.оплачиваю доставку газа каждый месяц.ща январь не прошел платеж на счёт т.к. не указала адрес.уже два раза высылала на электронную почту письма для уточнения платежа,а реакции никакой.толтко пришло уведомление для самостоятельного отказа от газа.сейчас,когда прием граждан не идёт,как ещё вам предоставить квитанции? предупреждение вы высылаете на почту,так почему сложно ответить на мои письма о рассмотрении моих документов на мою электронную почту? ваш ответ в гостевой книге сложно найти среди других пользователей.код квитанции 1855 5245 3370 8371 прошу зачислить на счёт 2414 Голая Пристань,ул.Днепровая 28а.Поддудная Мария Анатольевна
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Альбина.
Ваша заява отримана
Дякуємо за звернення.
Ваша заява отримана
Григорий від 3214 написав 21.04.2020:
Здравствуйте мнепришло сообщение что на счет 3215 не было оплаты и сейчас нужно самому отказаться от пользования газом. Так как я оплачиваю два счета с одного компьютера то получилось что адрес я внес правильно, а компьютер счет не перевел и получилось что на счет 3214 произошло две оплаты и Вы об этом почему то промолчали. Если Вы обратите внимание что это один адрес только разные квартиры и труба одна и та же то за транспортировку было оплачено. Но сейчас я повторно оплатил на счет 3215 и думаю что само изоляцию мне делать не нужно.
Здравствуйте мнепришло сообщение что на счет 3215 не было оплаты и сейчас нужно самому отказаться от пользования газом. Так как я оплачиваю два счета с одного компьютера то получилось что адрес я внес правильно, а компьютер счет не перевел и получилось что на счет 3214 произошло две оплаты и Вы об этом почему то промолчали. Если Вы обратите внимание что это один адрес только разные квартиры и труба одна и та же то за транспортировку было оплачено. Но сейчас я повторно оплатил на счет 3215 и думаю что само изоляцию мне делать не нужно.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Григорий.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Лариса від 6824 и 9926 г.Новая Каховка написав 21.04.2020:
Здравствуйте.Оплатила уже 3 раза за транспортировку газа (по 62.57),получаю счет с долгом и ,понимаю,что оплата не зафиксирована.Аналогично и по другому счету 9926(оплачивала вместе),там другая сумма.Тоже долг.Как быть?
Здравствуйте.Оплатила уже 3 раза за транспортировку газа (по 62.57),получаю счет с долгом и ,понимаю,что оплата не зафиксирована.Аналогично и по другому счету 9926(оплачивала вместе),там другая сумма.Тоже долг.Как быть?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
ОЛьГА від 219098 написав 20.04.2020:
планировалось снизить сумму оплаты за распределение газа владельцам частных домов..как нам платить?
планировалось снизить сумму оплаты за распределение газа владельцам частных домов..как нам платить?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ОЛьГА.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Александр від 730 Верхний Рогачик написав 19.04.2020:
Документы отправлены на электронную почту АТ Херсонгаз от имени Лісничого О.Г. 13.04.2020.
Документы отправлены на электронную почту АТ Херсонгаз от имени Лісничого О.Г. 13.04.2020.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Лист отримано 14.04.20
Дякуємо за звернення.
Лист отримано 14.04.20
Барсуков Андрій від 9702, с. Малокаховка, вул. Ювілейна, 108, Каховський район, Херсонська область написав 17.04.2020:
Отправил вам копии документов на электронку, на зачисление денег за транспортировку газа в суме 145 грн. о/р 9702 с. Малокаховка, ул.Юбилейная, 108 ,Каховский район до сих пор никаких результатов, долг в личном кабинете висит. Документы отправлял 21.03.2020 в 12.00 на электронку Secretary@gaz.kherson.ua.
Отправил вам копии документов на электронку, на зачисление денег за транспортировку газа в суме 145 грн. о/р 9702 с. Малокаховка, ул.Юбилейная, 108 ,Каховский район до сих пор никаких результатов, долг в личном кабинете висит. Документы отправлял 21.03.2020 в 12.00 на электронку Secretary@gaz.kherson.ua.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Барсуков Андрій.
Зазначте ПІБ заявника, дату та спосіб відправки
Дякуємо за звернення.
Зазначте ПІБ заявника, дату та спосіб відправки
Александр від 730 Верхний Рогачик написав 17.04.2020:
Здравствствуйте, ещё раз. Отправил вам копии документов на электронку, на зачисление денег за транспортировку газа, до сих пор никаких результатов, долг в личном кабинете висит. Когда будут результаты? Это просто издевательство.
Здравствствуйте, ещё раз. Отправил вам копии документов на электронку, на зачисление денег за транспортировку газа, до сих пор никаких результатов, долг в личном кабинете висит. Когда будут результаты? Это просто издевательство.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Будь ласка уточніть коли та яким способом були надіслані документи, ПІБ заявника
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть коли та яким способом були надіслані документи, ПІБ заявника