Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5553 записи
Орлова Мария від 56095780 написав 30.12.2020:
Орлова Мария від 56095780 написав 23.12.2020: Добрый день! Как решить вопрос с неправильными показаниями счетчика в ЛК ( не жилая квартира и недавно был контролер. зафиксировал показания 205 м.куб) . ежемесячно я подаю те же показания. в этом месяце обнаружила. что их изменили на 230( без моего ведома). соответственно начислив долг. Мне что ежемесячно делать сверку и вызывать контролера в нежилую квартиру??? Подобную ситуацию я обнаружила и по другим адресам, кот я контролирую( показания переданные через личный кабинет не соответствуют тем. которые давал потребитель!!! Как такое возможно??? Приходить и стоять сутками под офисами нет возможности. к тому же один из потребителей- инвалид... Куда писать жалобу??? или Заявление??? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Орлова Мария. Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок та населений пункт Дякуємо за звернення. М. ХЕРСОН О/Р 56095780
Орлова Мария від 56095780 написав 23.12.2020: Добрый день! Как решить вопрос с неправильными показаниями счетчика в ЛК ( не жилая квартира и недавно был контролер. зафиксировал показания 205 м.куб) . ежемесячно я подаю те же показания. в этом месяце обнаружила. что их изменили на 230( без моего ведома). соответственно начислив долг. Мне что ежемесячно делать сверку и вызывать контролера в нежилую квартиру??? Подобную ситуацию я обнаружила и по другим адресам, кот я контролирую( показания переданные через личный кабинет не соответствуют тем. которые давал потребитель!!! Как такое возможно??? Приходить и стоять сутками под офисами нет возможности. к тому же один из потребителей- инвалид... Куда писать жалобу??? или Заявление??? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Орлова Мария. Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок та населений пункт Дякуємо за звернення. М. ХЕРСОН О/Р 56095780
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Орлова Мария.
Останні показники від вас отримано 02.10.20, В разі неотримання показників або після отримання показників 06 числа/до 01 числа - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Дякуємо за звернення.
Останні показники від вас отримано 02.10.20, В разі неотримання показників або після отримання показників 06 числа/до 01 числа - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Лариса від 203515 м.Херсон написав 30.12.2020:
До какого числа можно подать заявление на возврат переплаты за газ?
До какого числа можно подать заявление на возврат переплаты за газ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Алла від 4307 написав 30.12.2020:
Підкажіть, як змінити власника? Оформляти, але здається, не пройшло Які документи завантажити і куди
Підкажіть, як змінити власника? Оформляти, але здається, не пройшло Які документи завантажити і куди
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Анна від 12098463 м.Херсон написав 30.12.2020:
Купили квартиру в ней нет счетчика газа , как возможно установить счетчик и если еще бесплатное установка
Купили квартиру в ней нет счетчика газа , как возможно установить счетчик и если еще бесплатное установка
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Ви маєте переоформити особовий рахунок та подати відповідну заяву на вул. Поповича 3 каб 11
Дякуємо за звернення.
Ви маєте переоформити особовий рахунок та подати відповідну заяву на вул. Поповича 3 каб 11
Анна від 12098463 м.Херсон написав 30.12.2020:
Добрый день. Как можно онлайн переоформить счета на нового хозяина
Добрый день. Как можно онлайн переоформить счета на нового хозяина
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Евгения від 32447 написав 30.12.2020:
Добрый день, как отвязать старый электронный адрес, если я забыла пароль к нему?
Добрый день, как отвязать старый электронный адрес, если я забыла пароль к нему?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Евгения.
Здійсніть нову реєстрацію на нову ел пошту
Дякуємо за звернення.
Здійсніть нову реєстрацію на нову ел пошту
Николай від г.Херсон О/р 48692 написав 30.12.2020:
Добрый день. Как перебросить переплату с Херсонрегионгаза, на нового поставщика. В частности Нафтогаз. Спасибо.
Добрый день. Как перебросить переплату с Херсонрегионгаза, на нового поставщика. В частности Нафтогаз. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Николай.
Дана процедура неможлива.
Дякуємо за звернення.
Дана процедура неможлива.
Валентина від 220210 написав 29.12.2020:
Добрий вечір, Як і де дізнатись свій EIC-код.
Добрий вечір, Як і де дізнатись свій EIC-код.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас немає ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор роздрукує його вам
Дякуємо за звернення.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас немає ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор роздрукує його вам
Віталій від 4518 м.Берислав написав 29.12.2020:
Добрий вечір. Як зробити зміни в реєстраційних даних , а саме площу квартири згідно виправлення БТІ?
Добрий вечір. Як зробити зміни в реєстраційних даних , а саме площу квартири згідно виправлення БТІ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віталій.
Для цього необхідно надати відповідні документи до найближчого пункту прийому споживачів.
Дякуємо за звернення.
Для цього необхідно надати відповідні документи до найближчого пункту прийому споживачів.
Александр від 70442 написав 29.12.2020:
Доброго дня. Підскажіть будь ласка EIC-код особового рахунку 70442.
Доброго дня. Підскажіть будь ласка EIC-код особового рахунку 70442.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас немає ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор роздрукує його вам
Дякуємо за звернення.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас немає ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор роздрукує його вам