Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5066 записів
Штамм Елена Юрьевна від 8873, Новая Каховка написав 06.07.2020:
Добрый день! По данному адресу давно никто не проживает (что могут подтвердить все соседи и председатель ОСББ), но почему-то образовалась задолженность за газ. Видимо, потому что некоторое время мы не подавали одни и те же показания счетчика. Скажите, пожалуйста, каким образом можно исправить положение и аннулировать мнимую задолженность? В настоящее время показания счетчика 1984, что подтверждается актом контролера.
Добрый день! По данному адресу давно никто не проживает (что могут подтвердить все соседи и председатель ОСББ), но почему-то образовалась задолженность за газ. Видимо, потому что некоторое время мы не подавали одни и те же показания счетчика. Скажите, пожалуйста, каким образом можно исправить положение и аннулировать мнимую задолженность? В настоящее время показания счетчика 1984, что подтверждается актом контролера.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Штамм Елена Юрьевна.
Рекомендуємо викликати контролера для складання контрольного акту звірки.
Дякуємо за звернення.
Рекомендуємо викликати контролера для складання контрольного акту звірки.
Хлынова Наталя від 646529, м.Херсон написав 06.07.2020:
проживаю по адресу г.Херсон ул. Богородицкая 54, кв.13. Сегодня 6 июля 2020 года 18 квартир первого подъезда нашего дома отключили от газа. В течении дня неоднократно обращалась к диспетчеру по телефону 104. Было сказано, что газ могут подключить только в том случае, если все жильцы будут одновременно находится дома ( и это в понедельник, рабочий день)!!!!! Максимально собрали людей с 12 часов дня по домам. Газ до сих пор не включен!!!! Председатель ОСББ говорит, что завтра опять нужно быть всем дома. Прошу ответить: на каком основании отключили газ, каким образом будет компенсировано его отсутствие. О компенсации рабочего времени людей, вынужденных просидеть дома в ожидании подключения газа, тоже хотелось бы услышать ваше мнение.
проживаю по адресу г.Херсон ул. Богородицкая 54, кв.13. Сегодня 6 июля 2020 года 18 квартир первого подъезда нашего дома отключили от газа. В течении дня неоднократно обращалась к диспетчеру по телефону 104. Было сказано, что газ могут подключить только в том случае, если все жильцы будут одновременно находится дома ( и это в понедельник, рабочий день)!!!!! Максимально собрали людей с 12 часов дня по домам. Газ до сих пор не включен!!!! Председатель ОСББ говорит, что завтра опять нужно быть всем дома. Прошу ответить: на каком основании отключили газ, каким образом будет компенсировано его отсутствие. О компенсации рабочего времени людей, вынужденных просидеть дома в ожидании подключения газа, тоже хотелось бы услышать ваше мнение.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Хлынова Наталя.
Відповідно до розділу V “Правил безпеки систем газопостачання”, необхідно забезпечити 100% доступ працівників АТ “Херсонгаз” до усіх газових приладів у всіх домоволодіннях.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до розділу V “Правил безпеки систем газопостачання”, необхідно забезпечити 100% доступ працівників АТ “Херсонгаз” до усіх газових приладів у всіх домоволодіннях.
Світлана від 441 с.Одрадокамянка Бериславський р-н,Херсонська оюл. написав 05.07.2020:
Потрібно дізнатися останню сумму оплати за газ та сумму транспортування, яку потрібно сплачувати кожного місяця. Дякую!
Потрібно дізнатися останню сумму оплати за газ та сумму транспортування, яку потрібно сплачувати кожного місяця. Дякую!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Будь ласка зареєструйтеся в особистому кабінеті для перегляду стану рахунку. Оскільки суми платежів є персональними даними споживача, вони не можуть бути озвучені по телефону або електронною поштою. Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повинні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстрації та користування особовим кабінетом (0552) 35-47-87
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зареєструйтеся в особистому кабінеті для перегляду стану рахунку. Оскільки суми платежів є персональними даними споживача, вони не можуть бути озвучені по телефону або електронною поштою. Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повинні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстрації та користування особовим кабінетом (0552) 35-47-87
Ольга від О/р16084746 г. Херсон написав 03.07.2020:
Здравствуйте. В начале этого месяца снимали показания газового счётчика, но показания на счётчике не изменились . Возможно счётчик не работает. Куда обратится для решения этой проблемы?
Здравствуйте. В начале этого месяца снимали показания газового счётчика, но показания на счётчике не изменились . Возможно счётчик не работает. Куда обратится для решения этой проблемы?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
При зупинці лічильника терміново телефонуйте 104
Дякуємо за звернення.
При зупинці лічильника терміново телефонуйте 104
Светлана від Новая Каховка написав 03.07.2020:
Здравствуйте. Хочу зайти в личный кабинет с нового телефона, ввожу свою почту, а мне пишет, что такой не существует. Что делать,как зайти в кабинет?
Здравствуйте. Хочу зайти в личный кабинет с нового телефона, ввожу свою почту, а мне пишет, что такой не существует. Что делать,как зайти в кабинет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок
Эмилия від л/с - 15011 пгт. Аскания-Нова написав 02.07.2020:
Добрый день! 5.05.20г я через "Приват-24" провела оплату за розподил газа в сумме 91.18 грн. Но в назначении платежа стоит не мой адрес- Аскания-Нова ул. Рабочая дом 1, а адрес- ул.Комкова 87/14 корп.2. Как это получилось не знаю и обнаружила я только сейчас, когда увидела в личном кабинете, что у меня задолженность за май 91 грн. 18 коп..Что мне делать? Прошу, помогите.
Добрый день! 5.05.20г я через "Приват-24" провела оплату за розподил газа в сумме 91.18 грн. Но в назначении платежа стоит не мой адрес- Аскания-Нова ул. Рабочая дом 1, а адрес- ул.Комкова 87/14 корп.2. Как это получилось не знаю и обнаружила я только сейчас, когда увидела в личном кабинете, что у меня задолженность за май 91 грн. 18 коп..Что мне делать? Прошу, помогите.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Эмилия.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Svitlana від О/р627. М. Олешки написав 02.07.2020:
Доброго дня. Виникла наступна ситуація: 28.05 2020 р. була здійснена оплата за газ через приват 24( о/р 627, м. Олешки, в. Шевченка35 Адамчук Інна Валеріївна) кошти на о/р не зараховані. Квитанція за оплату є. Дякую за відповідь.
Доброго дня. Виникла наступна ситуація: 28.05 2020 р. була здійснена оплата за газ через приват 24( о/р 627, м. Олешки, в. Шевченка35 Адамчук Інна Валеріївна) кошти на о/р не зараховані. Квитанція за оплату є. Дякую за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Svitlana.
З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз
Дякуємо за звернення.
З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз
Татьяна від 52076691 написав 02.07.2020:
Здравствуйте! Цена за распределение газа на июль? Спасибо
Здравствуйте! Цена за распределение газа на июль? Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Іфнормація розміщена за посиланням http://gaz.kherson.ua/?p=3282
Дякуємо за звернення.
Іфнормація розміщена за посиланням http://gaz.kherson.ua/?p=3282
Зінаїда від 7686, м.Каховка написав 01.07.2020:
18/06/2020 мною був оплачений рахунок за розподіл газу через сервіс онлайн-платежів IPay.ua. Всі платежи пройшли, а цей - ні. Можливо, я не вказала 10-7686, як було рекомендовано. Що тепер робити? 192 грн. шкода...
18/06/2020 мною був оплачений рахунок за розподіл газу через сервіс онлайн-платежів IPay.ua. Всі платежи пройшли, а цей - ні. Можливо, я не вказала 10-7686, як було рекомендовано. Що тепер робити? 192 грн. шкода...
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Зінаїда.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Юрий Владимирович від 203295 Херсон написав 01.07.2020:
Начисление за распределение газа период 01/10/2018 по 30/09/2019 не соответствует реальному количеству потребленного газа, что подтверждается имеющимися на руках квитанциями за данный период в которых указаны как количество потребленного газа так и сумма оплаченная согласно действующего тот период тарифа. Обращение электронной почте с предоставлением копий всех подтверждающих квитанций и документов отправлено ваш адрес 20 мая. Однако сих пор никакой информации вашей стороны нет. Прошу сообщить кому, как обращаться для решения данного вопроса для планирования дальнейших действий нашей стороны.
Начисление за распределение газа период 01/10/2018 по 30/09/2019 не соответствует реальному количеству потребленного газа, что подтверждается имеющимися на руках квитанциями за данный период в которых указаны как количество потребленного газа так и сумма оплаченная согласно действующего тот период тарифа. Обращение электронной почте с предоставлением копий всех подтверждающих квитанций и документов отправлено ваш адрес 20 мая. Однако сих пор никакой информации вашей стороны нет. Прошу сообщить кому, как обращаться для решения данного вопроса для планирования дальнейших действий нашей стороны.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрий Владимирович.
Оплата здійснюється ВИКЛЮЧНО за розподіл у ПОТОЧНОМУ році (у лютому 2020 року за лютий 2020 року, у березні за березень і т.д.). Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019 Ваше споживання розраховано відповідно до наданих показань у період з 01 по 05 число щомісяця, та розраховано як рівномірна помісячна оплата. Від щомісячної плати за транспортування газу до вашої домівки НЕ ЗВІЛЬНЯЄ: Якщо ви тривалий час не проживаєте у приміщенні. Якщо у вашому приміщенні проживають інші особи (родичі, квартиранти тощо) Якщо у вас є пільги або субсидія Якщо у вас раніше було опломбовано чи механічно від'єднано від газопостачання за будь-якої причини Перерахунок за минулий газовий рік не здійснюється.
Дякуємо за звернення.
Оплата здійснюється ВИКЛЮЧНО за розподіл у ПОТОЧНОМУ році (у лютому 2020 року за лютий 2020 року, у березні за березень і т.д.). Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019 Ваше споживання розраховано відповідно до наданих показань у період з 01 по 05 число щомісяця, та розраховано як рівномірна помісячна оплата. Від щомісячної плати за транспортування газу до вашої домівки НЕ ЗВІЛЬНЯЄ: Якщо ви тривалий час не проживаєте у приміщенні. Якщо у вашому приміщенні проживають інші особи (родичі, квартиранти тощо) Якщо у вас є пільги або субсидія Якщо у вас раніше було опломбовано чи механічно від'єднано від газопостачання за будь-якої причини Перерахунок за минулий газовий рік не здійснюється.