Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4939 записів
Марина від 6864 Новая Каховка написав 11.04.2020:
На мой счет 6864 Жуковой ОГ начислен долг в сумме 236,84 за распределение газа . Мной производилась оплата 11.02.20 через Приват банк в сумме 118.42 код квитанции 1867-7997-4734-5069 отправитель Сербина МС код 2982000323. Прошу провести оплату. [/ol]
На мой счет 6864 Жуковой ОГ начислен долг в сумме 236,84 за распределение газа . Мной производилась оплата 11.02.20 через Приват банк в сумме 118.42 код квитанции 1867-7997-4734-5069 отправитель Сербина МС код 2982000323. Прошу провести оплату. [/ol]
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Наталия Яковлевна від 8860, г. Новая Каховка написав 11.04.2020:
Вы начислили мне долг 783.98 грн за розподил газу, не принимая во внимание, что не зачислили в личном кабинете две моих оплаты по неизвестной причине. Оплата за разподил газу в б. Аваль в сумме 237, 14 грн, номер квитанции 44966379 от 16. 02 и платеж в сумме 118 грн. номер квитанции 47740556 от23.03. Пожалуйста будьте внимательны при работе с клиентами.
Вы начислили мне долг 783.98 грн за розподил газу, не принимая во внимание, что не зачислили в личном кабинете две моих оплаты по неизвестной причине. Оплата за разподил газу в б. Аваль в сумме 237, 14 грн, номер квитанции 44966379 от 16. 02 и платеж в сумме 118 грн. номер квитанции 47740556 от23.03. Пожалуйста будьте внимательны при работе с клиентами.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталия Яковлевна.
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 23/03/20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 23/03/20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Федір від Херсон написав 10.04.2020:
Нарешті потихеньку почав з'являтися порядок. Не розумію одного, чому було не попередити клієнтів про проблеми у налаштуваннях програмного забезпечення або щось інше і оголосити перехідний період принаймі на три місяці. Мої платіжки які чудесним чином то були відсутні, то знаходилися на умовному рахунку ЗНАЙШЛИСЬ. Причому практично без мого втручання. Хоча можливо рано радію, якщо врахувати, що платіж за два місяці дивним чином був зарахований наполовину. З однієї платіжки зникла половина суми, а через місяць з'явилась. БЕЗ КОМЕНТАРІВ.
Нарешті потихеньку почав з'являтися порядок. Не розумію одного, чому було не попередити клієнтів про проблеми у налаштуваннях програмного забезпечення або щось інше і оголосити перехідний період принаймі на три місяці. Мої платіжки які чудесним чином то були відсутні, то знаходилися на умовному рахунку ЗНАЙШЛИСЬ. Причому практично без мого втручання. Хоча можливо рано радію, якщо врахувати, що платіж за два місяці дивним чином був зарахований наполовину. З однієї платіжки зникла половина суми, а через місяць з'явилась. БЕЗ КОМЕНТАРІВ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Федір.
Повідомлення про перехідний період оголошувалися з 01 лютого
Дякуємо за звернення.
Повідомлення про перехідний період оголошувалися з 01 лютого
Александра від г. Херсон, личный счёт: 8090953 написав 10.04.2020:
Здравствуйте! 09.04.20 я оплатила по счёту 8090953 (г.Херсон) 242 грн. в терминале самообслуживания Приватбанка - эти деньги должны были пойти Херсонрегионгазу. Но в итоге в квитанции они указаны как перечисленные за распределение газа на счёт АТ "ХерсонГаз". Как их теперь перевести на счёт Херсонрегионгаза? Потому что за распределение газа я должна Вам заплатить всего лишь 24,08 грн. Подскажите, пожалуйста, что делать.
Здравствуйте! 09.04.20 я оплатила по счёту 8090953 (г.Херсон) 242 грн. в терминале самообслуживания Приватбанка - эти деньги должны были пойти Херсонрегионгазу. Но в итоге в квитанции они указаны как перечисленные за распределение газа на счёт АТ "ХерсонГаз". Как их теперь перевести на счёт Херсонрегионгаза? Потому что за распределение газа я должна Вам заплатить всего лишь 24,08 грн. Подскажите, пожалуйста, что делать.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александра.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку та реквізити для поверенння коштів власнику. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку та реквізити для поверенння коштів власнику. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Александр від 730 Верхний Рогачик Херсонской обл. написав 10.04.2020:
Добрый день. По этому чеку нету информации в кабинете: 12.02.2020 сумма 215.66грн. номер терминала к2100039 ощдбанк
Добрый день. По этому чеку нету информации в кабинете: 12.02.2020 сумма 215.66грн. номер терминала к2100039 ощдбанк
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Станом на 13.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 17/03/20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за фуну на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 13.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 17/03/20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за фуну на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Радванский Денис від 20-2688 написав 10.04.2020:
Это уже 4 обращение, я отправил все необходимые данные, заявление и тд на электронную почту для того чтобы вы выполнили свою работу о зачислении. Когда мне зачислят Март 2020, озвучьте сроки?
Это уже 4 обращение, я отправил все необходимые данные, заявление и тд на электронную почту для того чтобы вы выполнили свою работу о зачислении. Когда мне зачислят Март 2020, озвучьте сроки?
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Радванский Денис.
Ваш лист отримано та зареєстровано під номером 200408/н/1224 від 08.04.2020. Згідно з постановою від 21.09.2017 № 1156 "Про затвердження Мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу", розгляд письмового звернення споживача - у строк до одного місяця з дня надходження звернення. У зв'язку з великою кількістю неправильно оформлених платежів, обробка потребує часу. Контролюйте Ваш особовий рахунок в особистому кабінеті, коригування обов'язково буде там відображено.
Дякуємо за звернення.
Ваш лист отримано та зареєстровано під номером 200408/н/1224 від 08.04.2020. Згідно з постановою від 21.09.2017 № 1156 "Про затвердження Мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу", розгляд письмового звернення споживача - у строк до одного місяця з дня надходження звернення. У зв'язку з великою кількістю неправильно оформлених платежів, обробка потребує часу. Контролюйте Ваш особовий рахунок в особистому кабінеті, коригування обов'язково буде там відображено.
Олександр від 730 Верхній Рогачик Херсонська обл. написав 10.04.2020:
Добрий день. Хотелось бы получить всё-таки ответ. Почему по реквизитам всё верно уплочено, за два месяца, а на вашем сайте видно только один платёж? Платёжку приносят с задолженностью. Просьба, разберитесь.
Добрий день. Хотелось бы получить всё-таки ответ. Почему по реквизитам всё верно уплочено, за два месяца, а на вашем сайте видно только один платёж? Платёжку приносят с задолженностью. Просьба, разберитесь.
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Олександр.
Зазначте будь-ласка дати та суми платежів, які не відображені в особистому кабінеті.
Дякуємо за звернення.
Зазначте будь-ласка дати та суми платежів, які не відображені в особистому кабінеті.
Валентина Іванівна від 176649 с Киселівка Білозерський рн написав 10.04.2020:
Приватбанк відповів що дані про отримувача коштів та призначення платежу надав в банк ХерсонГаз . І виходить що в графі призначення плабежу відображається лише : за розподіл природнього газу , прізвище ім'я по батькові , номер особового рахунку та вулиця і номер будинку. Все. ніде не видно в квитанціі що це за населений пункт і тим паче якого району , бо за твердженням Приватбанку отримувач коштів так налаштував свої параметри для банку. В ХерсонРегіонГаз хоч в графі отримувач зазначено що це Білозерська дільниця , хоч в призначені платежу теж відсутній населений пункт. Будь ласка скорегуйте з банками параметри вводу, і якщо ви вказуєте геолокацію населеного бункту то вже підтягуйте район. Дякую.
Приватбанк відповів що дані про отримувача коштів та призначення платежу надав в банк ХерсонГаз . І виходить що в графі призначення плабежу відображається лише : за розподіл природнього газу , прізвище ім'я по батькові , номер особового рахунку та вулиця і номер будинку. Все. ніде не видно в квитанціі що це за населений пункт і тим паче якого району , бо за твердженням Приватбанку отримувач коштів так налаштував свої параметри для банку. В ХерсонРегіонГаз хоч в графі отримувач зазначено що це Білозерська дільниця , хоч в призначені платежу теж відсутній населений пункт. Будь ласка скорегуйте з банками параметри вводу, і якщо ви вказуєте геолокацію населеного бункту то вже підтягуйте район. Дякую.
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Валентина Іванівна.
В призначенні платежу в будь-якому банку Ви вносите самостійно призначення. Херсонгаз ніякого відношення до програмного забезпечення банків не має.
Дякуємо за звернення.
В призначенні платежу в будь-якому банку Ви вносите самостійно призначення. Херсонгаз ніякого відношення до програмного забезпечення банків не має.
Валентина Іванівна від 176649 с Киселівка Білозерський рн написав 10.04.2020:
Дякую за виконання моіх запитів , все зараховано , ще одне побажання відкрийте доступ до контролю оплати , щоб можна було перевірити самостійно : який платіж зараховано по якій квитанціі чи платіжному дорученню , від якого числа . Деяка незручність іще в тому що суми то до сплати одинакові кожного місяця
Дякую за виконання моіх запитів , все зараховано , ще одне побажання відкрийте доступ до контролю оплати , щоб можна було перевірити самостійно : який платіж зараховано по якій квитанціі чи платіжному дорученню , від якого числа . Деяка незручність іще в тому що суми то до сплати одинакові кожного місяця
Лісничий Олександр Григорович від 730 Верхній Рогачик написав 09.04.2020:
Заплатив за транспортування газу за три місяці, пройшла проплата за один. Реквізити вірні, чеки є. Вже котрий місяць приносять платіжки з боргами, хоча плачу кожного місяця. Мені цікаво, де мої кошти? По записам в гостьвій книзі розумію, що я не один такий. Наведіть будь ласка лад.
Заплатив за транспортування газу за три місяці, пройшла проплата за один. Реквізити вірні, чеки є. Вже котрий місяць приносять платіжки з боргами, хоча плачу кожного місяця. Мені цікаво, де мої кошти? По записам в гостьвій книзі розумію, що я не один такий. Наведіть будь ласка лад.
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Лісничий Олександр Григорович.
Зазначте будь-ласка дати та суми платежів, які не відображені в особистому рахунку.
Дякуємо за звернення.
Зазначте будь-ласка дати та суми платежів, які не відображені в особистому рахунку.