5062 записи
Сторінка особистого кабінету не відкривається. І підкажіть де знаходиться кнопка – «Внесення показників без реєстрації»?
Сторінка особистого кабінету не відкривається.
І підкажіть де знаходиться кнопка – «Внесення показників без реєстрації»?
Добрий день Олександр.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено. Кнопка знаходиться з самого верху : "Кабінет споживача - Головна - Внесення показників без реєстрації "
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено. Кнопка знаходиться з самого верху : "Кабінет споживача - Головна - Внесення показників без реєстрації "
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Кнопка знаходиться з самого верху :
"Кабінет споживача - Головна - Внесення показників без реєстрації "
Показника на 03.12.2023- 3311
Показника на 03.12.2023- 3311
Добрий день Володимир.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Доброго дня.Показники неможливо передати через сайт ваш http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ тому залишаю тут: 641. Немає зв’язку із сайтом Хост gaz.ukrcom.kherson.ua довго не відповідає. Видае помилку
Доброго дня.Показники неможливо передати через сайт ваш http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ тому залишаю тут: 641. Немає зв’язку із сайтом Хост gaz.ukrcom.kherson.ua довго не відповідає.
Видае помилку
Добрий день Любов.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
03.12.2023. Херсон, показники 3864
03.12.2023. Херсон,
показники 3864
Добрий день Шевченко Ганна Петрівна.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
03.12.2023. Херсон, о/р 7968 - показники 4549 куб.м.
03.12.2023. Херсон, о/р 7968 - показники 4549 куб.м.
Добрий день Карасьов Петро Борисович.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Чому не можливо зайти в особистий кабінет споживача? Чи показники вже вносити не потрібно?
Чому не можливо зайти в особистий кабінет споживача? Чи показники вже вносити не потрібно?
Добрий день Ольга.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
ор 270016 показники 56213. не працює кабінет
ор 270016 показники 56213. не працює кабінет
Добрий день Олександр.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
З технічних причин 01.12 не вдалося передати поточний показаник лічильника в особистому кабінеті ХГРК (Поточний показник - 89. Попередній - 73). З цієї причини я передала проказник на сайті ГК Нафтогаз України, але при цьому припустилася помилки в показниках, вказавши значно більшу цифру. Лист в ГК Нафтогаз з проханням скасувати показник я написала. У відповіді нічого не сказано щодо помилки, є тільки рекомендації щодо передачі показників оператору ГРМ. Показник в особистому кабінеті ХГРК я передала дещо пізніше. Питання: Чи не потягне невірний показник в ГК Нафтогаз надлишкові нарахування за спожитий газ? Дякую за увагу.
З технічних причин 01.12 не вдалося передати поточний показаник лічильника в особистому кабінеті ХГРК (Поточний показник - 89. Попередній - 73). З цієї причини я передала проказник на сайті ГК Нафтогаз України, але при цьому припустилася помилки в показниках, вказавши значно більшу цифру.
Лист в ГК Нафтогаз з проханням скасувати показник я написала. У відповіді нічого не сказано щодо помилки, є тільки рекомендації щодо передачі показників оператору ГРМ.
Показник в особистому кабінеті ХГРК я передала дещо пізніше.
Питання: Чи не потягне невірний показник в ГК Нафтогаз надлишкові нарахування за спожитий газ?
Дякую за увагу.
Добрий день Манжула Ольга Олександрівна.
Ваші показники прийнято
Дякуємо за звернення.
Ваші показники прийнято
Дякуємо за звернення.
Ваші показники прийнято
м. Херсон, о/р 224099, показники на 30.11.23 - 4484
м. Херсон, о/р 224099, показники на 30.11.23 - 4484
Добрий день Костянтин.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
УРА!!!! Я смогла зайти в свой личный кабинет!Спасибо за помощь!
УРА!!!! Я смогла зайти в свой личный кабинет!Спасибо за помощь!
Добрий день Татьяна Николаевна.
Будь ласка, звертайтеся в разі потреби
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, звертайтеся в разі потреби
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, звертайтеся в разі потреби