Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4964 записи
Олександр, від 176810 написав 20.10.2023:
Я вже звертався з приводу помилки при подачі показів та перерахунку. Просили фото лічильника Надаю за посиланням [url href=http://https://drive.google.com/file/d/1VV2X2KcqJApn6Ylq5mu7MnAjmQXZ5YPA/view?usp=drivesdk]Т
Я вже звертався з приводу помилки при подачі показів та перерахунку. Просили фото лічильника Надаю за посиланням [url href=http://https://drive.google.com/file/d/1VV2X2KcqJApn6Ylq5mu7MnAjmQXZ5YPA/view?usp=drivesdk]Т
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр,.
Будь ласка при повторному зверненні зберігайте історію повідомлень. Для надання фото лічильнкиа направте його на ел пошту pokazy@gaz.kherson.ua або через мережу ФБ.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка при повторному зверненні зберігайте історію повідомлень. Для надання фото лічильнкиа направте його на ел пошту pokazy@gaz.kherson.ua або через мережу ФБ.
Лідія від 39496, Херсон написав 19.10.2023:
Добрий день, я забула рахунок Нафтогазу, підкажіть будь ласка. Дякую.
Добрий день, я забула рахунок Нафтогазу, підкажіть будь ласка. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лідія.
Із цим питанням будь ласка зверніться до свого постачальника
Дякуємо за звернення.
Із цим питанням будь ласка зверніться до свого постачальника
Оксана від 16090013 Херсон написав 18.10.2023:
Добрий день. У мене на лічильнику газу погас екран (мабуть сіла батарейка). Що робити?
Добрий день. У мене на лічильнику газу погас екран (мабуть сіла батарейка). Що робити?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Будь ласка повідомте про це за номерами - 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Дякуємо за звернення.
Будь ласка повідомте про це за номерами - 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Тетяна від 350226831 написав 17.10.2023:
Добрий день! Більше року, як я покинула свій дім, з тих пір він пустував. Останній раз я оплатила газ. послуги в серпні 2022 року. Потім в мене не було технічної можливості проводити оплату. В липні 2023 така можливість в мене знову з'явилася і я продовжила оплачувати споживання та доставку газу. В мене велике прохання до працівників АТ Херсонгаз: я надам вам всі квитанції про оплату (електроною поштою чи на Вайбер - куди скажете) за період 04.08.22 по 02.10.23, в яких вказані також показники газового лічильника. Скасуйте, будь ласка, заборгованість. Дякую за розуміння! Миру вам та міцного здоров'я!
Добрий день! Більше року, як я покинула свій дім, з тих пір він пустував. Останній раз я оплатила газ. послуги в серпні 2022 року. Потім в мене не було технічної можливості проводити оплату. В липні 2023 така можливість в мене знову з'явилася і я продовжила оплачувати споживання та доставку газу. В мене велике прохання до працівників АТ Херсонгаз: я надам вам всі квитанції про оплату (електроною поштою чи на Вайбер - куди скажете) за період 04.08.22 по 02.10.23, в яких вказані також показники газового лічильника. Скасуйте, будь ласка, заборгованість. Дякую за розуміння! Миру вам та міцного здоров'я!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Анастасія від 208018, Херсон написав 16.10.2023:
Добрий день, У відповідь про мої питання щодо розірвання договору (14.10) ви відповіли: "Якщо помешкання непридатне до проживання і про це є відповідні документи, власник має надати їх разом із заявою до АТ Херсонгаз. Тоді після підтвердження ситуації проводиться перерахунок за послугу розподілу. Якщо мова йде про розторгнення договору - це процедура, механічного від'єднання усієї системи в присутності власника." тут два питання: 1) Відомо, що вся вулиця Михайлівська була по самий дах затоплена (від прокуратури і далі) - навіщо питати документи непридатності. тим більше, що навіть комісії зараз не ходять під обстрілами 2) чому заяви та документів власника недостатньо для розірвання договору, а необхідна особиста присутність? Хто гарантує мені безпеку? в мене малолітні діти, їх везти під обстріли тільки щоб Херсонгаз розірвав договір? Це ж війна, тут закони мирного часу не діють.. я можу підтвердити свою особу на відео, або як завгодно. не мають права просити особистої присутності у прифронтових зонах та під обстрілами!
Добрий день, У відповідь про мої питання щодо розірвання договору (14.10) ви відповіли: "Якщо помешкання непридатне до проживання і про це є відповідні документи, власник має надати їх разом із заявою до АТ Херсонгаз. Тоді після підтвердження ситуації проводиться перерахунок за послугу розподілу. Якщо мова йде про розторгнення договору - це процедура, механічного від'єднання усієї системи в присутності власника." тут два питання: 1) Відомо, що вся вулиця Михайлівська була по самий дах затоплена (від прокуратури і далі) - навіщо питати документи непридатності. тим більше, що навіть комісії зараз не ходять під обстрілами 2) чому заяви та документів власника недостатньо для розірвання договору, а необхідна особиста присутність? Хто гарантує мені безпеку? в мене малолітні діти, їх везти під обстріли тільки щоб Херсонгаз розірвав договір? Це ж війна, тут закони мирного часу не діють.. я можу підтвердити свою особу на відео, або як завгодно. не мають права просити особистої присутності у прифронтових зонах та під обстрілами!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасія.
Якщо система газопостачання помешкання НЕПРИДАТНА до використання, власнику необхідно надати наступні документи: Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. До заяви необхідно додати:  останні відомі показники лічильника (бажано фото);  докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання);  документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника;  фото або відео докази. Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника). Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3 (залишити на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються. Процедура відключення з причини розірвання договору виконується тільки у присутності власника або його юридично уповноваженої особи.
Дякуємо за звернення.
Якщо система газопостачання помешкання НЕПРИДАТНА до використання, власнику необхідно надати наступні документи: Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. До заяви необхідно додати:  останні відомі показники лічильника (бажано фото);  докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання);  документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника;  фото або відео докази. Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника). Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3 (залишити на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються. Процедура відключення з причини розірвання договору виконується тільки у присутності власника або його юридично уповноваженої особи.
Сергій від 031129, Херсон написав 15.10.2023:
Здравствуйте. Не могу войти в личный кабинет, чтобы внести показания счётчика. В 2022 году, в период, когда не мог из-за отсутствия интернета в Херсоне вносить показания, Херсонгаз самостоятельно начислял кубометры. В связи с этим возникла разбежность между фактическими показаниями счётчика на данный момент и тем, что в последний раз видел в своём личном кабинете Херсонгаза. Пожалуйста, объясните эту ситуацию. Спасибо.
Здравствуйте. Не могу войти в личный кабинет, чтобы внести показания счётчика. В 2022 году, в период, когда не мог из-за отсутствия интернета в Херсоне вносить показания, Херсонгаз самостоятельно начислял кубометры. В связи с этим возникла разбежность между фактическими показаниями счётчика на данный момент и тем, что в последний раз видел в своём личном кабинете Херсонгаза. Пожалуйста, объясните эту ситуацию. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
З лютого 2023 року ви стабільно надаєте показники 2128 через особистий кабінет АТ Херсонгаз. на ці показники вам обраховано обсяги - 0 м куб.
Дякуємо за звернення.
З лютого 2023 року ви стабільно надаєте показники 2128 через особистий кабінет АТ Херсонгаз. на ці показники вам обраховано обсяги - 0 м куб.
Галина від 226588, с.Велетенське написав 14.10.2023:
Доброго дня, 18.07.2023 в мій будинок стався прильот, розірвало повністю газову трубу яка подає газ до будинку. Газ ми перекрили на основній трубі, тобто до мого господарства через прильот газ не подається. Про цю подію в поліції було заведено справу, було повідомлено до Білозерського вітділення херсонгазу, ремонт через обстріли не проводиться, це зрозуміло. Але, за що тоді знімається плата за розподіл? Труби нема, її розірвало, і ремонту нема, нема доставки.
Доброго дня, 18.07.2023 в мій будинок стався прильот, розірвало повністю газову трубу яка подає газ до будинку. Газ ми перекрили на основній трубі, тобто до мого господарства через прильот газ не подається. Про цю подію в поліції було заведено справу, було повідомлено до Білозерського вітділення херсонгазу, ремонт через обстріли не проводиться, це зрозуміло. Але, за що тоді знімається плата за розподіл? Труби нема, її розірвало, і ремонту нема, нема доставки.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Галина.
Будь ласка уточніть коли саме ви надали письмову заяву та усі підтверджуючі документи до АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть коли саме ви надали письмову заяву та усі підтверджуючі документи до АТ Херсонгаз
Олександр від 176810, Киселівка написав 14.10.2023:
Добрий день. Звертаюсь з приводу перерахунку. Перепрошую випадково вказав невірно дані переставивши цифри і тому покази вийшли на 1000 куб м більші. Прошу перерахувати на показ 3492 в попередньому було 3488. Дякую
Добрий день. Звертаюсь з приводу перерахунку. Перепрошую випадково вказав невірно дані переставивши цифри і тому покази вийшли на 1000 куб м більші. Прошу перерахувати на показ 3492 в попередньому було 3488. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Чи можете ви надати фото лічильнкиа з показами?
Дякуємо за звернення.
Чи можете ви надати фото лічильнкиа з показами?
Анастасія від 208018, Херсон написав 14.10.2023:
Доброго дня, На початку жовтня (2.10.2023) я надіслала заяву про припинення договорів з розподілу газу на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com , оплативши всі борги на той момент. Звернулася до операторів - мене запевнили, що треба почекати, оскільки є багато роботи.. А тим часом нещодавно мені прийшли на електронну пошту рахунки за жовтень...будівлі були затоплені, повертати їі в жилий стан зараз не має можливості, очевидно, це буде ще довго.. І як це буде відбуватися? Будуть затягувати розірвання договору та виставляти рахунки? Скільки ще чекати? Рахунки 208018, 208019, 214008 за адресою Херсон, Михайлівська 39
Доброго дня, На початку жовтня (2.10.2023) я надіслала заяву про припинення договорів з розподілу газу на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com , оплативши всі борги на той момент. Звернулася до операторів - мене запевнили, що треба почекати, оскільки є багато роботи.. А тим часом нещодавно мені прийшли на електронну пошту рахунки за жовтень...будівлі були затоплені, повертати їі в жилий стан зараз не має можливості, очевидно, це буде ще довго.. І як це буде відбуватися? Будуть затягувати розірвання договору та виставляти рахунки? Скільки ще чекати? Рахунки 208018, 208019, 214008 за адресою Херсон, Михайлівська 39
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасія.
Якщо помешкання непридатне до проживання і про це є відповідні документи, власник має надати їх разом із заявою до АТ Херсонгаз. ТОді після підтвердження ситуації проводиться перерахунок за послугу розподілу. Якщо мова йде про розторгнення договору - це процедура, механічного відєднання усієї системи в присутності власника. У подальшому такий обєкт виключається зі списку споживання. Також слід зауважити, що звернення громадян, згідно чинного законодавства розглядаються протягом 30 днів з моменту їх одержання.
Дякуємо за звернення.
Якщо помешкання непридатне до проживання і про це є відповідні документи, власник має надати їх разом із заявою до АТ Херсонгаз. ТОді після підтвердження ситуації проводиться перерахунок за послугу розподілу. Якщо мова йде про розторгнення договору - це процедура, механічного відєднання усієї системи в присутності власника. У подальшому такий обєкт виключається зі списку споживання. Також слід зауважити, що звернення громадян, згідно чинного законодавства розглядаються протягом 30 днів з моменту їх одержання.
Наталя від Херсон. написав 13.10.2023:
Доброго дня. 8 жовтня 2023 року відбувся обстріл будинку 49 Херсонської Гвардійської Дивізії 18 корп 6, з боку військовослужбовців країни агресора рф. Пошкоджено трубу газопостачання в квартирі розміром 30*3мм. Газопостачання виключили. Замінили ділянку пошкодження 9.10.2023, рекомендували ранком зателефонувати щоб підключили газ. Зателефонували виявляється нам потрібно заказати проект, який потрібно оплатити, потім нам потрібно оплатити саме і виконання робіт з заміни ділянки пошкодженої труби розміром до 100мм. Труба вже зроблена. Ніяких рахунків не дали. Наші номери телефонів заблокували. ХОВА сказала що ми не маємо сплачувати за таку роботу, під час розмови на гарячій лінії, міська рада сказали що ми не маємо сплачувати за таку роботу і проект не потрібен. в двох квартирах вибиті стіни майже немає ніякого майна вибиті вікна, двері, звісно коштів для того щоб хоч якось закрити вікна, двері, перед зимовим періодом немає, але ще потрібно заплатити за проект заміни труби довжиною до 100мм, який готується не один день, і потрібно сплатити за заміну. Мешканцям тяжко. Телефонували на гарячу лінію президента і там знову здивовані що за такий ремонт труби треба складати проект, та сплачувати за роботу заміни 100мм. газової труби. Поясніть будь ласка як вийти з цього положення. Надішліть будь ласка відповідь на електронну адресу і якщо потрібно надішліть будь ласка проект та реквізити та суму сплати вам. Проект потрібен для того щоб ми зрозуміли що ми платимо саме за ті 100мм труби яку ви замінили, а не за ті труби які йшли через наші балкони зовсім до іншого будинку, за другою адресою 200 років Херсона 48/2 і наражали будинок на небезпеку. Неодноразово робили запит чому труба¢20мм, і довжиною 100м., так саме 100м ,проходить по під вікнами будинку ч на що нам відповідали що труба належить ОСББ Фортеця 2, але рядом такого ОСББ немає і не було ніколи.Труба ¢30мм,під'єднана до труби ¢100мм, йшла без єдиного крана перекриття, що... Читати далі
Доброго дня. 8 жовтня 2023 року відбувся обстріл будинку 49 Херсонської Гвардійської Дивізії 18 корп 6, з боку військовослужбовців країни агресора рф. Пошкоджено трубу газопостачання в квартирі розміром 30*3мм. Газопостачання виключили. Замінили ділянку пошкодження 9.10.2023, рекомендували ранком зателефонувати щоб підключили газ. Зателефонували виявляється нам потрібно заказати проект, який потрібно оплатити, потім нам потрібно оплатити саме і виконання робіт з заміни ділянки пошкодженої труби розміром до 100мм. Труба вже зроблена. Ніяких рахунків не дали. Наші номери телефонів заблокували. ХОВА сказала що ми не маємо сплачувати за таку роботу, під час розмови на гарячій лінії, міська рада сказали що ми не маємо сплачувати за таку роботу і проект не потрібен. в двох квартирах вибиті стіни майже немає ніякого майна вибиті вікна, двері, звісно коштів для того щоб хоч якось закрити вікна, двері, перед зимовим періодом немає, але ще потрібно заплатити за проект заміни труби довжиною до 100мм, який готується не один день, і потрібно сплатити за заміну. Мешканцям тяжко. Телефонували на гарячу лінію президента і там знову здивовані що за такий ремонт труби треба складати проект, та сплачувати за роботу заміни 100мм. газової труби. Поясніть будь ласка як вийти з цього положення. Надішліть будь ласка відповідь на електронну адресу і якщо потрібно надішліть будь ласка проект та реквізити та суму сплати вам. Проект потрібен для того щоб ми зрозуміли що ми платимо саме за ті 100мм труби яку ви замінили, а не за ті труби які йшли через наші балкони зовсім до іншого будинку, за другою адресою 200 років Херсона 48/2 і наражали будинок на небезпеку. Неодноразово робили запит чому труба¢20мм, і довжиною 100м., так саме 100м ,проходить по під вікнами будинку ч на що нам відповідали що труба належить ОСББ Фортеця 2, але рядом такого ОСББ немає і не було ніколи.Труба ¢30мм,під'єднана до труби ¢100мм, йшла без єдиного крана перекриття, що мабуть не відповідає вимогам документу про газопостачання. Маємо надію на пояснення. Пояснення з приводу 100метрів труби ¢25мм, яка йде до іншого будинку через наші балкони, попід вікнами.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Після проведення за вашою адресою ремонтних робіт вентиляційного каналу із перевіркою його роботи спеціалізованою організацією ( інформацію про порядок проведення процедури та контакти вам було надано раніше) ви можете звернутися до аварійної служби (104) для узгодження дати пускових робіт.
Дякуємо за звернення.
Після проведення за вашою адресою ремонтних робіт вентиляційного каналу із перевіркою його роботи спеціалізованою організацією ( інформацію про порядок проведення процедури та контакти вам було надано раніше) ви можете звернутися до аварійної служби (104) для узгодження дати пускових робіт.