5065 записів
Наталія від 8092224 написав 04.03.2020: Вся історія переписки. Наталія від 8092224 м. Херсон написав 26.02.2020: 30.01.2020 р.оплатила за розподіл газу авансом 93.33 грн, за місяць оплата 11.64 грн. Квитанція № 0145938922 від 31.01.2020 р. ТВБВ № 10021/023 філії Херсонського обласного управління ідент.код 02766367 в АТ "Ощадбанк" ідент. код 0032129 вул. І.Кулика, 149/29 м. Херсон.Реквізіти з Вашого сайту для отримувача платежу АТ "Херсонгаз'.Поскільки на момент оплати не було пояснення написання призначення платежу, то написали розподіл газу о/р 8092224.12.02.2020 р. зверталася в Вашу службу, працівниця сказала, що вона некомпетентна в цьому питанні і ніхто не знає ,як платити за розподіл газу. 13.02.2020 р. я звернулася на урядову лінію № звернення 10259972 з цим питанням. Чекаю відповіді і від Вас чекаю чому сплативши Вам авансом я боржниця? Де мої гроші? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть коли та яким чином ви зверталися до працівника Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224 написав 28.02.2020: Я зверталася 12.02.2020 р. в першій половині дня. Мені була надана відповідь,що квитанцію по оплаті розглянута не буде, поскільки Ваша служба не займається перевіркою банківських рахунків, мотивуючи тим, що у служби на це немає трудових ресурсів на мій запит про те, що гроші надходять за 5 робочих днів. Також мені було відмовлено в свіркі оплати за газ,при умові, що у мене переплата, мотивуючи ,що довго не приходила на перевірку та не викликала контролера. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть за якою адресою та до якої саме служби Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224, м. Херсон написав 29.02.2020: Зверталась в АТ «Херсонгаз» за адресою 73036, м.Херсон, вул. Поповича, 3. 12.02.2020 р. Вікно останнє в ряду, не фіксувала увагу, мабуть, 8. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень Дякуємо за звернення. Я маю надію, що буду... Читати далі
Наталія від 8092224 написав 04.03.2020:
Вся історія переписки. Наталія від 8092224 м. Херсон написав 26.02.2020: 30.01.2020 р.оплатила за розподіл газу авансом 93.33 грн, за місяць оплата 11.64 грн. Квитанція № 0145938922 від 31.01.2020 р. ТВБВ № 10021/023 філії Херсонського обласного управління ідент.код 02766367 в АТ "Ощадбанк" ідент. код 0032129 вул. І.Кулика, 149/29 м. Херсон.Реквізіти з Вашого сайту для отримувача платежу АТ "Херсонгаз'.Поскільки на момент оплати не було пояснення написання призначення платежу, то написали розподіл газу о/р 8092224.12.02.2020 р. зверталася в Вашу службу, працівниця сказала, що вона некомпетентна в цьому питанні і ніхто не знає ,як платити за розподіл газу. 13.02.2020 р. я звернулася на урядову лінію № звернення 10259972 з цим питанням. Чекаю відповіді і від Вас чекаю чому сплативши Вам авансом я боржниця? Де мої гроші? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть коли та яким чином ви зверталися до працівника Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224 написав 28.02.2020: Я зверталася 12.02.2020 р. в першій половині дня. Мені була надана відповідь,що квитанцію по оплаті розглянута не буде, поскільки Ваша служба не займається перевіркою банківських рахунків, мотивуючи тим, що у служби на це немає трудових ресурсів на мій запит про те, що гроші надходять за 5 робочих днів. Також мені було відмовлено в свіркі оплати за газ,при умові, що у мене переплата, мотивуючи ,що довго не приходила на перевірку та не викликала контролера. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть за якою адресою та до якої саме служби Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224, м. Херсон написав 29.02.2020: Зверталась в АТ «Херсонгаз» за адресою 73036, м.Херсон, вул. Поповича, 3. 12.02.2020 р. Вікно останнє в ряду, не фіксувала увагу, мабуть, 8. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень Дякуємо за звернення. Я маю надію, що буду мати відповідь на звернення? Немає слів, не пояснення поведінки організаціії.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Приносимо вибачення за співробітника, який не надав вам вичерпну консультацію з питань розподілу. З нею буде проведена відповідна навчальна робота. На сьогодні за вказаним особовим рахуном оплати ще не надходили. Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
Згідно Вашої рекомендаціі 25.03.2020 р. зверталась до віддідення банку, де проводилась оплата. Начальник відділення після розмови по телефону сказала, що перераховану сумму бачуть, але не можуть завести на мій рахунок. Які мої дії в умовах надзвичайної ситуації?
Добрий день Наталія.
Станом на 26.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 26.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 26.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
скажите пожалуйста почему мой личный счет внесен к другому абоненту?.Как проводить оплату?
скажите пожалуйста почему мой личный счет внесен к другому абоненту?.Как проводить оплату?
Добрий день Катерина.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Обещали пересчитать транспортировку, почему не пересчитали?
Обещали пересчитать транспортировку, почему не пересчитали?
Добрий день Светлана.
Будь ласка уточніть коли ви надали відповіднідокументи
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть коли ви надали відповіднідокументи
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть коли ви надали відповіднідокументи
11.03.2020 року на електрону адресу: Secretary@gaz.kherson.ua, було надано лист про зарахування коштів від власника Кулешова Ю.А., копії сторінок паспарта та ІПН, копія фіскального чека від 13.02.2020 про сплату коштів за розподіл на рахунок Херсонгазу на суму 95,00 грн. Чому в особистому кабінеті станом на 24.03.2020 досі рахується борг на о/р 14195 . Це вже друге звернення. Кошти поступили на рахунок Херсонгазу. В чому причина не зарахування на о/р 14195?
11.03.2020 року на електрону адресу: Secretary@gaz.kherson.ua, було надано лист про зарахування коштів від власника Кулешова Ю.А., копії сторінок паспарта та ІПН, копія фіскального чека від 13.02.2020 про сплату коштів за розподіл на рахунок Херсонгазу на суму 95,00 грн. Чому в особистому кабінеті станом на 24.03.2020 досі рахується борг на о/р 14195 . Це вже друге звернення. Кошти поступили на рахунок Херсонгазу. В чому причина не зарахування на о/р 14195?
Добрий день Кулешова Юлія Анатоліївна.
Ваш лист отримано 12.03.20 - в роботі
Дякуємо за звернення.
Ваш лист отримано 12.03.20 - в роботі
Дякуємо за звернення.
Ваш лист отримано 12.03.20 - в роботі
Бажаю здоров'я , маю 3 квитанції на оплату за розподіл газу 01.02.2020 , 15.02.2020 , 06.03.2020 , а сайт ставить борг 147,85 , яка оплата не пройшла ? Дякую .
Бажаю здоров'я , маю 3 квитанції на оплату за розподіл газу 01.02.2020 , 15.02.2020 , 06.03.2020 , а сайт ставить борг 147,85 , яка оплата не пройшла ? Дякую .
Добрий день Анатолій.
Станом на 25.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 03.02. та 10.03 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 25.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 03.02. та 10.03 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 25.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 03.02. та 10.03
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Шановне керівництво ХЕРСОНГАЗУ, коли закінчиться цей бардак з оплатами за розподіл газу. Налагодьте роботу з зарахуванням платіжок. Це не перше моє звернення, а результатів - 0. За записами у гостьовій книзі я бачу проблема не тільки у мене, а у багатьох херсонців. Висновок- проблема в ВАС, у вашій не коректній роботі. Відписки для кожного клієнта однакові, Ви хоть шаблон відповіді іноді змінюйте. Останній раз вказую номера квітанцій про оплату, в іншому випадку згуртую Ваших клієнтів, і колективно звернемося до ЗМІ. 1-ша платіжка від 18.02.202- код квітанції 1874-6644-0627-0753 на о/р 17134 сума 112.58 грн., в призначені платежу вказано 7-17134 розподіл; 2-га платіжка від 06.03.2020 - код квітанції 1891-3169-3232-8333 на о\р 17134 сума 112.58грн., в призначені платежу вказано 7-17134 розподіл. В історії друга проплата не вказана, борг 112.58 грн. Вирішіть це питання , або надайте номер телефону Вашого керівництва.
Шановне керівництво ХЕРСОНГАЗУ, коли закінчиться цей бардак з оплатами за розподіл газу. Налагодьте роботу з зарахуванням платіжок. Це не перше моє звернення, а результатів - 0. За записами у гостьовій книзі я бачу проблема не тільки у мене, а у багатьох херсонців. Висновок- проблема в ВАС, у вашій не коректній роботі. Відписки для кожного клієнта однакові, Ви хоть шаблон відповіді іноді змінюйте. Останній раз вказую номера квітанцій про оплату, в іншому випадку згуртую Ваших клієнтів, і колективно звернемося до ЗМІ. 1-ша платіжка від 18.02.202- код квітанції 1874-6644-0627-0753 на о/р 17134 сума 112.58 грн., в призначені платежу вказано 7-17134 розподіл; 2-га платіжка від 06.03.2020 - код квітанції 1891-3169-3232-8333 на о\р 17134 сума 112.58грн., в призначені платежу вказано 7-17134 розподіл. В історії друга проплата не вказана, борг 112.58 грн. Вирішіть це питання , або надайте номер телефону Вашого керівництва.
Добрий день Тетяна.
Якщо квитанція та дані у ній заповнені вірно - ніяких проблем із зарахуванням не виникає. Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для вирішення проблемних нарахувань на період карантину розроблено порядок дистанційного звязку. Телефони розміщено на сайті АТ Херсонгаз. Ваша перша платіжка на суму 112,58, яка сплачена у лютому, відображена на вкладці "Історія" за лютий. Ваша друга платіжка на суму 112,58, сплачена у березні, відображена за вкладці "Березень 2020". Березень є поточним місяцем і коли він закінчиться, то дані по нарахуванням та оплатам будуть відображені на вкладці "Історія", а поточний місяць буде "Квітень 2020". Майте на увазі, що рахунок за розподіл виставляється наперед першим числом поточного місяця та відображений на вкладці "Березень 2020". Для більш зрозумілого відображення розрахунків та оплат, ці дві вкладки буде об'єднано в одну.
Дякуємо за звернення.
Якщо квитанція та дані у ній заповнені вірно - ніяких проблем із зарахуванням не виникає. Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для вирішення проблемних нарахувань на період карантину розроблено порядок дистанційного звязку. Телефони розміщено на сайті АТ Херсонгаз. Ваша перша платіжка на суму 112,58, яка сплачена у лютому, відображена на вкладці "Історія" за лютий. Ваша друга платіжка на суму 112,58, сплачена у березні, відображена за вкладці "Березень 2020". Березень є поточним місяцем і коли він закінчиться, то дані по нарахуванням та оплатам будуть відображені на вкладці "Історія", а поточний місяць буде "Квітень 2020". Майте на увазі, що рахунок за розподіл виставляється наперед першим числом поточного місяця та відображений на вкладці "Березень 2020". Для більш зрозумілого відображення розрахунків та оплат, ці дві вкладки буде об'єднано в одну.
Дякуємо за звернення.
Якщо квитанція та дані у ній заповнені вірно - ніяких проблем із зарахуванням не виникає.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для вирішення проблемних нарахувань на період карантину розроблено порядок дистанційного звязку.
Телефони розміщено на сайті АТ Херсонгаз.
Ваша перша платіжка на суму 112,58, яка сплачена у лютому, відображена на вкладці "Історія" за лютий. Ваша друга платіжка на суму 112,58, сплачена у березні, відображена за вкладці "Березень 2020". Березень є поточним місяцем і коли він закінчиться, то дані по нарахуванням та оплатам будуть відображені на вкладці "Історія", а поточний місяць буде "Квітень 2020". Майте на увазі, що рахунок за розподіл виставляється наперед першим числом поточного місяця та відображений на вкладці "Березень 2020".
Для більш зрозумілого відображення розрахунків та оплат, ці дві вкладки буде об'єднано в одну.
Оплата за транспортировку была 10.03.2020. Почему так долго проходит платеж? И числится долг.
Оплата за транспортировку была 10.03.2020. Почему так долго проходит платеж? И числится долг.
Добрий день Наталія.
Дані про надходження оплат у поточному місяці оновляться після його закриття - 10 числа наступного місяця.
Дякуємо за звернення.
Дані про надходження оплат у поточному місяці оновляться після його закриття - 10 числа наступного місяця.
Дякуємо за звернення.
Дані про надходження оплат у поточному місяці оновляться після його закриття - 10 числа наступного місяця.
Поступила двойная оплата за транспортировку, Почему так? Ведь у меня все оплачено кроме последней, на перед я платить не могу так как пенсия начисляется с 15 числа каждого месяца, на перед пенсию не начисляют и не надо путать оплаты с оплачеными и вновь начисленными. Я так понимаю что с той суммы нужно оплатить только половину, которую я смогу оплатить 15апреля, но не раньше.
Поступила двойная оплата за транспортировку, Почему так? Ведь у меня все оплачено кроме последней, на перед я платить не могу так как пенсия начисляется с 15 числа каждого месяца, на перед пенсию не начисляют и не надо путать оплаты с оплачеными и вновь начисленными. Я так понимаю что с той суммы нужно оплатить только половину, которую я смогу оплатить 15апреля, но не раньше.
Добрий день Григорий.
Станом на 24.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 27/01/20 - 1 платіж Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують
Дякуємо за звернення.
Станом на 24.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 27/01/20 - 1 платіж Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують
Дякуємо за звернення.
Станом на 24.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 27/01/20 - 1 платіж
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують
Показання лічильника передаю кожного місяця, оплачую кожного місяця . Питання: що за рахунки прийшли за лютий-березень ( за ще неотримані послуги в тому числі) з рекомендацією звірити рахунок у м Херсоні ( У карантин!!! Коли відмінений весь транспорт!!!! І чиєїсь примхи витратити з пенсії ще й на таксі?)
Показання лічильника передаю кожного місяця, оплачую кожного місяця . Питання: що за рахунки прийшли за лютий-березень ( за ще неотримані послуги в тому числі) з рекомендацією звірити рахунок у м Херсоні ( У карантин!!!
Коли відмінений весь транспорт!!!! І чиєїсь примхи витратити з пенсії ще й на таксі?)
Добрий день Шулика Г..
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Почему не прошел платеж? Уточняю, что деньги 15.02.20 г. были переведены через приват 24 на ваш НОВЫЙ расчетный счет, все реквизиты указаны правильно все сверено с квитанцией №1616377142.1
Почему не прошел платеж? Уточняю, что деньги 15.02.20 г. были переведены через приват 24 на ваш НОВЫЙ расчетный счет, все реквизиты указаны правильно все сверено с квитанцией №1616377142.1
Добрий день таисия.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт