Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5545 записів
Владимир від 4144 написав 02.12.2020:
Зарегистрировать кабинет просто невозможно!!!!!!!!
Зарегистрировать кабинет просто невозможно!!!!!!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Будь ласка уточніть в чому саме виникають складнощі
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть в чому саме виникають складнощі
Ірина від 5666 написав 02.12.2020:
Це правда, що АТ "Херсонгаз"- банкрут, і треба завоювати договір з новим постачальником?
Це правда, що АТ "Херсонгаз"- банкрут, і треба завоювати договір з новим постачальником?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Анна від 123555 с. Микільске написав 02.12.2020:
Добрий день. Які документи необхідно подати для зміни власника особового рахунку і куди їх подавати в Білозурську дільницю чи в Херсоні? Чи можна подати документи в електронній формі?
Добрий день. Які документи необхідно подати для зміни власника особового рахунку і куди їх подавати в Білозурську дільницю чи в Херсоні? Чи можна подати документи в електронній формі?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Можете надати документи до Білозерської дільниці
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Можете надати документи до Білозерської дільниці
Віта від 6369 смт.Мирне Каланчацький район написав 02.12.2020:
Хочу змінити постачальника газу на менш дешевого,тобто на «Нафтогаз». Чи можна це зробити в онлайн режимі, чи щоб ви самі в автоматичному режимі перевели мене до нового постачальника ?
Хочу змінити постачальника газу на менш дешевого,тобто на «Нафтогаз». Чи можна це зробити в онлайн режимі, чи щоб ви самі в автоматичному режимі перевели мене до нового постачальника ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віта.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг.
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг.
Валентина від 204703 г. Херсон написав 02.12.2020:
Как можно уточнить EIC для смены поставщика газа
Как можно уточнить EIC для смены поставщика газа
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Ваш код знаходится в особистому кабінеті або зверніться до найближчого абонпункту з паспортом власника особового рахунку.
Дякуємо за звернення.
Ваш код знаходится в особистому кабінеті або зверніться до найближчого абонпункту з паспортом власника особового рахунку.
Светлана від 5964, Скадовск написав 02.12.2020:
Здравствуйте, можно ли внести показания счетчика по вайберу, если да. подскажите как
Здравствуйте, можно ли внести показания счетчика по вайберу, если да. подскажите как
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Усі способи передачі показників за посиланням - http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Усі способи передачі показників за посиланням - http://gaz.kherson.ua
Мария від 1093, Голая Пристань написав 01.12.2020:
За август передаю 110м3. Счет к оплате не был выставлен.Жду. ЗА СЕНТЯБРЬ я не передаю т.к. нас не было целый месяц дома и было всего 40м3. За октябрь передаю 110 м3.Жду. И дождалась, "спасибо", вы август плюс октябрь умножили на цену октября месяца и получили "чистый доход" на обмане 170грн.а меня обманули. Прошу вернуть мне мои деньги. Думаю, что извинения будут не лишними, если, конечно, для вас что-то значит простая человеческая порядочность.
За август передаю 110м3. Счет к оплате не был выставлен.Жду. ЗА СЕНТЯБРЬ я не передаю т.к. нас не было целый месяц дома и было всего 40м3. За октябрь передаю 110 м3.Жду. И дождалась, "спасибо", вы август плюс октябрь умножили на цену октября месяца и получили "чистый доход" на обмане 170грн.а меня обманули. Прошу вернуть мне мои деньги. Думаю, что извинения будут не лишними, если, конечно, для вас что-то значит простая человеческая порядочность.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Мария.
ви надаєте показники лічильника які не відповідають вашому споживанню за аналогічний період минулого року та не відповідають температурному режиму, чим порушили кодекс ГРМ в частині надання достовірної інформації про обсяги споживання за приладами обліку. Якщо ви насправді спожили такий великий обсяг, будь ласка вишліть фото лічильника на вайбер за телефоном: 095 283 15 19 із вказанням населеного пункту та особового рахунка/адреси Якщо ви не маєте змоги надіслати фото, будь ласка визначте робочий день та час, в який до вас завітає контролер для складання контрольного акту звірки. Також повідомляємо, що відповідно до кодексу ГРМ в разу недопуску працівника для зняття показників лічильника, ми будемо вимушені припинити вам розподіл газу. Дякуємо за порозуміння
Дякуємо за звернення.
ви надаєте показники лічильника які не відповідають вашому споживанню за аналогічний період минулого року та не відповідають температурному режиму, чим порушили кодекс ГРМ в частині надання достовірної інформації про обсяги споживання за приладами обліку. Якщо ви насправді спожили такий великий обсяг, будь ласка вишліть фото лічильника на вайбер за телефоном: 095 283 15 19 із вказанням населеного пункту та особового рахунка/адреси Якщо ви не маєте змоги надіслати фото, будь ласка визначте робочий день та час, в який до вас завітає контролер для складання контрольного акту звірки. Також повідомляємо, що відповідно до кодексу ГРМ в разу недопуску працівника для зняття показників лічильника, ми будемо вимушені припинити вам розподіл газу. Дякуємо за порозуміння
марина від 31548 написав 01.12.2020:
оплата по норме 314 куб.м при расчете на транспортировку газа.предусматривает и подогрев воды. Вода подогревается электрическим бойлером уже 9 лет.Прошу внести эти данные и произвести расчет без подогрева воды.
оплата по норме 314 куб.м при расчете на транспортировку газа.предусматривает и подогрев воды. Вода подогревается электрическим бойлером уже 9 лет.Прошу внести эти данные и произвести расчет без подогрева воды.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день марина.
Наявність електричного бойлера не має відношення до комплексного споживання газу - опалення, приготування їжі та підігрів води.
Дякуємо за звернення.
Наявність електричного бойлера не має відношення до комплексного споживання газу - опалення, приготування їжі та підігрів води.
Нина від 11163, м. Херсон написав 01.12.2020:
не могу закончить регистрацию "мой кабинет"так как не помню старый пароль. Регистрация была на моего умершего мужа:Петрикей Михаил Кузьмич. Не могу найти последний платеж по газу так как у меня была переплаты и последнее время мне рекомендовали воздержаться от оплаты. Думаю что я уже должна платить. Нехочу иметь долги так как тарифы повышаются и мне придется переплачивать за счет повышеных тарифов.Пожалуйста,помогите мне решить эту проблему. мой моб:380950719711 Спасибо,Нина
не могу закончить регистрацию "мой кабинет"так как не помню старый пароль. Регистрация была на моего умершего мужа:Петрикей Михаил Кузьмич. Не могу найти последний платеж по газу так как у меня была переплаты и последнее время мне рекомендовали воздержаться от оплаты. Думаю что я уже должна платить. Нехочу иметь долги так как тарифы повышаются и мне придется переплачивать за счет повышеных тарифов.Пожалуйста,помогите мне решить эту проблему. мой моб:380950719711 Спасибо,Нина
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Нина.
Для відновлення паролю натисніть кнопку - ЗАБУВ ПАРОЛЬ, або здійснть нову реєстрацію на нову ел адресу.
Дякуємо за звернення.
Для відновлення паролю натисніть кнопку - ЗАБУВ ПАРОЛЬ, або здійснть нову реєстрацію на нову ел адресу.
Наталія від 8092224 м. Херсон написав 01.12.2020:
01.12.2020 я передала через особистий кабінет показники газового лічильника в обсязі 480 м.куб. Прошу зарахувати на особовий рахунок 8092224 м. Херсон, поскільки показники за10.2020р. в обсязі 16м.куб. були не зарехованні з оплатою 6,2грн. за м.куб.і тепер вимушуєте платити по 7,824м.куб. платити.Чому як споживач повинна переплачувати? Чому не зробити нормальний інтерфейс сайту, щоб споживач відразу бачив введенні показники, як на сайтах вводу показників за водопостачання та електропостачання? Працюйте для людей!
01.12.2020 я передала через особистий кабінет показники газового лічильника в обсязі 480 м.куб. Прошу зарахувати на особовий рахунок 8092224 м. Херсон, поскільки показники за10.2020р. в обсязі 16м.куб. були не зарехованні з оплатою 6,2грн. за м.куб.і тепер вимушуєте платити по 7,824м.куб. платити.Чому як споживач повинна переплачувати? Чому не зробити нормальний інтерфейс сайту, щоб споживач відразу бачив введенні показники, як на сайтах вводу показників за водопостачання та електропостачання? Працюйте для людей!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
У листопаді показники не надходили, показники від 01.12.20 - надійшли. Введені ваим показники відображені Головна -Мій кабінет - Детальна інформація- Розрахунок -Показники
Дякуємо за звернення.
У листопаді показники не надходили, показники від 01.12.20 - надійшли. Введені ваим показники відображені Головна -Мій кабінет - Детальна інформація- Розрахунок -Показники