Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5062 записи
Наталія від 8092224 написав 04.03.2020:
Вся історія переписки. Наталія від 8092224 м. Херсон написав 26.02.2020: 30.01.2020 р.оплатила за розподіл газу авансом 93.33 грн, за місяць оплата 11.64 грн. Квитанція № 0145938922 від 31.01.2020 р. ТВБВ № 10021/023 філії Херсонського обласного управління ідент.код 02766367 в АТ "Ощадбанк" ідент. код 0032129 вул. І.Кулика, 149/29 м. Херсон.Реквізіти з Вашого сайту для отримувача платежу АТ "Херсонгаз'.Поскільки на момент оплати не було пояснення написання призначення платежу, то написали розподіл газу о/р 8092224.12.02.2020 р. зверталася в Вашу службу, працівниця сказала, що вона некомпетентна в цьому питанні і ніхто не знає ,як платити за розподіл газу. 13.02.2020 р. я звернулася на урядову лінію № звернення 10259972 з цим питанням. Чекаю відповіді і від Вас чекаю чому сплативши Вам авансом я боржниця? Де мої гроші? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть коли та яким чином ви зверталися до працівника Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224 написав 28.02.2020: Я зверталася 12.02.2020 р. в першій половині дня. Мені була надана відповідь,що квитанцію по оплаті розглянута не буде, поскільки Ваша служба не займається перевіркою банківських рахунків, мотивуючи тим, що у служби на це немає трудових ресурсів на мій запит про те, що гроші надходять за 5 робочих днів. Також мені було відмовлено в свіркі оплати за газ,при умові, що у мене переплата, мотивуючи ,що довго не приходила на перевірку та не викликала контролера. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть за якою адресою та до якої саме служби Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224, м. Херсон написав 29.02.2020: Зверталась в АТ «Херсонгаз» за адресою 73036, м.Херсон, вул. Поповича, 3. 12.02.2020 р. Вікно останнє в ряду, не фіксувала увагу, мабуть, 8. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень Дякуємо за звернення. Я маю надію, що буду мати відповідь на звернення? Немає... Читати далі
Вся історія переписки. Наталія від 8092224 м. Херсон написав 26.02.2020: 30.01.2020 р.оплатила за розподіл газу авансом 93.33 грн, за місяць оплата 11.64 грн. Квитанція № 0145938922 від 31.01.2020 р. ТВБВ № 10021/023 філії Херсонського обласного управління ідент.код 02766367 в АТ "Ощадбанк" ідент. код 0032129 вул. І.Кулика, 149/29 м. Херсон.Реквізіти з Вашого сайту для отримувача платежу АТ "Херсонгаз'.Поскільки на момент оплати не було пояснення написання призначення платежу, то написали розподіл газу о/р 8092224.12.02.2020 р. зверталася в Вашу службу, працівниця сказала, що вона некомпетентна в цьому питанні і ніхто не знає ,як платити за розподіл газу. 13.02.2020 р. я звернулася на урядову лінію № звернення 10259972 з цим питанням. Чекаю відповіді і від Вас чекаю чому сплативши Вам авансом я боржниця? Де мої гроші? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть коли та яким чином ви зверталися до працівника Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224 написав 28.02.2020: Я зверталася 12.02.2020 р. в першій половині дня. Мені була надана відповідь,що квитанцію по оплаті розглянута не буде, поскільки Ваша служба не займається перевіркою банківських рахунків, мотивуючи тим, що у служби на це немає трудових ресурсів на мій запит про те, що гроші надходять за 5 робочих днів. Також мені було відмовлено в свіркі оплати за газ,при умові, що у мене переплата, мотивуючи ,що довго не приходила на перевірку та не викликала контролера. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть за якою адресою та до якої саме служби Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224, м. Херсон написав 29.02.2020: Зверталась в АТ «Херсонгаз» за адресою 73036, м.Херсон, вул. Поповича, 3. 12.02.2020 р. Вікно останнє в ряду, не фіксувала увагу, мабуть, 8. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень Дякуємо за звернення. Я маю надію, що буду мати відповідь на звернення? Немає слів, не пояснення поведінки організаціії.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Приносимо вибачення за співробітника, який не надав вам вичерпну консультацію з питань розподілу. З нею буде проведена відповідна навчальна робота. На сьогодні за вказаним особовим рахуном оплати ще не надходили. Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
Приносимо вибачення за співробітника, який не надав вам вичерпну консультацію з питань розподілу. З нею буде проведена відповідна навчальна робота. На сьогодні за вказаним особовим рахуном оплати ще не надходили. Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Олег від Каховка о/р5952 написав 03.03.2020:
почему у меня в личном кабинете отображается задолженность?коды квитанций прилагаю 0.0.1613407144.1 2020-02-12 1868-6461-3973-5320 ,0.0.1602786630.1 2020-02-02 1858-2428-9108-9029 как видите прошло более 5 рабочих дней
почему у меня в личном кабинете отображается задолженность?коды квитанций прилагаю 0.0.1613407144.1 2020-02-12 1868-6461-3973-5320 ,0.0.1602786630.1 2020-02-02 1858-2428-9108-9029 как видите прошло более 5 рабочих дней
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олег.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
ОЛЕКСАНДР від 13735 С.ЧЕРНЯНКА Херсонская 28 написав 03.03.2020:
почему неотображена плата 276гр84к за 12.02.2020 на л\с13735 оплата через Приват. Код квитанцыи 1867-4097-4300-1138.
почему неотображена плата 276гр84к за 12.02.2020 на л\с13735 оплата через Приват. Код квитанцыи 1867-4097-4300-1138.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ОЛЕКСАНДР.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Інна від 110206 Станіслав Білозерського р-н написав 03.03.2020:
Оплата за транспортування газу зробила 08.02.2020 через АТ Альфа банк номер квитанції 43832815 пройшла успішно, але заборгованість в особистому кабінеті є. Будь ласка перегляньте мій рахунок.
Оплата за транспортування газу зробила 08.02.2020 через АТ Альфа банк номер квитанції 43832815 пройшла успішно, але заборгованість в особистому кабінеті є. Будь ласка перегляньте мій рахунок.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Інна.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Мария від 66685 Херсон написав 03.03.2020:
Добрий день! При зняті лічильника на перевірку розраховується оплата по середнім показникам за минулий рік. Порошу пояснити які берутся дані для середнього розрахунку, якщо в минулому та поточному роках показники 0. (НУЛЬ) (квартира від забудовника в якій ніхто ніколи не проживав) Дякую.
Добрий день! При зняті лічильника на перевірку розраховується оплата по середнім показникам за минулий рік. Порошу пояснити які берутся дані для середнього розрахунку, якщо в минулому та поточному роках показники 0. (НУЛЬ) (квартира від забудовника в якій ніхто ніколи не проживав) Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Мария.
За минулий рік споживання у вас склало 2.
Дякуємо за звернення.
За минулий рік споживання у вас склало 2.
Вдовенко Елена від 8608 написав 03.03.2020:
В Кардашинке Голопристанского района проживаем на даче ул 37 квартальная лицевой чет 8608 в феврале оплатила через Приват 24за распределение газа за январь-февраль, с начала марта не в банке , не черезПриват 24 оплатить не могу не подтягивает лицевойсчет, мои действия ?
В Кардашинке Голопристанского района проживаем на даче ул 37 квартальная лицевой чет 8608 в феврале оплатила через Приват 24за распределение газа за январь-февраль, с начала марта не в банке , не черезПриват 24 оплатить не могу не подтягивает лицевойсчет, мои действия ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вдовенко Елена.
Зверніться до банківської установи про виправлення данних для оплати.
Дякуємо за звернення.
Зверніться до банківської установи про виправлення данних для оплати.
любов від 16009 высокополье написав 03.03.2020:
Прошу проверить зачисление оплаты за транспортировку газа за январь,Ощадбанк кв.34,сумма 135.96грн.на л/с 16009 заплачено 31.01.2020 в 14.07.40.В квитанции не указала л/с.
Прошу проверить зачисление оплаты за транспортировку газа за январь,Ощадбанк кв.34,сумма 135.96грн.на л/с 16009 заплачено 31.01.2020 в 14.07.40.В квитанции не указала л/с.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день любов.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
игорь від 204192 написав 03.03.2020:
оплачено за два месяца за газа, а в кабинете висит долг за 2 месяца. код квитанции 1869-4737-9596-6771 от 2020-02-13 на сумму 156,28. прошу обработать платеж и снять задолжность.
оплачено за два месяца за газа, а в кабинете висит долг за 2 месяца. код квитанции 1869-4737-9596-6771 от 2020-02-13 на сумму 156,28. прошу обработать платеж и снять задолжность.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день игорь.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Юлія від 56111, м.Херсон написав 02.03.2020:
02.02.2020 р. оплачено через термінал Ощадбанку за розподіл газу за 2 місяці (січень та лютий 2020) 156,12 грн. з вказанням особового рахунку (56111) в додаткових реквізитах квитанції як підстава для рознесення платежу за відповідною адресою щодо особового рахунку. Станом на 02.03.2020 кошти не зараховані на вказаний особовий рахунок. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 56111.
02.02.2020 р. оплачено через термінал Ощадбанку за розподіл газу за 2 місяці (січень та лютий 2020) 156,12 грн. з вказанням особового рахунку (56111) в додаткових реквізитах квитанції як підстава для рознесення платежу за відповідною адресою щодо особового рахунку. Станом на 02.03.2020 кошти не зараховані на вказаний особовий рахунок. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 56111.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлія.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Юлія від 37693, м.Херсон написав 02.03.2020:
02.02.2020 р. оплачено через термінал Ощадбанку за розподіл газу за 2 місяці (січень та лютий 2020) 124,96 грн. з вказанням особового рахунку (37693) в додаткових реквізитах квитанції як підстава для рознесення платежу за відповідною адресою щодо особового рахунку. Станом на 02.03.2020 кошти не зараховані на вказаний особовий рахунок. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 37693.
02.02.2020 р. оплачено через термінал Ощадбанку за розподіл газу за 2 місяці (січень та лютий 2020) 124,96 грн. з вказанням особового рахунку (37693) в додаткових реквізитах квитанції як підстава для рознесення платежу за відповідною адресою щодо особового рахунку. Станом на 02.03.2020 кошти не зараховані на вказаний особовий рахунок. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 37693.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлія.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.