Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4964 записи
Коробко Ігор від 3438, Олешки написав 02.10.2023:
Д Дня. 01 Серпня 2023 вже писав на Е-пошту, реакція 0.Х. Всю оккупацію проживали у м.Олешки по вул. Нижня - охороняли будинок. В результаті підриву Каховської ГЄС, 06 Червня 2023 р., газопостачання припинилось будинок став непридатним до життя, житло було покинуте. Перебралися на підконтрольну Україні територію спочатку у Херсон потім до Києва як ВПО. Заява про кримінальне провадження затоплення будинку подана до Херсонського РУП ГУНП. ПРОШУ ПРИПИНИТИ НАРАХУВАННЯ ПОСЛУГ ЗА РОЗПОДІЛ ПРИРОДНОГО ГАЗУ З ЧЕРВНЯ(включно) 2023 року, в зв'язку з виходом з ладу системи газопостачання та руйнуванням будинку.
Д Дня. 01 Серпня 2023 вже писав на Е-пошту, реакція 0.Х. Всю оккупацію проживали у м.Олешки по вул. Нижня - охороняли будинок. В результаті підриву Каховської ГЄС, 06 Червня 2023 р., газопостачання припинилось будинок став непридатним до життя, житло було покинуте. Перебралися на підконтрольну Україні територію спочатку у Херсон потім до Києва як ВПО. Заява про кримінальне провадження затоплення будинку подана до Херсонського РУП ГУНП. ПРОШУ ПРИПИНИТИ НАРАХУВАННЯ ПОСЛУГ ЗА РОЗПОДІЛ ПРИРОДНОГО ГАЗУ З ЧЕРВНЯ(включно) 2023 року, в зв'язку з виходом з ладу системи газопостачання та руйнуванням будинку.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Коробко Ігор.
З вересня 2022 року АТ Херсонгаз на надає послуги та не проводить нарахування на тимчасово окупованій території. Якщо вам надходить лист із заборгованістю ( 636,92 грн) - вона склалася до вересня 2022 року.
Дякуємо за звернення.
З вересня 2022 року АТ Херсонгаз на надає послуги та не проводить нарахування на тимчасово окупованій території. Якщо вам надходить лист із заборгованістю ( 636,92 грн) - вона склалася до вересня 2022 року.
Андросова Віра Степанівна від Херсон написав 02.10.2023:
Голові правління АТ Херсонгаз Зангієву А.Г. від Андросова Віра Степанівна м. Херсон, Паровозна, 107, кв.2 Заява Прошу Вас поновити газопостачання в будинку за адресою вул. Паровозна, 107, у зв"язку з пошкодненням газопроводу після обстрілу
Голові правління АТ Херсонгаз Зангієву А.Г. від Андросова Віра Степанівна м. Херсон, Паровозна, 107, кв.2 Заява Прошу Вас поновити газопостачання в будинку за адресою вул. Паровозна, 107, у зв"язку з пошкодненням газопроводу після обстрілу
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андросова Віра Степанівна.
Будь ласка направте ваше звернення за адресою Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Будь ласка направте ваше звернення за адресою Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Міла від 59192 73002, Херсон ТЯГИНСЬКА (Д.БIДНОГО), написав 01.10.2023:
Доброго дня. я надіслала фото лічільника ел.пошту pokazy@gaz.kherson.ua прошу від корегувати показники лічільника згідно фото.
Доброго дня. я надіслала фото лічільника ел.пошту pokazy@gaz.kherson.ua прошу від корегувати показники лічільника згідно фото.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Міла.
Ваші показники 2050 отримано, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, У ПЕРШУ ЧЕРГУ обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники 2050 отримано, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, У ПЕРШУ ЧЕРГУ обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Оксана Д'якова від Херсон написав 26.09.2023:
Добрий день. Будь ласка надайте адресу електронної пошти для звернення. Дякую.
Добрий день. Будь ласка надайте адресу електронної пошти для звернення. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана Д'якова.
Заява складається від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та, в разі потреби, додати до неї квитанцію про оплату, паспорт та код власника, показники лічильника (на вибір: скан, фото, pdf). Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Заява складається від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та, в разі потреби, додати до неї квитанцію про оплату, паспорт та код власника, показники лічильника (на вибір: скан, фото, pdf). Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Ірина від 224407 Херсон написав 25.09.2023:
Мене цікавило і я не отримала відповіді, труба вже відрізана і опломбована, ії треба ще раз відрізати, щоб не нараховувати платіж ???
Мене цікавило і я не отримала відповіді, труба вже відрізана і опломбована, ії треба ще раз відрізати, щоб не нараховувати платіж ???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Повторно надаємо відповідь, що усі питання щодо перерахунку послуги за розподіл природного газу вирішуються виключно із власником чи його уопвноваженою особовою через його офіційне звернення до АТ Херсонгаз, за умови наявності підтверджуючих документів.
Дякуємо за звернення.
Повторно надаємо відповідь, що усі питання щодо перерахунку послуги за розподіл природного газу вирішуються виключно із власником чи його уопвноваженою особовою через його офіційне звернення до АТ Херсонгаз, за умови наявності підтверджуючих документів.
Ірина від 224407 Херсон написав 25.09.2023:
Доброго дня, особовий рахунок 224407 м. Херсон, Чайковського 95, Грек Н.А. Дякую за відповідь, але запитання залишається, а саме: навіщо пункт про відключення системи газопостачання лише за присутності власника, якщо власника немає в місті, і труба вже в червні фізично була відрізана, і опломбована працівниками Херсонгазу , і дотепер вона відрізана ? (згоди власника тоді ніхто не питав).Про яке ще відключення маємо просити? Заява в поліцію також була написана, але на руки ніхто не давав витягів з реєстру досудових рішень, то треба знов звертатися в поліцію???
Доброго дня, особовий рахунок 224407 м. Херсон, Чайковського 95, Грек Н.А. Дякую за відповідь, але запитання залишається, а саме: навіщо пункт про відключення системи газопостачання лише за присутності власника, якщо власника немає в місті, і труба вже в червні фізично була відрізана, і опломбована працівниками Херсонгазу , і дотепер вона відрізана ? (згоди власника тоді ніхто не питав).Про яке ще відключення маємо просити? Заява в поліцію також була написана, але на руки ніхто не давав витягів з реєстру досудових рішень, то треба знов звертатися в поліцію???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Якщо власника немає, має бути присутнім уповноважена від нього особа. Кодекс ГРМ, Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Без офіційного документу про наявність пошкоджень ви можете написати звернення (воно матиме інформаційний характер), але цей документ є обовязковим.
Дякуємо за звернення.
Якщо власника немає, має бути присутнім уповноважена від нього особа. Кодекс ГРМ, Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Без офіційного документу про наявність пошкоджень ви можете написати звернення (воно матиме інформаційний характер), але цей документ є обовязковим.
Ірина від 224407 Херсон написав 23.09.2023:
Доброго дня, особовий рахунок 224407 м. Херсон, Чайковського 95, Грек Н.А. Після підтоплення 6 червня наш будинок повністю зруйновано, і не придатний до відновлення, проте відновлено нарахування за розподілу газу. Внутрішньодомові системи не придатні до використання, будинок був глиняний, і його потрібно буде зносити, чому продовжується нарахування.... прочитала що з жовтня набуває чинності постанова і що не буде нарахувань для зруйнованих домогосподарств. Розясніть будь ласка, що робити. Господар зараз не знаходиться в місті вже майже рік.
Доброго дня, особовий рахунок 224407 м. Херсон, Чайковського 95, Грек Н.А. Після підтоплення 6 червня наш будинок повністю зруйновано, і не придатний до відновлення, проте відновлено нарахування за розподілу газу. Внутрішньодомові системи не придатні до використання, будинок був глиняний, і його потрібно буде зносити, чому продовжується нарахування.... прочитала що з жовтня набуває чинності постанова і що не буде нарахувань для зруйнованих домогосподарств. Розясніть будь ласка, що робити. Господар зараз не знаходиться в місті вже майже рік.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Якщо система газопостачання помешкання НЕПРИДАТНА до використання, власнику необхідно надати наступні документи: Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. До заяви необхідно додати:  останні відомі показники лічильника (бажано фото);  докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання);  документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника;  фото або відео докази. Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника). Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3, або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються.
Дякуємо за звернення.
Якщо система газопостачання помешкання НЕПРИДАТНА до використання, власнику необхідно надати наступні документи: Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. До заяви необхідно додати:  останні відомі показники лічильника (бажано фото);  докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання);  документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника;  фото або відео докази. Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника). Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3, або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються.
Наталя від 226553 с. Чорнобаївка написав 22.09.2023:
Добрий день! звертаюся повторно. Мною помилково кошти за використаний газ у сумі 12000 грн. були направлені на рахунок ТОВ "Херсонрегіонгаз" . Випорекомендували звернутися з заявою та належними документами до АТ "Херсонгаз". Оскільки кошти направлені на рахунок іншої установи, мені було відмовлено та рекомендовано звернутися із заявою до ТОВ "Херсонрегіонгаз". Заказним листом Укрпоштою я звернулася до вищезазначеної установи, зазначивши адресу АТ "Херсонгаз" м. Херсон, вул. Поповича, 3, але лист повернуто, оскільки фізично вони там не перебувають. Відправляю заяву з копіями документів на електронну пошту ТОВ "Херсонрегіонгаз". Які терміни повернення коштів?
Добрий день! звертаюся повторно. Мною помилково кошти за використаний газ у сумі 12000 грн. були направлені на рахунок ТОВ "Херсонрегіонгаз" . Випорекомендували звернутися з заявою та належними документами до АТ "Херсонгаз". Оскільки кошти направлені на рахунок іншої установи, мені було відмовлено та рекомендовано звернутися із заявою до ТОВ "Херсонрегіонгаз". Заказним листом Укрпоштою я звернулася до вищезазначеної установи, зазначивши адресу АТ "Херсонгаз" м. Херсон, вул. Поповича, 3, але лист повернуто, оскільки фізично вони там не перебувають. Відправляю заяву з копіями документів на електронну пошту ТОВ "Херсонрегіонгаз". Які терміни повернення коштів?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Оскільки ви зазначили, що кошти помилково перевели за розподіл, вам і було надано контакти АТ Херсонгаз. Тому Вам відповіли абсолютно вірно. Якщо ви сплатили до іншої організації, як то ТОВ Херсонрегіонгаз - то треба звертатися до них. Їх електронна поштова адреса - buhg@khersonregiongas.com.ua
Дякуємо за звернення.
Оскільки ви зазначили, що кошти помилково перевели за розподіл, вам і було надано контакти АТ Херсонгаз. Тому Вам відповіли абсолютно вірно. Якщо ви сплатили до іншої організації, як то ТОВ Херсонрегіонгаз - то треба звертатися до них. Їх електронна поштова адреса - buhg@khersonregiongas.com.ua
Любов від 206929 смт. Комишани написав 21.09.2023:
Любов від 206929 смт. Комишани написав 21.09.2023: Любов від 206929 смт. Комишани написав 18.09.2023: Доброго ранку. Треба замінити ящік на газовому лічільнику ящік є в наявності в абонента тільки треба щоб приїхали працівники Херсонгаз і замінили старий ящик на новий для запобіганя потрапяня води від опадів на лічільник. Мій телефон для звязку 0954551514. Зазделегіть дякую за відповідь. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. Відповідь на мое зверненя до Херсонгазу а номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).Херсонгаз цього не робить.Так що тепер робити? У нас був старий лічільник на який ставився цей ящік і до старого лічільника цей ящік підходив але газкантора поствила новий лічільник і тепер ящік не закриваеться, ми не можемо самі замінити ящік на лічільнику тому що при заміні ящіку треба знімати пломбу лічільника, а пломбу лічільника мае право знімати тільки газкантора. Допоможіть будь ласка вирішити це питання. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. По вще зазначыним телефонам мені надали таку відповідь, Херсонгаз цього не робить., Добрий день!! Абонент самостійно, або наймає людину і міняє ящик. Надайте будь ласка тел. Майстра який розуміється в цій справі і зможе допомогти в цій справі. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. На ваше питання було надано відповідь, - № 6651 Дякуємо за звернення. Яку відповідь мені надали - № 6651 під таким номером? Будь ласка нагадайте.
Любов від 206929 смт. Комишани написав 21.09.2023: Любов від 206929 смт. Комишани написав 18.09.2023: Доброго ранку. Треба замінити ящік на газовому лічільнику ящік є в наявності в абонента тільки треба щоб приїхали працівники Херсонгаз і замінили старий ящик на новий для запобіганя потрапяня води від опадів на лічільник. Мій телефон для звязку 0954551514. Зазделегіть дякую за відповідь. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. Відповідь на мое зверненя до Херсонгазу а номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).Херсонгаз цього не робить.Так що тепер робити? У нас був старий лічільник на який ставився цей ящік і до старого лічільника цей ящік підходив але газкантора поствила новий лічільник і тепер ящік не закриваеться, ми не можемо самі замінити ящік на лічільнику тому що при заміні ящіку треба знімати пломбу лічільника, а пломбу лічільника мае право знімати тільки газкантора. Допоможіть будь ласка вирішити це питання. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. По вще зазначыним телефонам мені надали таку відповідь, Херсонгаз цього не робить., Добрий день!! Абонент самостійно, або наймає людину і міняє ящик. Надайте будь ласка тел. Майстра який розуміється в цій справі і зможе допомогти в цій справі. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. На ваше питання було надано відповідь, - № 6651 Дякуємо за звернення. Яку відповідь мені надали - № 6651 під таким номером? Будь ласка нагадайте.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Ваша адреса прийнята в роботу, будь ласка очікуйте на дзвінок.
Дякуємо за звернення.
Ваша адреса прийнята в роботу, будь ласка очікуйте на дзвінок.
Любов від 206929 смт. Комишани написав 21.09.2023:
Любов від 206929 смт. Комишани написав 18.09.2023: Доброго ранку. Треба замінити ящік на газовому лічільнику ящік є в наявності в абонента тільки треба щоб приїхали працівники Херсонгаз і замінили старий ящик на новий для запобіганя потрапяня води від опадів на лічільник. Мій телефон для звязку 0954551514. Зазделегіть дякую за відповідь. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. Відповідь на мое зверненя до Херсонгазу а номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).Херсонгаз цього не робить.Так що тепер робити? У нас був старий лічільник на який ставився цей ящік і до старого лічільника цей ящік підходив але газкантора поствила новий лічільник і тепер ящік не закриваеться, ми не можемо самі замінити ящік на лічільнику тому що при заміні ящіку треба знімати пломбу лічільника, а пломбу лічільника мае право знімати тільки газкантора. Допоможіть будь ласка вирішити це питання. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. По вще зазначыним телефонам мені надали таку відповідь, Херсонгаз цього не робить., Добрий день!! Абонент самостійно, або наймає людину і міняє ящик. Надайте будь ласка тел. Майстра який розуміється в цій справі і зможе допомогти в цій справі.
Любов від 206929 смт. Комишани написав 18.09.2023: Доброго ранку. Треба замінити ящік на газовому лічільнику ящік є в наявності в абонента тільки треба щоб приїхали працівники Херсонгаз і замінили старий ящик на новий для запобіганя потрапяня води від опадів на лічільник. Мій телефон для звязку 0954551514. Зазделегіть дякую за відповідь. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. Відповідь на мое зверненя до Херсонгазу а номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).Херсонгаз цього не робить.Так що тепер робити? У нас був старий лічільник на який ставився цей ящік і до старого лічільника цей ящік підходив але газкантора поствила новий лічільник і тепер ящік не закриваеться, ми не можемо самі замінити ящік на лічільнику тому що при заміні ящіку треба знімати пломбу лічільника, а пломбу лічільника мае право знімати тільки газкантора. Допоможіть будь ласка вирішити це питання. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. По вще зазначыним телефонам мені надали таку відповідь, Херсонгаз цього не робить., Добрий день!! Абонент самостійно, або наймає людину і міняє ящик. Надайте будь ласка тел. Майстра який розуміється в цій справі і зможе допомогти в цій справі.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
На ваше питання було надано відповідь, - № 6651
Дякуємо за звернення.
На ваше питання було надано відповідь, - № 6651