4939 записів
24.01 2020 оплатил транспортировку газа в сумме 160,80 гр. через Приват банк. Код квитанции 1849-3415-0271-2902. Сегодня 03.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
24.01 2020 оплатил транспортировку газа в сумме 160,80 гр.
через Приват банк. Код квитанции 1849-3415-0271-2902. Сегодня 03.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
Добрий день Обуховський Ігор Віталійович.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Доброго дня! Показники лічильника, передані через сайт по р/о 100156 внесені помилково замість р/о 100158 (показники 55722)
Доброго дня! Показники лічильника, передані через сайт по р/о 100156 внесені помилково замість р/о 100158 (показники 55722)
Добрий день Ірина.
Надайте фото показників через систему вайбер
Дякуємо за звернення.
Надайте фото показників через систему вайбер
Дякуємо за звернення.
Надайте фото показників через систему вайбер
Не могу проплатить за транспортировку газа.При внесении л/с появляется запись*Данные не обнаружены.Проверьте правильность введеного значения.*Куда обращаться?
Не могу проплатить за транспортировку газа.При внесении л/с появляется запись*Данные не обнаружены.Проверьте правильность введеного значения.*Куда обращаться?
Добрий день Светлана.
Усі банківські установи отримали нові реквізити 12.01.2020
Дякуємо за звернення.
Усі банківські установи отримали нові реквізити 12.01.2020
Дякуємо за звернення.
Усі банківські установи отримали нові реквізити 12.01.2020
я не можу проплатити за розподіл газу тому що мій особовий рахунок і адреса відсутні у базі даних хоч у особистому кабінеті відображена заборгованість.Куди треба звернутись з цього питання?
я не можу проплатити за розподіл газу тому що мій особовий рахунок і адреса відсутні у базі даних хоч у особистому кабінеті відображена заборгованість.Куди треба звернутись з цього питання?
Добрий день Людмила.
В усіх банківський установах є реквізити на оплату, номер вашого особового рахунку не змінювався.
Дякуємо за звернення.
В усіх банківський установах є реквізити на оплату, номер вашого особового рахунку не змінювався.
Дякуємо за звернення.
В усіх банківський установах є реквізити на оплату, номер вашого особового рахунку не змінювався.
Не получаеться добавить особистий рахунок в учетную запись, последняя сумма оплаты 2449.49грн 20.01.2020г. Пишит что ошибка или сумма не совпадает с номером особистого рахунку Помогите решить проблему, для удобного пользования сайтом 0955382754
Не получаеться добавить особистий рахунок в учетную запись, последняя сумма оплаты 2449.49грн 20.01.2020г.
Пишит что ошибка или сумма не совпадает с номером особистого рахунку
Помогите решить проблему, для удобного пользования сайтом
0955382754
Добрий день Людмила.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повінні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 35-47-87
Дякуємо за звернення.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повінні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 35-47-87
Дякуємо за звернення.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі.
Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку.
Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму.
Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння.
Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї.
Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повінні бути у ваших документах від органів УПСЗН.
Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп
Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 35-47-87
Здравствуйте. Интересует два вопроса: 1)Как проверить прошла ли оплата за транспортировку газа за январь (75грн), произведенная 27го января? 2)Если в личном кабинете 2го февраля весит долг 75 грн, что это означает: это долг уже за февраль? Спасибо заранее.
Здравствуйте. Интересует два вопроса:
1)Как проверить прошла ли оплата за транспортировку газа за январь (75грн), произведенная 27го января?
2)Если в личном кабинете 2го февраля весит долг 75 грн, что это означает: это долг уже за февраль? Спасибо заранее.
Добрий день Ольга.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Ссылка на кабинет для населения не работает
Ссылка на кабинет для населения не работает
Добрий день Александр.
Особистий кабінет - це сервіс, що надає інформацію щодо стану розрахунків за послуги з РОЗПОДІЛУ та ПОСТАЧАННЯ природного газу, за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію. Споживачі, які були зареєстровані раніше можуть входити до кабінету під своїми логінами. Повторна реєстрація не потрібна. Служба технічної підтримки з питань реєстрації 35-47-87 (ПН -ПТ з 08.00 до 17.00 перерва 12.00-13.00)
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет - це сервіс, що надає інформацію щодо стану розрахунків за послуги з РОЗПОДІЛУ та ПОСТАЧАННЯ природного газу, за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію. Споживачі, які були зареєстровані раніше можуть входити до кабінету під своїми логінами. Повторна реєстрація не потрібна. Служба технічної підтримки з питань реєстрації 35-47-87 (ПН -ПТ з 08.00 до 17.00 перерва 12.00-13.00)
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет - це сервіс, що надає інформацію щодо стану розрахунків за послуги з РОЗПОДІЛУ та ПОСТАЧАННЯ природного газу, за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent
Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію.
Споживачі, які були зареєстровані раніше можуть входити до кабінету під своїми логінами. Повторна реєстрація не потрібна.
Служба технічної підтримки з питань реєстрації 35-47-87 (ПН -ПТ з 08.00 до 17.00 перерва 12.00-13.00)
Ваше разъяснение для очередного абонента __ "Оплата здійснюється у січні 2020 року за січень 2020 року. Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019" должно касаться тех абонентов, которые в прошлом отопительном сезоне его использовали это самое споживання. Для тех абонентов, которые купили квартиру, расчет должен производиться с того момента, когда ВЫ подписали с ними договор. Я уже пишу Вам в третий раз. Мы купили квартиру в мае 2019 года после окончания отопительного сезона и уже 9 месяцев не пользуемся ни газом, ни светом, ни водой. И вдруг с января 2020 года, не поставив нам ни одного кубометра газа, ВЫ выставляете счет именно нам (в размере 61 грн), которые мы ВАМ теперь должны. И так будет продолжаться до 1 июля, т.е. целых полгода , не поставив нам ни одного кубометра газа, ВЫ поимеете с нас 366 грн (и это только с нас). Неплохо, правда?
Ваше разъяснение для очередного абонента __ "Оплата здійснюється у січні 2020 року за січень 2020 року. Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019" должно касаться тех абонентов, которые в прошлом отопительном сезоне его использовали это самое споживання. Для тех абонентов, которые купили квартиру, расчет должен производиться с того момента, когда ВЫ подписали с ними договор. Я уже пишу Вам в третий раз. Мы купили квартиру в мае 2019 года после окончания отопительного сезона и уже 9 месяцев не пользуемся ни газом, ни светом, ни водой. И вдруг с января 2020 года, не поставив нам ни одного кубометра газа, ВЫ выставляете счет именно нам (в размере 61 грн), которые мы ВАМ теперь должны. И так будет продолжаться до 1 июля, т.е. целых полгода , не поставив нам ни одного кубометра газа, ВЫ поимеете с нас 366 грн (и это только с нас). Неплохо, правда?
Добрий день Андрей.
Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6: 4. Для нового побутового споживача та/або його об’єкта, що має фактичний період споживання природного газу менший ніж дев’ять місяців або за умови відсутності споживання природного газу побутовим споживачем та/або його об’єктом протягом усього попереднього газового року, річна замовлена потужність споживача (його об’єкта) визначається Оператором ГРМ на рівні планових об'ємів споживання, що розраховуються виходячи з групи споживання побутового споживача відповідно до додатка 1 до цього Кодексу.
Дякуємо за звернення.
Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6: 4. Для нового побутового споживача та/або його об’єкта, що має фактичний період споживання природного газу менший ніж дев’ять місяців або за умови відсутності споживання природного газу побутовим споживачем та/або його об’єктом протягом усього попереднього газового року, річна замовлена потужність споживача (його об’єкта) визначається Оператором ГРМ на рівні планових об'ємів споживання, що розраховуються виходячи з групи споживання побутового споживача відповідно до додатка 1 до цього Кодексу.
Дякуємо за звернення.
Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6:
4. Для нового побутового споживача та/або його об’єкта, що має фактичний період споживання природного газу менший ніж дев’ять місяців або за умови відсутності споживання природного газу побутовим споживачем та/або його об’єктом протягом усього попереднього газового року, річна замовлена потужність споживача (його об’єкта) визначається Оператором ГРМ на рівні планових об'ємів споживання, що розраховуються виходячи з групи споживання побутового споживача відповідно до додатка 1 до цього Кодексу.
Рахунок за розподіл природного газу було сплачено ще 24.01.2020р, але на сьогоднішній день 01.02.2020р. в особистому кабінеті все ще показує суму боргу, але на 1копійчину менше (24.01.2020 12,62грн; 01.02.2020 вже 12,61грн). Прошу пояснити, чому досі "висить" борг?
Рахунок за розподіл природного газу було сплачено ще 24.01.2020р, але на сьогоднішній день 01.02.2020р. в особистому кабінеті все ще показує суму боргу, але на 1копійчину менше (24.01.2020 12,62грн; 01.02.2020 вже 12,61грн). Прошу пояснити, чому досі "висить" борг?
Добрий день Катерина.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Вчера в кабинет нельзя было войти,а сегодня стоит долг счета еще не разнесли,часть абонентов нашего дома получили но не все,теперь мне пеню будут считать?а если будут,какую?
Вчера в кабинет нельзя было войти,а сегодня стоит долг счета еще не разнесли,часть абонентов нашего дома получили но не все,теперь мне пеню будут считать?а если будут,какую?
Добрий день Рузанов.
Особистий кабінет працює стабільно. Рахунки разносяться з 29.01.20. За січень пеня не нараховуватиметься.
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює стабільно. Рахунки разносяться з 29.01.20. За січень пеня не нараховуватиметься.
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює стабільно. Рахунки разносяться з 29.01.20.
За січень пеня не нараховуватиметься.