Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5062 записи
Андрей від 225236 написав 02.02.2020:
Ваше разъяснение для очередного абонента __ "Оплата здійснюється у січні 2020 року за січень 2020 року. Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019" должно касаться тех абонентов, которые в прошлом отопительном сезоне его использовали это самое споживання. Для тех абонентов, которые купили квартиру, расчет должен производиться с того момента, когда ВЫ подписали с ними договор. Я уже пишу Вам в третий раз. Мы купили квартиру в мае 2019 года после окончания отопительного сезона и уже 9 месяцев не пользуемся ни газом, ни светом, ни водой. И вдруг с января 2020 года, не поставив нам ни одного кубометра газа, ВЫ выставляете счет именно нам (в размере 61 грн), которые мы ВАМ теперь должны. И так будет продолжаться до 1 июля, т.е. целых полгода , не поставив нам ни одного кубометра газа, ВЫ поимеете с нас 366 грн (и это только с нас). Неплохо, правда?
Ваше разъяснение для очередного абонента __ "Оплата здійснюється у січні 2020 року за січень 2020 року. Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019" должно касаться тех абонентов, которые в прошлом отопительном сезоне его использовали это самое споживання. Для тех абонентов, которые купили квартиру, расчет должен производиться с того момента, когда ВЫ подписали с ними договор. Я уже пишу Вам в третий раз. Мы купили квартиру в мае 2019 года после окончания отопительного сезона и уже 9 месяцев не пользуемся ни газом, ни светом, ни водой. И вдруг с января 2020 года, не поставив нам ни одного кубометра газа, ВЫ выставляете счет именно нам (в размере 61 грн), которые мы ВАМ теперь должны. И так будет продолжаться до 1 июля, т.е. целых полгода , не поставив нам ни одного кубометра газа, ВЫ поимеете с нас 366 грн (и это только с нас). Неплохо, правда?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6: 4. Для нового побутового споживача та/або його об’єкта, що має фактичний період споживання природного газу менший ніж дев’ять місяців або за умови відсутності споживання природного газу побутовим споживачем та/або його об’єктом протягом усього попереднього газового року, річна замовлена потужність споживача (його об’єкта) визначається Оператором ГРМ на рівні планових об'ємів споживання, що розраховуються виходячи з групи споживання побутового споживача відповідно до додатка 1 до цього Кодексу.
Дякуємо за звернення.
Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6: 4. Для нового побутового споживача та/або його об’єкта, що має фактичний період споживання природного газу менший ніж дев’ять місяців або за умови відсутності споживання природного газу побутовим споживачем та/або його об’єктом протягом усього попереднього газового року, річна замовлена потужність споживача (його об’єкта) визначається Оператором ГРМ на рівні планових об'ємів споживання, що розраховуються виходячи з групи споживання побутового споживача відповідно до додатка 1 до цього Кодексу.
Катерина від 81846, м.Нова Каховка написав 01.02.2020:
Рахунок за розподіл природного газу було сплачено ще 24.01.2020р, але на сьогоднішній день 01.02.2020р. в особистому кабінеті все ще показує суму боргу, але на 1копійчину менше (24.01.2020 12,62грн; 01.02.2020 вже 12,61грн). Прошу пояснити, чому досі "висить" борг?
Рахунок за розподіл природного газу було сплачено ще 24.01.2020р, але на сьогоднішній день 01.02.2020р. в особистому кабінеті все ще показує суму боргу, але на 1копійчину менше (24.01.2020 12,62грн; 01.02.2020 вже 12,61грн). Прошу пояснити, чому досі "висить" борг?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Рузанов від 5823 написав 01.02.2020:
Вчера в кабинет нельзя было войти,а сегодня стоит долг счета еще не разнесли,часть абонентов нашего дома получили но не все,теперь мне пеню будут считать?а если будут,какую?
Вчера в кабинет нельзя было войти,а сегодня стоит долг счета еще не разнесли,часть абонентов нашего дома получили но не все,теперь мне пеню будут считать?а если будут,какую?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Рузанов.
Особистий кабінет працює стабільно. Рахунки разносяться з 29.01.20. За січень пеня не нараховуватиметься.
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює стабільно. Рахунки разносяться з 29.01.20. За січень пеня не нараховуватиметься.
Альбiна від 2414 написав 01.02.2020:
Дякую за пояснения.
Дякую за пояснения.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Альбiна.
Раді були допомогти
Дякуємо за звернення.
Раді були допомогти
Михаил від 204238 м. Херсон написав 01.02.2020:
Ваш ответ не дал разъяснения на мой вопрос. Я писал . что пришло "Обсяг спожитого газу за період з 01.10.2018 по 30.09.2019, м.куб - 994,00" я пересчитал по квитанциям за тот же период и у меня сумма меньше указанной . что делать????
Ваш ответ не дал разъяснения на мой вопрос. Я писал . что пришло "Обсяг спожитого газу за період з 01.10.2018 по 30.09.2019, м.куб - 994,00" я пересчитал по квитанциям за тот же период и у меня сумма меньше указанной . что делать????
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Михаил.
Оплата здійснюється у січні 2020 року за січень 2020 року. Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019 Ваше споживання розраховано відповідно донаданих показань у період з 01 по 05 число щомісяця. Перерахунок за минулий газовий рік не здійснюється.
Дякуємо за звернення.
Оплата здійснюється у січні 2020 року за січень 2020 року. Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019 Ваше споживання розраховано відповідно донаданих показань у період з 01 по 05 число щомісяця. Перерахунок за минулий газовий рік не здійснюється.
Віра Андріївнв від 176648 с,Киселівка написав 01.02.2020:
Ваша відповідь не задовільна пишу вдруге проходила реєстрацію в січні 2020 р , тепер вимога сайту пройти перереєстрацію , пробую , заходжу в реєстрацію заповнюю ел.пошту як логін , ввожу пароль , отримую відповідь що абонент з таким еmel вже зареєстровано то виконайте просто ВХІД , переходжу до пункту додати осоюовий рахунок абонента 176648 і дали треба ввести суму останньої оплати це 345,00 вводимо і отримую відповідь що такої суми не знаходить. Питання мені треба зробити нову оплату і реєструватись в потім чи міняти ел,пошту
Ваша відповідь не задовільна пишу вдруге проходила реєстрацію в січні 2020 р , тепер вимога сайту пройти перереєстрацію , пробую , заходжу в реєстрацію заповнюю ел.пошту як логін , ввожу пароль , отримую відповідь що абонент з таким еmel вже зареєстровано то виконайте просто ВХІД , переходжу до пункту додати осоюовий рахунок абонента 176648 і дали треба ввести суму останньої оплати це 345,00 вводимо і отримую відповідь що такої суми не знаходить. Питання мені треба зробити нову оплату і реєструватись в потім чи міняти ел,пошту
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віра Андріївнв.
За вказаним особовим рахунком немає реєстрації, будь ласка пройдіть реєстрацію натиснувши “РЕЄСТРАЦІЯ”
Дякуємо за звернення.
За вказаним особовим рахунком немає реєстрації, будь ласка пройдіть реєстрацію натиснувши “РЕЄСТРАЦІЯ”
Виктория від 48987 Херсон написав 31.01.2020:
Правильно ли я поняла, что при подсчёте оплаты за транспортировку газа берётся количество куб. метров за год т. е. С 1 января 2019 по 31 декабря 2019, делится на 12 и умножается на 0,82*1,2
Правильно ли я поняла, что при подсчёте оплаты за транспортировку газа берётся количество куб. метров за год т. е. С 1 января 2019 по 31 декабря 2019, делится на 12 и умножается на 0,82*1,2
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктория.
Оплата здійснюється у січні 2020 року за січень 2020 року. Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019
Дякуємо за звернення.
Оплата здійснюється у січні 2020 року за січень 2020 року. Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019
Татьяна від 231028 Херсон написав 31.01.2020:
Пожалуйста, обьясните об уплате пени ( или штрафа в двойном размере?) за просроченный платеж за распределение газа. Во-первых , информация появилась 23 января, а платеж уже надо было оплатить 20 января? Во-вторых , плачу через терминал Приватбанка. и еще до сегодняшнего дня не нахожу реквизитов Херсонгаза.
Пожалуйста, обьясните об уплате пени ( или штрафа в двойном размере?) за просроченный платеж за распределение газа. Во-первых , информация появилась 23 января, а платеж уже надо было оплатить 20 января? Во-вторых , плачу через терминал Приватбанка. и еще до сегодняшнего дня не нахожу реквизитов Херсонгаза.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
На час перехідного періоду за січень пеня не нараховуватиметься. Реквізити надані до усіх банків 12.01.2020
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду за січень пеня не нараховуватиметься. Реквізити надані до усіх банків 12.01.2020
таісія від 66062 написав 31.01.2020:
у рахунку з розподілу газу завищєна величина річної замовленої потужності показники на 1.10.18р 239куб а на 30.09.19р 284 куб різниця складає 45 куб а не 48 як нарахували ви. Прошу зробити перерахунок
у рахунку з розподілу газу завищєна величина річної замовленої потужності показники на 1.10.18р 239куб а на 30.09.19р 284 куб різниця складає 45 куб а не 48 як нарахували ви. Прошу зробити перерахунок
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день таісія.
1.10.18 - 236 30.09.19р 284 різниця складає 48
Дякуємо за звернення.
1.10.18 - 236 30.09.19р 284 різниця складає 48
Сергій від 4121 написав 31.01.2020:
Вітаю. Я ще 24 січня сплатив рахунок за розподіл (Номер посилання: 002487103021), але в особистому кабінеті висить досі борг, і сьогодні ще й рахунок принесли з попередженнями... Хоча ще питання з пільгами на розподіл газу не вирішено !😠
Вітаю. Я ще 24 січня сплатив рахунок за розподіл (Номер посилання: 002487103021), але в особистому кабінеті висить досі борг, і сьогодні ще й рахунок принесли з попередженнями... Хоча ще питання з пільгами на розподіл газу не вирішено !😠
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua