Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4936 записів
Володимир від 053443 Херсон написав 24.01.2019:
Добрий день. Наближається термін внеску нових показників за спожитий газ, та сайт http://194.79.22.199:8080/wab/ не працює вже майже тиждень. Ваш новий сайт - це якесь непорозуміння - зареєструватись спочатку важко - я не пам'ятаю суми своєї останньої сплати, а потім просто неможливо - лист з активацію просто не приходить. Телефон підримки не відповідає. Доречі - про яку безпеку ви кажете "З метою збереження та не розповсюдження особистих даних користувачів ", коли всі мої дані (особовий рахунок, пароль) при реестрації ( а думаю і надалі при користуванні) передаються по незахищенному протоколу на сервер через чучу серверів - мені браузер неодноразово пропонував покинути цей небезпечний сайт. І ще одне - я яке небайдужа людина веду розрахунки для 5-ти абонентів - пенсіонерів, у деяких навіть телефон дисковий, а мобільного зовсім немає, не кажучи про інтернет та електронну поштову скриньку, а ви тут пропонуєте реєструвати на кожниого абонента електронну пошту. Чи ви подумали про людей похилого віку? Якби була можливість користувачу самому вибирати з якою версією кабунету працювати це булоб дуже добре. Дуже хотілось би, аби це повідомлення дійшло до адмінів "нової версії". Дякую за розумуння
Добрий день. Наближається термін внеску нових показників за спожитий газ, та сайт http://194.79.22.199:8080/wab/ не працює вже майже тиждень. Ваш новий сайт - це якесь непорозуміння - зареєструватись спочатку важко - я не пам'ятаю суми своєї останньої сплати, а потім просто неможливо - лист з активацію просто не приходить. Телефон підримки не відповідає. Доречі - про яку безпеку ви кажете "З метою збереження та не розповсюдження особистих даних користувачів ", коли всі мої дані (особовий рахунок, пароль) при реестрації ( а думаю і надалі при користуванні) передаються по незахищенному протоколу на сервер через чучу серверів - мені браузер неодноразово пропонував покинути цей небезпечний сайт. І ще одне - я яке небайдужа людина веду розрахунки для 5-ти абонентів - пенсіонерів, у деяких навіть телефон дисковий, а мобільного зовсім немає, не кажучи про інтернет та електронну поштову скриньку, а ви тут пропонуєте реєструвати на кожниого абонента електронну пошту. Чи ви подумали про людей похилого віку? Якби була можливість користувачу самому вибирати з якою версією кабунету працювати це булоб дуже добре. Дуже хотілось би, аби це повідомлення дійшло до адмінів "нової версії". Дякую за розумуння
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Шановні користувачі особистого кабінету! З метою збереження та не розповсюдження особистих даних користувачів, стара версія особового кабінету за адресою 194.79.22.199:8080/gab/ більше не активна. Для перегляду особового кабінету з повними даними за особовими рахунками необхідно здійснити реєстрацію (для тих, хто ще не здійснив її) за посиланням http://194.79.22.199:8080/cabinet/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 32-76-27
Дякуємо за звернення.
Шановні користувачі особистого кабінету! З метою збереження та не розповсюдження особистих даних користувачів, стара версія особового кабінету за адресою 194.79.22.199:8080/gab/ більше не активна. Для перегляду особового кабінету з повними даними за особовими рахунками необхідно здійснити реєстрацію (для тих, хто ще не здійснив її) за посиланням http://194.79.22.199:8080/cabinet/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 32-76-27
ЮЛІЯ від 232092 написав 23.01.2019:
Добрий день! Аналогічна ситуація. Не можу перереєструватися в особистому кабінеті, то одне не то, то інше не так. Раніше я кабінетом користувалась і все було нормально.
Добрий день! Аналогічна ситуація. Не можу перереєструватися в особистому кабінеті, то одне не то, то інше не так. Раніше я кабінетом користувалась і все було нормально.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ЮЛІЯ.
З чим саме у вас виникають с кладнощі?
Дякуємо за звернення.
З чим саме у вас виникають с кладнощі?
Лидия від 13279 написав 23.01.2019:
Пожалуйста, ответьте ещё на один вопрос. Пытаюсь зарегистрироваться в личном кабинете,как только ввожу адрес электронной почты, высвечивается окошко,что " ....мы не имеем возможности ответить на ваш адрес,укажите другой почтовый адрес."
Пожалуйста, ответьте ещё на один вопрос. Пытаюсь зарегистрироваться в личном кабинете,как только ввожу адрес электронной почты, высвечивается окошко,что " ....мы не имеем возможности ответить на ваш адрес,укажите другой почтовый адрес."
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лидия.
Какой адрес ел почты вы вносите?
Дякуємо за звернення.
Какой адрес ел почты вы вносите?
Лидия від 13279 Новая Каховка написав 23.01.2019:
Прошу удалить мой личный кабинет.а я по новому зарегистрируюсь.Следуя вашим советам.у меня не получается зарегистрироваться.
Прошу удалить мой личный кабинет.а я по новому зарегистрируюсь.Следуя вашим советам.у меня не получается зарегистрироваться.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лидия.
По вашему адресу не было и на сегодня нет регистрации в новом кабинете.
Дякуємо за звернення.
По вашему адресу не было и на сегодня нет регистрации в новом кабинете.
Лидия від 13279 Новая Каховка написав 23.01.2019:
Повторю вопрос :не могу войти в личный кабинет.высвечивается неправильный пароль или логин,хотя раньше входила без проблем.А когда пытаюсь "вiдновить пароль" написано,что ошибка пароля, свяжитесь с службой поддержки.
Повторю вопрос :не могу войти в личный кабинет.высвечивается неправильный пароль или логин,хотя раньше входила без проблем.А когда пытаюсь "вiдновить пароль" написано,что ошибка пароля, свяжитесь с службой поддержки.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лидия.
Шановні користувачі особистого кабінету! З метою збереження та не розповсюдження особистих даних користувачів, стара версія особового кабінету за адресою 194.79.22.199:8080/gab/ більше не активна. Для перегляду особового кабінету з повними даними за особовими рахунками необхідно здійснити реєстрацію (для тих, хто ще не здійснив її) за посиланням http://194.79.22.199:8080/cabinet/ абоhttp://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 32-76-27
Дякуємо за звернення.
Шановні користувачі особистого кабінету! З метою збереження та не розповсюдження особистих даних користувачів, стара версія особового кабінету за адресою 194.79.22.199:8080/gab/ більше не активна. Для перегляду особового кабінету з повними даними за особовими рахунками необхідно здійснити реєстрацію (для тих, хто ще не здійснив її) за посиланням http://194.79.22.199:8080/cabinet/ абоhttp://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 32-76-27
Лидия від Новая Каховка написав 23.01.2019:
Здравствуйте,не могу войти в личный кабинет.высвечивается неправильный пароль или логин,хотя раньше входила без проблем.А когда пытаюсь "вiдновить пароль" написано,что ошибка пароля, свяжитесь с службой поддержки.
Здравствуйте,не могу войти в личный кабинет.высвечивается неправильный пароль или логин,хотя раньше входила без проблем.А когда пытаюсь "вiдновить пароль" написано,что ошибка пароля, свяжитесь с службой поддержки.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лидия.
Без указания населенного пункта, лицевого счета или адреса, вопросы не рассматриваются. Уточните пожалуйста свои данные.
Дякуємо за звернення.
Без указания населенного пункта, лицевого счета или адреса, вопросы не рассматриваются. Уточните пожалуйста свои данные.
Юлія від 16083695, м.Херсон написав 22.01.2019:
Раніше за цією ссилкою : http://194.79.22.199:8080/wab/ я фіксувала показники та відстежувала рухи по моему особовому рахунку, було дуже зручно, а зараз не можу зайти на цю сторінку. Спробувала зареєструватися в особистому кабінеті - не приходить лист на ел. пошту про підтвердження ел. запису.
Раніше за цією ссилкою : http://194.79.22.199:8080/wab/ я фіксувала показники та відстежувала рухи по моему особовому рахунку, було дуже зручно, а зараз не можу зайти на цю сторінку. Спробувала зареєструватися в особистому кабінеті - не приходить лист на ел. пошту про підтвердження ел. запису.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлія.
Перегляньте папку СПАМ, якщо лист не надійшов входіть як зареєстрований користувач - і вам знову надійде лист для реєстрації
Дякуємо за звернення.
Перегляньте папку СПАМ, якщо лист не надійшов входіть як зареєстрований користувач - і вам знову надійде лист для реєстрації
Анна від 30587 п. г. т Брилевка пл. Юбилейная 3 написав 22.01.2019:
Как можно удалить личный кабинет, что бы заново зарегистрироваться на другую електронную почту.? Произошла ошибка и не ту почту вписала, а поменять не выходит.
Как можно удалить личный кабинет, что бы заново зарегистрироваться на другую електронную почту.? Произошла ошибка и не ту почту вписала, а поменять не выходит.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Ваш аккаунт будет удален в течение суток.
Дякуємо за звернення.
Ваш аккаунт будет удален в течение суток.
Анна від Брилевка написав 22.01.2019:
Добрый день. Как удалить личный кабинет?
Добрый день. Как удалить личный кабинет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Без указания населенного пункта, лицевого счета или адреса, вопросы не рассматриваются. Уточните пожалуйста свои данные.
Дякуємо за звернення.
Без указания населенного пункта, лицевого счета или адреса, вопросы не рассматриваются. Уточните пожалуйста свои данные.
Наталья від 3208 г.Голая Пристань Горького,94 написав 22.01.2019:
добрый день! уже несколько раз пытаюсь зарегистрироваться, но письмо-подтверждение на почтовый ящик так и не приходит(...как быть и как отслеживать платежи по счету?
добрый день! уже несколько раз пытаюсь зарегистрироваться, но письмо-подтверждение на почтовый ящик так и не приходит(...как быть и как отслеживать платежи по счету?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Ваш аккаунт зарегистрирован и подтвержден. Входите как зарегистрированный пользователь а не как новый.
Дякуємо за звернення.
Ваш аккаунт зарегистрирован и подтвержден. Входите как зарегистрированный пользователь а не как новый.