Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5536 записів
Валентина Іванівна від 176649 с Киселівка Білозерський р н написав 14.03.2020:
Оплата за 14.02.20 квит 1615767400.1 код квит 1870 5308 4583 2228 сума 77грн 08 коп платник Бугаенко В.І. За 01.03.20 р. квит 0.0.1635000084.1 код квит 1886 1255 6526 9436 сума 77 грн 08 коп платник Бугаенко В.І. За 09.03.20 р. квит 0.0.1642239186.1 код квит 1894 4093 2639 7149 сума 77грн 06 коп платник Бугаенко В.І. Всі ці платежі на користь абонента Бугаенко Маріі Андріівні о\р 176649 В особовому кабінеті не має даних оплат чому неможна перевірити оплату.
Оплата за 14.02.20 квит 1615767400.1 код квит 1870 5308 4583 2228 сума 77грн 08 коп платник Бугаенко В.І. За 01.03.20 р. квит 0.0.1635000084.1 код квит 1886 1255 6526 9436 сума 77 грн 08 коп платник Бугаенко В.І. За 09.03.20 р. квит 0.0.1642239186.1 код квит 1894 4093 2639 7149 сума 77грн 06 коп платник Бугаенко В.І. Всі ці платежі на користь абонента Бугаенко Маріі Андріівні о\р 176649 В особовому кабінеті не має даних оплат чому неможна перевірити оплату.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина Іванівна.
Станом на 16.03.20 надійшов платіж від 28.01.20
Дякуємо за звернення.
Станом на 16.03.20 надійшов платіж від 28.01.20
Сухорукова Ольга від 226818 с.Велетенське, Херсонська обл написав 14.03.2020:
Я заплатила через Приват 24 за транспортировку газа 12.02.20 102 грн.,а долг висит до сих пор.
Я заплатила через Приват 24 за транспортировку газа 12.02.20 102 грн.,а долг висит до сих пор.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сухорукова Ольга.
На ваш особовий рахунок надійшло 2 платежі від 11.02.20 та 13.03.20
Дякуємо за звернення.
На ваш особовий рахунок надійшло 2 платежі від 11.02.20 та 13.03.20
Надежа від 6163, Мирное, Каланчакского р-на написав 13.03.2020:
Оплата за транспортировку выполнена 28.02.20. на сумму 241,40грн (код квитанции 1884-4544-7597-7020). В "моем кабинете" оплаты нет. Приват-Банк утверждает, что платеж прошел успешно. Почему у Вас не отражена оплата? Куда прислать квитанцию?
Оплата за транспортировку выполнена 28.02.20. на сумму 241,40грн (код квитанции 1884-4544-7597-7020). В "моем кабинете" оплаты нет. Приват-Банк утверждает, что платеж прошел успешно. Почему у Вас не отражена оплата? Куда прислать квитанцию?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Надежа.
За вашим особовим рахунком було здіснено 1 оплата 28.01.20 у сумі за 2 місяці.
Дякуємо за звернення.
За вашим особовим рахунком було здіснено 1 оплата 28.01.20 у сумі за 2 місяці.
Сергій від 4121, Олешки написав 13.03.2020:
де пільги інвалідам війни за розподіл ???
де пільги інвалідам війни за розподіл ???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Стосовно пільг та субсидій будь ласка звертайтеся до органів УПСЗН замісцем проживання.
Дякуємо за звернення.
Стосовно пільг та субсидій будь ласка звертайтеся до органів УПСЗН замісцем проживання.
Даша від 21819, Херсон написав 13.03.2020:
Здравствуйте! Нужно будет переоформить лицевой счёт на друго владельца . Скажите пожалуйста куда обращаться и какие документы нужны? И если нет квитанций по оплате, так как все оплаты проводились через интернет? И еще: нужно ли вызывать контролера для проверки счётчика?
Здравствуйте! Нужно будет переоформить лицевой счёт на друго владельца . Скажите пожалуйста куда обращаться и какие документы нужны? И если нет квитанций по оплате, так как все оплаты проводились через интернет? И еще: нужно ли вызывать контролера для проверки счётчика?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Даша.
Після 03.04.20 При зміні власника, необхідно звернутися власнику будівлі до найближчого абонпункту з документами: особисті документи власника житлового приміщення (паспорт та код), документи на право власності, технічні документи на домоволодіння та газифікацію, документ-причина переоформлення особового рахунку (свідоцтво про смерть, виписка, купівля , вступ у спадок, довідка про склад сім'ї та ін), квитанції про оплату за газ. Якщо власник не один — необхідно письмова згода у довільній формі інших співвласників.
Дякуємо за звернення.
Після 03.04.20 При зміні власника, необхідно звернутися власнику будівлі до найближчого абонпункту з документами: особисті документи власника житлового приміщення (паспорт та код), документи на право власності, технічні документи на домоволодіння та газифікацію, документ-причина переоформлення особового рахунку (свідоцтво про смерть, виписка, купівля , вступ у спадок, довідка про склад сім'ї та ін), квитанції про оплату за газ. Якщо власник не один — необхідно письмова згода у довільній формі інших співвласників.
Алла від 225277 написав 13.03.2020:
Доброго дня! Рахунок за березень 0,00. Це що? 1147,00/12×0,82×1,2=0,00 грн з ПДВ? У мене виходить 94,06 грн. Це така платіжка за березень? Виходить ми не за поточний місяць платимо? Чому 0,00? За січень та лютий проплатили, а за березень ні. А потім буде борг і плюс пеня? Ну розберіться нарешті, що ви виставляєте, в наших особових кабінетах!
Доброго дня! Рахунок за березень 0,00. Це що? 1147,00/12×0,82×1,2=0,00 грн з ПДВ? У мене виходить 94,06 грн. Це така платіжка за березень? Виходить ми не за поточний місяць платимо? Чому 0,00? За січень та лютий проплатили, а за березень ні. А потім буде борг і плюс пеня? Ну розберіться нарешті, що ви виставляєте, в наших особових кабінетах!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла.
Станом на 13.03.20 дані оновлюються
Дякуємо за звернення.
Станом на 13.03.20 дані оновлюються
Любовь від 29544 Херсон написав 13.03.2020:
Сколько обращений по поводу не выставленых счетов в кабинете на 01.02 за распределение газа, а в ответ - тишина. За распределение заплатила за 4 месяца 31 января, а в кабинете стоит борг на 01.02 . 9.84.
Сколько обращений по поводу не выставленых счетов в кабинете на 01.02 за распределение газа, а в ответ - тишина. За распределение заплатила за 4 месяца 31 января, а в кабинете стоит борг на 01.02 . 9.84.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любовь.
Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Вецало Марина від 220820, Херсон написав 12.03.2020:
Вецало Марина від 220820 м. Херсон написав 27.02.2020: ЩЕ 27.02. Написала звернення, що сплатила через термінал Ощадбанку 4 лютого 2020р. 340 грн, квитанція номер 73. Чому в особистому кабінеті показує борг за два місяці за розподіл газу? Ви дали відповідь, що це перехідний період. АЛЕ БОРГ ДОСІ Є! я вже не згадую, що сплатила ще 170 грн 1 березня. ТЕРМІНОВО РОЗБЕРІТЬСЯ!!!!
Вецало Марина від 220820 м. Херсон написав 27.02.2020: ЩЕ 27.02. Написала звернення, що сплатила через термінал Ощадбанку 4 лютого 2020р. 340 грн, квитанція номер 73. Чому в особистому кабінеті показує борг за два місяці за розподіл газу? Ви дали відповідь, що це перехідний період. АЛЕ БОРГ ДОСІ Є! я вже не згадую, що сплатила ще 170 грн 1 березня. ТЕРМІНОВО РОЗБЕРІТЬСЯ!!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вецало Марина.
Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Мария від 66685 Херсон написав 12.03.2020:
Якщо використання газу не відбувається в зв'язку з непроживанням мешканців в квартирі та здійснити опломбування лічильника для припинення постачання газу чи буде в такому разі припинення нарахування оплати за постачання газу. Дякую.
Якщо використання газу не відбувається в зв'язку з непроживанням мешканців в квартирі та здійснити опломбування лічильника для припинення постачання газу чи буде в такому разі припинення нарахування оплати за постачання газу. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Мария.
З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз Від щомісячної плати за транспортування газу до вашої домівки НЕ ЗВІЛЬНЯЄ: Якщо ви тривалий час не проживаєте у приміщенні. Якщо у вашому приміщенні проживають інші особи (родичі, квартиранти тощо) Якщо у вас є пільги або субсидія Якщо у вас раніше було опломбовано чи механічно від'єднано від газопостачання за будь-якої причини
Дякуємо за звернення.
З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз Від щомісячної плати за транспортування газу до вашої домівки НЕ ЗВІЛЬНЯЄ: Якщо ви тривалий час не проживаєте у приміщенні. Якщо у вашому приміщенні проживають інші особи (родичі, квартиранти тощо) Якщо у вас є пільги або субсидія Якщо у вас раніше було опломбовано чи механічно від'єднано від газопостачання за будь-якої причини
Алла від 225277 написав 11.03.2020:
Доброго вечора! Чому в особовому кабінеті немає оновлення розрахунків, за розподіл газу у березні?Довго зараховували платіжки за січень та лютий, люди хвилювалися. Зрозуміло, що сума до літа незмінна. Але як платити, враховуючи ще код дільниці.? В банках про той код знають? Чи чекати платіжки? Їх то приносять, то ні. І чи буде нараховуватися пеня? Бо такими темпами, вчасно не сплатиш.
Доброго вечора! Чому в особовому кабінеті немає оновлення розрахунків, за розподіл газу у березні?Довго зараховували платіжки за січень та лютий, люди хвилювалися. Зрозуміло, що сума до літа незмінна. Але як платити, враховуючи ще код дільниці.? В банках про той код знають? Чи чекати платіжки? Їх то приносять, то ні. І чи буде нараховуватися пеня? Бо такими темпами, вчасно не сплатиш.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла.
Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Дякуємо за звернення.
Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ