Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5665 записів
Таисия від 26173 написав 29.03.2020
Еще раз спрашиваю,почему не прошел платеж? деньги 15.02.20 г. были переведены через приват 24 на ваш НОВЫЙ расчетный счет, все реквизиты указаны правильно все сверено с квитанцией №1616377142.1. Ваш ответ просто отписка, в квитанции ясно указан расчетный счет, адрес потребителя , а то что оплатил не Безручкин Владимир Николаевич, так я все годы вам оплачивала и проблем не было . А теперь вы предлагаете делать ксерокопии документов ехать к вам и писать заявление и разыскивать у вас свой платеж,не проще навести порядок у себя. Придется обращаться на 1545
Еще раз спрашиваю,почему не прошел платеж? деньги 15.02.20 г. были переведены через приват 24 на ваш НОВЫЙ расчетный счет, все реквизиты указаны правильно все сверено с квитанцией №1616377142.1. Ваш ответ просто отписка, в квитанции ясно указан расчетный счет, адрес потребителя , а то что оплатил не Безручкин Владимир Николаевич, так я все годы вам оплачивала и проблем не было . А теперь вы предлагаете делать ксерокопии документов ехать к вам и писать заявление и разыскивать у вас свой платеж,не проще навести порядок у себя. Придется обращаться на 1545... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Олександр Іванович від о\р 176914 с Киселівка Білозерський р-н написав 28.03.2020
Оплата через Приват 24 номер квитанції 0.0.1615307902.1 код квитанції 1870-3869-6247-4410 від 14.02.2020 р. на суму 112 грн.58 коп. платник Бугаєнко Олександр Іванович за розподіл природного газу по о\р 176914 с. Киселівка вул. Польова 6 дана оплата не рознесена в особовому рахнку і тому на тепер обліковується по особовому рахунку як недоїмка. Перевірте бдь ласка і внесіть дану оплату.
Оплата через Приват 24 номер квитанції 0.0.1615307902.1 код квитанції 1870-3869-6247-4410 від 14.02.2020 р. на суму 112 грн.58 коп. платник Бугаєнко Олександр Іванович за розподіл природного газу по о\р 176914 с. Киселівка вул. Польова 6 дана оплата не рознесена в особовому рахнку і тому на тепер обліковується по особовому рахунку як недоїмка. Перевірте бдь ласка і внесіть дану оплату.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Марина від 1835 Нова Каховка написав 28.03.2020
20 февраля 2020 г. через терминал в г. Новая Каховка была сделана оплата за распределение газа по двум лицевым счетам: 3-1835 (Новая Каховка) на сумму 75,00 грн., и по счету 3- 37029 (Новая Каховка 50,00 грн.., Шаблона платежа на тот момент не было. По вашим рекомендациям указала 3-1835, 3-37029. Реквизиты верные. Оплаты не вижу, звонила по вашим телефонам, результата тоже нет. Просьба к вам разобраться и не копировать ответ-отписку. Тем более сейчас, когда человеку вообще некуда обратиться.
20 февраля 2020 г. через терминал в г. Новая Каховка была сделана оплата за распределение газа по двум лицевым счетам: 3-1835 (Новая Каховка) на сумму 75,00 грн., и по счету 3- 37029 (Новая Каховка 50,00 грн.., Шаблона платежа на тот момент не было. По вашим рекомендациям указала 3-1835, 3-37029. Реквизиты верные. Оплаты не вижу, звонила по вашим телефонам, результата тоже нет. Просьба к вам разобраться и не копировать ответ-отписку. Тем более сейчас, когда человеку вообще некуда обратиться.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Станом на 30.03.20 на вказані особові рахунки кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Станом на 30.03.20 на вказані особові рахунки кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Володимир від 203495, Херсон написав 28.03.2020
Добрий день! 23.01.20 і 06.02.20 проплатив за розподіл газу за січень і лютий по113,57 грн., але не вказав № мого особового рахунку. В середені лютого в пункті прийому абонентів на Петренко 18 подав заяву на ім*я Завгієва на зарахування коштів на мій рахунок з копіями квитанцій банку. Проте на цей час кошти не перераховані.
Добрий день! 23.01.20 і 06.02.20 проплатив за розподіл газу за січень і лютий по113,57 грн., але не вказав № мого особового рахунку. В середені лютого в пункті прийому абонентів на Петренко 18 подав заяву на ім*я Завгієва на зарахування коштів на мій рахунок з копіями квитанцій банку. Проте на цей час кошти не перераховані.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначте дату надання документів та ПІБ від кого вони надавалися
Зазначте дату надання документів та ПІБ від кого вони надавалися... Згорнути
катерина від 14600 каховский район село раздольное написав 27.03.2020
Здравствуйте.Проши исправить ваш сайт ,так как при оплате онлайн почему ,то открывается, чужая страница с чужой фамилией и данными,в какие внесены еще и мои данные.почему так происходит?
Здравствуйте.Проши исправить ваш сайт ,так как при оплате онлайн почему ,то открывается, чужая страница с чужой фамилией и данными,в какие внесены еще и мои данные.почему так происходит?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка зверніться до банківської установи з уточненням приналежності адреси до особового рахунку.
Будь ласка зверніться до банківської установи з уточненням приналежності адреси до особового рахунку.... Згорнути
Олександр від 5-15807 написав 27.03.2020
Доброго дня потрібен зразок заяви на зарахування коштів так як при сплаті не був указаний о/р
Доброго дня потрібен зразок заяви на зарахування коштів так як при сплаті не був указаний о/р... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.... Згорнути
Наталія від 8092224, м.Херсон написав 26.03.2020
Дякую за відповідь, але таке запитання, як у Вашої служби діє закон про захист персональних даних? Оптимизуйте свою контору та та знайдіть механізми ідентифікації перерахованих коштів.Чому я як споживач повина виконувати Вашу роботу за свої сплачені кошти авансом? Простіше повернути гроші і якщо призначення платежу при новому платежу буде відповідати Вашим вимогам, то чи є надія, що будуть зараховані на мій рахунок?
Дякую за відповідь, але таке запитання, як у Вашої служби діє закон про захист персональних даних? Оптимизуйте свою контору та та знайдіть механізми ідентифікації перерахованих коштів.Чому я як споживач повина виконувати Вашу роботу за свої сплачені кошти авансом? Простіше повернути гроші і якщо призначення платежу при новому платежу буде відповідати Вашим вимогам, то чи є надія, що будуть зараховані на мій рахунок?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Перераховані кошти в разі правильного оформлення платежу ідентифікуються автоматично. Саме для захисту - саме ваших персональних данних - необхідне підтвердження - ідентифікація вас, як платника, а не як сторонньої особи, яка намагається повернути/ перенаправити кошти, які не сплачувала. Отже для вашого захисту пропонуємо вам все ж таки дотриматися тієї надпростої інструкції для правильного визначення та заразування вашого платежу.
Перераховані кошти в разі правильного оформлення платежу ідентифікуються автоматично. Саме для захисту - саме ваших персональних данних - необхідне підтвердження - ідентифікація вас, як платника, а не як сторонньої особи, яка намагається повернути/ перенаправити кошти, які не сплачувала. Отже для вашого захисту пропонуємо вам все ж таки дотриматися тієї надпростої інструкції для правильного визначення та заразування вашого платежу.... Згорнути
Катерина від 7235, Велика Олександрівка написав 26.03.2020
йде процес газифікаціі приватного будинку в ході якого працівники В Олександрівського відділення Херсонгаз вказали дані димоходу, після встановлення якого отримали проект в якому вказані інші дані димоходу( інший діаметр). на даний момент нам відмовленно в постачанні газу, хоча всі рахунки на оплату за виконання робіт сплаченно ще в січні 2020 р. як рішити дане питання?
йде процес газифікаціі приватного будинку в ході якого працівники В Олександрівського відділення Херсонгаз вказали дані димоходу, після встановлення якого отримали проект в якому вказані інші дані димоходу( інший діаметр). на даний момент нам відмовленно в постачанні газу, хоча всі рахунки на оплату за виконання робіт сплаченно ще в січні 2020 р. як рішити дане питання?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть який саме працівник АТ Херсонгаз вказал вам встановити димохід.
Будь ласка уточніть який саме працівник АТ Херсонгаз вказал вам встановити димохід.... Згорнути
Таисия від 26173 Херсон написав 26.03.2020
Почему не прошел платеж? деньги 15.02.20 г. были переведены через приват 24 на ваш НОВЫЙ расчетный счет, все реквизиты указаны правильно все сверено с квитанцией №1616377142.1
Почему не прошел платеж? деньги 15.02.20 г. были переведены через приват 24 на ваш НОВЫЙ расчетный счет, все реквизиты указаны правильно все сверено с квитанцией №1616377142.1... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Станом на 26.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Станом на 26.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
ГАЛИНА від 10341 ЧАПЛИНСЬКИЙ РАЙОН СЕЛО ПРЕОБРАЖЕНКА написав 25.03.2020
не прошел платеж за январь месяц за транзит газа. оплата совершена в терминале ощадбанка к2100016 18.02.2020 квитанция №31 МилейкоГ.Г. № договора распределения газу 10341 Прошу посмотреть потому что у нас стоит долг
не прошел платеж за январь месяц за транзит газа. оплата совершена в терминале ощадбанка к2100016 18.02.2020 квитанция №31 МилейкоГ.Г. № договора распределения газу 10341 Прошу посмотреть потому что у нас стоит долг... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Станом на 26.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Станом на 26.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути