Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5661 запис
Анатолій від 700016 м.Таврійськ написав 24.03.2020
Бажаю здоров'я , маю 3 квитанції на оплату за розподіл газу 01.02.2020 , 15.02.2020 , 06.03.2020 , а сайт ставить борг 147,85 , яка оплата не пройшла ? Дякую .
Бажаю здоров'я , маю 3 квитанції на оплату за розподіл газу 01.02.2020 , 15.02.2020 , 06.03.2020 , а сайт ставить борг 147,85 , яка оплата не пройшла ? Дякую .... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Станом на 25.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 03.02. та 10.03 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Станом на 25.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 03.02. та 10.03 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Тетяна від 17134 с. Хлібодарівка Чаплинського р-ну написав 24.03.2020
Шановне керівництво ХЕРСОНГАЗУ, коли закінчиться цей бардак з оплатами за розподіл газу. Налагодьте роботу з зарахуванням платіжок. Це не перше моє звернення, а результатів - 0. За записами у гостьовій книзі я бачу проблема не тільки у мене, а у багатьох херсонців. Висновок- проблема в ВАС, у вашій не коректній роботі. Відписки для кожного клієнта однакові, Ви хоть шаблон відповіді іноді змінюйте. Останній раз вказую номера квітанцій про оплату, в іншому випадку згуртую Ваших клієнтів, і колективно звернемося до ЗМІ. 1-ша платіжка від 18.02.202- код квітанції 1874-6644-0627-0753 на о/р 17134 сума 112.58 грн., в призначені платежу вказано 7-17134 розподіл; 2-га платіжка від 06.03.2020 - код квітанції 1891-3169-3232-8333 на о\р 17134 сума 112.58грн., в призначені платежу вказано 7-17134 розподіл. В історії друга проплата не вказана, борг 112.58 грн. Вирішіть це питання , або надайте номер телефону Вашого керівництва.
Шановне керівництво ХЕРСОНГАЗУ, коли закінчиться цей бардак з оплатами за розподіл газу. Налагодьте роботу з зарахуванням платіжок. Це не перше моє звернення, а результатів - 0. За записами у гостьовій книзі я бачу проблема не тільки у мене, а у багатьох херсонців. Висновок- проблема в ВАС, у вашій не коректній роботі. Відписки для кожного клієнта однакові, Ви хоть шаблон відповіді іноді змінюйте. Останній раз вказую номера квітанцій про оплату, в іншому випадку згуртую Ваших клієнтів, і колективно звернемося до ЗМІ. 1-ша платіжка від 18.02.202- код квітанції 1874-6644-0627-0753 на о/р 17134 сума 112.58 грн., в призначені платежу вказано 7-17134 розподіл; 2-га платіжка від 06.03.2020 - код квітанції 1891-3169-3232-8333 на о\р 17134 сума 112.58грн., в призначені платежу вказано 7-17134 розподіл. В історії друга проплата не вказана, борг 112.58 грн. Вирішіть це питання , або надайте номер телефону Вашого керівництва.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо квитанція та дані у ній заповнені вірно - ніяких проблем із зарахуванням не виникає. Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для вирішення проблемних нарахувань на період карантину розроблено порядок дистанційного звязку. Телефони розміщено на сайті АТ Херсонгаз. Ваша перша платіжка на суму 112,58, яка сплачена у лютому, відображена на вкладці "Історія" за лютий. Ваша друга платіжка на суму 112,58, сплачена у березні, відображена за вкладці "Березень 2020". Березень є поточним місяцем і коли він закінчиться, то дані по нарахуванням та оплатам будуть відображені на вкладці "Історія", а поточний місяць буде "Квітень 2020". Майте на увазі, що рахунок за розподіл виставляється наперед першим числом поточного місяця та відображений на вкладці "Березень 2020". Для більш зрозумілого відображення розрахунків та оплат, ці дві вкладки буде об'єднано в одну.
Якщо квитанція та дані у ній заповнені вірно - ніяких проблем із зарахуванням не виникає. Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для вирішення проблемних нарахувань на період карантину розроблено порядок дистанційного звязку. Телефони розміщено на сайті АТ Херсонгаз. Ваша перша платіжка на суму 112,58, яка сплачена у лютому, відображена на вкладці "Історія" за лютий. Ваша друга платіжка на суму 112,58, сплачена у березні, відображена за вкладці "Березень 2020". Березень є поточним місяцем і коли він закінчиться, то дані по нарахуванням та оплатам будуть відображені на вкладці "Історія", а поточний місяць буде "Квітень 2020". Майте на увазі, що рахунок за розподіл виставляється наперед першим числом поточного місяця та відображений на вкладці "Березень 2020". Для більш зрозумілого відображення розрахунків та оплат, ці дві вкладки буде об'єднано в одну.... Згорнути
Наталія від 6488 Нова Каховка написав 23.03.2020
Оплата за транспортировку была 10.03.2020. Почему так долго проходит платеж? И числится долг.
Оплата за транспортировку была 10.03.2020. Почему так долго проходит платеж? И числится долг.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Дані про надходження оплат у поточному місяці оновляться після його закриття - 10 числа наступного місяця.
Дані про надходження оплат у поточному місяці оновляться після його закриття - 10 числа наступного місяця.... Згорнути
Григорий від 3214 Скадовск написав 23.03.2020
Поступила двойная оплата за транспортировку, Почему так? Ведь у меня все оплачено кроме последней, на перед я платить не могу так как пенсия начисляется с 15 числа каждого месяца, на перед пенсию не начисляют и не надо путать оплаты с оплачеными и вновь начисленными. Я так понимаю что с той суммы нужно оплатить только половину, которую я смогу оплатить 15апреля, но не раньше.
Поступила двойная оплата за транспортировку, Почему так? Ведь у меня все оплачено кроме последней, на перед я платить не могу так как пенсия начисляется с 15 числа каждого месяца, на перед пенсию не начисляют и не надо путать оплаты с оплачеными и вновь начисленными. Я так понимаю что с той суммы нужно оплатить только половину, которую я смогу оплатить 15апреля, но не раньше.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Станом на 24.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 27/01/20 - 1 платіж Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують
Станом на 24.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 27/01/20 - 1 платіж Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують... Згорнути
Шулика Г. від 15421 написав 23.03.2020
Показання лічильника передаю кожного місяця, оплачую кожного місяця . Питання: що за рахунки прийшли за лютий-березень ( за ще неотримані послуги в тому числі) з рекомендацією звірити рахунок у м Херсоні ( У карантин!!! Коли відмінений весь транспорт!!!! І чиєїсь примхи витратити з пенсії ще й на таксі?)
Показання лічильника передаю кожного місяця, оплачую кожного місяця . Питання: що за рахунки прийшли за лютий-березень ( за ще неотримані послуги в тому числі) з рекомендацією звірити рахунок у м Херсоні ( У карантин!!! Коли відмінений весь транспорт!!!! І чиєїсь примхи витратити з пенсії ще й на таксі?)... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Будь ласка уточніть ваш населений пункт... Згорнути
таисия від 26173 написав 23.03.2020
Почему не прошел платеж? Уточняю, что деньги 15.02.20 г. были переведены через приват 24 на ваш НОВЫЙ расчетный счет, все реквизиты указаны правильно все сверено с квитанцией №1616377142.1
Почему не прошел платеж? Уточняю, что деньги 15.02.20 г. были переведены через приват 24 на ваш НОВЫЙ расчетный счет, все реквизиты указаны правильно все сверено с квитанцией №1616377142.1... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Будь ласка уточніть ваш населений пункт... Згорнути
Таісія від 26176 написав 23.03.2020
за розподіл газу щє 15.02.20 р. було переведено кошти через приват 24 , чому у кабинеті її нема
за розподіл газу щє 15.02.20 р. було переведено кошти через приват 24 , чому у кабинеті її нема... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Будь ласка уточніть ваш населений пункт... Згорнути
Федотов Ю.М. від 10057, Чорнянка написав 23.03.2020
Чому стоїть борг??? 18.03.2020 01:10 Оплата послуг через Приват24. Одержувач: Za rozpodil pryrodnoho hazu, FEDOTOVA NATALIIa VOLODYMYRIVNA, o/r 10057, TYTOVA 24. Код квитанції: 1903-0414-3763-5832 Сума 68.49 ГРН
Чому стоїть борг??? 18.03.2020 01:10 Оплата послуг через Приват24. Одержувач: Za rozpodil pryrodnoho hazu, FEDOTOVA NATALIIa VOLODYMYRIVNA, o/r 10057, TYTOVA 24. Код квитанції: 1903-0414-3763-5832 Сума 68.49 ГРН... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Станом на 23.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 13.02 та 21.02 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Станом на 23.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 13.02 та 21.02 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.... Згорнути
V від 50074213 написав 21.03.2020
На каком основании вы требуете у людей надислаты вам паспортные данные? Похожая ситуация была в облэнерго, когда менялись счета... я всего лишь написала заяву, приложила квитанцию Ощад24 и все это опустила в ящик на Пэстеля, даже в очереди не стояла.Звернення оформлене згідно Законом України «Про звернення громадян» (редакція від 01.01.2020 р.) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80 , у Статті 5 якого зазначається «Звернення може бути усним чи письмовим. Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою. Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається». Про надання паспортний даних не зазначається. ..
На каком основании вы требуете у людей надислаты вам паспортные данные? Похожая ситуация была в облэнерго, когда менялись счета... я всего лишь написала заяву, приложила квитанцию Ощад24 и все это опустила в ящик на Пэстеля, даже в очереди не стояла.Звернення оформлене згідно Законом України «Про звернення громадян» (редакція від 01.01.2020 р.) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80 , у Статті 5 якого зазначається «Звернення може бути усним чи письмовим. Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою. Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається». Про надання паспортний даних не зазначається. ..... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Надання копії паспортних даних платника є підтвердженням особи яка надає звернення.
Надання копії паспортних даних платника є підтвердженням особи яка надає звернення.... Згорнути
V від 50074213 написав 21.03.2020
Усі квитанції про нашу сплату через Ощад24 разом з заявою на ім;я Зангієва А.Г. надіслані на Secretary@gaz.kherson.ua Згідно Законом України «Про звернення громадян», повідомляємо, що на сайті Вашої компанії в нашому Особистому кабінеті висить борг станом на 01.04.2020 року у сумі 164 грн 47 коп. Ми сплачували все добросовісно, звірили реквізити -усе правильно, станом на 01.04.2020р. нами було сплачено: 29.01.2020 в Ощадбанк м.Херсона №посилання 002984985854 – 83 грн. (Вісімдесят три грн. 00 коп.) та 12.02.2020 в Ощадбанк м.Херсона №посилання 004384053192 - 82 грн. (Вісімдесят дві грн.. 00 коп.) Просимо зарахувати нашу оплату згідно з квитанцією Ощад 24/7 за 12.02.2020 посилання 004384053192 13:45:35 у сумі 82 грн до розрахунків за транспортування. І поясніть, будь ласка, як так сталось, що точно таким же чином (через Ощад 24/7), у той самий час – 12.02.2020 року за посиланням 004384053398 13:46:47 нами було сплачено 41 грн за Ваші послуги іншому абоненту – ос.рахунок 2076302 і оплата по цьому рахунку пройшла, а наша – ні? Надсилаємо і його квитанцію для порівняння. Наші міркування. Може там Ваші дівчата викидують наші квитанції у смітник? Повідомляємо також, що, посилаючись на наші повідомлення раніше, Ви просите підписати заяву та надіслати дані паспорту та ідентифікаційного коду. На що повідомляєм наступне, що ми, відповідно до вказаного Вами Закону про звернення громадян, надсилаємо дану підписану та відскановану заяву з додатками квитанцій Ощадбанку на вашу електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua , а з приводу затребуваних Вами наших паспортних даних та ідентифікаційного коду, повідомляєм, що дана інформація є персональною та захищається Законом України про захист персональних даних На час написання листа нами сплачено за березень через банкомат Ощадбанку К2100008 ос.рах.50074213 – 85 грн та на ос.рах. 2076302 – 45 грн. Дане звернення прошу рахувати, як офіційний запит до АТ «Херсонгаз» та прошу зарахувати дані платежі до наших розрахунків за транспортування газу. Що стосується Вашої просьби до клієнтів... Читати далі
Усі квитанції про нашу сплату через Ощад24 разом з заявою на ім;я Зангієва А.Г. надіслані на Secretary@gaz.kherson.ua Згідно Законом України «Про звернення громадян», повідомляємо, що на сайті Вашої компанії в нашому Особистому кабінеті висить борг станом на 01.04.2020 року у сумі 164 грн 47 коп. Ми сплачували все добросовісно, звірили реквізити -усе правильно, станом на 01.04.2020р. нами було сплачено: 29.01.2020 в Ощадбанк м.Херсона №посилання 002984985854 – 83 грн. (Вісімдесят три грн. 00 коп.) та 12.02.2020 в Ощадбанк м.Херсона №посилання 004384053192 - 82 грн. (Вісімдесят дві грн.. 00 коп.) Просимо зарахувати нашу оплату згідно з квитанцією Ощад 24/7 за 12.02.2020 посилання 004384053192 13:45:35 у сумі 82 грн до розрахунків за транспортування. І поясніть, будь ласка, як так сталось, що точно таким же чином (через Ощад 24/7), у той самий час – 12.02.2020 року за посиланням 004384053398 13:46:47 нами було сплачено 41 грн за Ваші послуги іншому абоненту – ос.рахунок 2076302 і оплата по цьому рахунку пройшла, а наша – ні? Надсилаємо і його квитанцію для порівняння. Наші міркування. Може там Ваші дівчата викидують наші квитанції у смітник? Повідомляємо також, що, посилаючись на наші повідомлення раніше, Ви просите підписати заяву та надіслати дані паспорту та ідентифікаційного коду. На що повідомляєм наступне, що ми, відповідно до вказаного Вами Закону про звернення громадян, надсилаємо дану підписану та відскановану заяву з додатками квитанцій Ощадбанку на вашу електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua , а з приводу затребуваних Вами наших паспортних даних та ідентифікаційного коду, повідомляєм, що дана інформація є персональною та захищається Законом України про захист персональних даних На час написання листа нами сплачено за березень через банкомат Ощадбанку К2100008 ос.рах.50074213 – 85 грн та на ос.рах. 2076302 – 45 грн. Дане звернення прошу рахувати, як офіційний запит до АТ «Херсонгаз» та прошу зарахувати дані платежі до наших розрахунків за транспортування газу. Що стосується Вашої просьби до клієнтів - зараховувати платежі, вказуючи тільки особистий рахунок у платіжці, то хочу наголосити, що документ, у якому не вказано реквізитів рахується нікчемним, а, отже, вимагання не вказувати адреси, прізвища у платіжці є незаконним.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо ви надали усі документи на визначену ел адресу, будь ласка очікуйте рознесення платежу.
Якщо ви надали усі документи на визначену ел адресу, будь ласка очікуйте рознесення платежу.... Згорнути