Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5656 записів
Людмила від о/р 761 Верхній Рогачик вул.35річчя Перемоги буд.37 кв.11 написав 03.02.2020
я не можу проплатити за розподіл газу тому що мій особовий рахунок і адреса відсутні у базі даних хоч у особистому кабінеті відображена заборгованість.Куди треба звернутись з цього питання?
я не можу проплатити за розподіл газу тому що мій особовий рахунок і адреса відсутні у базі даних хоч у особистому кабінеті відображена заборгованість.Куди треба звернутись з цього питання?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
В усіх банківський установах є реквізити на оплату, номер вашого особового рахунку не змінювався.
В усіх банківський установах є реквізити на оплату, номер вашого особового рахунку не змінювався.... Згорнути
Людмила від 219020 написав 03.02.2020
Не получаеться добавить особистий рахунок в учетную запись, последняя сумма оплаты 2449.49грн 20.01.2020г. Пишит что ошибка или сумма не совпадает с номером особистого рахунку Помогите решить проблему, для удобного пользования сайтом 0955382754
Не получаеться добавить особистий рахунок в учетную запись, последняя сумма оплаты 2449.49грн 20.01.2020г. Пишит что ошибка или сумма не совпадает с номером особистого рахунку Помогите решить проблему, для удобного пользования сайтом 0955382754... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повінні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 35-47-87
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повінні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 35-47-87... Згорнути
Ольга від 231069 Херсон написав 02.02.2020
Здравствуйте. Интересует два вопроса: 1)Как проверить прошла ли оплата за транспортировку газа за январь (75грн), произведенная 27го января? 2)Если в личном кабинете 2го февраля весит долг 75 грн, что это означает: это долг уже за февраль? Спасибо заранее.
Здравствуйте. Интересует два вопроса: 1)Как проверить прошла ли оплата за транспортировку газа за январь (75грн), произведенная 27го января? 2)Если в личном кабинете 2го февраля весит долг 75 грн, что это означает: это долг уже за февраль? Спасибо заранее.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua... Згорнути
Александр від 225839, Херсон написав 02.02.2020
Ссылка на кабинет для населения не работает
Ссылка на кабинет для населения не работает... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Особистий кабінет - це сервіс, що надає інформацію щодо стану розрахунків за послуги з РОЗПОДІЛУ та ПОСТАЧАННЯ природного газу, за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію. Споживачі, які були зареєстровані раніше можуть входити до кабінету під своїми логінами. Повторна реєстрація не потрібна. Служба технічної підтримки з питань реєстрації 35-47-87 (ПН -ПТ з 08.00 до 17.00 перерва 12.00-13.00)
Особистий кабінет - це сервіс, що надає інформацію щодо стану розрахунків за послуги з РОЗПОДІЛУ та ПОСТАЧАННЯ природного газу, за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію. Споживачі, які були зареєстровані раніше можуть входити до кабінету під своїми логінами. Повторна реєстрація не потрібна. Служба технічної підтримки з питань реєстрації 35-47-87 (ПН -ПТ з 08.00 до 17.00 перерва 12.00-13.00)... Згорнути
Андрей від 225236 написав 02.02.2020
Ваше разъяснение для очередного абонента __ "Оплата здійснюється у січні 2020 року за січень 2020 року. Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019" должно касаться тех абонентов, которые в прошлом отопительном сезоне его использовали это самое споживання. Для тех абонентов, которые купили квартиру, расчет должен производиться с того момента, когда ВЫ подписали с ними договор. Я уже пишу Вам в третий раз. Мы купили квартиру в мае 2019 года после окончания отопительного сезона и уже 9 месяцев не пользуемся ни газом, ни светом, ни водой. И вдруг с января 2020 года, не поставив нам ни одного кубометра газа, ВЫ выставляете счет именно нам (в размере 61 грн), которые мы ВАМ теперь должны. И так будет продолжаться до 1 июля, т.е. целых полгода , не поставив нам ни одного кубометра газа, ВЫ поимеете с нас 366 грн (и это только с нас). Неплохо, правда?
Ваше разъяснение для очередного абонента __ "Оплата здійснюється у січні 2020 року за січень 2020 року. Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019" должно касаться тех абонентов, которые в прошлом отопительном сезоне его использовали это самое споживання. Для тех абонентов, которые купили квартиру, расчет должен производиться с того момента, когда ВЫ подписали с ними договор. Я уже пишу Вам в третий раз. Мы купили квартиру в мае 2019 года после окончания отопительного сезона и уже 9 месяцев не пользуемся ни газом, ни светом, ни водой. И вдруг с января 2020 года, не поставив нам ни одного кубометра газа, ВЫ выставляете счет именно нам (в размере 61 грн), которые мы ВАМ теперь должны. И так будет продолжаться до 1 июля, т.е. целых полгода , не поставив нам ни одного кубометра газа, ВЫ поимеете с нас 366 грн (и это только с нас). Неплохо, правда?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6: 4. Для нового побутового споживача та/або його об’єкта, що має фактичний період споживання природного газу менший ніж дев’ять місяців або за умови відсутності споживання природного газу побутовим споживачем та/або його об’єктом протягом усього попереднього газового року, річна замовлена потужність споживача (його об’єкта) визначається Оператором ГРМ на рівні планових об'ємів споживання, що розраховуються виходячи з групи споживання побутового споживача відповідно до додатка 1 до цього Кодексу.
Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6: 4. Для нового побутового споживача та/або його об’єкта, що має фактичний період споживання природного газу менший ніж дев’ять місяців або за умови відсутності споживання природного газу побутовим споживачем та/або його об’єктом протягом усього попереднього газового року, річна замовлена потужність споживача (його об’єкта) визначається Оператором ГРМ на рівні планових об'ємів споживання, що розраховуються виходячи з групи споживання побутового споживача відповідно до додатка 1 до цього Кодексу.... Згорнути
Катерина від 81846, м.Нова Каховка написав 01.02.2020
Рахунок за розподіл природного газу було сплачено ще 24.01.2020р, але на сьогоднішній день 01.02.2020р. в особистому кабінеті все ще показує суму боргу, але на 1копійчину менше (24.01.2020 12,62грн; 01.02.2020 вже 12,61грн). Прошу пояснити, чому досі "висить" борг?
Рахунок за розподіл природного газу було сплачено ще 24.01.2020р, але на сьогоднішній день 01.02.2020р. в особистому кабінеті все ще показує суму боргу, але на 1копійчину менше (24.01.2020 12,62грн; 01.02.2020 вже 12,61грн). Прошу пояснити, чому досі "висить" борг?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua... Згорнути
Рузанов від 5823 написав 01.02.2020
Вчера в кабинет нельзя было войти,а сегодня стоит долг счета еще не разнесли,часть абонентов нашего дома получили но не все,теперь мне пеню будут считать?а если будут,какую?
Вчера в кабинет нельзя было войти,а сегодня стоит долг счета еще не разнесли,часть абонентов нашего дома получили но не все,теперь мне пеню будут считать?а если будут,какую?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Особистий кабінет працює стабільно. Рахунки разносяться з 29.01.20. За січень пеня не нараховуватиметься.
Особистий кабінет працює стабільно. Рахунки разносяться з 29.01.20. За січень пеня не нараховуватиметься.... Згорнути
Альбiна від 2414 написав 01.02.2020
Дякую за пояснения.
Дякую за пояснения.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Раді були допомогти
Раді були допомогти... Згорнути
Михаил від 204238 м. Херсон написав 01.02.2020
Ваш ответ не дал разъяснения на мой вопрос. Я писал . что пришло "Обсяг спожитого газу за період з 01.10.2018 по 30.09.2019, м.куб - 994,00" я пересчитал по квитанциям за тот же период и у меня сумма меньше указанной . что делать????
Ваш ответ не дал разъяснения на мой вопрос. Я писал . что пришло "Обсяг спожитого газу за період з 01.10.2018 по 30.09.2019, м.куб - 994,00" я пересчитал по квитанциям за тот же период и у меня сумма меньше указанной . что делать????... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Оплата здійснюється у січні 2020 року за січень 2020 року. Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019 Ваше споживання розраховано відповідно донаданих показань у період з 01 по 05 число щомісяця. Перерахунок за минулий газовий рік не здійснюється.
Оплата здійснюється у січні 2020 року за січень 2020 року. Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019 Ваше споживання розраховано відповідно донаданих показань у період з 01 по 05 число щомісяця. Перерахунок за минулий газовий рік не здійснюється.... Згорнути
Віра Андріївнв від 176648 с,Киселівка написав 01.02.2020
Ваша відповідь не задовільна пишу вдруге проходила реєстрацію в січні 2020 р , тепер вимога сайту пройти перереєстрацію , пробую , заходжу в реєстрацію заповнюю ел.пошту як логін , ввожу пароль , отримую відповідь що абонент з таким еmel вже зареєстровано то виконайте просто ВХІД , переходжу до пункту додати осоюовий рахунок абонента 176648 і дали треба ввести суму останньої оплати це 345,00 вводимо і отримую відповідь що такої суми не знаходить. Питання мені треба зробити нову оплату і реєструватись в потім чи міняти ел,пошту
Ваша відповідь не задовільна пишу вдруге проходила реєстрацію в січні 2020 р , тепер вимога сайту пройти перереєстрацію , пробую , заходжу в реєстрацію заповнюю ел.пошту як логін , ввожу пароль , отримую відповідь що абонент з таким еmel вже зареєстровано то виконайте просто ВХІД , переходжу до пункту додати осоюовий рахунок абонента 176648 і дали треба ввести суму останньої оплати це 345,00 вводимо і отримую відповідь що такої суми не знаходить. Питання мені треба зробити нову оплату і реєструватись в потім чи міняти ел,пошту... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
За вказаним особовим рахунком немає реєстрації, будь ласка пройдіть реєстрацію натиснувши “РЕЄСТРАЦІЯ”
За вказаним особовим рахунком немає реєстрації, будь ласка пройдіть реєстрацію натиснувши “РЕЄСТРАЦІЯ”... Згорнути