Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5713 записів
Владимир від 13751 написав 11.02.2020
Добрый день . 31.01.2020 оплатил квитанцию за распределение газа в сумме 150 гр . Оплачивал в через Portmone.com . В службе поддержки сказали что оплата прошла успешно и деньги переведены на счёт АТ 'Херсонгаз'. В личном кабинете до сегодняшнего дня висел не оплаченный долг ( за январь ), а сегодня он удвоился ( + за февраль ) . Банк деньги перечислил , прошу разобраться с оплатой .
Добрый день . 31.01.2020 оплатил квитанцию за распределение газа в сумме 150 гр . Оплачивал в через Portmone.com . В службе поддержки сказали что оплата прошла успешно и деньги переведены на счёт АТ 'Херсонгаз'. В личном кабинете до сегодняшнего дня висел не оплаченный долг ( за январь ), а сегодня он удвоился ( + за февраль ) . Банк деньги перечислил , прошу разобраться с оплатой .... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.... Згорнути
Елена від 24102 Херсон написав 11.02.2020
ваш шаблон-ответ не корректный.Ответьте на вопрос:Почему я ,оплатив выставленный мне счет с указанием ВСЕХ ПРАВИЛЬНЫХ реквизитов и проверив в банке,что платеж отправлен,должна доказывать Херсонгазу что я оплатила?
ваш шаблон-ответ не корректный.Ответьте на вопрос:Почему я ,оплатив выставленный мне счет с указанием ВСЕХ ПРАВИЛЬНЫХ реквизитов и проверив в банке,что платеж отправлен,должна доказывать Херсонгазу что я оплатила?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.... Згорнути
Олександра від 68472 написав 11.02.2020
Доброго дня, не вдається зайти в мій кабінет, всі дані вказую вірно, остання сумма оплати за газ 1429.82, мені пише, Не співпадає особовий рахунок з сумою оплати!!! Будьте уважні, сума останнього платежу повинна бути з точністю до копійок без ком та крапок. Що робити? Як з потрапити до кабінету?
Доброго дня, не вдається зайти в мій кабінет, всі дані вказую вірно, остання сумма оплати за газ 1429.82, мені пише, Не співпадає особовий рахунок з сумою оплати!!! Будьте уважні, сума останнього платежу повинна бути з точністю до копійок без ком та крапок. Що робити? Як з потрапити до кабінету?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначте свій населений пункт
Зазначте свій населений пункт... Згорнути
Вадим від 22714 Херсон написав 11.02.2020
Сьогодні в моєму особистому кабінеті оновилися дані про оплату транспортування газу, але відобразилась не сума 145 грн оплати, яку я сплатив 01.02.2020 за цілий рік, а новий борг вже в сумі за 2 місяці. У квитанції про оплату усі реквізити, адреса, особовий рахунок вказані правильно. Мені 83 роки, я пенсіонер з інвалідністю 2-ої групи, проживаю один, рідко виходжу з дому, я не можу за станом здоров"я ходити по банках і з"ясовувати де вони чи Ви помилилися. Будь ласка, розбирайтеся, я заплатив все вірно. Тим більше, що в тому ж самому особистому кабінеті поряд Херсонрегіонгаз оновив свої дані із зарахуванням оплати. Це десь Ваша помилка.
Сьогодні в моєму особистому кабінеті оновилися дані про оплату транспортування газу, але відобразилась не сума 145 грн оплати, яку я сплатив 01.02.2020 за цілий рік, а новий борг вже в сумі за 2 місяці. У квитанції про оплату усі реквізити, адреса, особовий рахунок вказані правильно. Мені 83 роки, я пенсіонер з інвалідністю 2-ої групи, проживаю один, рідко виходжу з дому, я не можу за станом здоров"я ходити по банках і з"ясовувати де вони чи Ви помилилися. Будь ласка, розбирайтеся, я заплатив все вірно. Тим більше, що в тому ж самому особистому кабінеті поряд Херсонрегіонгаз оновив свої дані із зарахуванням оплати. Це десь Ваша помилка.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.... Згорнути
Галина від 10080 Білозерка написав 11.02.2020
04.02.2020р. проплачено через Приват Банк рахунок на сплату послуг з розподілу природного газу за січень 2020 року. у квитанції всі реквізити співпадають з реквізитами, вказаними у рахунку. Що вказувати в заяві?(уточнення реквізитів платежу?) Заяву треба обов'язково писати від руки? Чи можна надрукувати?
04.02.2020р. проплачено через Приват Банк рахунок на сплату послуг з розподілу природного газу за січень 2020 року. у квитанції всі реквізити співпадають з реквізитами, вказаними у рахунку. Що вказувати в заяві?(уточнення реквізитів платежу?) Заяву треба обов'язково писати від руки? Чи можна надрукувати?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.... Згорнути
Елена від 24102 Херсон написав 11.02.2020
В банке была,реквизиты указаны правильно,оплата прошла успешно,исправлять банку реквизиты не надо,поэтому письмо не написали.Оплата с правильными реквизитами на счет Херсонгаза поступила,почему я должна бегать по банкам и абонпунктам.
В банке была,реквизиты указаны правильно,оплата прошла успешно,исправлять банку реквизиты не надо,поэтому письмо не написали.Оплата с правильными реквизитами на счет Херсонгаза поступила,почему я должна бегать по банкам и абонпунктам.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.... Згорнути
Елена від 24102 Херсон написав 11.02.2020
10.02.в личном кабинете не обновились данные,по вашей рекомендации была в банке.Платеж 31.01.проведен через Приват 24 с использованием шаблона Коммунальный платеж. Фамилия,лицевой счет,назначение платежа, все реквизиты правильные и оплата прошла в Херсонгаз. в банке письмо отказались писать.Где искать оплату?
10.02.в личном кабинете не обновились данные,по вашей рекомендации была в банке.Платеж 31.01.проведен через Приват 24 с использованием шаблона Коммунальный платеж. Фамилия,лицевой счет,назначение платежа, все реквизиты правильные и оплата прошла в Херсонгаз. в банке письмо отказались писать.Где искать оплату?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Якщо в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.... Згорнути
Вікторія від 341. 2705 написав 11.02.2020
Прошу кошти перераховані мною 28.01.2020 року квитанцією № 0.0.1598046158.1 в розмірі 104 грн. 14 коп. (сто чотири грн.. 14 коп.) зарахувати на мій особовий рахунок №341. .Прошу кошти перераховані мною 28.01.2020 року квитанцією № 0.0.1598059901.1 в розмірі 173 грн. 93 коп. (сто сімдесят три грн.. 93 коп.) зарахувати на мій особовий рахунок №2705.
Прошу кошти перераховані мною 28.01.2020 року квитанцією № 0.0.1598046158.1 в розмірі 104 грн. 14 коп. (сто чотири грн.. 14 коп.) зарахувати на мій особовий рахунок №341. .Прошу кошти перераховані мною 28.01.2020 року квитанцією № 0.0.1598059901.1 в розмірі 173 грн. 93 коп. (сто сімдесят три грн.. 93 коп.) зарахувати на мій особовий рахунок №2705.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.... Згорнути
Вадим від 22714 Херсон написав 11.02.2020
Хотів взнати про стан оплати по приведенному Вами в кабінеті телефону 32-76-36, але це аварійна служба і вона нічого не знає. Дала телефони 32-76-41 і 31-65-55, перший не відповідає, а по другому кажуть : всі оператори зайняті і напрямок перегружений. Вчора цілий день не міг додзвонитися і сьогодні теж. Чому так, куди і як звертатися ?
Хотів взнати про стан оплати по приведенному Вами в кабінеті телефону 32-76-36, але це аварійна служба і вона нічого не знає. Дала телефони 32-76-41 і 31-65-55, перший не відповідає, а по другому кажуть : всі оператори зайняті і напрямок перегружений. Вчора цілий день не міг додзвонитися і сьогодні теж. Чому так, куди і як звертатися ?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
32-76-36 - цілодобова гаряча лінія для скарг 31-65-55 - кол-центр для консультацій по особовому рахунку Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
32-76-36 - цілодобова гаряча лінія для скарг 31-65-55 - кол-центр для консультацій по особовому рахунку Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/... Згорнути
Вадим від 22714 Херсон написав 11.02.2020
Ще 1-го лютого заплатив за транспортування газу в цілому за рік наперед 145 грн з врахуванням збільшення тарифу з 1-го липня, а сьогодні, 11.02.2020, в кабінеті до сих пір висить борг 10,58 грн. Дайте хоч якусь відповідь. Запитань я читаю багато, а відповідей на них не видно.
Ще 1-го лютого заплатив за транспортування газу в цілому за рік наперед 145 грн з врахуванням збільшення тарифу з 1-го липня, а сьогодні, 11.02.2020, в кабінеті до сих пір висить борг 10,58 грн. Дайте хоч якусь відповідь. Запитань я читаю багато, а відповідей на них не видно.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.... Згорнути