Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5659 записів
Галина від 11379 Білозерка написав 10.12.2019
Чому знову, тепер вже 9, 10 грудня, не можливо зайти в особистий кабінет?
Чому знову, тепер вже 9, 10 грудня, не можливо зайти в особистий кабінет?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
База оновилася 10.12.19 о 18.00, сайт працює
База оновилася 10.12.19 о 18.00, сайт працює... Згорнути
Николай від 38455 Херсон написав 08.12.2019
7.12.19. по ул. Театральная 1(Горького1) обрезали газовую трубу кв 18 не думая ,что пенсионеры кв19 тоже пострадают и останутся без газа. Долгов по оплате нет. Документы в порядке . Кто и когда восстановит подключение
7.12.19. по ул. Театральная 1(Горького1) обрезали газовую трубу кв 18 не думая ,что пенсионеры кв19 тоже пострадают и останутся без газа. Долгов по оплате нет. Документы в порядке . Кто и когда восстановит подключение... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
За адресою Театральна 1 на вмурованому газопроводі 06.12.19 стався виток газу. Для відновлення газопостачання Вам необхідно звернутися до сервісного центру.
За адресою Театральна 1 на вмурованому газопроводі 06.12.19 стався виток газу. Для відновлення газопостачання Вам необхідно звернутися до сервісного центру.... Згорнути
Виктор від 5568 Чаплинка написав 06.12.2019
Кто сейчас отвечает за плановую поверку счётчиков учёта газа физичиских лиц? Раньше работники газового хозяйства приходили, снимали счётчики и отправляли на поверку.А как сейчас?
Кто сейчас отвечает за плановую поверку счётчиков учёта газа физичиских лиц? Раньше работники газового хозяйства приходили, снимали счётчики и отправляли на поверку.А как сейчас?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо ваш лічильник потребує планової повірки, вам зателефонують за кілька днів до його зняття
Якщо ваш лічильник потребує планової повірки, вам зателефонують за кілька днів до його зняття... Згорнути
Лидия від 219924,Чернобаевка написав 06.12.2019
При регистрации в личном кабинете,пишет успешно,но письмо с подтверждением на почту не приходит.Что нужно сделать? Спасибо
При регистрации в личном кабинете,пишет успешно,но письмо с подтверждением на почту не приходит.Что нужно сделать? Спасибо... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваша реєстрація підтверджена
Ваша реєстрація підтверджена... Згорнути
Ірина від 51422 Херсон написав 06.12.2019
Здравствуйте по вызову (так как были неверные показания счётчика 1389)26.11.2019 приходил контролёр,зафиксировал показания счётчика 1374.На следующий день в Особыстом кабинете исправили на правильные показания,(т.к было 1389),но в графе поточні показники откудато взялися 1379????Физически невозможно за один день намотать,и Показания я эти не вносила.Внесла 4.12.2019 -1375,но их конечно опять никто не принимает???исправьте пожалуста
Здравствуйте по вызову (так как были неверные показания счётчика 1389)26.11.2019 приходил контролёр,зафиксировал показания счётчика 1374.На следующий день в Особыстом кабинете исправили на правильные показания,(т.к было 1389),но в графе поточні показники откудато взялися 1379????Физически невозможно за один день намотать,и Показания я эти не вносила.Внесла 4.12.2019 -1375,но их конечно опять никто не принимает???исправьте пожалуста... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваші показники отримані через систему вайбер 04.12.19 та сайт 03.12.19 прийняті. Будь ласка зверніть також увагу на текст в особистому кабінеті у назві рахунку - Розрахунок та друк рахунку за Листопад 2019 р. з 10.12.2019
Ваші показники отримані через систему вайбер 04.12.19 та сайт 03.12.19 прийняті. Будь ласка зверніть також увагу на текст в особистому кабінеті у назві рахунку - Розрахунок та друк рахунку за Листопад 2019 р. з 10.12.2019... Згорнути
Роман від 206828 написав 05.12.2019
не могу зайти в личный кабинет. зачем он нужен не понимаю
не могу зайти в личный кабинет. зачем он нужен не понимаю... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua... Згорнути
Юрий від 208581 написав 04.12.2019
Почему нет ответа на обращение через сайт? Прошло 30 дней. Нарушаете Закон Украины "Про звернення громадян...."
Почему нет ответа на обращение через сайт? Прошло 30 дней. Нарушаете Закон Украины "Про звернення громадян...."... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Пожалуйста уточните свой вопрос
Пожалуйста уточните свой вопрос... Згорнути
Анна від 000000 написав 04.12.2019
К сожалению не работает бот Вайбера по ссылке на сайте. Хотелось бы его использовать, удобно ведь. Пока что попбробуем ввести показания без регистрации или на е-майл, хотя при таком сбое сейчас, есть ли гарантия что данные зафиксируют?
К сожалению не работает бот Вайбера по ссылке на сайте. Хотелось бы его использовать, удобно ведь. Пока что попбробуем ввести показания без регистрации или на е-майл, хотя при таком сбое сейчас, есть ли гарантия что данные зафиксируют?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua... Згорнути
Олена від Херсон. О/Р 28129 написав 04.12.2019
Доброго дня! Сьогодні вже 4грудня а сайт досі не працює. Коли телефоную номер або зайнятий або всі оператори зайняті. Ви писали що технічне обслуговування сайту до 3го грудня включно. Занесіть, будь-ласка, показники 5199 на О/Р 28129. Дайте відповідь коли запрацює сайт, і чи будуть внесені мої показники. Дякую.
Доброго дня! Сьогодні вже 4грудня а сайт досі не працює. Коли телефоную номер або зайнятий або всі оператори зайняті. Ви писали що технічне обслуговування сайту до 3го грудня включно. Занесіть, будь-ласка, показники 5199 на О/Р 28129. Дайте відповідь коли запрацює сайт, і чи будуть внесені мої показники. Дякую.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua... Згорнути
Светлана від м. Херсон, 12098532 написав 03.12.2019
Почему не работает личный кабинет? Как внести показания счетчика?
Почему не работает личный кабинет? Как внести показания счетчика?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua... Згорнути