Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5659 записів
Любовь від Херсон написав 02.12.2019
Не могу войти в личный кабинет. Не могу передать показания счетчика на 01.12.19. Делайте что нибудь. Спасибо
Не могу войти в личный кабинет. Не могу передать показания счетчика на 01.12.19. Делайте что нибудь. Спасибо... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua... Згорнути
Григорий від 3214 Скадовск написав 02.12.2019
что творится в Херсон газ с сервисом не возможно передать показания.То пишет что большая загрузка то ошибка сервиса. Пробовал другие услуги не касающиеся показаний счетчика та же история, а время то идет. или Вы не знаете как повернется с тарифами и начинаете химичить. Но данные то хоть можно сбросить.
что творится в Херсон газ с сервисом не возможно передать показания.То пишет что большая загрузка то ошибка сервиса. Пробовал другие услуги не касающиеся показаний счетчика та же история, а время то идет. или Вы не знаете как повернется с тарифами и начинаете химичить. Но данные то хоть можно сбросить.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua... Згорнути
катерина від 6077090 Херсон написав 02.12.2019
Hеможливо передати показники через особистий кабінет Що відбувається?
Hеможливо передати показники через особистий кабінет Що відбувається?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua... Згорнути
Любов від 60177 Подо-Калинівка написав 02.12.2019
Другий день не можливо зайти до особового кабінету,подати показники лічильника.Що за проблеми з сайтом?????
Другий день не можливо зайти до особового кабінету,подати показники лічильника.Що за проблеми з сайтом?????... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua... Згорнути
Павел від 3657 Каховка написав 02.12.2019
Идут вторые сутки невозможности войти в личный кабинет.За что Ваш сисадмин получает деньги?
Идут вторые сутки невозможности войти в личный кабинет.За что Ваш сисадмин получает деньги?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua... Згорнути
Валентин від 370496028-10 написав 02.12.2019
Добрый день!Скажите почему я не могу войти в личный кабинет,после регистрации мне на почту приходит письмо,я в нем перехожу по ссылке,а адрес почты не подтверждается,и постоянно выдает ошибку,и опять приходит и таже история?Когда наведете порядок в электронике?
Добрый день!Скажите почему я не могу войти в личный кабинет,после регистрации мне на почту приходит письмо,я в нем перехожу по ссылке,а адрес почты не подтверждается,и постоянно выдает ошибку,и опять приходит и таже история?Когда наведете порядок в электронике?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua... Згорнути
Павел від 3657 г.Каховка написав 02.12.2019
Невозможно войти в личный кабинет передать показания,постоянно пишет:Виникла помилка при обробці вашого запиту
Невозможно войти в личный кабинет передать показания,постоянно пишет:Виникла помилка при обробці вашого запиту... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua... Згорнути
Людмила від Херсон 33782 написав 01.12.2019
Доброго дня, чому ж такі проблеми з вашим сайтом 1 грудня 2019року не можливо передати показники, послугу про внесення показників не можливо використати, а про передачу їх за телефонним номером —бажає бути доступністю. Дякую за відповідь.
Доброго дня, чому ж такі проблеми з вашим сайтом 1 грудня 2019року не можливо передати показники, послугу про внесення показників не можливо використати, а про передачу їх за телефонним номером —бажає бути доступністю. Дякую за відповідь.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua... Згорнути
Ілона від М.Херсон написав 26.11.2019
Добрий день. 11.10 подала заяву на однотипну заміну котла, до сих пір не має проекту. Хоча спочатку говорили, що процес узаконення -місяць. Який максимальний термін відводиться на виконання? В сервісному центрі відповіді не дають. Вже майже грудень, а в будинку немає отоплення, а у мене маленька дитина
Добрий день. 11.10 подала заяву на однотипну заміну котла, до сих пір не має проекту. Хоча спочатку говорили, що процес узаконення -місяць. Який максимальний термін відводиться на виконання? В сервісному центрі відповіді не дають. Вже майже грудень, а в будинку немає отоплення, а у мене маленька дитина... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка зазначте свою адресу або код замовлення.
Будь ласка зазначте свою адресу або код замовлення.... Згорнути
Тетяна від 15631 м.Генічеськ написав 22.11.2019
Добрый день! Сегодня представители Газового хозяйства г.Геническа зашли во двор частного домовладения открыв кодовый замок. Постучали в окно, испугали пожилую женщину. При чем никто не стучал в ворота и не звал. Женщина растерявшись не спросила фамилий и предписания. Проверяющие заявили, что их направили именно по этому адресу. Складывает впечатление, что наши соседи газовое хозяйство не интересуют. Постоянно ходят только к нам. Стоит заметить, что задолженности перед газовым у нас никогда не было и показания подаем вовремя. а также фактов подачи неверных показаний никогда не было. Меня интересует с какой периодичность сотрудники газового хозяйства имеют право посещать потребителей и с какими целями? Потому как месяц назад уже приходили и меняли пломбы и снимали показания. Имеют ли право представители газового хозяйства самостоятельно открывать ворота и входить во двор?
Добрый день! Сегодня представители Газового хозяйства г.Геническа зашли во двор частного домовладения открыв кодовый замок. Постучали в окно, испугали пожилую женщину. При чем никто не стучал в ворота и не звал. Женщина растерявшись не спросила фамилий и предписания. Проверяющие заявили, что их направили именно по этому адресу. Складывает впечатление, что наши соседи газовое хозяйство не интересуют. Постоянно ходят только к нам. Стоит заметить, что задолженности перед газовым у нас никогда не было и показания подаем вовремя. а также фактов подачи неверных показаний никогда не было. Меня интересует с какой периодичность сотрудники газового хозяйства имеют право посещать потребителей и с какими целями? Потому как месяц назад уже приходили и меняли пломбы и снимали показания. Имеют ли право представители газового хозяйства самостоятельно открывать ворота и входить во двор?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть свой контактний номер телефону або перенаправте цього листа із контактними даними на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua
Будь ласка уточніть свой контактний номер телефону або перенаправте цього листа із контактними даними на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua... Згорнути