Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4959 записів
Андрій від 20-64149 написав 05.08.2023:
Добрий день. В квітні місяці 2023. за о/р 20-64149 були передані показники 1656, об'єм спожитого газу 11 куб. м. Але Херсонгаз передав у Нафтогаз неправильні дані об'єму спожитого газу 103 куб. м., в результаті чого утворився борг у Нафтогазі за о/р 350193796. В особистому кабінеті Херсонгазу всі показники і об'єм спожитого газу співпадають. Прошу вас надіслати у Нафтогаз коректні дані за квітень місяць, а саме об'єм спожитого газу 111 куб. м., показники 1656, щоб Нафтогаз зробив перерахунок. Гаряча лінія Нафтогазу виправити не може, сказали звертатися до Херсонгазу. Прошу вирішити питання. З пов. Андрій!
Добрий день. В квітні місяці 2023. за о/р 20-64149 були передані показники 1656, об'єм спожитого газу 11 куб. м. Але Херсонгаз передав у Нафтогаз неправильні дані об'єму спожитого газу 103 куб. м., в результаті чого утворився борг у Нафтогазі за о/р 350193796. В особистому кабінеті Херсонгазу всі показники і об'єм спожитого газу співпадають. Прошу вас надіслати у Нафтогаз коректні дані за квітень місяць, а саме об'єм спожитого газу 111 куб. м., показники 1656, щоб Нафтогаз зробив перерахунок. Гаряча лінія Нафтогазу виправити не може, сказали звертатися до Херсонгазу. Прошу вирішити питання. З пов. Андрій!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрій.
У січні 2023 року через технічний збій до постачальника потрапив обсяг не 112 м куб, а 20 м куб ( ваші показники 1612 -1500= обсяг 112 м куб), тобто втратилося 92 м куб., ці показники зафіксовані у вас в історії надання показників. Тому під час звіряння обсягів із постачальником вам додано у квітні 2023 року втрачений обсяг - 92 м куб + ваші спожиті за місяць 11 м куб = 103 м куб.
Дякуємо за звернення.
У січні 2023 року через технічний збій до постачальника потрапив обсяг не 112 м куб, а 20 м куб ( ваші показники 1612 -1500= обсяг 112 м куб), тобто втратилося 92 м куб., ці показники зафіксовані у вас в історії надання показників. Тому під час звіряння обсягів із постачальником вам додано у квітні 2023 року втрачений обсяг - 92 м куб + ваші спожиті за місяць 11 м куб = 103 м куб.
Ляховська Світлана. від 350216491 написав 04.08.2023:
Запишіть будь ласка показники. 34966.
Запишіть будь ласка показники. 34966.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ляховська Світлана..
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Тимошенко Наталья від 1071787,Херсон написав 04.08.2023:
Добрый день!Спасибо за ответ.Повторяю ещё раз,что настоящие показания счётчика 1170.Показания счётчика 1841,которые передавались неверные.Соседка,которая нам передала их очень пожилой человек,ошиблась.В квартире никто не живёт с 18.04.22.Есть фото счётчика от 21.07.23 с показаниями 1170.В вайбер боте не принимают эти показания,т.к.предыдущие больше.Долг выставляется выше 5000 грн.Какие действия необходимо предпринять,чтобы откорректировать?
Добрый день!Спасибо за ответ.Повторяю ещё раз,что настоящие показания счётчика 1170.Показания счётчика 1841,которые передавались неверные.Соседка,которая нам передала их очень пожилой человек,ошиблась.В квартире никто не живёт с 18.04.22.Есть фото счётчика от 21.07.23 с показаниями 1170.В вайбер боте не принимают эти показания,т.к.предыдущие больше.Долг выставляется выше 5000 грн.Какие действия необходимо предпринять,чтобы откорректировать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тимошенко Наталья.
Будь ласка надішліть фото лічильника через мережу ФБ або через звернення в особистому кабінеті АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка надішліть фото лічильника через мережу ФБ або через звернення в особистому кабінеті АТ Херсонгаз
Олег від Херсон написав 03.08.2023:
Доброго дня. Підкажіть будь ласка номер телефону, за яким можна звернутися для відновлення газопостачання. На даний момент лічильник опломбований.
Доброго дня. Підкажіть будь ласка номер телефону, за яким можна звернутися для відновлення газопостачання. На даний момент лічильник опломбований.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олег.
Будь ласка зверніться за номерами - 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться за номерами - 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Юрій від м. Херсон написав 03.08.2023:
Добрий день! Коли відбулася зміна банку та реквизитів АТ "Херсонгаз" щодо оплати за розподіл з АТ "Райффайзен банк" IBAN UA ...9739 на АТ "Укрексмібанк" IBAN UA ...8680? Чи було повідомлення на сайті? Чому не було повідомлення на е-мейл споживачів? Дякую.
Добрий день! Коли відбулася зміна банку та реквизитів АТ "Херсонгаз" щодо оплати за розподіл з АТ "Райффайзен банк" IBAN UA ...9739 на АТ "Укрексмібанк" IBAN UA ...8680? Чи було повідомлення на сайті? Чому не було повідомлення на е-мейл споживачів? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрій.
Зміна реквізитів була у 2021 році, усі повідомлення опубліковано: на сайті,в особистому кабінеті, та у банківських установах та в рахунках, що приходять на ел адреси споживачів. Яку суму та коли ви сплатили, зазначте свій особовий рахунок.
Дякуємо за звернення.
Зміна реквізитів була у 2021 році, усі повідомлення опубліковано: на сайті,в особистому кабінеті, та у банківських установах та в рахунках, що приходять на ел адреси споживачів. Яку суму та коли ви сплатили, зазначте свій особовий рахунок.
Тимошенко Наталья від 1071787,Херсон написав 03.08.2023:
Добрый день!В квартире не проживаем с 18.04.22.Показания длительное время не передавали,т.к.при отъезде их не сняли.Попросили соседку посмотреть показания,но она,пожилой человек,переписала их неправильно.20.07.23 муж приезжал домой на неделю,снял счётчик на фото.Настоящие показания 1170.Зарегистрироваться в вайбер боте ,чтобы отправить фото с показаниями,не получается, пишут,что номер счета неправильный.Как быть?Передавать новые?И у нас есть задолженность по распределению газа,хотелось бы узнать точную сумму задолженности.
Добрый день!В квартире не проживаем с 18.04.22.Показания длительное время не передавали,т.к.при отъезде их не сняли.Попросили соседку посмотреть показания,но она,пожилой человек,переписала их неправильно.20.07.23 муж приезжал домой на неделю,снял счётчик на фото.Настоящие показания 1170.Зарегистрироваться в вайбер боте ,чтобы отправить фото с показаниями,не получается, пишут,что номер счета неправильный.Как быть?Передавать новые?И у нас есть задолженность по распределению газа,хотелось бы узнать точную сумму задолженности.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тимошенко Наталья.
У вайбер-боті реєстрація не потрібна, достатньо просто внести ваш особовий рахунок 1071787 та передати показники. Ваші показники 1841, ви їх своєчасно надаєте через особистий кабінет. Борг за розподіл газу на 03.08.2023 - 1922,96 грн.
Дякуємо за звернення.
У вайбер-боті реєстрація не потрібна, достатньо просто внести ваш особовий рахунок 1071787 та передати показники. Ваші показники 1841, ви їх своєчасно надаєте через особистий кабінет. Борг за розподіл газу на 03.08.2023 - 1922,96 грн.
Павло від 1751, Гола Пристань написав 03.08.2023:
Доброго дня. В особистому кабінеті неможливо внести актуальні показники, бо сайт відповідає «Ваші показники 6740 не можуть бути прийняті прийняті. Перевірте правильність введення даних. Дякуємо за співпрацю.» Прошу занести останні дані 6740. Дякую.
Доброго дня. В особистому кабінеті неможливо внести актуальні показники, бо сайт відповідає «Ваші показники 6740 не можуть бути прийняті прийняті. Перевірте правильність введення даних. Дякуємо за співпрацю.» Прошу занести останні дані 6740. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло.
З тимчасово окупованих територій на сьогодні не приймаються дані, послуга розподлу газу не надається.
Дякуємо за звернення.
З тимчасово окупованих територій на сьогодні не приймаються дані, послуга розподлу газу не надається.
Диман Олександр від 216361 Херсон написав 02.08.2023:
02.08.2023 покази 24262
02.08.2023 покази 24262
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Диман Олександр.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Гопанюк Володимир Миколайович від 230464, Херсон написав 02.08.2023:
02.08.2023 Показники 3311
02.08.2023 Показники 3311
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Гопанюк Володимир Миколайович.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Анна від 44975 написав 02.08.2023:
Не можливо змiнити пароль особового кабiнету. На ел. пошту приходить лист, аде коли на натискаешь змiнити пароль пише "не удалось открыть страницу 194.79.21.114. отказ подключения 102."
Не можливо змiнити пароль особового кабiнету. На ел. пошту приходить лист, аде коли на натискаешь змiнити пароль пише "не удалось открыть страницу 194.79.21.114. отказ подключения 102."
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Будь ласка пройдіть процедуру відновлення паролю ще раз, сервіс оновили - зараз посилання має спрацювати. Якщо ні - будь ласка повідомте про це.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка пройдіть процедуру відновлення паролю ще раз, сервіс оновили - зараз посилання має спрацювати. Якщо ні - будь ласка повідомте про це.