Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5703 записи
євгенія від 17062. Смт Любимівка. Каховский район написав 06.11.2019
Скажіть,будь ласка , терміни оплати за спожитий природний газ за показниками лічильника. Договору не маю. Дякую
Скажіть,будь ласка , терміни оплати за спожитий природний газ за показниками лічильника. Договору не маю. Дякую... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24. Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199: 8080/кабінет/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24. Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199: 8080/кабінет/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/... Згорнути
Юлія від 39931 написав 04.11.2019
Не можу зареєструватися, не приймає електронну адресу. Що робити?
Не можу зареєструватися, не приймає електронну адресу. Що робити?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть свої дані при реєстрації
Будь ласка уточніть свої дані при реєстрації... Згорнути
Олег від 17078 написав 04.11.2019
доброго дня, маю бажання замінити газову плиту, та змінити іі розташування . Чи потрібно для цього отримувати дозвіл і яка вартість послуги внесення змін в проект?
доброго дня, маю бажання замінити газову плиту, та змінити іі розташування . Чи потрібно для цього отримувати дозвіл і яка вартість послуги внесення змін в проект?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42... Згорнути
Uliiya від 6961 м.Гола Пристань написав 02.11.2019
Почему не могу зайти в личный кабинет,регистрацию приняло,а теперь пишит:не правильный email
Почему не могу зайти в личный кабинет,регистрацию приняло,а теперь пишит:не правильный email... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Уточніть свої данні для входу
Уточніть свої данні для входу... Згорнути
Марина від 20482 г.Херсон написав 20.10.2019
При входе в личный кабинет запрашивают адрес электронной почты. marina.andryushenko@ukr.net ....так вот эту почту не принимают.....The Адреса електронної пошти field is not a valid e-mail address.....почему?
При входе в личный кабинет запрашивают адрес электронной почты. marina.andryushenko@ukr.net ....так вот эту почту не принимают.....The Адреса електронної пошти field is not a valid e-mail address.....почему?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Вы зарегистрированы на адрес marusj5904@gmail.com
Вы зарегистрированы на адрес marusj5904@gmail.com... Згорнути
МАРИНА від 20482 г.Херсон написав 16.10.2019
Почему не принимает електронную почту? Из за этого не могу попасть в личный кабинет
Почему не принимает електронную почту? Из за этого не могу попасть в личный кабинет... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Какую почту вы вносите, на каком этапе у вас не принимается почта? вы проходите регистрацию или входите в личный кабинет?
Какую почту вы вносите, на каком этапе у вас не принимается почта? вы проходите регистрацию или входите в личный кабинет?... Згорнути
Виктория від 26750 написав 18.09.2019
Добрый день. Есть ли у вас услуга по приобретению и установке нового счетчика (небольшего размера), или переноса существующего в другое место?
Добрый день. Есть ли у вас услуга по приобретению и установке нового счетчика (небольшего размера), или переноса существующего в другое место?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Пожалуйста обратитесь в сервисный центр АО Херсонгаз - 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42 или воспользуйтесь сервисом онлайн-заявки http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Пожалуйста обратитесь в сервисный центр АО Херсонгаз - 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42 или воспользуйтесь сервисом онлайн-заявки http://194.79.22.199:8080/webzakaz/... Згорнути
Екатерина від 27355, Херсон написав 12.09.2019
Добрый день. Что нужно и куда обращаться чтоб изменить ФИО на л/с? Человек на которого они были записаны ранее умер, владельцем квартиры является внучка.
Добрый день. Что нужно и куда обращаться чтоб изменить ФИО на л/с? Человек на которого они были записаны ранее умер, владельцем квартиры является внучка.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Для переоформления лицевого счета необходимо обратится с владельцем строения в ближайший абонпункт с документами: личные документы владельца жилого помещения, документы на право собственности, технические документы на домовладение, документ-причина переоформления лицевого счета (свидетельство о смерти, выписка проживающего, покупка, вступление в наследство, справка о составе семьи и т д), квитанции об оплате за газ.
Для переоформления лицевого счета необходимо обратится с владельцем строения в ближайший абонпункт с документами: личные документы владельца жилого помещения, документы на право собственности, технические документы на домовладение, документ-причина переоформления лицевого счета (свидетельство о смерти, выписка проживающего, покупка, вступление в наследство, справка о составе семьи и т д), квитанции об оплате за газ.... Згорнути
Анна від 31510 написав 02.09.2019
Скільки ж у вас номерів...я вже не маю сил дзвонити, ніхто нічого не знає і кожен направляє на інший номер. Лічильник взяли на повірку, він не пройшов її. Ледве дозвонилась щоб дізнатися де мій лічильник, прийшовши щоб забрати його виявилось що не той номер лічильника був записаний...це вже вирішили. Дозвонившись і вибиваючи по слову, я дізналась що мені лічильник не поставлять бо не має інвестиціїї і мушу чекати може півроку а може і рік а там як піде. У мене питання, навіщо проводити повірку якщо не фінансують??? Щоб за мій рахунок ви борги сплачували??? Скажіть мені де я можу купити новий лічильник, бо заміни не дочекаюсь??? Якщо я куплю лічильник мені потрібно і його нести на повірку?? Так як у мене стоїть труба замість лічильника, то за яким алгоритмом нараховується оплата? На даний час не опалювальний сезон, як нараховується? І за яким алгоритмом нараховуєте в опалювальний сезон? У мене не центральне опалювання. Я знаю що потрібно дзвонити після 10 чила і дізнаватись скільки мені платити. Але я не хочу бути ще раз обманутою, тому хочу порахувати сама., адже платити в неопалювальний сезон за опалювальний не збираюсь. Ще раз уточнюю, по номерам відповідним дзвоню ніхто нічого не знає, а якщо і можуть відповісти то це дзвоніть після 10 числа!!! а після 10 числа знову ніхто нічого не знає.
Скільки ж у вас номерів...я вже не маю сил дзвонити, ніхто нічого не знає і кожен направляє на інший номер. Лічильник взяли на повірку, він не пройшов її. Ледве дозвонилась щоб дізнатися де мій лічильник, прийшовши щоб забрати його виявилось що не той номер лічильника був записаний...це вже вирішили. Дозвонившись і вибиваючи по слову, я дізналась що мені лічильник не поставлять бо не має інвестиціїї і мушу чекати може півроку а може і рік а там як піде. У мене питання, навіщо проводити повірку якщо не фінансують??? Щоб за мій рахунок ви борги сплачували??? Скажіть мені де я можу купити новий лічильник, бо заміни не дочекаюсь??? Якщо я куплю лічильник мені потрібно і його нести на повірку?? Так як у мене стоїть труба замість лічильника, то за яким алгоритмом нараховується оплата? На даний час не опалювальний сезон, як нараховується? І за яким алгоритмом нараховуєте в опалювальний сезон? У мене не центральне опалювання. Я знаю що потрібно дзвонити після 10 чила і дізнаватись скільки мені платити. Але я не хочу бути ще раз обманутою, тому хочу порахувати сама., адже платити в неопалювальний сезон за опалювальний не збираюсь. Ще раз уточнюю, по номерам відповідним дзвоню ніхто нічого не знає, а якщо і можуть відповісти то це дзвоніть після 10 числа!!! а після 10 числа знову ніхто нічого не знає.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Дізнатися про стан повірки свого лічильника можна в лабораторії за телефоном 51-13-27. На сьогодні тимчасово відсутні лічильники типу G2.5 у звязку із проведенням тендерних процедур для закупівлі, на це потрібен деякий час. У період відсутності лічильника оплата розраховується за середнім споживанням за аналогічний період минулого року за спецформулою. Розрахунок ви можете отримати, звернувшися до найближчого абонпункту. Якщо ви придбаєте лічильник за свій кошт, його устантовка буде безкоштовною.
Дізнатися про стан повірки свого лічильника можна в лабораторії за телефоном 51-13-27. На сьогодні тимчасово відсутні лічильники типу G2.5 у звязку із проведенням тендерних процедур для закупівлі, на це потрібен деякий час. У період відсутності лічильника оплата розраховується за середнім споживанням за аналогічний період минулого року за спецформулою. Розрахунок ви можете отримати, звернувшися до найближчого абонпункту. Якщо ви придбаєте лічильник за свій кошт, його устантовка буде безкоштовною.... Згорнути
Любов від 16082033 Херсон написав 30.08.2019
30.07.2019 был снят счетчик на плановую проверку, которую не прошел. 30.08.2019 была в газовом хозяйстве по поводу установки нового. Сказали, что счетчиков новых нет и когда будут не знают. Как долго ждать установку нового счетчика?
30.07.2019 был снят счетчик на плановую проверку, которую не прошел. 30.08.2019 была в газовом хозяйстве по поводу установки нового. Сказали, что счетчиков новых нет и когда будут не знают. Как долго ждать установку нового счетчика?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
По вашему адресу необходима установка счетчика мощностью G2,5, которых сейчас нет в наличии.
По вашему адресу необходима установка счетчика мощностью G2,5, которых сейчас нет в наличии.... Згорнути