5065 записів
Любов від 206929 смт. Комишани написав 18.09.2023: Доброго ранку. Треба замінити ящік на газовому лічільнику ящік є в наявності в абонента тільки треба щоб приїхали працівники Херсонгаз і замінили старий ящик на новий для запобіганя потрапяня води від опадів на лічільник. Мій телефон для звязку 0954551514. Зазделегіть дякую за відповідь. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. Відповідь на мое зверненя до Херсонгазу а номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).Херсонгаз цього не робить.Так що тепер робити? У нас був старий лічільник на який ставився цей ящік і до старого лічільника цей ящік підходив але газкантора поствила новий лічільник і тепер ящік не закриваеться, ми не можемо самі замінити ящік на лічільнику тому що при заміні ящіку треба знімати пломбу лічільника, а пломбу лічільника мае право знімати тільки газкантора. Допоможіть будь ласка вирішити це питання. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. По вще зазначыним телефонам мені надали таку відповідь, Херсонгаз цього не робить., Добрий день!! Абонент самостійно, або наймає людину і міняє ящик. Надайте будь ласка тел. Майстра який розуміється в цій справі і зможе допомогти в цій справі.
Любов від 206929 смт. Комишани написав 18.09.2023: Доброго ранку. Треба замінити ящік на газовому лічільнику ящік є в наявності в абонента тільки треба щоб приїхали працівники Херсонгаз і замінили старий ящик на новий для запобіганя потрапяня води від опадів на лічільник. Мій телефон для звязку 0954551514. Зазделегіть дякую за відповідь. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. Відповідь на мое зверненя до Херсонгазу а номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).Херсонгаз цього не робить.Так що тепер робити? У нас був старий лічільник на який ставився цей ящік і до старого лічільника цей ящік підходив але газкантора поствила новий лічільник і тепер ящік не закриваеться, ми не можемо самі замінити ящік на лічільнику тому що при заміні ящіку треба знімати пломбу лічільника, а пломбу лічільника мае право знімати тільки газкантора. Допоможіть будь ласка вирішити це питання. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Дякуємо за звернення. По вще зазначыним телефонам мені надали таку відповідь, Херсонгаз цього не робить., Добрий день!! Абонент самостійно, або наймає людину і міняє ящик. Надайте будь ласка тел. Майстра який розуміється в цій справі і зможе допомогти в цій справі.
Добрий день Любов.
На ваше питання було надано відповідь, - № 6651
Дякуємо за звернення.
На ваше питання було надано відповідь, - № 6651
Дякуємо за звернення.
На ваше питання було надано відповідь, - № 6651
Доброго дня , в мене є борг за доставку Газу , мені треба для отримання субсидії зробити реструктуризацію боргу , прошу вас мені допомогти реструктуризувати борг , буду вам дуже вдячна
Доброго дня , в мене є борг за доставку Газу , мені треба для отримання субсидії зробити реструктуризацію боргу , прошу вас мені допомогти реструктуризувати борг , буду вам дуже вдячна
Добрий день Любов.
Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання. Обовоязковою умовою для реструктуризації є оплата мінімум 20% від загальної заборгованості на поточний місяць. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання. Обовоязковою умовою для реструктуризації є оплата мінімум 20% від загальної заборгованості на поточний місяць. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г.
В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання. Обовоязковою умовою для реструктуризації є оплата мінімум 20% від загальної заборгованості на поточний місяць.
Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Добрый день Я, ежемесячно оплачиваю счета за поставку природного газу. Еще в августе месяце у меня пропал личный кабинет. Подскажите и помогите по какой причине он не работает: по Вашей или у меня какой то сбой в компьютере. Как кабинет опять настроить?
Добрый день Я, ежемесячно оплачиваю счета за поставку природного газу. Еще в августе месяце у меня пропал личный кабинет.
Подскажите и помогите по какой причине он не работает:
по Вашей или у меня какой то сбой в компьютере.
Как кабинет опять настроить?
Добрий день Володимир.
Для роботи в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, будь ласка використовуйте адресу для входу http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ - ця адреса не змінилася і була з моменту створення кабінету. Або через сайт АТ Херсонгаз http://gaz.kherson.ua/ кнопка зверху «КАБІНЕТ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ». Не використовуйте раніше збережені на ваших гаджетах посилання та збережені сторінки, вони можуть не спрацювати. Для зареєстрованих споживачів нова реєстрація не потрібна, усі дані реєстрації та в кабінеті повністю збережено.
Дякуємо за звернення.
Для роботи в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, будь ласка використовуйте адресу для входу http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ - ця адреса не змінилася і була з моменту створення кабінету. Або через сайт АТ Херсонгаз http://gaz.kherson.ua/ кнопка зверху «КАБІНЕТ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ». Не використовуйте раніше збережені на ваших гаджетах посилання та збережені сторінки, вони можуть не спрацювати. Для зареєстрованих споживачів нова реєстрація не потрібна, усі дані реєстрації та в кабінеті повністю збережено.
Дякуємо за звернення.
Для роботи в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, будь ласка використовуйте адресу для входу http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ - ця адреса не змінилася і була з моменту створення кабінету.
Або через сайт АТ Херсонгаз http://gaz.kherson.ua/ кнопка зверху «КАБІНЕТ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ».
Не використовуйте раніше збережені на ваших гаджетах посилання та збережені сторінки, вони можуть не спрацювати.
Для зареєстрованих споживачів нова реєстрація не потрібна, усі дані реєстрації та в кабінеті повністю збережено.
Хочу зробити реструктуризацію
Хочу зробити реструктуризацію
Добрий день Любов.
Будь ласка уточніть ваше питання.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання.
Добрий день! Скажить будь-ласка, в нас пів року тому, був "прильот" у приватного будинку, трубу основну поміняли на вулиці, в середені була колонка опломбована, пломба є, але колонка впала, т.як стіна розвалена, нам потрібно поміняти трубу, яка трохи ізогнута, та як бути з колонкою яка рахується у нас? Дякую за відповідь!
Добрий день! Скажить будь-ласка, в нас пів року тому, був "прильот" у приватного будинку, трубу основну поміняли на вулиці, в середені була колонка опломбована, пломба є, але колонка впала, т.як стіна розвалена, нам потрібно поміняти трубу, яка трохи ізогнута, та як бути з колонкою яка рахується у нас? Дякую за відповідь!
Добрий день Вікторія.
Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати до неї, за можливості, підтверджуючу інформацію (на вибір: скан, фото, pdf). Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати до неї, за можливості, підтверджуючу інформацію (на вибір: скан, фото, pdf). Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г.
В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати до неї, за можливості, підтверджуючу інформацію (на вибір: скан, фото, pdf).
Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Добрий день. Виїхали з окупованої території у кінці квітня 2022р. Про це є довідка ВПО. З 01 травня 2022р в квартирі ніхто не проживає. За Квітень оплачено. Чому надходять рахунки за транспортування Зараз там окупована територія.
Добрий день. Виїхали з окупованої території у кінці квітня 2022р. Про це є довідка ВПО. З 01 травня 2022р в квартирі ніхто не проживає. За Квітень оплачено. Чому надходять рахунки за транспортування Зараз там окупована територія.
Добрий день Марина.
З вересня 2022 року АТ Херсонгаз не надає послугу з розподілу природного газу та не нараховує плату за це на тимчасово окупованих територіях. Якщо у вас є заборгованість, то вона склалася до цього періоду.
Дякуємо за звернення.
З вересня 2022 року АТ Херсонгаз не надає послугу з розподілу природного газу та не нараховує плату за це на тимчасово окупованих територіях. Якщо у вас є заборгованість, то вона склалася до цього періоду.
Дякуємо за звернення.
З вересня 2022 року АТ Херсонгаз не надає послугу з розподілу природного газу та не нараховує плату за це на тимчасово окупованих територіях. Якщо у вас є заборгованість, то вона склалася до цього періоду.
Куди звернутися та які документи потрібно надати для оформлення договору у звязку зі зміною власника квартири. Чи буде змінено особовий рахунок?
Куди звернутися та які документи потрібно надати для оформлення договору у звязку зі зміною власника квартири.
Чи буде змінено особовий рахунок?
Добрий день Сергій.
Особовий рахунок залишиться без змін. Для переоформлення особового рахунку на іншого власника вам необхідно: заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати до неї (на вибір: скан, фото, pdf) наступні документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), про що робиться відмітка в заяві-приєднання Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Особовий рахунок залишиться без змін. Для переоформлення особового рахунку на іншого власника вам необхідно: заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати до неї (на вибір: скан, фото, pdf) наступні документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), про що робиться відмітка в заяві-приєднання Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Особовий рахунок залишиться без змін.
Для переоформлення особового рахунку на іншого власника вам необхідно:
заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г.
В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати до неї (на вибір: скан, фото, pdf) наступні документи:
- документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення);
- документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта).
- якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), про що робиться відмітка в заяві-приєднання
Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Доброго дня. Протягом останніх двох місяців в кабінеті споживача я не можу подивитися стан свого рахунку без реєстрації.
Доброго дня. Протягом останніх двох місяців в кабінеті споживача я не можу подивитися стан свого рахунку без реєстрації.
Добрий день Світлана.
Для роботи в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, будь ласка використовуйте адресу для входу http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ - ця адреса не змінилася і була з моменту створення кабінету. Або через сайт АТ Херсонгаз http://gaz.kherson.ua/ кнопка зверху «КАБІНЕТ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ». Не використовуйте раніше збережені на ваших гаджетах посилання та збережені сторінки, вони можуть не спрацювати.
Дякуємо за звернення.
Для роботи в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, будь ласка використовуйте адресу для входу http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ - ця адреса не змінилася і була з моменту створення кабінету. Або через сайт АТ Херсонгаз http://gaz.kherson.ua/ кнопка зверху «КАБІНЕТ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ». Не використовуйте раніше збережені на ваших гаджетах посилання та збережені сторінки, вони можуть не спрацювати.
Дякуємо за звернення.
Для роботи в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, будь ласка використовуйте адресу для входу http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ - ця адреса не змінилася і була з моменту створення кабінету.
Або через сайт АТ Херсонгаз http://gaz.kherson.ua/ кнопка зверху «КАБІНЕТ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ».
Не використовуйте раніше збережені на ваших гаджетах посилання та збережені сторінки, вони можуть не спрацювати.
Любов від 206929 смт. Комишани написав 18.09.2023: Доброго ранку. Треба замінити ящік на газовому лічільнику ящік є в наявності в абонента тільки треба щоб приїхали працівники Херсонгаз і замінили старий ящик на новий для запобіганя потрапяня води від опадів на лічільник. Мій телефон для звязку 0954551514. Зазделегіть дякую за відповідь. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. Відповідь на мое зверненя до Херсонгазу а номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).Херсонгаз цього не робить.Так що тепер робити? У нас був старий лічільник на який ставився цей ящік і до старого лічільника цей ящік підходив але газкантора поствила новий лічільник і тепер ящік не закриваеться, ми не можемо самі замінити ящік на лічільнику тому що при заміні ящіку треба знімати пломбу лічільника, а пломбу лічільника мае право знімати тільки газкантора. Допоможіть будь ласка вирішити це питання.
Любов від 206929 смт. Комишани написав 18.09.2023:
Доброго ранку. Треба замінити ящік на газовому лічільнику ящік є в наявності в абонента тільки треба щоб приїхали працівники Херсонгаз і замінили старий ящик на новий для запобіганя потрапяня води від опадів на лічільник. Мій телефон для звязку 0954551514. Зазделегіть дякую за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Дякуємо за звернення. Відповідь на мое зверненя до Херсонгазу а номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).Херсонгаз цього не робить.Так що тепер робити? У нас був старий лічільник на який ставився цей ящік і до старого лічільника цей ящік підходив але газкантора поствила новий лічільник і тепер ящік не закриваеться, ми не можемо самі замінити ящік на лічільнику тому що при заміні ящіку треба знімати пломбу лічільника, а пломбу лічільника мае право знімати тільки газкантора. Допоможіть будь ласка вирішити це питання.
Добрий день Любов.
Ваша адреса прийнята в роботу, будь ласка очікуйте на дзвінок.
Дякуємо за звернення.
Ваша адреса прийнята в роботу, будь ласка очікуйте на дзвінок.
Дякуємо за звернення.
Ваша адреса прийнята в роботу, будь ласка очікуйте на дзвінок.
Доброго ранку. Треба замінити ящік на газовому лічільнику ящік є в наявності в абонента тільки треба щоб приїхали працівники Херсонгаз і замінили старий ящик на новий для запобіганя потрапяня води від опадів на лічільник. Мій телефон для звязку 0954551514. Зазделегіть дякую за відповідь.
Доброго ранку. Треба замінити ящік на газовому лічільнику ящік є в наявності в абонента тільки треба щоб приїхали працівники Херсонгаз і замінили старий ящик на новий для запобіганя потрапяня води від опадів на лічільник. Мій телефон для звязку 0954551514. Зазделегіть дякую за відповідь.
Добрий день Любов.
Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).