5066 записів
Доброго ранку. Не можу зайти до особистого кабінету .Пише немає звязку з сайтом . І ще хотіла взнати чому висить заборгованість 1202.95 . Показники передаються кожного місяця ,оплата також . Не розумію чому борг .
Доброго ранку. Не можу зайти до особистого кабінету .Пише немає звязку з сайтом . І ще хотіла взнати чому висить заборгованість 1202.95 . Показники передаються кожного місяця ,оплата також . Не розумію чому борг .
Добрий день Наталія.
Не обирайте на гаджеті збережене раніше посилання, перезайдіть в кабінет за посиланням http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та знову збережіть його як нову закладку. Боргу за розподіл у вас немає, показники отримані.
Дякуємо за звернення.
Не обирайте на гаджеті збережене раніше посилання, перезайдіть в кабінет за посиланням http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та знову збережіть його як нову закладку. Боргу за розподіл у вас немає, показники отримані.
Дякуємо за звернення.
Не обирайте на гаджеті збережене раніше посилання, перезайдіть в кабінет за посиланням http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та знову збережіть його як нову закладку.
Боргу за розподіл у вас немає, показники отримані.
Добрий день, не можу зайти до особистих кабінетів. Відповідає сайт не доступен.
Добрий день, не можу зайти до особистих кабінетів. Відповідає сайт не доступен.
Добрий день Анна.
Спробуйте перезайти и до кабінету знову - http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ або уточніть в чому саме виникають складнощі.
Дякуємо за звернення.
Спробуйте перезайти и до кабінету знову - http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ або уточніть в чому саме виникають складнощі.
Дякуємо за звернення.
Спробуйте перезайти и до кабінету знову - http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
або уточніть в чому саме виникають складнощі.
Добрий день!! Звертаюсь до вас вчетверте!! У грудні 2021 р.до особового кабінету були помилково надані не вірні показники лічільника.замість вірних 10158 були надані 11115, різниця 957 кбм.Тому зьявився борг, з яким я не згодна.Корегування показників не було жодного разу!! Будьласка, відкорегуйте показники!!
Добрий день!! Звертаюсь до вас вчетверте!! У грудні 2021 р.до особового кабінету були помилково надані не вірні показники лічільника.замість вірних 10158 були надані 11115, різниця 957 кбм.Тому зьявився борг, з яким я не згодна.Корегування показників не було жодного разу!! Будьласка, відкорегуйте показники!!
Добрий день Любов.
Рекомендуємо вам надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати до неї помісячні показники лічильника за визначений період. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Рекомендуємо вам надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати до неї помісячні показники лічильника за визначений період. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Рекомендуємо вам надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г.
В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати до неї помісячні показники лічильника за визначений період.
Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Доброго дня. Наш будинок знаходиться в с. Стара Маячка, Олешківського району. Це окупована територія з 24.02.2022р.У будинку не проживаємо з серпня 2022 року, бо виїхали. Тривалий час електронний кабінет було заблоковано. Як бути з нарахуваннями за доставку та споживання. Доки користувалися, все сплачували.
Доброго дня. Наш будинок знаходиться в с. Стара Маячка, Олешківського району. Це окупована територія з 24.02.2022р.У будинку не проживаємо з серпня 2022 року, бо виїхали. Тривалий час електронний кабінет було заблоковано. Як бути з нарахуваннями за доставку та споживання. Доки користувалися, все сплачували.
Добрий день Тетяна.
По вашому населеному пункту послуга розподілу природного газу від АТ Херсонгаз не надається з вересня 2022 року, рахунок не виставляється. Заборгованість 1347,91 грн - склалася до цього періоду і її треба сплатити.
Дякуємо за звернення.
По вашому населеному пункту послуга розподілу природного газу від АТ Херсонгаз не надається з вересня 2022 року, рахунок не виставляється. Заборгованість 1347,91 грн - склалася до цього періоду і її треба сплатити.
Дякуємо за звернення.
По вашому населеному пункту послуга розподілу природного газу від АТ Херсонгаз не надається з вересня 2022 року, рахунок не виставляється.
Заборгованість 1347,91 грн - склалася до цього періоду і її треба сплатити.
Доброго дня, звертаюся до вас сз такого питання. 06.06.2023 після підриву ГЕС мій будинок був повністю затоплений. Наразі він частково впав, комісія з обстеження його обстежила та рекомендує демонтувати у звязку з можливим обвалом. Тому зараз це буде зроблено. Мені для подальшого демонтаджу необхідно зафіксувати показники та опечатати кран подачі газу. Як можна запросити прпацівників вашої установи для зазначених дій. Мій телефон 0950295902
Доброго дня, звертаюся до вас сз такого питання. 06.06.2023 після підриву ГЕС мій будинок був повністю затоплений. Наразі він частково впав, комісія з обстеження його обстежила та рекомендує демонтувати у звязку з можливим обвалом. Тому зараз це буде зроблено.
Мені для подальшого демонтаджу необхідно зафіксувати показники та опечатати кран подачі газу.
Як можна запросити прпацівників вашої установи для зазначених дій. Мій телефон 0950295902
Добрий день Наталя.
Будь ласка, повідомте про це за телефонами - 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, повідомте про це за телефонами - 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, повідомте про це за телефонами - 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Херсон
Херсон
Добрий день Генна.
Заборгованість 109, 13 грн утворилася через неоплати з січня 2022 року за послугу розподілу природного газу. Також для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, У ПЕРШУ ЧЕРГУ обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Заборгованість 109, 13 грн утворилася через неоплати з січня 2022 року за послугу розподілу природного газу. Також для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, У ПЕРШУ ЧЕРГУ обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Заборгованість 109, 13 грн утворилася через неоплати з січня 2022 року за послугу розподілу природного газу.
Також для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, У ПЕРШУ ЧЕРГУ обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Добрий день. Згідно моєї заяви зробили переоблік спожитого газу за квітень 2023р. (відповідь ваш лист від 14.07.23р. #230714/1058.91/847. Нараховано 105м3). Скажіть, будь ласка, в які терміни оновляться дані за квітень 2023р. в кабінеті на вашому сайті та на сайті Нафтогазу? Дякую.
Добрий день. Згідно моєї заяви зробили переоблік спожитого газу за квітень 2023р. (відповідь ваш лист від 14.07.23р. #230714/1058.91/847. Нараховано 105м3). Скажіть, будь ласка, в які терміни оновляться дані за квітень 2023р. в кабінеті на вашому сайті та на сайті Нафтогазу? Дякую.
Добрий день Тетяна.
Корегування у вас будуть виконані у серпні (орієнтовно після 10.08.23), після закриття місяця в якому були виконані зміни. Всі перерахування будуть направлені до постачальника, який протягом 2 місяців також проведе перерахунок.
Дякуємо за звернення.
Корегування у вас будуть виконані у серпні (орієнтовно після 10.08.23), після закриття місяця в якому були виконані зміни. Всі перерахування будуть направлені до постачальника, який протягом 2 місяців також проведе перерахунок.
Дякуємо за звернення.
Корегування у вас будуть виконані у серпні (орієнтовно після 10.08.23), після закриття місяця в якому були виконані зміни. Всі перерахування будуть направлені до постачальника, який протягом 2 місяців також проведе перерахунок.
Не користуюсь газом давно,почав передавати показники без змін за О/р 19800-335куб.м Звідки борг135,27 грн.?
Не користуюсь газом давно,почав передавати показники без змін за О/р 19800-335куб.м
Звідки борг135,27 грн.?
Добрий день Генна.
Будь ласка уточніть свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть свій населений пункт
Дякую!Ви мені допомогли ,я відновила користування кабінетом
Дякую!Ви мені допомогли ,я відновила користування кабінетом
Добрий день Тетяна.
Дякуємо, були раді допомогти, звертайтеся в разі потреби.
Дякуємо за звернення.
Дякуємо, були раді допомогти, звертайтеся в разі потреби.
Дякуємо за звернення.
Дякуємо, були раді допомогти, звертайтеся в разі потреби.
Доброго дня...Я не вірно ввела показники...ще в березні...замість газу ввела воду...як виправити цю помилку..????
Доброго дня...Я не вірно ввела показники...ще в березні...замість газу ввела воду...як виправити цю помилку..????
Добрий день Тетяна.
Будь ласка уточніть, які показники та яким чином ви внесли
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть, які показники та яким чином ви внесли
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть, які показники та яким чином ви внесли