Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5560 записів
Анастасія від 208018, Херсон написав 16.10.2023:
Добрий день, У відповідь про мої питання щодо розірвання договору (14.10) ви відповіли: "Якщо помешкання непридатне до проживання і про це є відповідні документи, власник має надати їх разом із заявою до АТ Херсонгаз. Тоді після підтвердження ситуації проводиться перерахунок за послугу розподілу. Якщо мова йде про розторгнення договору - це процедура, механічного від'єднання усієї системи в присутності власника." тут два питання: 1) Відомо, що вся вулиця Михайлівська була по самий дах затоплена (від прокуратури і далі) - навіщо питати документи непридатності. тим більше, що навіть комісії зараз не ходять під обстрілами 2) чому заяви та документів власника недостатньо для розірвання договору, а необхідна особиста присутність? Хто гарантує мені безпеку? в мене малолітні діти, їх везти під обстріли тільки щоб Херсонгаз розірвав договір? Це ж війна, тут закони мирного часу не діють.. я можу підтвердити свою особу на відео, або як завгодно. не мають права просити особистої присутності у прифронтових зонах та під обстрілами!
Добрий день, У відповідь про мої питання щодо розірвання договору (14.10) ви відповіли: "Якщо помешкання непридатне до проживання і про це є відповідні документи, власник має надати їх разом із заявою до АТ Херсонгаз. Тоді після підтвердження ситуації проводиться перерахунок за послугу розподілу. Якщо мова йде про розторгнення договору - це процедура, механічного від'єднання усієї системи в присутності власника." тут два питання: 1) Відомо, що вся вулиця Михайлівська була по самий дах затоплена (від прокуратури і далі) - навіщо питати документи непридатності. тим більше, що навіть комісії зараз не ходять під обстрілами 2) чому заяви та документів власника недостатньо для розірвання договору, а необхідна особиста присутність? Хто гарантує мені безпеку? в мене малолітні діти, їх везти під обстріли тільки щоб Херсонгаз розірвав договір? Це ж війна, тут закони мирного часу не діють.. я можу підтвердити свою особу на відео, або як завгодно. не мають права просити особистої присутності у прифронтових зонах та під обстрілами!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасія.
Якщо система газопостачання помешкання НЕПРИДАТНА до використання, власнику необхідно надати наступні документи: Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. До заяви необхідно додати:  останні відомі показники лічильника (бажано фото);  докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання);  документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника;  фото або відео докази. Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника). Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3 (залишити на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються. Процедура відключення з причини розірвання договору виконується тільки у присутності власника або його юридично уповноваженої особи.
Дякуємо за звернення.
Якщо система газопостачання помешкання НЕПРИДАТНА до використання, власнику необхідно надати наступні документи: Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. До заяви необхідно додати:  останні відомі показники лічильника (бажано фото);  докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання);  документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника;  фото або відео докази. Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника). Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3 (залишити на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються. Процедура відключення з причини розірвання договору виконується тільки у присутності власника або його юридично уповноваженої особи.
Сергій від 031129, Херсон написав 15.10.2023:
Здравствуйте. Не могу войти в личный кабинет, чтобы внести показания счётчика. В 2022 году, в период, когда не мог из-за отсутствия интернета в Херсоне вносить показания, Херсонгаз самостоятельно начислял кубометры. В связи с этим возникла разбежность между фактическими показаниями счётчика на данный момент и тем, что в последний раз видел в своём личном кабинете Херсонгаза. Пожалуйста, объясните эту ситуацию. Спасибо.
Здравствуйте. Не могу войти в личный кабинет, чтобы внести показания счётчика. В 2022 году, в период, когда не мог из-за отсутствия интернета в Херсоне вносить показания, Херсонгаз самостоятельно начислял кубометры. В связи с этим возникла разбежность между фактическими показаниями счётчика на данный момент и тем, что в последний раз видел в своём личном кабинете Херсонгаза. Пожалуйста, объясните эту ситуацию. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
З лютого 2023 року ви стабільно надаєте показники 2128 через особистий кабінет АТ Херсонгаз. на ці показники вам обраховано обсяги - 0 м куб.
Дякуємо за звернення.
З лютого 2023 року ви стабільно надаєте показники 2128 через особистий кабінет АТ Херсонгаз. на ці показники вам обраховано обсяги - 0 м куб.
Галина від 226588, с.Велетенське написав 14.10.2023:
Доброго дня, 18.07.2023 в мій будинок стався прильот, розірвало повністю газову трубу яка подає газ до будинку. Газ ми перекрили на основній трубі, тобто до мого господарства через прильот газ не подається. Про цю подію в поліції було заведено справу, було повідомлено до Білозерського вітділення херсонгазу, ремонт через обстріли не проводиться, це зрозуміло. Але, за що тоді знімається плата за розподіл? Труби нема, її розірвало, і ремонту нема, нема доставки.
Доброго дня, 18.07.2023 в мій будинок стався прильот, розірвало повністю газову трубу яка подає газ до будинку. Газ ми перекрили на основній трубі, тобто до мого господарства через прильот газ не подається. Про цю подію в поліції було заведено справу, було повідомлено до Білозерського вітділення херсонгазу, ремонт через обстріли не проводиться, це зрозуміло. Але, за що тоді знімається плата за розподіл? Труби нема, її розірвало, і ремонту нема, нема доставки.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Галина.
Будь ласка уточніть коли саме ви надали письмову заяву та усі підтверджуючі документи до АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть коли саме ви надали письмову заяву та усі підтверджуючі документи до АТ Херсонгаз
Олександр від 176810, Киселівка написав 14.10.2023:
Добрий день. Звертаюсь з приводу перерахунку. Перепрошую випадково вказав невірно дані переставивши цифри і тому покази вийшли на 1000 куб м більші. Прошу перерахувати на показ 3492 в попередньому було 3488. Дякую
Добрий день. Звертаюсь з приводу перерахунку. Перепрошую випадково вказав невірно дані переставивши цифри і тому покази вийшли на 1000 куб м більші. Прошу перерахувати на показ 3492 в попередньому було 3488. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Чи можете ви надати фото лічильнкиа з показами?
Дякуємо за звернення.
Чи можете ви надати фото лічильнкиа з показами?
Анастасія від 208018, Херсон написав 14.10.2023:
Доброго дня, На початку жовтня (2.10.2023) я надіслала заяву про припинення договорів з розподілу газу на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com , оплативши всі борги на той момент. Звернулася до операторів - мене запевнили, що треба почекати, оскільки є багато роботи.. А тим часом нещодавно мені прийшли на електронну пошту рахунки за жовтень...будівлі були затоплені, повертати їі в жилий стан зараз не має можливості, очевидно, це буде ще довго.. І як це буде відбуватися? Будуть затягувати розірвання договору та виставляти рахунки? Скільки ще чекати? Рахунки 208018, 208019, 214008 за адресою Херсон, Михайлівська 39
Доброго дня, На початку жовтня (2.10.2023) я надіслала заяву про припинення договорів з розподілу газу на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com , оплативши всі борги на той момент. Звернулася до операторів - мене запевнили, що треба почекати, оскільки є багато роботи.. А тим часом нещодавно мені прийшли на електронну пошту рахунки за жовтень...будівлі були затоплені, повертати їі в жилий стан зараз не має можливості, очевидно, це буде ще довго.. І як це буде відбуватися? Будуть затягувати розірвання договору та виставляти рахунки? Скільки ще чекати? Рахунки 208018, 208019, 214008 за адресою Херсон, Михайлівська 39
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасія.
Якщо помешкання непридатне до проживання і про це є відповідні документи, власник має надати їх разом із заявою до АТ Херсонгаз. ТОді після підтвердження ситуації проводиться перерахунок за послугу розподілу. Якщо мова йде про розторгнення договору - це процедура, механічного відєднання усієї системи в присутності власника. У подальшому такий обєкт виключається зі списку споживання. Також слід зауважити, що звернення громадян, згідно чинного законодавства розглядаються протягом 30 днів з моменту їх одержання.
Дякуємо за звернення.
Якщо помешкання непридатне до проживання і про це є відповідні документи, власник має надати їх разом із заявою до АТ Херсонгаз. ТОді після підтвердження ситуації проводиться перерахунок за послугу розподілу. Якщо мова йде про розторгнення договору - це процедура, механічного відєднання усієї системи в присутності власника. У подальшому такий обєкт виключається зі списку споживання. Також слід зауважити, що звернення громадян, згідно чинного законодавства розглядаються протягом 30 днів з моменту їх одержання.
Наталя від Херсон. написав 13.10.2023:
Доброго дня. 8 жовтня 2023 року відбувся обстріл будинку 49 Херсонської Гвардійської Дивізії 18 корп 6, з боку військовослужбовців країни агресора рф. Пошкоджено трубу газопостачання в квартирі розміром 30*3мм. Газопостачання виключили. Замінили ділянку пошкодження 9.10.2023, рекомендували ранком зателефонувати щоб підключили газ. Зателефонували виявляється нам потрібно заказати проект, який потрібно оплатити, потім нам потрібно оплатити саме і виконання робіт з заміни ділянки пошкодженої труби розміром до 100мм. Труба вже зроблена. Ніяких рахунків не дали. Наші номери телефонів заблокували. ХОВА сказала що ми не маємо сплачувати за таку роботу, під час розмови на гарячій лінії, міська рада сказали що ми не маємо сплачувати за таку роботу і проект не потрібен. в двох квартирах вибиті стіни майже немає ніякого майна вибиті вікна, двері, звісно коштів для того щоб хоч якось закрити вікна, двері, перед зимовим періодом немає, але ще потрібно заплатити за проект заміни труби довжиною до 100мм, який готується не один день, і потрібно сплатити за заміну. Мешканцям тяжко. Телефонували на гарячу лінію президента і там знову здивовані що за такий ремонт труби треба складати проект, та сплачувати за роботу заміни 100мм. газової труби. Поясніть будь ласка як вийти з цього положення. Надішліть будь ласка відповідь на електронну адресу і якщо потрібно надішліть будь ласка проект та реквізити та суму сплати вам. Проект потрібен для того щоб ми зрозуміли що ми платимо саме за ті 100мм труби яку ви замінили, а не за ті труби які йшли через наші балкони зовсім до іншого будинку, за другою адресою 200 років Херсона 48/2 і наражали будинок на небезпеку. Неодноразово робили запит чому труба¢20мм, і довжиною 100м., так саме 100м ,проходить по під вікнами будинку ч на що нам відповідали що труба належить ОСББ Фортеця 2, але рядом такого ОСББ немає і не було ніколи.Труба ¢30мм,під'єднана до труби ¢100мм, йшла без єдиного крана перекриття, що... Читати далі
Доброго дня. 8 жовтня 2023 року відбувся обстріл будинку 49 Херсонської Гвардійської Дивізії 18 корп 6, з боку військовослужбовців країни агресора рф. Пошкоджено трубу газопостачання в квартирі розміром 30*3мм. Газопостачання виключили. Замінили ділянку пошкодження 9.10.2023, рекомендували ранком зателефонувати щоб підключили газ. Зателефонували виявляється нам потрібно заказати проект, який потрібно оплатити, потім нам потрібно оплатити саме і виконання робіт з заміни ділянки пошкодженої труби розміром до 100мм. Труба вже зроблена. Ніяких рахунків не дали. Наші номери телефонів заблокували. ХОВА сказала що ми не маємо сплачувати за таку роботу, під час розмови на гарячій лінії, міська рада сказали що ми не маємо сплачувати за таку роботу і проект не потрібен. в двох квартирах вибиті стіни майже немає ніякого майна вибиті вікна, двері, звісно коштів для того щоб хоч якось закрити вікна, двері, перед зимовим періодом немає, але ще потрібно заплатити за проект заміни труби довжиною до 100мм, який готується не один день, і потрібно сплатити за заміну. Мешканцям тяжко. Телефонували на гарячу лінію президента і там знову здивовані що за такий ремонт труби треба складати проект, та сплачувати за роботу заміни 100мм. газової труби. Поясніть будь ласка як вийти з цього положення. Надішліть будь ласка відповідь на електронну адресу і якщо потрібно надішліть будь ласка проект та реквізити та суму сплати вам. Проект потрібен для того щоб ми зрозуміли що ми платимо саме за ті 100мм труби яку ви замінили, а не за ті труби які йшли через наші балкони зовсім до іншого будинку, за другою адресою 200 років Херсона 48/2 і наражали будинок на небезпеку. Неодноразово робили запит чому труба¢20мм, і довжиною 100м., так саме 100м ,проходить по під вікнами будинку ч на що нам відповідали що труба належить ОСББ Фортеця 2, але рядом такого ОСББ немає і не було ніколи.Труба ¢30мм,під'єднана до труби ¢100мм, йшла без єдиного крана перекриття, що мабуть не відповідає вимогам документу про газопостачання. Маємо надію на пояснення. Пояснення з приводу 100метрів труби ¢25мм, яка йде до іншого будинку через наші балкони, попід вікнами.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Після проведення за вашою адресою ремонтних робіт вентиляційного каналу із перевіркою його роботи спеціалізованою організацією ( інформацію про порядок проведення процедури та контакти вам було надано раніше) ви можете звернутися до аварійної служби (104) для узгодження дати пускових робіт.
Дякуємо за звернення.
Після проведення за вашою адресою ремонтних робіт вентиляційного каналу із перевіркою його роботи спеціалізованою організацією ( інформацію про порядок проведення процедури та контакти вам було надано раніше) ви можете звернутися до аварійної служби (104) для узгодження дати пускових робіт.
Валентина від 40416 написав 13.10.2023:
Доброго дня, будь-ласка треба перевірити заборгованність для оплати по особовому рахунку № 40416.
Доброго дня, будь-ласка треба перевірити заборгованність для оплати по особовому рахунку № 40416.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Будь ласка зазначте свій населений пункт.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте свій населений пункт.
ріта від 240089 Федорівка написав 12.10.2023:
Добрый день, пишу с таким вопросом, у меня затопило дом в селе Фёдоровка(Херсонская область) и после того как сошла вода, приехали газовщики, и сняли редуктор, как мне вернуть его обратно, звоню по номерам на сайте, все отправляют на аварийную службу, а у аварийной службы выключен телефон. Долгов по газу, а так же по доставке газа нет, Хотенлось бы получить обратную связь, а так же решение моей проблемы
Добрый день, пишу с таким вопросом, у меня затопило дом в селе Фёдоровка(Херсонская область) и после того как сошла вода, приехали газовщики, и сняли редуктор, как мне вернуть его обратно, звоню по номерам на сайте, все отправляют на аварийную службу, а у аварийной службы выключен телефон. Долгов по газу, а так же по доставке газа нет, Хотенлось бы получить обратную связь, а так же решение моей проблемы
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ріта.
Будь ласка повідомте про ваше питання за номером - 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Дякуємо за звернення.
Будь ласка повідомте про ваше питання за номером - 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Сергій від 822 написав 12.10.2023:
Шановні люди! Я сподіваюся, що у вас залишилося щось людське, бо я тут отримала на електронну пошту ваш рахунок за розподіл газу станом на вересень 2023 року і думаю кому ви його там нараховуєте, жабам, що там тепер квакають у залишках нашої хати. Повідомляю, що з 06.06.2023, після підриву Каховської ГЕС, не те що користуватися газом , а й перебувати за адресою м.Гола Пристань вул.Озерна, 62 немає можливості, нашого будинку більше немає. А ви хоч би хтось подумав, як там люди півтора року в окупації живуть, залишившись без роботи і зарплати, чи є за що їсти купити, не те що за газ платити. Тож прошу припинити нараховувати платежі за користування та розподіл 6азу за адресою м.Гола Пристань вул.Озерна, 62, ми там більше не можемо проживати.
Шановні люди! Я сподіваюся, що у вас залишилося щось людське, бо я тут отримала на електронну пошту ваш рахунок за розподіл газу станом на вересень 2023 року і думаю кому ви його там нараховуєте, жабам, що там тепер квакають у залишках нашої хати. Повідомляю, що з 06.06.2023, після підриву Каховської ГЕС, не те що користуватися газом , а й перебувати за адресою м.Гола Пристань вул.Озерна, 62 немає можливості, нашого будинку більше немає. А ви хоч би хтось подумав, як там люди півтора року в окупації живуть, залишившись без роботи і зарплати, чи є за що їсти купити, не те що за газ платити. Тож прошу припинити нараховувати платежі за користування та розподіл 6азу за адресою м.Гола Пристань вул.Озерна, 62, ми там більше не можемо проживати.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
З вересня 2022 року АТ Херсонгаз НЕ надає послугу з розподілу природного газу та НЕ нараховує оплату по вашому населеному пункту. Якщо вам надходять рахунки із заборгованістю - вона склалася до цієї дати. Оскільки ви є зареєстрованим користувачем особистого кабінету АТ Херсонгаз - ви можете перевірити усі дані.
Дякуємо за звернення.
З вересня 2022 року АТ Херсонгаз НЕ надає послугу з розподілу природного газу та НЕ нараховує оплату по вашому населеному пункту. Якщо вам надходять рахунки із заборгованістю - вона склалася до цієї дати. Оскільки ви є зареєстрованим користувачем особистого кабінету АТ Херсонгаз - ви можете перевірити усі дані.
Ганна від 9-3496 написав 11.10.2023:
Доброго дня. Будинка по вул.набережна 278 в місті гола пристань уже не існує.його змило водою. Прошу врахувати цей факт та не займатися єрундою щодо нарахування платежів за доставку. Дякую.
Доброго дня. Будинка по вул.набережна 278 в місті гола пристань уже не існує.його змило водою. Прошу врахувати цей факт та не займатися єрундою щодо нарахування платежів за доставку. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ганна.
З вересня 2022 року АТ Херсонгаз НЕ надає послугу з розподілу природного газу та НЕ нараховує оплату по вашому населеному пункту. Якщо вам надходять рахунки із заборгованістю - вона склалася до цієї дати. Оскільки ви є зареєстрованим користувачем особистого кабінету АТ Херсонгаз - ви можете перевірити усі дані.
Дякуємо за звернення.
З вересня 2022 року АТ Херсонгаз НЕ надає послугу з розподілу природного газу та НЕ нараховує оплату по вашому населеному пункту. Якщо вам надходять рахунки із заборгованістю - вона склалася до цієї дати. Оскільки ви є зареєстрованим користувачем особистого кабінету АТ Херсонгаз - ви можете перевірити усі дані.