З 01.12.2020 року усі споживачі (населення) природного газу перестали бути клієнтами ТОВ Херсонрегіонгаз (постачання) але залишилися клієнтами АТ Херсонгаз (транспортування).
Це означає, що у кожного споживача природного газу має бути свій постачальник газу, якому споживач сплачуватиме щомісяця за спожитий за лічильником газ (обсяг кубічних метрів газу).
Кожний споживач зобов’язаний надати показники лічильника щомісяця з 01 по 05 число місяця до оператора ГРМ – це АТ Херсонгаз, відповідно до кодексу газорозподільних систем (надалі – ГРМ). Це унеможливить розбіжності у визначенні спожитого обсягу газу між споживачем та АТ Херсонгаз, а також між споживачем та його постачальником.
Як передати показники лічильника?
Для надання показників існує кілька способів, серед яких кожен споживач може обрати прийнятний для себе.
Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua – “Як передати показники лічильника”, або на офіційній сторінці товариства у мережі Фейсбук:
Показники лічильника передаються наступним чином:
1. Через особистий кабінет з реєстрацією – сервіс, що надає інформацію щодо стану розрахунків за послуги з РОЗПОДІЛУ природного газу, за адресою http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
2. Через електронну пошту pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок/ ПІБ/дата показань/ показання лічильника або його фото
3. З 08.00 до 17.00 у робочі дні
За багатоканальним телефоном кол-центру (0552)31-65-55
Додатковий моб телефон для м Херсон (050)494 -30 -37
Для районів області телефони працюють з 08.00 до 17.00 у робочі дні:
Бериславська
дільниця
(05546)
7-50-89
066-960-37-97
| Генічеська дільниця (05534) 3-70-71 050 318 52 88; 050 396 32 78; 099 661 36 02; 050 881 45 58. |
Білозерська дільниця (05547) 33-7-63; 33-6-35; 050 396 08 03 050 396 70 91 | Голопристанська дільниця (05539) 78-4-45; 050 326 34 22 050 315 14 46 |
Брилівська дільниця 050 396 70 89 095 279 91 86 050 396 70 98 | Каланчацька дільниця (05530) 3-17-00; 050 396 70 59 095 27 99 188 050 49 46 880 |
В. Олександрівська дільниця (05532) 2-24-75; 2-19-11 050 326 34 25 050 315 61 67 050 494 87 09 |
Каховська
дільниця
(05536)
5-52-52;
5-82-13;
050
326 34 41
|
Високопільська дільниця (055235) 2- 16-49 096 594 88 75 | смт.Верхній Рогачик (05545) 5-07-07 095 609 58 63 |
Н.Каховська дільниця (05549) 4-55-84; 4-20-67; 4-32-62; 4-68-88 050 326 34 36 095 279 14 12 |
Скадовська
дільниця
(05537)
5-30-96;
050
396 31 98
050
39 67 057
|
Олешківська дільниця (05542) 4-51-60; 050 326 34 39 050 315 08 98 050 494 76 07 |
Чаплинська
дільниця
(05538)
2-27-80;
050
39 67 074
|
4. Через контролера газового господарства,який безпосередньо побачить дані лічильника з 01 по 05 число.
5. Автоматична передача через систему — Viber: viber://public?id=khersongaz.
6. Через інформаційні скриньки у місцях прийому абонентів АТ Херсонгаз.
Як показники потраплять до постачальника?
В країні існує Державна інформаційна платформа, яка збирає усі дані про спожиті обсяги газу. Туди щомісяця до 08 числа оператор ГРМ – АТ Херсонгаз надає усі отримані обсяги споживання на підставі отриманих даних лічильника кожного споживача. Кожний постачальник вибирає з платформи свого клієнта та виставляє йому рахунок відповідно до обсягів газу та ціни постачальника.
Що буде, якщо не передати показники лічильника?
Якщо споживач не надав своєчасно показники лічильника у визначений період, відповідно до кодексу ГРМ йому обраховується планове споживання, за формулою визначеною у Кодексі і ці показники також потрапляють на загальнодержавну інформаційну платформу і у подальшому корегування не підлягають.
З огляду на те, що на ринку газу ціна на газ як товар щомісяця змінюється, постачальникам теж буде неможливо здійснити зміни в обсягах споживання.
Тому, для уникнення непорозумінь або “неправильних” нарахувань з боку постачальників, шановні споживачі, своєчасно надавайте фактичні показники лічильника виключно до АТ Херсонгаз, будь-яким зручним для вас способом.