Чому потрібно надавати саме фактичні показники лічильника

Новини компанії

Періодично з метою проведення контрольних заходів (відповідно до Глави 5 розділу ІІІ Кодексу ГРМ), оператор ГРМ (АТ Херсонгаз) здійснює перевірку показників лічильника у споживачів. Така перевірка може бути проводитися протягом місяця у будь-який день, тому обов’язок надавати показники лічильника у споживача залишається незмінним щомісяця з 01 по 05 число.

Отримані фактичні показники або планове споживання щомісяця 07 числа надаються до постачальників. На сьогодні можливості коригувати показники немає, тому вкрай необхідно достовірно та своєчасно вносити фактичні показники у період з 01 по 05 число кожного місяця

Товариством Херсонгаз постійно проводиться моніторинг споживання газу кожним споживачем за 3-5 останніх років. Дана процедура в автоматичному режимі легко виявляє значне зменшення/заниження/збільшення обсягів споживання.

Для споживачів,які навмисно занижують чи завищують споживання та при цьому не допускають працівників до зняття показників застосовуються сучасні електронні прилади для дистанційного зняття показників лічильника.

Споживачам, які на тривалий час залишають свої помешкання з різних причин або довготривало не користуються природними газом – рекомендовано письмово повідомити про це АТ Херсонгаз, для здійснення опломбування газових вводів з метою запобігання аварійний ситуацій (витоків газу, внаслідок корозійних явищ) непередбачуваного характеру та ненарахування планових обсягів.

Для належного виконання Оператором ГРМ (АТ Херсонгаз) функцій щодо забезпечення гарантованого рівня надійності, безпеки, якості та величини тиску газу, запобігання можливим витокам газу та недопущення аварійних ситуацій споживач зобов’язаний забезпечити доступ на власні об’єкти представникам Оператора ГРМ за їх службовими посвідченнями для виконання службових обов’язків.

Усі працівники АТ Херсонгаз мають службові посвідчення та наряди на проведення робіт. Якщо будь-яка інша особа представляється працівником АТ Херсонгаз, або у вас виникли сумніви щодо достовірності її дій, ви можете зателефонувати 104 для уточнення інформації.

В разі недопуску або відмови у наданні доступу до житлового приміщення, де знаходяться газові прилади, відповідно до гл. 7 розділу VI Кодексу ГРМ,споживачу буде припинено розподіл газу.

АТ Херсонгаз дякує усім сумлінним споживачам, які своєчасно сплачують за розподіл газу та нагадує, що оплата за розподіл здійснюється у поточному місяці за поточний до 20 числа згідно умов договору розподілу природного газу.

УВАГА! Під час проведення оплат за розподіл газу, для уникнення невірних зарахувань, необхідно зазначати особовий рахунок, присвоєний саме в АТ Херсонгаз.

Особові рахунки в АТ Херсонгаз усіх споживачів залишилися незмінними.