На жаль, через постійні обстріли, сьогодні АТ Херсонгаз немає можливості відновити повний спектр сервісів, до яких звикли споживачі.
До завершення усіх стабілізаційних заходів в обласному центрі та області, тимчасово недоступні послуги: кол-центр, сервісне обслуговування та прийом громадян.
Але товариство не припиняє спілкування зі споживачами. Звертаємо вашу увагу !
- В разі потреби надання показників лічильника (системи працюють щомісяця цілодобово, але тільки у період з 01 по 05 число включно) можна використовувати наступні варіанти:
1. Через особистий кабінет з реєстрацією – сервіс, що надає інформацію щодо стану розрахунків за послуги з РОЗПОДІЛУ природного газу, за адресою :
За відсутності реєстрації в особистому кабінеті показники можна надати, натиснувши кнопку «Внесення показників без реєстрації».
2.Через електронну пошту pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок/ показання лічильника або його фото
3. Автоматична передача через вайбер-бот: viber://pa/info?uri=khersongaz
Передати показники також можливо за будь-якого іншого споживача на його прохання ( за родича, людину похилого віку , знайомого та ін), які з різних причин не мають доступу до мережі інтернет або відповідних гаджетів.
В разі неможливості надати показники лічильника вище переліченими засобами, можливо направити ТІЛЬКИ повідомлення на номери аварійної служби:
- 050 21 09 253 (sms,viber)
- 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Просимо, використовувати вказані телефони ВИКЛЮЧНО через надання смс-повідомлень, або повідомлення через соціальні мережі
ТІЛЬКИ у форматі: населений пункт – особовий рахунок за розподіл – показники:
- В разі потреби отримання консультації можна звертатися через :
форму звернення в особистому кабінеті – кнопка внизу сторінки «ФОРМА ДЛЯ ЗВ`ЯЗКУ»
гостьову книгу на офіційному сайті – https://gaz.kherson.ua/?page_id=946
мережу Фейсбук – https://www.facebook.com/Khersongas
Дякуємо!