Через постійні обстріли, закликаємо мешканців обласного центру обмежити свої візити до товариства (особистий прийом споживачів НЕ проводиться) і використовувати інструменти для віддаленого спілкування:
Уся необхідна інформація з питань розподілу природного газу знаходиться в особистому кабінеті споживача АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
В разі потреби отримання більш детальної консультації, споживач може звернутися через:
– заяву від споживача на імя АТХерсонгаз на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
– форму звернення в особистому кабінеті АТ Херсонгаз – кнопка внизу сторінки «ФОРМА ДЛЯ ЗВ`ЯЗКУ»
– для зареєстрованих користувачів особистого кабінету доступні функції у вкладниці «ПОСЛУГИ» – перерахунок показників, отримання примірнику договору на розподіл, переоформлення особового рахунку на нового власника
– гостьову книгу на офіційному сайті – https://gaz.kherson.ua/?page_id=946
– мережу Фейсбук – https://www.facebook.com/Khersongas
– кол-центр (0552)31 65 55 або 0504943037, телефони доступні для консультацій щомісяця з 07 числа в робочі дні з 09.00 до 14.00
УВАГА! На сьогодні, після чергового підступного обстрілу з боку армії рф, повністю знеструмлено частину району, також відсутній зв’язок, через що тимчасово не працюють електронні сервіси – особистий кабінет, вайбер-бот та телефони.
Про відновлення роботи сервісів буде повідомлено окремо.
АТ Херсонгаз продовжує роботу у виключно аварійному режимі.
При цьому щиро дякуємо усім споживачам за оплату послуги розподілу природного газу, що дає нам можливість забезпечувати на Херсонщині стабільне цілодобове та безаварійне газопостачання.