Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5714 записів
Катерина від м. Херсон написав 03.12.2023
Як зайти в особистий кабінет, щоб подивитись стан рахунку? Посилання "кабінет для населення" не завантажується
Як зайти в особистий кабінет, щоб подивитись стан рахунку? Посилання "кабінет для населення" не завантажується... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.... Згорнути
Андрій Коноваленко від 236606 Херсон написав 03.12.2023
Не вдалося сьогодні зайти в особистий кабінет. При вході видає помилку. Прийміть показники лічильника за спожитий газ станом на 03.12.2023 - 27245
Не вдалося сьогодні зайти в особистий кабінет. При вході видає помилку. Прийміть показники лічильника за спожитий газ станом на 03.12.2023 - 27245... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено. Показники прийнято
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено. Показники прийнято... Згорнути
Олександр від 35250, м.Херсон написав 03.12.2023
Сторінка особистого кабінету не відкривається. І підкажіть де знаходиться кнопка – «Внесення показників без реєстрації»?
Сторінка особистого кабінету не відкривається. І підкажіть де знаходиться кнопка – «Внесення показників без реєстрації»?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено. Кнопка знаходиться з самого верху : "Кабінет споживача - Головна - Внесення показників без реєстрації "
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено. Кнопка знаходиться з самого верху : "Кабінет споживача - Головна - Внесення показників без реєстрації "... Згорнути
Володимир від 230464 написав 03.12.2023
Показника на 03.12.2023- 3311
Показника на 03.12.2023- 3311... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області... Згорнути
Любов від 32975.Херсон написав 03.12.2023
Доброго дня.Показники неможливо передати через сайт ваш http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ тому залишаю тут: 641. Немає зв’язку із сайтом Хост gaz.ukrcom.kherson.ua довго не відповідає. Видае помилку
Доброго дня.Показники неможливо передати через сайт ваш http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ тому залишаю тут: 641. Немає зв’язку із сайтом Хост gaz.ukrcom.kherson.ua довго не відповідає. Видае помилку... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.... Згорнути
Шевченко Ганна Петрівна від 229360, Херсон написав 03.12.2023
03.12.2023. Херсон, показники 3864
03.12.2023. Херсон, показники 3864... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Дякуємо
Дякуємо... Згорнути
Карасьов Петро Борисович від 7968, Херсон написав 03.12.2023
03.12.2023. Херсон, о/р 7968 - показники 4549 куб.м.
03.12.2023. Херсон, о/р 7968 - показники 4549 куб.м.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Дякуємо
Дякуємо... Згорнути
Ольга від Херсон написав 03.12.2023
Чому не можливо зайти в особистий кабінет споживача? Чи показники вже вносити не потрібно?
Чому не можливо зайти в особистий кабінет споживача? Чи показники вже вносити не потрібно?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.... Згорнути
Олександр від 270016 . Ульяновка написав 03.12.2023
ор 270016 показники 56213. не працює кабінет
ор 270016 показники 56213. не працює кабінет... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.... Згорнути
Манжула Ольга Олександрівна від 10374, Херсон написав 03.12.2023
З технічних причин 01.12 не вдалося передати поточний показаник лічильника в особистому кабінеті ХГРК (Поточний показник - 89. Попередній - 73). З цієї причини я передала проказник на сайті ГК Нафтогаз України, але при цьому припустилася помилки в показниках, вказавши значно більшу цифру. Лист в ГК Нафтогаз з проханням скасувати показник я написала. У відповіді нічого не сказано щодо помилки, є тільки рекомендації щодо передачі показників оператору ГРМ. Показник в особистому кабінеті ХГРК я передала дещо пізніше. Питання: Чи не потягне невірний показник в ГК Нафтогаз надлишкові нарахування за спожитий газ? Дякую за увагу.
З технічних причин 01.12 не вдалося передати поточний показаник лічильника в особистому кабінеті ХГРК (Поточний показник - 89. Попередній - 73). З цієї причини я передала проказник на сайті ГК Нафтогаз України, але при цьому припустилася помилки в показниках, вказавши значно більшу цифру. Лист в ГК Нафтогаз з проханням скасувати показник я написала. У відповіді нічого не сказано щодо помилки, є тільки рекомендації щодо передачі показників оператору ГРМ. Показник в особистому кабінеті ХГРК я передала дещо пізніше. Питання: Чи не потягне невірний показник в ГК Нафтогаз надлишкові нарахування за спожитий газ? Дякую за увагу.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваші показники прийнято
Ваші показники прийнято... Згорнути