Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Татьяна від 8094219. Херсон написав 30.05.2021:
27.05.21 сняли счётчик на поверку с пок. 13879,а поставили с пок. 38150 Как вносить показания за май и какие?
27.05.21 сняли счётчик на поверку с пок. 13879,а поставили с пок. 38150 Как вносить показания за май и какие?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
На 01.06.21 ви маєте надати показнико того лічильника, який фактично встановленоу вас на цю дату
Дякуємо за звернення.
На 01.06.21 ви маєте надати показнико того лічильника, який фактично встановленоу вас на цю дату
Денис від Новая Каховка написав 28.05.2021:
Уточняю номер 0503964050 человека который занимается актом дымовентканала, не берет трубку, ни днём не вечером, как же сделать данную процедуру, так понятен вопрос? Интересно это он шутник такой или как?
Уточняю номер 0503964050 человека который занимается актом дымовентканала, не берет трубку, ни днём не вечером, как же сделать данную процедуру, так понятен вопрос? Интересно это он шутник такой или как?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Денис.
Будь ласка уточніть де саме або хто надав вам телефон для замовлення послуги перевірки димовентиляційних каналів у м.Нова Каховка
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть де саме або хто надав вам телефон для замовлення послуги перевірки димовентиляційних каналів у м.Нова Каховка
Денис від Новая Каховка написав 27.05.2021:
добрый вечер человек который занимается ДВК с номером телефона 0503964050, не отвечает на телефонные звонки, утром, днем, вечером, это он шутник такой или в чем проблема?
добрый вечер человек который занимается ДВК с номером телефона 0503964050, не отвечает на телефонные звонки, утром, днем, вечером, это он шутник такой или в чем проблема?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Денис.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Тетяна від 17525 село Коробки написав 25.05.2021:
Добрий день, 04.05.2021р Каховським горгазом нам було припинено газопостачання в зв'язку з аварією газопроводу. Ніякі роботи по усуненню не проводились. 19.05.2021 р була написана заява для замовлення ремонтних робіт. Тиша!!! Звонила на гарячу лінію губернатора, відповіли, що направлять лист в херсонгаз. Знову тиша!!! Скільки ще чекати???
Добрий день, 04.05.2021р Каховським горгазом нам було припинено газопостачання в зв'язку з аварією газопроводу. Ніякі роботи по усуненню не проводились. 19.05.2021 р була написана заява для замовлення ремонтних робіт. Тиша!!! Звонила на гарячу лінію губернатора, відповіли, що направлять лист в херсонгаз. Знову тиша!!! Скільки ще чекати???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
За вашим замовленням до сервісного центру виставлено рахунок за ремонтні роботи та придбано матеріали для ремонту. Станом на 26.05.21 рахунко не сплачено .
Дякуємо за звернення.
За вашим замовленням до сервісного центру виставлено рахунок за ремонтні роботи та придбано матеріали для ремонту. Станом на 26.05.21 рахунко не сплачено .
Воадислав від Верхній Рогачик написав 21.05.2021:
Доброго дня! Мною було подано пакет документів для приєднання до газових мереж житлового будинку за адресою Верхній Рогачик, вул. Чкалова, 53. З моменту подачі минуло 2 місяці, відповіді не отримано . Надайте контакти для уточнення інформації по зазначеному питанню.
Доброго дня! Мною було подано пакет документів для приєднання до газових мереж житлового будинку за адресою Верхній Рогачик, вул. Чкалова, 53. З моменту подачі минуло 2 місяці, відповіді не отримано . Надайте контакти для уточнення інформації по зазначеному питанню.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Воадислав.
Будь ласка очікуйте на дзвінок майстра
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок майстра
Николай від 220108 г. Херсон написав 21.05.2021:
Как нужно поступить, если счет за распределение газа, оплачен через "Приват 24", по правильному адресу абонента. но на неправильный лицевой счет?
Как нужно поступить, если счет за распределение газа, оплачен через "Приват 24", по правильному адресу абонента. но на неправильный лицевой счет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Николай.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Олексій Павлович від 206759 Комишани написав 21.05.2021:
Доброго дня! Розясніть будь-ласка, чи працює в кабінеті споживача опція «замовити примірник договору», і якщо працює то в який термін я отримую примірник договору, якщо подав заявку 14.05.
Доброго дня! Розясніть будь-ласка, чи працює в кабінеті споживача опція «замовити примірник договору», і якщо працює то в який термін я отримую примірник договору, якщо подав заявку 14.05.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олексій Павлович.
Про статус своєї заявки ви можете слідкувати у своєму особистому кабінеті, примірник договору з електронним підписом ви отримаєте на вказаний у заявці e-mail
Дякуємо за звернення.
Про статус своєї заявки ви можете слідкувати у своєму особистому кабінеті, примірник договору з електронним підписом ви отримаєте на вказаний у заявці e-mail
Елена від 17388 Херсон написав 21.05.2021:
Ответ на обращение -Елена від 17388 Херсон 19.05.2021 - контактный номер телефона +380 (66) 834-49-73
Ответ на обращение -Елена від 17388 Херсон 19.05.2021 - контактный номер телефона +380 (66) 834-49-73
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора для узгодження дати
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора для узгодження дати
Акиш О.А. від 234812, Херсон написав 20.05.2021:
Добрый день ! При взятии на сверку счётчика в последний раз , был контролер и зафиксировал , что есть только газовая плита , ни котла , ни колонки нет . Почему лепят долг и пишут отапливаемую площадь 36 м2 ?? Также пишут 2 человека , один из них уже выписан в 2016 году по смерти , ксерокопию я подавала !!!?
Добрый день ! При взятии на сверку счётчика в последний раз , был контролер и зафиксировал , что есть только газовая плита , ни котла , ни колонки нет . Почему лепят долг и пишут отапливаемую площадь 36 м2 ?? Также пишут 2 человека , один из них уже выписан в 2016 году по смерти , ксерокопию я подавала !!!?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Акиш О.А..
У 2018 році ви підписали заяву- приєднання , де вказано кількість проживаючих - 2 особи. Також в заяві ви підтвердили площу - 36 м кв. Фізична відсутніть газових приладів не виключає можливості їх встановлення та використання. Для виведення приладів з бази обліку та зміни кількості проживаючих/ опалювальної площі тощо - власнику особового рахунку необхідно звернутися до АТ Херсонгаз (Ппопвича 3, каб 11 ) із відповідною заявою
Дякуємо за звернення.
У 2018 році ви підписали заяву- приєднання , де вказано кількість проживаючих - 2 особи. Також в заяві ви підтвердили площу - 36 м кв. Фізична відсутніть газових приладів не виключає можливості їх встановлення та використання. Для виведення приладів з бази обліку та зміни кількості проживаючих/ опалювальної площі тощо - власнику особового рахунку необхідно звернутися до АТ Херсонгаз (Ппопвича 3, каб 11 ) із відповідною заявою
Маргарита від 60046 написав 20.05.2021:
Добрый день! В январе не правильно передали показания счётчика. Приехали в Херсонгаз написали заявление на перерасчёт. 9 марта была сделана сверка. В личном кабинете Херсонгаз показатели поменялись на правильные. Но в Нафтогаз кубы не списали. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Маргарита. Якщо ви здіснили перерахунок в АТ Херсонгаз - ваші дані передані до постачальника наступного ж місяця. Дякуємо за звернення. Добрый день! Перерасчёт был сделан, но в Нафтогазе говорят что не все кубы были списаны. Показания были переданы на 1000 больше от правильного, но списали только 250
Добрый день! В январе не правильно передали показания счётчика. Приехали в Херсонгаз написали заявление на перерасчёт. 9 марта была сделана сверка. В личном кабинете Херсонгаз показатели поменялись на правильные. Но в Нафтогаз кубы не списали. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Маргарита. Якщо ви здіснили перерахунок в АТ Херсонгаз - ваші дані передані до постачальника наступного ж місяця. Дякуємо за звернення. Добрый день! Перерасчёт был сделан, но в Нафтогазе говорят что не все кубы были списаны. Показания были переданы на 1000 больше от правильного, но списали только 250
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Маргарита.
Для подальшого вирішення спірних питань рекомендуємо письмово звернутися на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. За адресою вул.Поповича 3, Херсон , 73036 або Secretary@gaz.kherson.ua.
Дякуємо за звернення.
Для подальшого вирішення спірних питань рекомендуємо письмово звернутися на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. За адресою вул.Поповича 3, Херсон , 73036 або Secretary@gaz.kherson.ua.