Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4872 записи
Андрій від 039667 Херсон написав 19.04.2021:
Доброго дня. Тиждень тому я подав всі необхідні документи для повернення переплати за газ( на Поповича вікно 4). Скажіть будь ласка в який термін відбувається переказ коштів на зазначений рахунок?
Доброго дня. Тиждень тому я подав всі необхідні документи для повернення переплати за газ( на Поповича вікно 4). Скажіть будь ласка в який термін відбувається переказ коштів на зазначений рахунок?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрій.
Якщо Ви надали документи до ТОВ Херсонрегіонгаз, будь ласка звертайтеся за приналежністю
Дякуємо за звернення.
Якщо Ви надали документи до ТОВ Херсонрегіонгаз, будь ласка звертайтеся за приналежністю
Подвисоцька Ніна Сергіївна від о/р №16082930 написав 18.04.2021:
12 березня 2021 р. я (о/р 16082930) провела звірку даних по споживанню та сплаті за газ з ТОВ "Херсонрегіонгаз" за адресою: м. Херсон, вул. Лавреньова, 7. По даним звірки показники лічильника на 30.11.2020 р. становлять 2607 м3 (підтверджується записом контролера, яка проводила звірку), а до ГК "НАФТОГАЗ" передані показники 2580. Згідно рахунку №20-16082930 за лютий видно, що сума переплати за газ зменшилась на 211,25 грн. Це є підтвердженням того, що мені донарахували споживання газу за 2020 р.Прошу відкоригувати показники лічильника на 30.11.2020 р .з 2580 м3 на 2607 м3 та передати іх до ТОВ «Херсонгаз».
12 березня 2021 р. я (о/р 16082930) провела звірку даних по споживанню та сплаті за газ з ТОВ "Херсонрегіонгаз" за адресою: м. Херсон, вул. Лавреньова, 7. По даним звірки показники лічильника на 30.11.2020 р. становлять 2607 м3 (підтверджується записом контролера, яка проводила звірку), а до ГК "НАФТОГАЗ" передані показники 2580. Згідно рахунку №20-16082930 за лютий видно, що сума переплати за газ зменшилась на 211,25 грн. Це є підтвердженням того, що мені донарахували споживання газу за 2020 р.Прошу відкоригувати показники лічильника на 30.11.2020 р .з 2580 м3 на 2607 м3 та передати іх до ТОВ «Херсонгаз».
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Подвисоцька Ніна Сергіївна.
Якщо ви були на звірці - ваші дані відкореговано
Дякуємо за звернення.
Якщо ви були на звірці - ваші дані відкореговано
Виталий від 233399 написав 17.04.2021:
Херсон.Переплата Херсонгазу.Как вернуть деньги?
Херсон.Переплата Херсонгазу.Как вернуть деньги?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виталий.
Де саме у вас переплата?
Дякуємо за звернення.
Де саме у вас переплата?
Бойцова Лада Владимировна від Херсон написав 16.04.2021:
Уважаемые Зангиев Альберт Георгиевич и Голубев Виталий Владимирович, Огромное Вам Спасибо за Вашу Помощь в решении спорного вопроса с компанией Нафтогаз, за оперативность, ответственность и понимание. Крепкого здоровья и благополучия
Уважаемые Зангиев Альберт Георгиевич и Голубев Виталий Владимирович, Огромное Вам Спасибо за Вашу Помощь в решении спорного вопроса с компанией Нафтогаз, за оперативность, ответственность и понимание. Крепкого здоровья и благополучия
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Бойцова Лада Владимировна.
Раді були допомогти
Дякуємо за звернення.
Раді були допомогти
Олександр від 9540, Нова Каховка написав 16.04.2021:
Доброго дня! В своїй квартирі маю газову плиту, газову колонку та одноконтурний газовий котел. Хочу замінити колонку та одноконтурний котел на двохконтурний газовий котел. Всі квартири на моєму газовому стояку вже давно мають індивідуальне газове опалення. Всі квартири нашого будинку з самого початку обладнані газовими колонками та газовими плитами. Яку саме заяву я повинен надати до газового підприємства від власників квартир, розташованих на загальному газовому стояку (з посиланням на нормативний документ та його пункт)? Дякую!
Доброго дня! В своїй квартирі маю газову плиту, газову колонку та одноконтурний газовий котел. Хочу замінити колонку та одноконтурний котел на двохконтурний газовий котел. Всі квартири на моєму газовому стояку вже давно мають індивідуальне газове опалення. Всі квартири нашого будинку з самого початку обладнані газовими колонками та газовими плитами. Яку саме заяву я повинен надати до газового підприємства від власників квартир, розташованих на загальному газовому стояку (з посиланням на нормативний документ та його пункт)? Дякую!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз Новокаховська дільниця 050-494-76-03
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз Новокаховська дільниця 050-494-76-03
Олег від 206934 написав 16.04.2021:
не могу в личном кабинете найти кнопку* оплатить*.она вообще там должна быть?
не могу в личном кабинете найти кнопку* оплатить*.она вообще там должна быть?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олег.
Такої вкладки немає. Оплата здійснюєтьс у будь-кому відділенні банку, реквізити АТ Херсонгаз не змінювалися
Дякуємо за звернення.
Такої вкладки немає. Оплата здійснюєтьс у будь-кому відділенні банку, реквізити АТ Херсонгаз не змінювалися
Людмила Павловна від 8091993, г Херсон написав 16.04.2021:
1. Прошу заменить электронную почту с (xet.disp@ukr.net) на (stasdct@gmail.com). 2. За декабрь 2020 года у меня переплата по газу 1345 грн, контролер был 06.04.21 года, акт на руках, но нет возможности попасть в абонентскую службу, ухаживаю за инвалидом, можно ли в электронном виде сообщить номер расчетного счета?
1. Прошу заменить электронную почту с (xet.disp@ukr.net) на (stasdct@gmail.com). 2. За декабрь 2020 года у меня переплата по газу 1345 грн, контролер был 06.04.21 года, акт на руках, но нет возможности попасть в абонентскую службу, ухаживаю за инвалидом, можно ли в электронном виде сообщить номер расчетного счета?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила Павловна.
Для зміни електронної адреси необхідно здійснит нову реєстрацію. Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Для зміни електронної адреси необхідно здійснит нову реєстрацію. Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Тетяна Романюк від 18932, Нова Каховка написав 16.04.2021:
Добрий день. За березень 2021 некоректно були передані показники об'єму Нафтогазу: замість 100 кубів-106 кубів. 4981-4881=100. Ніяк не 106. Виправте, будь ласка.
Добрий день. За березень 2021 некоректно були передані показники об'єму Нафтогазу: замість 100 кубів-106 кубів. 4981-4881=100. Ніяк не 106. Виправте, будь ласка.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна Романюк.
Ваше споживання виправлене на 1 00 м куб, у постачальника зміни ви побачите наступного місяця.
Дякуємо за звернення.
Ваше споживання виправлене на 1 00 м куб, у постачальника зміни ви побачите наступного місяця.
Тетяна від 20512 написав 16.04.2021:
Доброго дня! Проконсультуйте будь ласка , чому не приносять рахунки на оплату за розподіл природноьго газу для квартир , адреса Куліша, 3, кв. 194 ( 6 під`їзд ), а також повинні газовики відображати (номер,назва котла) прилади у таких рахунках, як що є індивідуальне опалення? Наперед дякую за відповідь!
Доброго дня! Проконсультуйте будь ласка , чому не приносять рахунки на оплату за розподіл природноьго газу для квартир , адреса Куліша, 3, кв. 194 ( 6 під`їзд ), а також повинні газовики відображати (номер,назва котла) прилади у таких рахунках, як що є індивідуальне опалення? Наперед дякую за відповідь!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Усім користувачам особистого кабінету, яким ви теж є - рахунки приходять на вказані при реєстрації ел поштові адреси. Також рахунок можна у будь-який час роздрукувати зі свого кабінету : Мій кабінет - Перейти до розрахунку - Друкувати рахунок У рахунку зазначається замовлена потужніть та прилади за їх назвою, не за маркою або номером. Номер та марка вказується виключно для лічильника газу.
Дякуємо за звернення.
Усім користувачам особистого кабінету, яким ви теж є - рахунки приходять на вказані при реєстрації ел поштові адреси. Також рахунок можна у будь-який час роздрукувати зі свого кабінету : Мій кабінет - Перейти до розрахунку - Друкувати рахунок У рахунку зазначається замовлена потужніть та прилади за їх назвою, не за маркою або номером. Номер та марка вказується виключно для лічильника газу.
Вова від 25540 Херсон написав 15.04.2021:
Здравствуйте . можно переоформить лицевой счет с одново хозяина на другово онлайн?
Здравствуйте . можно переоформить лицевой счет с одново хозяина на другово онлайн?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вова.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється