Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Тетяна від 17525 село Коробки написав 18.05.2021:
Добрий день, якщо можна дайте телефони "гарячої" лінії по яких можна звернутись у вирішенні моєї проблеми . Каховський горгаз не відповідає на телефони "гарячої лінії". Нам припинили подачу газу ще 04.05.2021 р. в зв'язку з аварією газопроводу . Сьогодні вже 18.05.2021 р. ремонт не проводиться. Складається враження, що там працюють не компитентні люди. Ганьба горгазу в м.Каховка,
Добрий день, якщо можна дайте телефони "гарячої" лінії по яких можна звернутись у вирішенні моєї проблеми . Каховський горгаз не відповідає на телефони "гарячої лінії". Нам припинили подачу газу ще 04.05.2021 р. в зв'язку з аварією газопроводу . Сьогодні вже 18.05.2021 р. ремонт не проводиться. Складається враження, що там працюють не компитентні люди. Ганьба горгазу в м.Каховка,
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Чи зверталися ви до сервісного центру для замовлення ремонтних робіт?
Дякуємо за звернення.
Чи зверталися ви до сервісного центру для замовлення ремонтних робіт?
Олена від 12-9394, м.Скадовськ написав 18.05.2021:
Доброго Вам дня! 14.05.2021 року було здійснено 2 платежі за розподіл газу: призначення платежу 12-9394 - за квітень 52.66 грн., за травень 52.76 грн. Квітанції у наявності. В особистому кабінеті так і існує заборгованість за ці два місяці. Чекаю на Ваше пояснення. Заздалегідь дякую за відповідь.
Доброго Вам дня! 14.05.2021 року було здійснено 2 платежі за розподіл газу: призначення платежу 12-9394 - за квітень 52.66 грн., за травень 52.76 грн. Квітанції у наявності. В особистому кабінеті так і існує заборгованість за ці два місяці. Чекаю на Ваше пояснення. Заздалегідь дякую за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Антоніна від 16714 Білозерка написав 18.05.2021:
Доброго дня! Роз'ясніть будь ласка - постановою від 30.09.2015 року про затвердження Типового договору розподілу природного газу в інформаційному листі зазначено що підтвердженням приєднання до умов Договру є " та/або сплачений рахунок Оператора ГРМ за послуги розподілу природного газу." Якщо щомісячно проводиться сплата за рахунком чи є потреба додатково звертатись до Білозерської газової служби для заключення Договору. Отримали попередження оформити Договір протягом 5 днів а разі неоформлення буде відключено газопостачання.
Доброго дня! Роз'ясніть будь ласка - постановою від 30.09.2015 року про затвердження Типового договору розподілу природного газу в інформаційному листі зазначено що підтвердженням приєднання до умов Договру є " та/або сплачений рахунок Оператора ГРМ за послуги розподілу природного газу." Якщо щомісячно проводиться сплата за рахунком чи є потреба додатково звертатись до Білозерської газової служби для заключення Договору. Отримали попередження оформити Договір протягом 5 днів а разі неоформлення буде відключено газопостачання.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Антоніна.
За вказаним особовим рахунком заява- приєднання на розподіл газу існує.
Дякуємо за звернення.
За вказаним особовим рахунком заява- приєднання на розподіл газу існує.
Катерина від 16084750, Херсон написав 17.05.2021:
Ви пишете. Добрий день Катерина. Обсяги вашого споживання надаються на державну інформаційну платформу з січня 2021 року , починаючи з розрахункового періоду з 01.12.2020 року. Дякуємо за звернення. А до чого тут це? Я питала як тепер мені вчинити? До кого звернутись, щоб перед новим постачальником не було боргу, бо його насправді немає. Те що використовувалося все було своєчасно оплачено. Я ж до вас звертаюсь по допомогу. Ви чудово розумієте суть запитання, то будь-ласка дайте відповідь. Є якась можливість вирішити мою проблему?
Ви пишете. Добрий день Катерина. Обсяги вашого споживання надаються на державну інформаційну платформу з січня 2021 року , починаючи з розрахункового періоду з 01.12.2020 року. Дякуємо за звернення. А до чого тут це? Я питала як тепер мені вчинити? До кого звернутись, щоб перед новим постачальником не було боргу, бо його насправді немає. Те що використовувалося все було своєчасно оплачено. Я ж до вас звертаюсь по допомогу. Ви чудово розумієте суть запитання, то будь-ласка дайте відповідь. Є якась можливість вирішити мою проблему?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Ви задали питання про обсяги 18-19 року - відповідь ви отримали. Також ви можете про це письмово повідомити у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036.
Дякуємо за звернення.
Ви задали питання про обсяги 18-19 року - відповідь ви отримали. Також ви можете про це письмово повідомити у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036.
Слава від 350256415, м. Херсон написав 17.05.2021:
Здравствуйте в предыдущем посте Вы задали вопрос о номере херсонгаза. 16086454 - вот номер
Здравствуйте в предыдущем посте Вы задали вопрос о номере херсонгаза. 16086454 - вот номер
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Слава.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Дякуємо за звернення.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Маринчук Юрій Іванович від 100138, місто Нова Каховка, вулиця Історична будинок 73 написав 17.05.2021:
Доброго дня. Звертаюсь в третій раз. Поясніть чому в січні 2021 планово нараховано 43 куб.метрів, а в лютому корекція проведення на 14 куб.метрів. В зимовий період не користуємося газом, показники лічильника газу - 25081, з листопада 2020 по березень 2021.
Доброго дня. Звертаюсь в третій раз. Поясніть чому в січні 2021 планово нараховано 43 куб.метрів, а в лютому корекція проведення на 14 куб.метрів. В зимовий період не користуємося газом, показники лічильника газу - 25081, з листопада 2020 по березень 2021.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Маринчук Юрій Іванович.
Вашому постачальнику направлено коригування Якщо ваш постачальник не бажає коригувати обсяги, або вимагає від вас інші письмові документи ви можете про це письмово повідомити у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036.
Дякуємо за звернення.
Вашому постачальнику направлено коригування Якщо ваш постачальник не бажає коригувати обсяги, або вимагає від вас інші письмові документи ви можете про це письмово повідомити у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036.
Элла від 7080742 г.Херсон написав 17.05.2021:
Добрый день.Вот опять пришла платежка. Как был долг так и остался. ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» РАХУНОК ЗА ПРИРОДНИЙ ГАЗ квітень 2021 Особовий рахунок 350241348 Разом до сплати, грн.4170.14 Скажите куда мне еще обратиться . В Крапевницком говорят им надо акт сверки. У Вас в колцентре что такое не делают . Хотела попасть на сверку это не возможно 2 дня простояла и не попала . Где найти мне правду .Выпишите исправили Крапивницкий видит только 18куб.мСпасибо.Жду ответа
Добрый день.Вот опять пришла платежка. Как был долг так и остался. ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» РАХУНОК ЗА ПРИРОДНИЙ ГАЗ квітень 2021 Особовий рахунок 350241348 Разом до сплати, грн.4170.14 Скажите куда мне еще обратиться . В Крапевницком говорят им надо акт сверки. У Вас в колцентре что такое не делают . Хотела попасть на сверку это не возможно 2 дня простояла и не попала . Где найти мне правду .Выпишите исправили Крапивницкий видит только 18куб.мСпасибо.Жду ответа
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Элла.
У лютому 2021 року вашому постачальнику направлено коригування "-" 600 м куб. Якщо ваш постачальник не бажає коригувати обсяги, або вимагає від вас інші письмові документи ви можете про це письмово повідомити у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036.
Дякуємо за звернення.
У лютому 2021 року вашому постачальнику направлено коригування "-" 600 м куб. Якщо ваш постачальник не бажає коригувати обсяги, або вимагає від вас інші письмові документи ви можете про це письмово повідомити у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036.
Анна від 66893 Херсон написав 17.05.2021:
Добрый день. Передаю показания , уже один раз в прошлом году была сверка вашим контролером. Есть акт сверки !! Дом новый, квартира голая, газом пользуюсь иногда, газплитой ,показания передаю чётко.Уже пару месяцев приходит сумашедший счет на 410 куб!Откуда эти показания взялись?На Нафтогазе у меня долг . У меня за всё моё проживания по счетчику 31куба!Откуда взялись эти 410 куба?И за транспортировку также!
Добрый день. Передаю показания , уже один раз в прошлом году была сверка вашим контролером. Есть акт сверки !! Дом новый, квартира голая, газом пользуюсь иногда, газплитой ,показания передаю чётко.Уже пару месяцев приходит сумашедший счет на 410 куб!Откуда эти показания взялись?На Нафтогазе у меня долг . У меня за всё моё проживания по счетчику 31куба!Откуда взялись эти 410 куба?И за транспортировку также!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
З липня 2020 року ви не надаєте показники лічильника. Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (через пошук-АТ Херсонгаз) На сьогодні Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
Дякуємо за звернення.
З липня 2020 року ви не надаєте показники лічильника. Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (через пошук-АТ Херсонгаз) На сьогодні Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
Катерина від 16084750, Херсон написав 17.05.2021:
Ви пишете . Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Катерина. За споживання ви сплачували постачальнику, АТ Херсонгаз не є постачальником з липня 2015 року. Дякуємо за звернення. Тоді будь-ласка поясніть, куди звертатись мені, щоб з кабінету Нафтогаз прибрали оті видумані кубометри? Якщо все сплачено. Поясніть як вчинити, до кого звернутись? Це ж ви передаєте Нафтогазу об'єми. А звірку за ті роки (2018-2019) заробити не можете. А хто тоді може? Яким чином довести, що все сплачено, і кому?
Ви пишете . Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Катерина. За споживання ви сплачували постачальнику, АТ Херсонгаз не є постачальником з липня 2015 року. Дякуємо за звернення. Тоді будь-ласка поясніть, куди звертатись мені, щоб з кабінету Нафтогаз прибрали оті видумані кубометри? Якщо все сплачено. Поясніть як вчинити, до кого звернутись? Це ж ви передаєте Нафтогазу об'єми. А звірку за ті роки (2018-2019) заробити не можете. А хто тоді може? Яким чином довести, що все сплачено, і кому?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Обсяги вашого споживання надаються на державну інформаційну платформу з січня 2021 року , починаючи з розрахункового періоду з 01.12.2020 року.
Дякуємо за звернення.
Обсяги вашого споживання надаються на державну інформаційну платформу з січня 2021 року , починаючи з розрахункового періоду з 01.12.2020 року.
Маринчук Юрій Іванович від 100138, місто Нова Каховка, вулиця Історична будинок 73 написав 17.05.2021:
Доброго дня. Звертаюсь повторно. В лютому 2021 знято було менше 14 куб.метрів , а січні нараховано 43 куб.метрів. Мені вже звонили з ГК " Нафтагаз України" по заборгованості. У січні 2021 року, я не подав показники лічильників газу, тому що не зрозумів механізму передачі даних після переходу на обслуговування до ГК "Нафтагазу України". Мені було нараховано плановий обсяг 43 куб. метрів за грудень 2020 року. У лютому я подав показники. В зимовий період ми не проживаємо за даною адресою і показники лічильника газу - 25081, з листопада 2020 по березень 2021. Прошу вас зробити корекцію показників та зняти 43 куб.метри.
Доброго дня. Звертаюсь повторно. В лютому 2021 знято було менше 14 куб.метрів , а січні нараховано 43 куб.метрів. Мені вже звонили з ГК " Нафтагаз України" по заборгованості. У січні 2021 року, я не подав показники лічильників газу, тому що не зрозумів механізму передачі даних після переходу на обслуговування до ГК "Нафтагазу України". Мені було нараховано плановий обсяг 43 куб. метрів за грудень 2020 року. У лютому я подав показники. В зимовий період ми не проживаємо за даною адресою і показники лічильника газу - 25081, з листопада 2020 по березень 2021. Прошу вас зробити корекцію показників та зняти 43 куб.метри.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Маринчук Юрій Іванович.
Повторно надаємо відповідь, що до вашого постачальника направлено обсяги коригування у лютому 2021 року.
Дякуємо за звернення.
Повторно надаємо відповідь, що до вашого постачальника направлено обсяги коригування у лютому 2021 року.