5282 записи
Здравствуйте. Расскажите, пожалуйста, алгоритм переоформления лицевого счета с одного владельца на другого (купля-продажа квартиры). В пункте обслуживания абонентов на Северном сказали сначала переоформить, а потом сделать сверку. На Поповича сказали - сначала сверка с контролером, потом переоформление.
Здравствуйте. Расскажите, пожалуйста, алгоритм переоформления лицевого счета с одного владельца на другого (купля-продажа квартиры). В пункте обслуживания абонентов на Северном сказали сначала переоформить, а потом сделать сверку. На Поповича сказали - сначала сверка с контролером, потом переоформление.
Добрий день Владимир.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи:
- документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення);
- документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта).
- якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально
Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту.
В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Как часто в личном кабинете обновляется информация про оплату и задолженность
Как часто в личном кабинете обновляется информация про оплату и задолженность
Добрий день Cвітлана.
Інформація оновлюється щодня
Дякуємо за звернення.
Інформація оновлюється щодня
Дякуємо за звернення.
Інформація оновлюється щодня
Доброго дня. Чи можно онлайн змінити власника особового рахунку і як це зробити?
Доброго дня. Чи можно онлайн змінити власника особового рахунку і як це зробити?
Добрий день Жанна.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи:
- документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення);
- документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта).
- якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально
Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту.
В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
сьогодні 30.03.21 р. 9:31включила газову плиту, газ горить червоним полумям, а не голубим вогником. Це низька якість газу, а коштує як якісний.
сьогодні 30.03.21 р. 9:31включила газову плиту, газ горить червоним полумям, а не голубим вогником. Це низька якість газу, а коштує як якісний.
Добрий день Валентина.
Як давно ви проводили технічний огляд обладнання, скільки років ви його експлуатуєте, чи достатній притік повітря у приміщенні?
Дякуємо за звернення.
Як давно ви проводили технічний огляд обладнання, скільки років ви його експлуатуєте, чи достатній притік повітря у приміщенні?
Дякуємо за звернення.
Як давно ви проводили технічний огляд обладнання, скільки років ви його експлуатуєте, чи достатній притік повітря у приміщенні?
Добрий день! Ми придбали нерухомість в 2004р. На нашу адресу приходять рахунки на колишнього господаря Вячеславова Л.М № о/р 16088649 без боргів з нульовими сумами. Як вирішити цю проблему? Дякую!
Добрий день! Ми придбали нерухомість в 2004р. На нашу адресу приходять рахунки на колишнього господаря Вячеславова Л.М № о/р 16088649 без боргів з нульовими сумами. Як вирішити цю проблему? Дякую!
Добрий день Наталя.
Коли та у якому відділенні АТ Херсонгаз ви переоформили особовий рахунок?
Дякуємо за звернення.
Коли та у якому відділенні АТ Херсонгаз ви переоформили особовий рахунок?
Дякуємо за звернення.
Коли та у якому відділенні АТ Херсонгаз ви переоформили особовий рахунок?
Доброго дня. При перерахунку виявилось, що одна з моїх квитанцій за 2020 рік не була врахована, оскільки при оплаті не вказав свій особовий рахунок. 27 січня 2021 р. написав заяву і подав (в 6 чи 7 вікно на Поповича,3) копії необхідних документів, в тому числі і копію неврахованої квитанції на суму 395 грн за транспортування газу. Пройшло 2 місяці однак кошти до сих пір так і не надійшли на особовий рахунок. Тож скільки ще чекати чи треба знову йти писати заяву!??
Доброго дня. При перерахунку виявилось, що одна з моїх квитанцій за 2020 рік не була врахована, оскільки при оплаті не вказав свій особовий рахунок. 27 січня 2021 р. написав заяву і подав (в 6 чи 7 вікно на Поповича,3) копії необхідних документів, в тому числі і копію неврахованої квитанції на суму 395 грн за транспортування газу. Пройшло 2 місяці однак кошти до сих пір так і не надійшли на особовий рахунок. Тож скільки ще чекати чи треба знову йти писати заяву!??
Добрий день Сергій.
Зазначте ПІБ заявника та дату надання заяви
Дякуємо за звернення.
Зазначте ПІБ заявника та дату надання заяви
Дякуємо за звернення.
Зазначте ПІБ заявника та дату надання заяви
Сергей від 13853 написав 29.03.2021: Доброго дня! 25 березня був у нас на адресі ваш співробітник з метою повірки лічильника. Зняв лічильник, що у нас був, поставив інший, поставив пломби, все зафіксував у відповідному акті. Питання заключається в чому, наші останні показники 541, а на новому лічильнику показники становлять 1742. Як нам в кінці цього місяця в особистому кабінеті подавати правильно показники реально використаного нами об'єму газу? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Сергей. На 01 число місяця ви маєте надати фактичні показники того лічильника, який у вас встановлено на дату зняття показників. Дякуємо за звернення. Питання, на дату зняття показників ким, вашим співробітником перед заміною лічильника, а це 541 куб, чи нами уже перед внесенням в особистий кабінет станом на 01 число місяця, а це буде на новому лічильнику близько 1745 кубів? Якщо нами, то з'явиться різниця у майже 1200 кубів боргу! Дякую за увагу!
Сергей від 13853 написав 29.03.2021:
Доброго дня! 25 березня був у нас на адресі ваш співробітник з метою повірки лічильника. Зняв лічильник, що у нас був, поставив інший, поставив пломби, все зафіксував у відповідному акті. Питання заключається в чому, наші останні показники 541, а на новому лічильнику показники становлять 1742. Як нам в кінці цього місяця в особистому кабінеті подавати правильно показники реально використаного нами об'єму газу?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
На 01 число місяця ви маєте надати фактичні показники того лічильника, який у вас встановлено на дату зняття показників.
Дякуємо за звернення.
Питання, на дату зняття показників ким, вашим співробітником перед заміною лічильника, а це 541 куб, чи нами уже перед внесенням в особистий кабінет станом на 01 число місяця, а це буде на новому лічильнику близько 1745 кубів? Якщо нами, то з'явиться різниця у майже 1200 кубів боргу! Дякую за увагу!
Добрий день Сергей.
Про заміну/установку лічильника складаються акти у 2 примірниках із вказанням покахників знятого/встановленого лічильника.
Дякуємо за звернення.
Про заміну/установку лічильника складаються акти у 2 примірниках із вказанням покахників знятого/встановленого лічильника.
Дякуємо за звернення.
Про заміну/установку лічильника складаються акти у 2 примірниках із вказанням покахників знятого/встановленого лічильника.
Доброго дня! 25 березня був у нас на адресі ваш співробітник з метою повірки лічильника. Зняв лічильник, що у нас був, поставив інший, поставив пломби, все зафіксував у відповідному акті. Питання заключається в чому, наші останні показники 541, а на новому лічильнику показники становлять 1742. Як нам в кінці цього місяця в особистому кабінеті подавати правильно показники реально використаного нами об'єму газу?
Доброго дня! 25 березня був у нас на адресі ваш співробітник з метою повірки лічильника. Зняв лічильник, що у нас був, поставив інший, поставив пломби, все зафіксував у відповідному акті. Питання заключається в чому, наші останні показники 541, а на новому лічильнику показники становлять 1742. Як нам в кінці цього місяця в особистому кабінеті подавати правильно показники реально використаного нами об'єму газу?
Добрий день Сергей.
На 01 число місяця ви маєте надати фактичні показники того лічильника, який у вас встановлено на дату зняття показників.
Дякуємо за звернення.
На 01 число місяця ви маєте надати фактичні показники того лічильника, який у вас встановлено на дату зняття показників.
Дякуємо за звернення.
На 01 число місяця ви маєте надати фактичні показники того лічильника, який у вас встановлено на дату зняття показників.
Зверталась 28.03 в квартирі о/р 3782 Каховка тимчасово не проживають,показники передаю кожен місяць одні і ті ж 191 куб .чому ПОН робить нарахування?кажуть,що по вашим показникам
Зверталась 28.03 в квартирі о/р 3782 Каховка тимчасово не проживають,показники передаю кожен місяць одні і ті ж 191 куб .чому ПОН робить нарахування?кажуть,що по вашим показникам
Добрий день Любов.
Ви сумлінно надаєте показники щомісяця. На постачальника передано обсяг - 0 м куб
Дякуємо за звернення.
Ви сумлінно надаєте показники щомісяця. На постачальника передано обсяг - 0 м куб
Дякуємо за звернення.
Ви сумлінно надаєте показники щомісяця. На постачальника передано обсяг - 0 м куб
Добрый день! 23 марта отправила заявление и копии паспорта и квитанции об оплате за "розподіл газу", но на сегодняшний день результатов нет.
Добрый день! 23 марта отправила заявление и копии паспорта и квитанции об оплате за "розподіл газу", но на сегодняшний день результатов нет.
Добрий день Анна.
Контрольний строк виконання вашого звернення 07.04.21
Дякуємо за звернення.
Контрольний строк виконання вашого звернення 07.04.21
Дякуємо за звернення.
Контрольний строк виконання вашого звернення 07.04.21