Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4862 записи
Сенча Олеся від 114192,Херсонская обл, .Белозерский р-н.,с.Станислав,ул.Соборная,73 написав 09.02.2021:
Уважаемые работники ПАТ "Херсонгаз" обращаюсь к Вам с просьбой выдать справку о денежном эквиваленте льготы на предоставленный газ за сентябрь 2019 г. абоненту 114192 Сенча Олесе Анатольвне, прож.Херсонская обл.,Белозерский район, с. Станислав, ул Соборная,д.73. Запросы на данную справку на Ваше имя отправляло Белозерское УСЗН 10.12.2020г. в письменном виде по почте и Станиславское ОТГ 18.01.2021 г. на Ваш электронный адрес, но ответа нет ни по одному отправленному запросу. Херсонрегионгаз также молчит. По телефону с Вами связаться тоже не реально. Буду очень благодарна если Вы дадите ответ на электронный адрес Станиславского ОТГ.
Уважаемые работники ПАТ "Херсонгаз" обращаюсь к Вам с просьбой выдать справку о денежном эквиваленте льготы на предоставленный газ за сентябрь 2019 г. абоненту 114192 Сенча Олесе Анатольвне, прож.Херсонская обл.,Белозерский район, с. Станислав, ул Соборная,д.73. Запросы на данную справку на Ваше имя отправляло Белозерское УСЗН 10.12.2020г. в письменном виде по почте и Станиславское ОТГ 18.01.2021 г. на Ваш электронный адрес, но ответа нет ни по одному отправленному запросу. Херсонрегионгаз также молчит. По телефону с Вами связаться тоже не реально. Буду очень благодарна если Вы дадите ответ на электронный адрес Станиславского ОТГ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сенча Олеся.
Будь ласка звертайтеся до ТОВ Херсонрегіонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка звертайтеся до ТОВ Херсонрегіонгаз
Наталя від 5731/Олешки написав 09.02.2021:
Добрий день, як повернути переплату? о/р5731 Олешки переплата 835 грн., на Олешківській дільниці парацюють 2 людини, знервовані і нічого не можуть пояснити. На тел. не додзвонитись. Вже не перший раз залишаю повідомлення відповіді немає. Чи можливо повернути кошти і чи можливо це зробити онлайн оскільки на місцях 0 відповіді
Добрий день, як повернути переплату? о/р5731 Олешки переплата 835 грн., на Олешківській дільниці парацюють 2 людини, знервовані і нічого не можуть пояснити. На тел. не додзвонитись. Вже не перший раз залишаю повідомлення відповіді немає. Чи можливо повернути кошти і чи можливо це зробити онлайн оскільки на місцях 0 відповіді
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Татьяна від 350038971 Таврийск написав 09.02.2021:
Здраствуйте,мне нужна помощь,мой сын заплатил за газ январь и за февраль,так как мы подключены к годовому оплачиванию,но не указал лицевой счет,а указал только адрес и ф.и.о.Платил карточкой через телефон ,потом отправил еще одну гривню,но указал лицевой счет и у меня на лицевом счете в кабинете высветилась эта гривня , а другой суммы нет
Здраствуйте,мне нужна помощь,мой сын заплатил за газ январь и за февраль,так как мы подключены к годовому оплачиванию,но не указал лицевой счет,а указал только адрес и ф.и.о.Платил карточкой через телефон ,потом отправил еще одну гривню,но указал лицевой счет и у меня на лицевом счете в кабинете высветилась эта гривня , а другой суммы нет
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Кому та за що ви сплачували?
Дякуємо за звернення.
Кому та за що ви сплачували?
Наталья від 16084280, г. Херсон написав 09.02.2021:
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, в личном кабинете я зарегистрировалась в январе 2021. До того платила через приват 24 и указывала показания счётчика. На 01.10.20 показания составляли 344 м.куб., на 01.11.20 - 352 м.куб., на 01.12.20 - 355 м.куб. и в начале января 2021 по невнимательности заплатила на херсонрегионгаз по показаниям на 01.01.21 - 357 м.куб. Сейчас подаю показания уже через личный кабинет ( на 01.02.21 - 364 м.куб.) предыдущие показания стоят на 01.01.21 - 348 м.куб. Помогите разобраться откуда эти показания. Спасибо. Г. Херсон, ул. Дорофеева 12, кв.63., лицевой 16084280
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, в личном кабинете я зарегистрировалась в январе 2021. До того платила через приват 24 и указывала показания счётчика. На 01.10.20 показания составляли 344 м.куб., на 01.11.20 - 352 м.куб., на 01.12.20 - 355 м.куб. и в начале января 2021 по невнимательности заплатила на херсонрегионгаз по показаниям на 01.01.21 - 357 м.куб. Сейчас подаю показания уже через личный кабинет ( на 01.02.21 - 364 м.куб.) предыдущие показания стоят на 01.01.21 - 348 м.куб. Помогите разобраться откуда эти показания. Спасибо. Г. Херсон, ул. Дорофеева 12, кв.63., лицевой 16084280
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Показники 364 на 01.02.21 прийняті, до цього ви не надавли показники лічильника з липня 2020 року , вам обраховувалося планове споживання.
Дякуємо за звернення.
Показники 364 на 01.02.21 прийняті, до цього ви не надавли показники лічильника з липня 2020 року , вам обраховувалося планове споживання.
Людмила від 350097383 Любимовка,Каховский рн написав 09.02.2021:
Не могу разобраться с платежкой- сколько нужно оплатить.Наверное мои показания за январь 2021 не прошли? Я передала показания счётчика в чат боте 29740 ,( предыдущие показания 29340 )мне ответили что показания приняты.Почему нет в личном кабинете показаний и платёжки нет?
Не могу разобраться с платежкой- сколько нужно оплатить.Наверное мои показания за январь 2021 не прошли? Я передала показания счётчика в чат боте 29740 ,( предыдущие показания 29340 )мне ответили что показания приняты.Почему нет в личном кабинете показаний и платёжки нет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Ви вказали неіснуючий особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Ви вказали неіснуючий особовий рахунок
Анастасия від 350008092, Станислав написав 09.02.2021:
Станислав. 11 вечера - выключается газ по всему селу. Люди спят. Котлы остались у всех включёнными. Нам позвонил сосед - я позвонила на 104. Сказали: "Да, газа нет. Почему отключился? - Не знаем. Закройте все краны и ждите до завтра".
Станислав. 11 вечера - выключается газ по всему селу. Люди спят. Котлы остались у всех включёнными. Нам позвонил сосед - я позвонила на 104. Сказали: "Да, газа нет. Почему отключился? - Не знаем. Закройте все краны и ждите до завтра".
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
До уваги споживачів природного газу смт Станіслав Білозерського району! У зв'язку із аварійною ситуацією, 08/02/21 відбулося спрацювання автоматики безпеки на головному газорегуляторному пункті, внаслідок чого аварійно припинився розподіл газу до населеного пункту. Після ліквідації причин спрацювання запобіжних пристроїв, починаючи з 09.02.2021 року буде виконуватись поновлення розподілу природного газу. Прохання мешканців с. Станіслав, для безпечного та оперативного поновлення розподілу природного газу забезпечити доступ. Відповідно до розділу V “Правил безпеки систем газопостачання”, відновлення газопостачання відбуватиметься при забезпеченні 100% доступу працівників АТ “Херсонгаз” до газових приладів у всіх домоволодіннях. Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Дякуємо за звернення.
До уваги споживачів природного газу смт Станіслав Білозерського району! У зв'язку із аварійною ситуацією, 08/02/21 відбулося спрацювання автоматики безпеки на головному газорегуляторному пункті, внаслідок чого аварійно припинився розподіл газу до населеного пункту. Після ліквідації причин спрацювання запобіжних пристроїв, починаючи з 09.02.2021 року буде виконуватись поновлення розподілу природного газу. Прохання мешканців с. Станіслав, для безпечного та оперативного поновлення розподілу природного газу забезпечити доступ. Відповідно до розділу V “Правил безпеки систем газопостачання”, відновлення газопостачання відбуватиметься при забезпеченні 100% доступу працівників АТ “Херсонгаз” до газових приладів у всіх домоволодіннях. Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Інна від 13838, м. Нова Каховка написав 08.02.2021:
Добрый день. 1 Февраля 2021 оплата за транспортировку газа 2 платежа, на 8 февраля долг до сих пор числится (данные с личного кабинета).Как можно проверить прошла ли оплата? Чеки на руках. Контактный номер для сверки по чекам пожалуйста
Добрый день. 1 Февраля 2021 оплата за транспортировку газа 2 платежа, на 8 февраля долг до сих пор числится (данные с личного кабинета).Как можно проверить прошла ли оплата? Чеки на руках. Контактный номер для сверки по чекам пожалуйста
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Інна.
Яку суму було сплачено?
Дякуємо за звернення.
Яку суму було сплачено?
Лариса від 19516 написав 08.02.2021:
Добрий день. Мій о/р 19516 м. Херсон. Я передавала показники лічильника на 01.02.21 р. - 1340, попередні показники - 1339, тобто спожито 1м3 що дорівнює 7,22 грн. але нафтогаз нарахував за 4м3 - 26,58 грн. На моє звернення чому так, посилається на показники, які передав Херсонгаз. Пясніть в чому справа та виправте помилку. Чому я повинна сплачувати за те, що не отримала?
Добрий день. Мій о/р 19516 м. Херсон. Я передавала показники лічильника на 01.02.21 р. - 1340, попередні показники - 1339, тобто спожито 1м3 що дорівнює 7,22 грн. але нафтогаз нарахував за 4м3 - 26,58 грн. На моє звернення чому так, посилається на показники, які передав Херсонгаз. Пясніть в чому справа та виправте помилку. Чому я повинна сплачувати за те, що не отримала?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Ви сумлінно і своєчасно надаєте показники, усі вони надані до постачальника.
Дякуємо за звернення.
Ви сумлінно і своєчасно надаєте показники, усі вони надані до постачальника.
Раїса від 6811 Каховка написав 08.02.2021:
Доброго дня. Надайте будь ласка справедливу відповідь, на моєму рах6811 переплата в сумі 2749,63грн за постачання газу. Всі необхідні документи на повернення коштів відправлено в АТ Херсонгаз. Я пенсіонерка-інших джерел надходження допомоги не маю. Оплатити за постачання газу іншому поставщику, не маю можливості. На даний час переплата Херсонгазу вища за мою пенсію. Жоден телефон із списку існуючих на сайті не можливий для зв'язку. Перевантаження...! Щиро вдячна за допомогу.
Доброго дня. Надайте будь ласка справедливу відповідь, на моєму рах6811 переплата в сумі 2749,63грн за постачання газу. Всі необхідні документи на повернення коштів відправлено в АТ Херсонгаз. Я пенсіонерка-інших джерел надходження допомоги не маю. Оплатити за постачання газу іншому поставщику, не маю можливості. На даний час переплата Херсонгазу вища за мою пенсію. Жоден телефон із списку існуючих на сайті не можливий для зв'язку. Перевантаження...! Щиро вдячна за допомогу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Раїса.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Ольга від 350245006 Херсон написав 08.02.2021:
1.Нужно пригласить контролера для снятия показаний. 2. Какие мои действия для того чтобы имеющуюся переплату в ТОВ Херсонрегіонгазі зачислили на мой лиц. счет. 3.Как насчитан долг в сумме 100,70 грн за январь Зараннее спасибо за ответ
1.Нужно пригласить контролера для снятия показаний. 2. Какие мои действия для того чтобы имеющуюся переплату в ТОВ Херсонрегіонгазі зачислили на мой лиц. счет. 3.Как насчитан долг в сумме 100,70 грн за январь Зараннее спасибо за ответ
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо. Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо. Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.