Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4864 записи
Раїса від 6811 Каховка написав 08.02.2021:
Доброго дня. Надайте будь ласка справедливу відповідь, на моєму рах6811 переплата в сумі 2749,63грн за постачання газу. Всі необхідні документи на повернення коштів відправлено в АТ Херсонгаз. Я пенсіонерка-інших джерел надходження допомоги не маю. Оплатити за постачання газу іншому поставщику, не маю можливості. На даний час переплата Херсонгазу вища за мою пенсію. Жоден телефон із списку існуючих на сайті не можливий для зв'язку. Перевантаження...! Щиро вдячна за допомогу.
Доброго дня. Надайте будь ласка справедливу відповідь, на моєму рах6811 переплата в сумі 2749,63грн за постачання газу. Всі необхідні документи на повернення коштів відправлено в АТ Херсонгаз. Я пенсіонерка-інших джерел надходження допомоги не маю. Оплатити за постачання газу іншому поставщику, не маю можливості. На даний час переплата Херсонгазу вища за мою пенсію. Жоден телефон із списку існуючих на сайті не можливий для зв'язку. Перевантаження...! Щиро вдячна за допомогу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Раїса.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Ольга від 350245006 Херсон написав 08.02.2021:
1.Нужно пригласить контролера для снятия показаний. 2. Какие мои действия для того чтобы имеющуюся переплату в ТОВ Херсонрегіонгазі зачислили на мой лиц. счет. 3.Как насчитан долг в сумме 100,70 грн за январь Зараннее спасибо за ответ
1.Нужно пригласить контролера для снятия показаний. 2. Какие мои действия для того чтобы имеющуюся переплату в ТОВ Херсонрегіонгазі зачислили на мой лиц. счет. 3.Как насчитан долг в сумме 100,70 грн за январь Зараннее спасибо за ответ
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо. Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо. Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Юра від 9309 Малокаховка написав 08.02.2021:
Малокаховка о/р 9309 Оплатили за распределение газа в январе через Приват.В личном кабинете висит долг.
Малокаховка о/р 9309 Оплатили за распределение газа в январе через Приват.В личном кабинете висит долг.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юра.
Яку суму та коли сплатили?
Дякуємо за звернення.
Яку суму та коли сплатили?
Надія Іванівна від 10816 м.Каховка написав 08.02.2021:
07.02.2021року платила за розподіл а також споживання газу,і отримав Помилково Херсонрегіонгаз як повернути кошти?
07.02.2021року платила за розподіл а також споживання газу,і отримав Помилково Херсонрегіонгаз як повернути кошти?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Надія Іванівна.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
КЗ "Іванівський заклад повної загальної середньої та дошкільної освіти" від с.Іванівка Високопільського району написав 08.02.2021:
Дайте, будь ласка, номер телефона на який можна додзвонитися? Дякуємо!!!!!
Дайте, будь ласка, номер телефона на який можна додзвонитися? Дякуємо!!!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день КЗ "Іванівський заклад повної загальної середньої та дошкільної освіти".
З якого питання ви телефонували та на який номер?
Дякуємо за звернення.
З якого питання ви телефонували та на який номер?
Лариса від 19516 написав 08.02.2021:
На вашу пропозицію вказую мій о/р 19516 мешкаю м. Херсон
На вашу пропозицію вказую мій о/р 19516 мешкаю м. Херсон
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Дякуємо за звернення.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Климова від 7080766 Херсон написав 08.02.2021:
Мне нужно поменять фамилию в связи с замужеством. Вам необходимо предоставить свидетельство о браке и новый паспорт, что бы вы в своих документах изменили мне фамилию с Климова на Долгову. Можно как то прислать по комьютеру вам эти документы?
Мне нужно поменять фамилию в связи с замужеством. Вам необходимо предоставить свидетельство о браке и новый паспорт, что бы вы в своих документах изменили мне фамилию с Климова на Долгову. Можно как то прислать по комьютеру вам эти документы?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Климова.
Необхідно надати відповідні документи до найближчого абонпункту
Дякуємо за звернення.
Необхідно надати відповідні документи до найближчого абонпункту
Ирина від 350018585, Новая Каховка написав 08.02.2021:
Добрый день, подскажите пожалуйста каким образом можно добиться контрольного снятия Показаний прибора учёта газа? Согласно договора поставки газа контрольное снятие показаний должны проводиться не реже одного раза в полгода. В абонентской службе в городе Новая Каховка сказали, что очередь на посещение контролёра может затянутся до нескольких недель. Так как в прошлом месяце Мною не были вовремя отправлены показания по газу были проведены начисление по норме что привело к неверным начислением исправить которые возможно только путём снятия контрольных показаний. Прошу сообщить о дате явки контролёра По телефону 0 50 925 43 53
Добрый день, подскажите пожалуйста каким образом можно добиться контрольного снятия Показаний прибора учёта газа? Согласно договора поставки газа контрольное снятие показаний должны проводиться не реже одного раза в полгода. В абонентской службе в городе Новая Каховка сказали, что очередь на посещение контролёра может затянутся до нескольких недель. Так как в прошлом месяце Мною не были вовремя отправлены показания по газу были проведены начисление по норме что привело к неверным начислением исправить которые возможно только путём снятия контрольных показаний. Прошу сообщить о дате явки контролёра По телефону 0 50 925 43 53
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. Для виклику контролера у м Нова Каховка окремий телефон та окрема черга
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. Для виклику контролера у м Нова Каховка окремий телефон та окрема черга
Виталий від 49683, г. Херсон написав 08.02.2021:
Когда на ул. Михайловская 18 откроется окно для сверки??? На Поповича 3 пройти сверку не реально. Очереди по 200 человек, а принимаете порядка 100 человек.
Когда на ул. Михайловская 18 откроется окно для сверки??? На Поповича 3 пройти сверку не реально. Очереди по 200 человек, а принимаете порядка 100 человек.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виталий.
На сьогодні прийом споживачі для перерахунку/ переоформлення особового рахунку за адресою Михайлівська 18 - не здійснюється
Дякуємо за звернення.
На сьогодні прийом споживачі для перерахунку/ переоформлення особового рахунку за адресою Михайлівська 18 - не здійснюється
Ольга від 209527 м. Херсон написав 08.02.2021:
Добрый день. 02.02.2021 переданные показания счётчика 12036, предыдущие 11557 разница 479. По какой причины вы выставляете 649.57 м.куб? Ваш ответ: Добрий день Ольга. За вашою заявою про зупинку лічильника, з 15.12.20 розраховується споживання за середнім розразхунком. 15.12.20 была сделана заявка на проверку счетчика. Приехавшие В ТОТ ЖЕ день сотрудники херсонгаза осмотрев счетчик сказали что он полностью исправен (упала мембрана) зафиксировав ответ в журнале и сняв показания счетчика. Планавая мзамена в 2021 году. То есть нас счетчик полностью исправен. Повторяю вопрос на каком основании вы выставляете показатель 649.57 то есть по среднему если Ваши сотрудника зафиксировали работу счетчика в тот же день??????
Добрый день. 02.02.2021 переданные показания счётчика 12036, предыдущие 11557 разница 479. По какой причины вы выставляете 649.57 м.куб? Ваш ответ: Добрий день Ольга. За вашою заявою про зупинку лічильника, з 15.12.20 розраховується споживання за середнім розразхунком. 15.12.20 была сделана заявка на проверку счетчика. Приехавшие В ТОТ ЖЕ день сотрудники херсонгаза осмотрев счетчик сказали что он полностью исправен (упала мембрана) зафиксировав ответ в журнале и сняв показания счетчика. Планавая мзамена в 2021 году. То есть нас счетчик полностью исправен. Повторяю вопрос на каком основании вы выставляете показатель 649.57 то есть по среднему если Ваши сотрудника зафиксировали работу счетчика в тот же день??????
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
За вашим зверненням зроблено відповідні корегування
Дякуємо за звернення.
За вашим зверненням зроблено відповідні корегування