Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5709 записів
ЛеонІд від о/р204761 написав 15.09.2021
Прийміть заявку на перевірку лічильника. тел. 0662492602, або 0981749636.
Прийміть заявку на перевірку лічильника. тел. 0662492602, або 0981749636.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначте свій населений пункт
Зазначте свій населений пункт... Згорнути
Світлана від м. Херсон 23264 написав 14.09.2021
добрый вечер. подскажите как возможно онлайн изменить собственника квартиры,документы есть в отличной скан копии
добрый вечер. подскажите как возможно онлайн изменить собственника квартиры,документы есть в отличной скан копии... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику... Читати далі
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику договору на розподіл тощо.... Згорнути
Олег від Верхній Рогачик написав 14.09.2021
Доброго дня! За адресою: Верхній Рогачик, вул. Чкалова, 53 було подано заяву на приєднання до мереж газопостачання. Отримано технічні умови та сплачено рахунок за їх отримання. Виконано обстеження для виконання проектних робіт та розроблено проектну документацію. Тривалий час не надано рахунок на сплату за приєднання до газових мереж, та не виконуються будівельно-монтажні роботи. Прошу надати роз'яснення та терміни виконання робіт з приєднання будинку за вказаною адресою. контактний телефон: 099 973 0502
Доброго дня! За адресою: Верхній Рогачик, вул. Чкалова, 53 було подано заяву на приєднання до мереж газопостачання. Отримано технічні умови та сплачено рахунок за їх отримання. Виконано обстеження для виконання проектних робіт та розроблено проектну документацію. Тривалий час не надано рахунок на сплату за приєднання до газових мереж, та не виконуються будівельно-монтажні роботи. Прошу надати роз'яснення та терміни виконання робіт з приєднання будинку за вказаною адресою. контактний телефон: 099 973 0502... Згорнути
Сергей від 350160374 написав 14.09.2021
Почему в платежках не указывается по какаое количество кубов газа сделана оплата?
Почему в платежках не указывается по какаое количество кубов газа сделана оплата?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
У платіжках за яку послугу?
У платіжках за яку послугу?... Згорнути
КЗ "Іванівський ЗПЗСО" від Високопільський район с.Іванівка, 34-а написав 13.09.2021
будь ласка, вишліть електронну пошту на яку можна прислати додаткову угоду про розподіл газу
будь ласка, вишліть електронну пошту на яку можна прислати додаткову угоду про розподіл газу... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Юридична адреса 73036, м.Херсон, вул. Поповича, 3 Електронна пошта Secretary@gaz.kherson.ua Сайт компанії http://gaz.kherson.ua Факс (0552) 35-47-90
Юридична адреса 73036, м.Херсон, вул. Поповича, 3 Електронна пошта Secretary@gaz.kherson.ua Сайт компанії http://gaz.kherson.ua Факс (0552) 35-47-90... Згорнути
Юлия від Геническ написав 10.09.2021
Добрый день. Объясните мне пожалуйста такой вопрос: у меня новый счётчик( все по нулям), в августе передаются показания 00004- оплатить за 2 куба, в сентябре отправляю показания 000010- оплатить за 10 кубов. Как так?
Добрый день. Объясните мне пожалуйста такой вопрос: у меня новый счётчик( все по нулям), в августе передаются показания 00004- оплатить за 2 куба, в сентябре отправляю показания 000010- оплатить за 10 кубов. Как так?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі, щомісячна сплата — 6,55 грн ; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі, щомісячна сплата — 21,17 грн; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення, щомісячна сплата — 52,77грн. Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу. Тобто за лютий оплата у лютому , у березні за березень і т д . Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз. Ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та реквізити для оплати не змінилися.
У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі, щомісячна сплата — 6,55 грн ; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі, щомісячна сплата — 21,17 грн; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення, щомісячна сплата — 52,77грн. Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу. Тобто за лютий оплата у лютому , у березні за березень і т д . Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз. Ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та реквізити для оплати не змінилися.... Згорнути
Анатолий Кузьмич від 38542, г. Херсон написав 09.09.2021
Здравствуйте! Примите, пожалуйста, заявку на поверку газового счетчика. Адрес: 73003, Херсон, ул. Суворова, дом 1/13, кв. 41. Тел. для связи 066 421 3764.
Здравствуйте! Примите, пожалуйста, заявку на поверку газового счетчика. Адрес: 73003, Херсон, ул. Суворова, дом 1/13, кв. 41. Тел. для связи 066 421 3764.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка очікуйте на дзвінок
Будь ласка очікуйте на дзвінок... Згорнути
дмитрий від 1032 херсонская область г. Голая пристань написав 09.09.2021
за август не прошол платёж. Думал, может что то спутал, заплатил повторно ту же сумму. Опять долг как висел так и висит в личном кабинете. А тут смотрю пришла новая платёжка за сентябрь с сумой за два месяца и за август и за сентябрь. Прошу перепроверте пожалуйста. Раньше всё было без проблем.
за август не прошол платёж. Думал, может что то спутал, заплатил повторно ту же сумму. Опять долг как висел так и висит в личном кабинете. А тут смотрю пришла новая платёжка за сентябрь с сумой за два месяца и за август и за сентябрь. Прошу перепроверте пожалуйста. Раньше всё было без проблем.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів. Якщо платіж проведено банківською установою з 01 до 10 числа місяця, в особистому кабінеті дані оновляться - після 10 числа.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів. Якщо платіж проведено банківською установою з 01 до 10 числа місяця, в особистому кабінеті дані оновляться - після 10 числа.... Згорнути
Володимир від 4513 Скадовськ написав 08.09.2021
Доброго дня! Скажіть,будь ласка, чому в мене в особовому кабінеті за Серпень за транспортування газу сплата написана аж 2 рази? А за спожитий газ та обсяг його - показників нема ніяких?
Доброго дня! Скажіть,будь ласка, чому в мене в особовому кабінеті за Серпень за транспортування газу сплата написана аж 2 рази? А за спожитий газ та обсяг його - показників нема ніяких?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваші показники від 02.09.21 прийняті. Переплата за розподіл - 1223,86 грн. Для отримання більш детальної інформації зверніться до найближчої дільниці АТ Херсонгаз або через особистий кабінет вкладинка "послуги"
Ваші показники від 02.09.21 прийняті. Переплата за розподіл - 1223,86 грн. Для отримання більш детальної інформації зверніться до найближчої дільниці АТ Херсонгаз або через особистий кабінет вкладинка "послуги"... Згорнути
Анатолий Кузьмич від 38542, Херсон написав 08.09.2021
Добрый день. Необходимо сделать поверку домашнего газового счётчика. Куда обратиться? Спасибо
Добрый день. Необходимо сделать поверку домашнего газового счётчика. Куда обратиться? Спасибо... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зверніться до служби метрології 35-47-65
Зверніться до служби метрології 35-47-65... Згорнути