Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4945 записів
Юлія від 350112999 написав 10.02.2021:
Взагалі не можу зрозуміти за які Куби у мене оплата. Херсонгаз виставив на 31.12 показання лічильника 27680. 21.01 заплатила вже на Нафтогаз за 307 кубів, тобто показання 27985.на 05.02 передала оператору 27985. А тепер мені виставили борг 7207.42. Що робити далі?
Взагалі не можу зрозуміти за які Куби у мене оплата. Херсонгаз виставив на 31.12 показання лічильника 27680. 21.01 заплатила вже на Нафтогаз за 307 кубів, тобто показання 27985.на 05.02 передала оператору 27985. А тепер мені виставили борг 7207.42. Що робити далі?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлія.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та населений пункт /район області
Алла від 15805 написав 10.02.2021:
прошу виправити некоректний об'єм спожитого в січні 2021р газу, переданий вами до Нафтогазу
прошу виправити некоректний об'єм спожитого в січні 2021р газу, переданий вами до Нафтогазу
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, їх помилка буде виправлена упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, їх помилка буде виправлена упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Юлія від 8379 написав 10.02.2021:
Не можу ні в кого дізнатися свої попередні показники, які передали на нафтогаз (виставили величезний рахунок). Нафтогаз посилає на Херсонгаз, а Херсонгаз на Нафтогаз. Дайте хоча б показники на 31.12. Бо у мене була переплата, яку повернули у неповному обсязі.
Не можу ні в кого дізнатися свої попередні показники, які передали на нафтогаз (виставили величезний рахунок). Нафтогаз посилає на Херсонгаз, а Херсонгаз на Нафтогаз. Дайте хоча б показники на 31.12. Бо у мене була переплата, яку повернули у неповному обсязі.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлія.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Юра від 9309 Малокаховка написав 10.02.2021:
В личном кабинете показывает долг за распределение газа за январь .Отправлял квитанцию о оплате за распределение.В личном кабинете сейчас показывает оплачивать 812 гр.Отправлял квитанцию secretary@gaz.kherson.ua
В личном кабинете показывает долг за распределение газа за январь .Отправлял квитанцию о оплате за распределение.В личном кабинете сейчас показывает оплачивать 812 гр.Отправлял квитанцию secretary@gaz.kherson.ua
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юра.
Остання оплата надійшла 15.12.20 Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Остання оплата надійшла 15.12.20 Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Елена від 23956 написав 10.02.2021:
Здравствуйте. Подскажите, могу я подать заявление и все прилагающиеся документы на возврат переплаты Херсонрегионгаз ОНЛАЙН? Как и где это сделать?
Здравствуйте. Подскажите, могу я подать заявление и все прилагающиеся документы на возврат переплаты Херсонрегионгаз ОНЛАЙН? Как и где это сделать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Максим від 238234 Херсон написав 10.02.2021:
В двойном объеме начислили показания газа. Исправьте пожалуйста
В двойном объеме начислили показания газа. Исправьте пожалуйста
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Максим.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, їх помилка буде виправлена упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, їх помилка буде виправлена упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Юрий від 350020706, Херсонская область, Нова Каховка, вул Букіна, б 8, кв. 61 написав 10.02.2021:
Добрый день. Лично /передаю в службу/ показания счетчика, за декабрь 07854, за ноябрь показания счетчика было 07829. Разница 25 куб. На Нефтегаз пришло, что я использовал 73 куба. Передаем лично показания в службу, долгов за газ нет, стараюсь оплатить на перед. Как теперь все это исправить? С уважением к Вам, Юрий.
Добрый день. Лично /передаю в службу/ показания счетчика, за декабрь 07854, за ноябрь показания счетчика было 07829. Разница 25 куб. На Нефтегаз пришло, что я использовал 73 куба. Передаем лично показания в службу, долгов за газ нет, стараюсь оплатить на перед. Как теперь все это исправить? С уважением к Вам, Юрий.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрий.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та населений пункт /район області
Вікторія від 32669 написав 10.02.2021:
Добрий день. Чому ви передали завищене споживання в НафтоГаз по моєму рахунку? Сума по двом лічильникам має становити 16 кубів, а в особистому кабінеті НафтоГазу я бачу 33.
Добрий день. Чому ви передали завищене споживання в НафтоГаз по моєму рахунку? Сума по двом лічильникам має становити 16 кубів, а в особистому кабінеті НафтоГазу я бачу 33.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вікторія.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, їх помилка буде виправлена упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, їх помилка буде виправлена упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Софья від 8832, Голая Пристань написав 10.02.2021:
Добрый день! 18.01. 2021 я отправила пакет документов для возврата переплаты на ваш адрес электронной почты, указанный в заявлении. На каком этапе рассмотрения находится моё обращение? Дозвониться в Херсон нереально, а в Голой Пристани работники не знают. Отправляю вопрос на сайт повторно, т.к. первый вообще не опубликовали.
Добрый день! 18.01. 2021 я отправила пакет документов для возврата переплаты на ваш адрес электронной почты, указанный в заявлении. На каком этапе рассмотрения находится моё обращение? Дозвониться в Херсон нереально, а в Голой Пристани работники не знают. Отправляю вопрос на сайт повторно, т.к. первый вообще не опубликовали.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Софья.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
інна від 16662 написав 10.02.2021:
инна от 16662, каховка, написала 10.02.2021: Подавали данные за потребление газа в начале месяца. Показания приняты, в личном кабинете потребление газа за январь 580, а облгазом на Нафтогаз передано потребление газа 995,94 . Как исправить эту ошибку ?
инна от 16662, каховка, написала 10.02.2021: Подавали данные за потребление газа в начале месяца. Показания приняты, в личном кабинете потребление газа за январь 580, а облгазом на Нафтогаз передано потребление газа 995,94 . Как исправить эту ошибку ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день інна.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, їх помилка буде виправлена упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, їх помилка буде виправлена упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.