Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4945 записів
Наталья від 16084280 написав 03.02.2021:
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, в личном кабинете я зарегистрировалась в январе 2021. До того платила через приват 24 и указывала показания счётчика. На 01.10.20 показания составляли 344 м.куб., на 01.11.20 - 352 м.куб., на 01.12.20 - 355 м.куб. и в начале января 2021 по невнимательности заплатила на херсонрегионгаз по показаниям на 01.01.21 - 357 м.куб. Сейчас подаю показания уже через личный кабинет ( на 01.02.21 - 364 м.куб.) предыдущие показания стоят на 01.01.21 - 348 м.куб. Помогите разобраться откуда эти показания. Спасибо.
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, в личном кабинете я зарегистрировалась в январе 2021. До того платила через приват 24 и указывала показания счётчика. На 01.10.20 показания составляли 344 м.куб., на 01.11.20 - 352 м.куб., на 01.12.20 - 355 м.куб. и в начале января 2021 по невнимательности заплатила на херсонрегионгаз по показаниям на 01.01.21 - 357 м.куб. Сейчас подаю показания уже через личный кабинет ( на 01.02.21 - 364 м.куб.) предыдущие показания стоят на 01.01.21 - 348 м.куб. Помогите разобраться откуда эти показания. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Літвінова І.В. від 1072543 написав 03.02.2021:
Моє питання: Як скорегувати показники лічильник газу, що в особливому кабінеті, якщо вони перевищенні, і не відповідають фактично наданим фотокопіям?
Моє питання: Як скорегувати показники лічильник газу, що в особливому кабінеті, якщо вони перевищенні, і не відповідають фактично наданим фотокопіям?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Літвінова І.В..
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Александр від 6314 г. Херсон написав 03.02.2021:
Добрый вечер. Хочу уточнить: если за поставку газа платежи вносились "Херсонрегионгаз", за распределение - "Херсонгаз", переходы в другие компании не осуществлялись, то в 2021 г. платежи будут так же производиться? Спасибо
Добрый вечер. Хочу уточнить: если за поставку газа платежи вносились "Херсонрегионгаз", за распределение - "Херсонгаз", переходы в другие компании не осуществлялись, то в 2021 г. платежи будут так же производиться? Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
До АТ Херсонгаз - так, за постачання ви маєте обрати нового постачальника
Дякуємо за звернення.
До АТ Херсонгаз - так, за постачання ви маєте обрати нового постачальника
Людмила від 5-17006, Потьомкине написав 03.02.2021:
Доброго дня. Дякую, що виправили к-ть приписаних, але адресу залишили без змін: у вас записано вул. Тараса Шевченка 28/1, а потрібно - 28. (Всі док-ти в держ.реєстрі, а також в купл-продажу адреса Тараса Шевченка, 28). Якщо порібен якийся док-ти , то я можу вислати на ел.пошту
Доброго дня. Дякую, що виправили к-ть приписаних, але адресу залишили без змін: у вас записано вул. Тараса Шевченка 28/1, а потрібно - 28. (Всі док-ти в держ.реєстрі, а також в купл-продажу адреса Тараса Шевченка, 28). Якщо порібен якийся док-ти , то я можу вислати на ел.пошту
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Дані про адресу змінено, але обмін файлами трохи затримується. не звилюйтеся будь ласка
Дякуємо за звернення.
Дані про адресу змінено, але обмін файлами трохи затримується. не звилюйтеся будь ласка
Климова від 7080766 Херсон написав 03.02.2021:
Добрый день. Подскажите пожалуйста я вышла замуж и поменяла фамилию. В ваших документах так же нужно поменять фамилию. Подскажите какие нужно прислать документы и куда их отправить.
Добрый день. Подскажите пожалуйста я вышла замуж и поменяла фамилию. В ваших документах так же нужно поменять фамилию. Подскажите какие нужно прислать документы и куда их отправить.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Климова.
Якщо ви власник особового рахунку, так, необхідно змінити дані
Дякуємо за звернення.
Якщо ви власник особового рахунку, так, необхідно змінити дані
Ольга від 627, Херсон написав 03.02.2021:
Здравствуйте! Как можно узнать ЕIС код?
Здравствуйте! Как можно узнать ЕIС код?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті АТ Херсонгаз. Також код можна переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору з розподілу природного газу або рахунку на спожиті послуги — розподіл (транспортування). Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.
Дякуємо за звернення.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті АТ Херсонгаз. Також код можна переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору з розподілу природного газу або рахунку на спожиті послуги — розподіл (транспортування). Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.
Ольга від 206705, Херсон написав 03.02.2021:
Добрый день, подскажите, пожалуйста, мы купили дом, нужно переоформить лицевой счет и внести изменения в проект (вынести счетчик на улицу и провести газ на кухню). В какие дни и в какие окна нам обращаться? Заранее спасибо за ответ.
Добрый день, подскажите, пожалуйста, мы купили дом, нужно переоформить лицевой счет и внести изменения в проект (вынести счетчик на улицу и провести газ на кухню). В какие дни и в какие окна нам обращаться? Заранее спасибо за ответ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Після переоформлення рахунку, ви звертаєтеся до сервісного центру для здійснення корегування проекту. Все це можна здійснити за адресою Поповича 3
Дякуємо за звернення.
газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Після переоформлення рахунку, ви звертаєтеся до сервісного центру для здійснення корегування проекту. Все це можна здійснити за адресою Поповича 3
Яна від 4645, Казовка написав 03.02.2021:
Укажите хоть один телефон по которому к вам можно дозвониться? 2 месяца я не могу найти с вами связь, вы либо отбиваете, либо просто не отвечаете ! Мне нужно разобраться с задолженностью ,КОТОРУЮ ВЫ мне приписали !
Укажите хоть один телефон по которому к вам можно дозвониться? 2 месяца я не могу найти с вами связь, вы либо отбиваете, либо просто не отвечаете ! Мне нужно разобраться с задолженностью ,КОТОРУЮ ВЫ мне приписали !
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Яна.
Про яку заборгованість йде мова
Дякуємо за звернення.
Про яку заборгованість йде мова
Дорошенко Юрій від 16082171, м. Херсон написав 03.02.2021:
Доброго ранку, скажіть будь-ласка, я кожен місяць в особистому кабінеті подаю показники газу, крім того розпочав фотографувати показники та відправляти через Вайбер-бот. Слід зазначити, що в квартирі ніхто не мешкає, і після повірки лічильника, на ньому постійно показує показники 00000. 02.02.2021 я сфотографував лічильник з показниками 00000 та відправив фото в Вайбер-бот, разом з цим мені повідомлено, що введені показники менші за останні зафіксовані в систем, незважаючи на те, що в мене показники 00000. В особистому кабінеті я побачив, що обходом контролера мені поставлено, що мною спожито 8 кубів газу. Скажіть будь-ласка який контролер і з якого дива, не попавши до мене в квартиру поставив показники такі та ствердив, що мною спожито 8 кубів газу, якщо я кожен місяць вношу свої показники до особистого кабінету та фотографую свій лічильник та відправляю це фото в Вайбер-бот. Що мені необхідно зробити, щоб ці показники були такі як є в дійсності. Якщо необхідно визвати контролера для звірки, то запишіть мене будь-ласка, а то дозвонитися на телефони указані на вашому сайті не можливо, вистояти в черзі біля ваших офісів також не можливо, пробував займати чергу о 5 ранку, не вистояв, закінчивсЯ робочий день. Чекаю вашої відповіді.
Доброго ранку, скажіть будь-ласка, я кожен місяць в особистому кабінеті подаю показники газу, крім того розпочав фотографувати показники та відправляти через Вайбер-бот. Слід зазначити, що в квартирі ніхто не мешкає, і після повірки лічильника, на ньому постійно показує показники 00000. 02.02.2021 я сфотографував лічильник з показниками 00000 та відправив фото в Вайбер-бот, разом з цим мені повідомлено, що введені показники менші за останні зафіксовані в систем, незважаючи на те, що в мене показники 00000. В особистому кабінеті я побачив, що обходом контролера мені поставлено, що мною спожито 8 кубів газу. Скажіть будь-ласка який контролер і з якого дива, не попавши до мене в квартиру поставив показники такі та ствердив, що мною спожито 8 кубів газу, якщо я кожен місяць вношу свої показники до особистого кабінету та фотографую свій лічильник та відправляю це фото в Вайбер-бот. Що мені необхідно зробити, щоб ці показники були такі як є в дійсності. Якщо необхідно визвати контролера для звірки, то запишіть мене будь-ласка, а то дозвонитися на телефони указані на вашому сайті не можливо, вистояти в черзі біля ваших офісів також не можливо, пробував займати чергу о 5 ранку, не вистояв, закінчивсЯ робочий день. Чекаю вашої відповіді.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дорошенко Юрій.
Ви сумлінно надавали показники до жовтня 2020 року. З 01.11.20 у вас розраховано планове споживання з причини відсутності показників. Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.
Дякуємо за звернення.
Ви сумлінно надавали показники до жовтня 2020 року. З 01.11.20 у вас розраховано планове споживання з причини відсутності показників. Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.
наталія від 12097560, м. Херсон написав 03.02.2021:
В мене те ж питання: маю велику переплату за користування газом. Який варіант на сьогодні можливий, щоб ці кошти не втратити?
В мене те ж питання: маю велику переплату за користування газом. Який варіант на сьогодні можливий, щоб ці кошти не втратити?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день наталія.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.