Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4945 записів
Олександр від 238709 написав 28.01.2021:
Доброго дня. За листопад показники були передані 4.12 через чат бот у вайбері, які були зняті станом на 1.12., з додаванням фото лічильника та інформацією, що вони прийняті (можу надати фото підтвердження). Але вашою установою фактично не прийняті в роботу. Платіжка була сплачена згідно зафіксованих показників. Тепер Херсонрегіонгаз виставляє передплату і повна нісенітниця. Виправте вірні показники за листопад 2020року
Доброго дня. За листопад показники були передані 4.12 через чат бот у вайбері, які були зняті станом на 1.12., з додаванням фото лічильника та інформацією, що вони прийняті (можу надати фото підтвердження). Але вашою установою фактично не прийняті в роботу. Платіжка була сплачена згідно зафіксованих показників. Тепер Херсонрегіонгаз виставляє передплату і повна нісенітниця. Виправте вірні показники за листопад 2020року
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт/район області
Светлана від 1070283, Херсон написав 28.01.2021:
Вызвала 20.01. 2021 контролёра для снятия показаний счётчика, сказали, что заявку приняли на 24 января, целый день прождали никто не пришёл и не звонил, теперь звоню каждый день по 30 40 раз и дозвонится не могу, можно ли узнать когда придёт контролёр? В абонентском отделении в очереди стояла, заявку не приняли, дали телефоны, чтобы звонить.
Вызвала 20.01. 2021 контролёра для снятия показаний счётчика, сказали, что заявку приняли на 24 января, целый день прождали никто не пришёл и не звонил, теперь звоню каждый день по 30 40 раз и дозвонится не могу, можно ли узнать когда придёт контролёр? В абонентском отделении в очереди стояла, заявку не приняли, дали телефоны, чтобы звонить.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Ви викликали контролера на 24 ЛЮТОГО
Дякуємо за звернення.
Ви викликали контролера на 24 ЛЮТОГО
Сенча Олеся від 114192,Херсонская обл, .Белозерский р-н.,с.Станислав,ул.Соборная,73 написав 28.01.2021:
Уважаемые работники ПАТ "Херсонгаз" обращаюсь к Вам с просьбой выдать справку о денежном эквиваленте льготы на предоставленный газ за сентябрь 2019 г. абоненту 114192 Сенча Олесе Анатольвне, прож.Херсонская обл.,Белозерский район, с. Станислав, ул Соборная,д.73. Запросы на данную справку на Ваше имя отправляло Белозерское УСЗН 10.12.2020г. в письменном виде по почте  и Станиславское ОТГ 18.01.2021 г. на Ваш электронный адрес, но ответа  нет ни по одному отправленному запросу. Буду очень благодарна если Вы дадите ответ на электронный адрес Станиславского ОТГ (stanislav_sr@meta.ua).На мои обращения Вы вообще не реагируете. Переписка ведется уже более 2-х месяцев. Для начисления пособия не хватает только справки вашей организации.
Уважаемые работники ПАТ "Херсонгаз" обращаюсь к Вам с просьбой выдать справку о денежном эквиваленте льготы на предоставленный газ за сентябрь 2019 г. абоненту 114192 Сенча Олесе Анатольвне, прож.Херсонская обл.,Белозерский район, с. Станислав, ул Соборная,д.73. Запросы на данную справку на Ваше имя отправляло Белозерское УСЗН 10.12.2020г. в письменном виде по почте  и Станиславское ОТГ 18.01.2021 г. на Ваш электронный адрес, но ответа  нет ни по одному отправленному запросу. Буду очень благодарна если Вы дадите ответ на электронный адрес Станиславского ОТГ (stanislav_sr@meta.ua).На мои обращения Вы вообще не реагируете. Переписка ведется уже более 2-х месяцев. Для начисления пособия не хватает только справки вашей организации.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сенча Олеся.
З цим питанням зверніться із заявою до ТОВ Херсонрегіонгаз
Дякуємо за звернення.
З цим питанням зверніться із заявою до ТОВ Херсонрегіонгаз
Віталій від 47754 написав 28.01.2021:
Де я можу знайти "заяву для укладання договору розподілу природного газу" і "заяву-приєднання до умов договору природного газу"?
Де я можу знайти "заяву для укладання договору розподілу природного газу" і "заяву-приєднання до умов договору природного газу"?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віталій.
Заява на розподіл укладається у будь-якому пункті прийому споживачів АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Заява на розподіл укладається у будь-якому пункті прийому споживачів АТ Херсонгаз
Михаил від 211660 написав 28.01.2021:
Здравствуйте. Подскажите, что будет, если не успели(не было возможности) заключить договор с новым поставщиком газа?
Здравствуйте. Подскажите, что будет, если не успели(не было возможности) заключить договор с новым поставщиком газа?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Михаил.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік.
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік.
Володимир від 227575 написав 28.01.2021:
Здравствуйте!Проживаю в г.Херсоне, ул.Тихая, 46. Подскажите, пож, почему за декабрь мне пришла сумма по транспортировке газа в размере 889,72 грн ( личный счет 227575), если раньше суммы были в приделах 60 грн?Несколько месяцев назад тоже была такая ситуация - сказали, что произошел сбой в системе.
Здравствуйте!Проживаю в г.Херсоне, ул.Тихая, 46. Подскажите, пож, почему за декабрь мне пришла сумма по транспортировке газа в размере 889,72 грн ( личный счет 227575), если раньше суммы были в приделах 60 грн?Несколько месяцев назад тоже была такая ситуация - сказали, что произошел сбой в системе.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з ПДВ - 2,016 грн. Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020
Дякуємо за звернення.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з ПДВ - 2,016 грн. Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020
Євген від 68917, Херсон написав 28.01.2021:
22.09.2020 уклали договір на газопостачання, фактичне підключення відбулося 10.11.2020. Станом на 28.01.2021 газ не використовувався, оскільки квартира у новобудові та тривають ремонтні роботи. На початок січня 2021 року встановлена заборгованість за використання газу у розмірі 2417.58 грн. 12.01.2021 електронною поштою на Secretary@gaz.kherson.ua направлено звернення щодо коригування показників заборгованості, однак жодної відповіді не отримано. Як відкоригувати показники?
22.09.2020 уклали договір на газопостачання, фактичне підключення відбулося 10.11.2020. Станом на 28.01.2021 газ не використовувався, оскільки квартира у новобудові та тривають ремонтні роботи. На початок січня 2021 року встановлена заборгованість за використання газу у розмірі 2417.58 грн. 12.01.2021 електронною поштою на Secretary@gaz.kherson.ua направлено звернення щодо коригування показників заборгованості, однак жодної відповіді не отримано. Як відкоригувати показники?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Євген.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. На сьогодні можливості коригувати показники немає. У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. На сьогодні можливості коригувати показники немає. У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .
Віталій від 47754 написав 28.01.2021:
Доброго дня! Я є новим власникои о/р 47754 з 28.12.2020р і вже заключив договір з новим постачальником газу ( ГК "Нафтогаз").Але на моєму о/р є перплата за газ (Херсонрегіонгаз) , в наявності всі квитанції. Як мені її повернути і що потрібно, щоб у Вашій базі зробити зміни власника? У Херсонгазі теж дані попереднього власника. Спасибі
Доброго дня! Я є новим власникои о/р 47754 з 28.12.2020р і вже заключив договір з новим постачальником газу ( ГК "Нафтогаз").Але на моєму о/р є перплата за газ (Херсонрегіонгаз) , в наявності всі квитанції. Як мені її повернути і що потрібно, щоб у Вашій базі зробити зміни власника? У Херсонгазі теж дані попереднього власника. Спасибі
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віталій.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Анна від О/р 9047, м.Хесон написав 28.01.2021:
Добрый день! Я Тертица Анна Александровна, лицевой счёт 9047, г. Херсон Хочу закрыть лицевой счёт. Что для этого необходимо? С момента приобретения квартиры газом не пользовалась. И в дальнейшем не планирую пользоваться. Показания счётчика как были 556 в течение года, так и остались.
Добрый день! Я Тертица Анна Александровна, лицевой счёт 9047, г. Херсон Хочу закрыть лицевой счёт. Что для этого необходимо? С момента приобретения квартиры газом не пользовалась. И в дальнейшем не планирую пользоваться. Показания счётчика как были 556 в течение года, так и остались.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Вам необхідно звернутися на Поповича 3 з документами власника та документаим на помешкання для розірвання угоди на розподіл.
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно звернутися на Поповича 3 з документами власника та документаим на помешкання для розірвання угоди на розподіл.
Данил від 208243 написав 28.01.2021:
Здравствуйте Сплатили за розподіл ввели свій особовий рахунок 208243, Але за цим о/р 208243 ще один абонент Постовой.В.І и гроші перейшли ошибочно на його о/р и мой о/р однакові. Що потрібно зробити щоб гроші перевели на мій рахунок. Увага !!!! Можливо щоб в нас не були однакові о/р по розподілу.
Здравствуйте Сплатили за розподіл ввели свій особовий рахунок 208243, Але за цим о/р 208243 ще один абонент Постовой.В.І и гроші перейшли ошибочно на його о/р и мой о/р однакові. Що потрібно зробити щоб гроші перевели на мій рахунок. Увага !!!! Можливо щоб в нас не були однакові о/р по розподілу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Данил.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.