Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5681 запис
олександр від 113282 Станислав Білозерського написав 14.05.2021
Що ви витворяєте? У 21 столітті створююте такі страшні черги, щоб заключити договори на цю видуману доставку газу!!!Хіба не можна все передати ел.поштою??? Та хіба не можна розмістити цю абонентську службу у центрі, а то хтозна де!!! Люди повинні витрачати свої кошти на дорогу до Білозерки, Важко йти до контори, а потім ще стояти у величезній черзі!!! Що це таке??? Ми платимо вам кошти (за що???) та ще й треба нас мучити...Стоїмо вже півдня, 2 співробітниці довго тримають людей! Ви можете навести лад??? Чи тільки любите гроші? А треба і людей поважати!!!
Що ви витворяєте? У 21 столітті створююте такі страшні черги, щоб заключити договори на цю видуману доставку газу!!!Хіба не можна все передати ел.поштою??? Та хіба не можна розмістити цю абонентську службу у центрі, а то хтозна де!!! Люди повинні витрачати свої кошти на дорогу до Білозерки, Важко йти до контори, а потім ще стояти у величезній черзі!!! Що це таке??? Ми платимо вам кошти (за що???) та ще й треба нас мучити...Стоїмо вже півдня, 2 співробітниці довго тримають людей! Ви можете навести лад??? Чи тільки любите гроші? А треба і людей поважати!!!... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
У Білозерській дільниці АТ Херсонгаз працюють 4 оператори. Оператори працюють без перерви. Майстер служби теж приймає споживачів. В чому саме ви вбачаєте неповажніть до людей?
У Білозерській дільниці АТ Херсонгаз працюють 4 оператори. Оператори працюють без перерви. Майстер служби теж приймає споживачів. В чому саме ви вбачаєте неповажніть до людей?... Згорнути
Лариса від 101954 написав 14.05.2021
Добрий день, три рази банк подавав заявку на повернення коштів, 10 лютого було відправлено документи Secretary@khersonregiongas.com.ua
Добрий день, три рази банк подавав заявку на повернення коштів, 10 лютого було відправлено документи Secretary@khersonregiongas.com.ua... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ви звертаєтеся до АТ Херсонгаз, якщо лист було направлено до іншої організації будь-ласка зверніться за приналежністю
Ви звертаєтеся до АТ Херсонгаз, якщо лист було направлено до іншої організації будь-ласка зверніться за приналежністю... Згорнути
Ирина від 11068 Білозерка Херсонська обл. написав 14.05.2021
Белозёрка. 05.05.2021 года заплатила за розподил, за 4 дома через приват 24, все квитанции есть в наличии. Ни за один дом проплата не прошла, долг так и весит , ПОЧЕМУ?
Белозёрка. 05.05.2021 года заплатила за розподил, за 4 дома через приват 24, все квитанции есть в наличии. Ни за один дом проплата не прошла, долг так и весит , ПОЧЕМУ?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначте на які особові рахунки. які суми та коли було сплачено
Зазначте на які особові рахунки. які суми та коли було сплачено... Згорнути
Катерина від 16084750, Херсон написав 14.05.2021
Доброго дня. Я не можу отримати від вас повну відповідь на моє запитання. Була відправлена заява від Оленковська Катерина Юріївна 31.03 2021 через укрпошту. Відповідь я отримала також через укрпошту. Моє звернення було провести коригування об'ємів газу. Де я розписала всі показники лічильника за три роки і надіслала квитанції за три роки, я повторююсь. У відповідь мені написали, що звірку зроблено за період 01.10-2019 - 01.04.2021. А коригування за період 2018-2019 товариством не проводяться. Питання, чому? В цей період послуги були оплачені. Використані об'єми я розписала детально в своїй заяві. Яким же чином тоді мені зробити повну звірку, щоб цей недійсний борг списали??? Дуже сподіваюся на повну і чітку відповідь, щоб розуміти мої наступні дії. Дякую
Доброго дня. Я не можу отримати від вас повну відповідь на моє запитання. Була відправлена заява від Оленковська Катерина Юріївна 31.03 2021 через укрпошту. Відповідь я отримала також через укрпошту. Моє звернення було провести коригування об'ємів газу. Де я розписала всі показники лічильника за три роки і надіслала квитанції за три роки, я повторююсь. У відповідь мені написали, що звірку зроблено за період 01.10-2019 - 01.04.2021. А коригування за період 2018-2019 товариством не проводяться. Питання, чому? В цей період послуги були оплачені. Використані об'єми я розписала детально в своїй заяві. Яким же чином тоді мені зробити повну звірку, щоб цей недійсний борг списали??? Дуже сподіваюся на повну і чітку відповідь, щоб розуміти мої наступні дії. Дякую... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Вам надали вірну відповідь. Оскільки періоди 18-19 року закриті за всіма параметрами, а власник особового рахунку жодного разу не звертався на звірку - коригування показників є неможливим.
Вам надали вірну відповідь. Оскільки періоди 18-19 року закриті за всіма параметрами, а власник особового рахунку жодного разу не звертався на звірку - коригування показників є неможливим.... Згорнути
Любов від 350192098 написав 14.05.2021
14.05.2021р.Херсон. Зателефонувала в 8.50 14.05.21(прослухайте моє запитання і відповідь) на телефон 0663002888 оператор Карина №90377801, на моє запитання послала, а не попросила, мене шукати телефони в інтернеті, т.як вони надають телефони тільки бабусям.Як вирішувати питання з Вашою компанією, якщо ніхто нічого неи хоче відповідати???, дуже прикро за таке відношення.
14.05.2021р.Херсон. Зателефонувала в 8.50 14.05.21(прослухайте моє запитання і відповідь) на телефон 0663002888 оператор Карина №90377801, на моє запитання послала, а не попросила, мене шукати телефони в інтернеті, т.як вони надають телефони тільки бабусям.Як вирішувати питання з Вашою компанією, якщо ніхто нічого неи хоче відповідати???, дуже прикро за таке відношення.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть в чому ваше питання. В АТ Херсонгаз не існує телефону 0663002888 та оператора - Карина №90377801,
Будь ласка уточніть в чому ваше питання. В АТ Херсонгаз не існує телефону 0663002888 та оператора - Карина №90377801,... Згорнути
Лариса від 70037 Нова Каховка написав 13.05.2021
7 лютого здійснила помилковий платіж, зверталася до банку, надіслала документи на повернення коштів, але ніякої відповіді від Вас не отримала. Банк радить написати заяву до поліції про шахрайство
7 лютого здійснила помилковий платіж, зверталася до банку, надіслала документи на повернення коштів, але ніякої відповіді від Вас не отримала. Банк радить написати заяву до поліції про шахрайство... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На яку організацію, коли та яким чином ви надіслали документи?
На яку організацію, коли та яким чином ви надіслали документи?... Згорнути
Нина від херсон 35 014 52 57 написав 13.05.2021
Вы передаете в Нафтогаз Украина выдуманные завышенные показатели счетчика. Со дня перехода на обслуживание этой организацией мной было израсходовано за 4 месяца 17 куб. м. Оплачено согласно тарифу. Выставляют долг 203 гр. Это небольшая сумма, но я не буду платить за неизвестно что. Если надо - присылайте контролера.
Вы передаете в Нафтогаз Украина выдуманные завышенные показатели счетчика. Со дня перехода на обслуживание этой организацией мной было израсходовано за 4 месяца 17 куб. м. Оплачено согласно тарифу. Выставляют долг 203 гр. Это небольшая сумма, но я не буду платить за неизвестно что. Если надо - присылайте контролера.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначте особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Зазначте особовий рахунок в АТ Херсонгаз... Згорнути
Анна від 8700,Новая Каховка написав 13.05.2021
Здравствуйте.Подала показания за апрель12860,вы передаете Нафтогазу 12894.😳соответственно и сумма к оплате больше.Откуда у вас такие цифры???и что теперь делать мне?
Здравствуйте.Подала показания за апрель12860,вы передаете Нафтогазу 12894.😳соответственно и сумма к оплате больше.Откуда у вас такие цифры???и что теперь делать мне?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваші показники на 01.05.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця . Відкореговані показники у поточному місяці ви зможете побачити у свого постачальника - наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (через пошук-АТ Херсонгаз)
Ваші показники на 01.05.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця . Відкореговані показники у поточному місяці ви зможете побачити у свого постачальника - наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (через пошук-АТ Херсонгаз)... Згорнути
Катерина від 16084750, Херсон написав 13.05.2021
Добрий день. Після проведення звірки (за три роки) Оленковська Катерина Юріївна. Звернення від 31.03.2021 НОМЕР 210331\н\1457, я бачу зміни в кабінеті херсонгазу. Борга немає. Але в кабінеті Нафтогаз відмінусовали лише 41 куб, замість всього обєму (155) який було нараховано автоматично через те, що не подавались показники лічильника. Я не розумію звідки ці показники? За що я маю платити Нафтогазу, яким користуюся лише з січня 2021 такі грощі за 1 кімнатну малосімейку??? Будь-ласка, розберіться з ситуацію, бо в своїй заяві я розписала всі показники і зробила копії абсолютно всіх квитанцій про сплату за 3 роки! Чому Херсонгаз провів не повну звірку, а лише часткову, щоб визначити річну замовлену потужність? А як щодо того, щоб списати недійсний борг?
Добрий день. Після проведення звірки (за три роки) Оленковська Катерина Юріївна. Звернення від 31.03.2021 НОМЕР 210331\н\1457, я бачу зміни в кабінеті херсонгазу. Борга немає. Але в кабінеті Нафтогаз відмінусовали лише 41 куб, замість всього обєму (155) який було нараховано автоматично через те, що не подавались показники лічильника. Я не розумію звідки ці показники? За що я маю платити Нафтогазу, яким користуюся лише з січня 2021 такі грощі за 1 кімнатну малосімейку??? Будь-ласка, розберіться з ситуацію, бо в своїй заяві я розписала всі показники і зробила копії абсолютно всіх квитанцій про сплату за 3 роки! Чому Херсонгаз провів не повну звірку, а лише часткову, щоб визначити річну замовлену потужність? А як щодо того, щоб списати недійсний борг?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
АТ Херсонгаз як оперратор ГРМ має право здійснювати звірки ліше за обсягами споживання. Якщо ви здійснили звірку, і дані змінилися - їх надано до постачальника. Якщо ви зверталися письмово, очікуйте на відповідь листа через укрпошту.
АТ Херсонгаз як оперратор ГРМ має право здійснювати звірки ліше за обсягами споживання. Якщо ви здійснили звірку, і дані змінилися - їх надано до постачальника. Якщо ви зверталися письмово, очікуйте на відповідь листа через укрпошту.... Згорнути
Погиба Владимир Иванович від 213978, Херсон написав 13.05.2021
Добрый день, подскажите пожалуйста, если оплата производилась через приват 24 и приложение сформировало неправильную платежку, деньги ушли на другой счет, как вернуть/перевести на свой счет?
Добрый день, подскажите пожалуйста, если оплата производилась через приват 24 и приложение сформировало неправильную платежку, деньги ушли на другой счет, как вернуть/перевести на свой счет?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Оплата за розподіл в особистому кабінеті оновлюється наступної доби з моменту її зарахування на особистий рахунок. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Оплата за розподіл в особистому кабінеті оновлюється наступної доби з моменту її зарахування на особистий рахунок. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.... Згорнути