Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4945 записів
Гайдук Любов Федосіївна від 19427, Геническ, вокзальная 4/2 написав 28.01.2021:
Добрый день! Просим провести перерасчет за декабрь месяц. Последние показания 10392. За декабрь выставлен счет по среднему, хотя показания оператору передавались по телефону. В декабре газом не пользовались.
Добрый день! Просим провести перерасчет за декабрь месяц. Последние показания 10392. За декабрь выставлен счет по среднему, хотя показания оператору передавались по телефону. В декабре газом не пользовались.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Гайдук Любов Федосіївна.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. На сьогодні можливості коригувати показники немає. У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. На сьогодні можливості коригувати показники немає. У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .
Віталій від 47754 написав 28.01.2021:
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, що потрібно, щоб змінити власника по особовому рахунку?
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, що потрібно, щоб змінити власника по особовому рахунку?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віталій.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Володимир від 227575 написав 28.01.2021:
Здравствуйте! Меня зову Лукьяненко Владимир. Подскажите, пож, почему за декабрь мне пришла сумма по транспортировке газа в размере 889,72 грн ( личный счет 227575), если раньше суммы были в приделах 60 грн?Несколько месяцев назад тоже была такая ситуация - сказали, что произошел сбой в системе.
Здравствуйте! Меня зову Лукьяненко Владимир. Подскажите, пож, почему за декабрь мне пришла сумма по транспортировке газа в размере 889,72 грн ( личный счет 227575), если раньше суммы были в приделах 60 грн?Несколько месяцев назад тоже была такая ситуация - сказали, что произошел сбой в системе.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт/район області
Любов від о/р 1082, г. Новая Каховка написав 28.01.2021:
Здравствуйте. Подали заявку на смену счетчика ещё в начале декабря. До сих пор никто не приходил не менял (ул. Пионерская 22/4. Уже и номер телефона успел поменяться в конце января (номер номер телефона 0506616606). Можно как то ускорить замену счетчика?
Здравствуйте. Подали заявку на смену счетчика ещё в начале декабря. До сих пор никто не приходил не менял (ул. Пионерская 22/4. Уже и номер телефона успел поменяться в конце января (номер номер телефона 0506616606). Можно как то ускорить замену счетчика?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Ваша заявка у наявності, повірка запланована у період з 01 по 10.02.21
Дякуємо за звернення.
Ваша заявка у наявності, повірка запланована у період з 01 по 10.02.21
Олександр від 1073480, м. Херсон написав 28.01.2021:
Доброго ранку. Хотілося б дізнатися, чому досі не прийшов розрахунок на електронну пошту за розподіл природного газу за січень 2021 (в Спамі перевірив, в грудні 2020 року був минулий лист з розрахунком)? На сайті лише інформація про переплату в розмірі 0,96 грн.
Доброго ранку. Хотілося б дізнатися, чому досі не прийшов розрахунок на електронну пошту за розподіл природного газу за січень 2021 (в Спамі перевірив, в грудні 2020 року був минулий лист з розрахунком)? На сайті лише інформація про переплату в розмірі 0,96 грн.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Якщо ви є користувачем особистого кабінету рахунок вам надіслано на ел пошту, також його можна надрукувати, натиснувши "Друкувати рахунок"
Дякуємо за звернення.
Якщо ви є користувачем особистого кабінету рахунок вам надіслано на ел пошту, також його можна надрукувати, натиснувши "Друкувати рахунок"
Ирина від 10- 15043 написав 28.01.2021:
16.02.2020.заплатила за распределение газа 217,12, но не указала ни лицевой счёт ни адрес. Прошу зачислить данную сумму на лицевой счёт и сделать корректировку. Спасибо.
16.02.2020.заплатила за распределение газа 217,12, но не указала ни лицевой счёт ни адрес. Прошу зачислить данную сумму на лицевой счёт и сделать корректировку. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Валентина від 2451 написав 28.01.2021:
Здравствуйте я с Голой Пристани.ул Черноморская .Обращаюсь к вам по такому вопросу.Скорей всего что в декабре за ноябрь не дошло сообщение,по показанию счётчика.Но кубы которые нагорели были уплочены,есть все квитанции.Так как за декабрь я должна платить Нафтогаза мне пришла платёжка на 397куб.но у меня нагорели 257.Звонила Нафтогаза на горячую линии последние показания с ними сходятся.Как объяснили в Нафтогазе нужно обращаться к вам.Так как в личном кабинете написано что переплата 993грн.А теперь я должна опять эту практически тысячу переплатить,за те кубы которые уже уплочены.Скажите пожалуйста где мне сделать сверку и перерасчёт?
Здравствуйте я с Голой Пристани.ул Черноморская .Обращаюсь к вам по такому вопросу.Скорей всего что в декабре за ноябрь не дошло сообщение,по показанию счётчика.Но кубы которые нагорели были уплочены,есть все квитанции.Так как за декабрь я должна платить Нафтогаза мне пришла платёжка на 397куб.но у меня нагорели 257.Звонила Нафтогаза на горячую линии последние показания с ними сходятся.Как объяснили в Нафтогазе нужно обращаться к вам.Так как в личном кабинете написано что переплата 993грн.А теперь я должна опять эту практически тысячу переплатить,за те кубы которые уже уплочены.Скажите пожалуйста где мне сделать сверку и перерасчёт?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
на 01.01.21 ви надали показники 23205, до цього показники не надходили з 01.10.20 Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
на 01.01.21 ви надали показники 23205, до цього показники не надходили з 01.10.20 Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Лидия від 360039 Разлив написав 27.01.2021:
Здравствуйте, разъясните пожалуйста. У меня переплата за газ в Херсон газе за декабрь 677,53грн. Как можно вернуть эти деньги или можно перевести эту сумму на счёт оплаты распределения природного газа?
Здравствуйте, разъясните пожалуйста. У меня переплата за газ в Херсон газе за декабрь 677,53грн. Как можно вернуть эти деньги или можно перевести эту сумму на счёт оплаты распределения природного газа?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лидия.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Наталия від 64372 Херсон написав 27.01.2021:
Сегодня , 27.01.2021, закончился многострадальный процесс демонтажа колонки, которой у меня нет уже с апреля 2012 года, процесс, следует отметить достаточно дорогостоящий, общая сумма затрат составила 1093 грн.91 коп. Имеется акт от 27.01.2021 о том, что газ потребляется только одним газ.прибором - плита. Прошу внести изменения в соответствующие базы данных "Херсон газа" , для последующей корректировки стоимости услуги за распределение газа ( только для приготовления еды). Для сведения сообщаю, что " за трубу " за 2021 год оплатила в полном объеме с января по декабрь, в сумме 254 .00 грн. Показания счетчика передаю регулярно, контролер был 25.11.2020. акт № 010882.
Сегодня , 27.01.2021, закончился многострадальный процесс демонтажа колонки, которой у меня нет уже с апреля 2012 года, процесс, следует отметить достаточно дорогостоящий, общая сумма затрат составила 1093 грн.91 коп. Имеется акт от 27.01.2021 о том, что газ потребляется только одним газ.прибором - плита. Прошу внести изменения в соответствующие базы данных "Херсон газа" , для последующей корректировки стоимости услуги за распределение газа ( только для приготовления еды). Для сведения сообщаю, что " за трубу " за 2021 год оплатила в полном объеме с января по декабрь, в сумме 254 .00 грн. Показания счетчика передаю регулярно, контролер был 25.11.2020. акт № 010882.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталия.
Після опрацювання акту про демонтаж в особистому рахунку будеть здійснені корегування. Але зменшення потужності в цбому році буде обраховуватися з 2022 календарного року.
Дякуємо за звернення.
Після опрацювання акту про демонтаж в особистому рахунку будеть здійснені корегування. Але зменшення потужності в цбому році буде обраховуватися з 2022 календарного року.
Яна від 8093510 написав 27.01.2021:
"Також протягом жовтня 2020 року усім споживачам поштою було надіслано рахунки з прогнозними розрахунками оплати за розподіл на 2021 рік. Якщо ви не були згодні із розрахунком, у вас був час до 01.01.2021 звернутися за перерахунком". Мені прийшов лише рахунок від Херсонрегіонгаз за спожитий газ у листопаді. Жодних документів від Херсонгазу не надходило. Тому Ваші слова не відповідають дійсності. Яким чином зараз зробити перерахунок та чому я маю сплачувати за газ яким не користувалась?
"Також протягом жовтня 2020 року усім споживачам поштою було надіслано рахунки з прогнозними розрахунками оплати за розподіл на 2021 рік. Якщо ви не були згодні із розрахунком, у вас був час до 01.01.2021 звернутися за перерахунком". Мені прийшов лише рахунок від Херсонрегіонгаз за спожитий газ у листопаді. Жодних документів від Херсонгазу не надходило. Тому Ваші слова не відповідають дійсності. Яким чином зараз зробити перерахунок та чому я маю сплачувати за газ яким не користувалась?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Яна.
Перерахунок можливий тільки за умови, якщо ви маєте помісячні підтвердження спожитих кубів ( помісячні фото лічильника, квитанції на оплату із вказаними показниками, скріншоти показників лічильника тощо) за минулий газовий рік (01.10.2019 по 30.09.2020). Якщо ви маєте такі підтвердження, надішліть заяву у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. із додатками-підтвердженнями на адресу 73036, м.Херсон, вул Поповича,3, або Secretary@gaz.kherson.ua Без наявності достовірного підтвердження обсягів споживання за минулий газовий рік (варіанти , що зазначені вище), листи не розглядаються.
Дякуємо за звернення.
Перерахунок можливий тільки за умови, якщо ви маєте помісячні підтвердження спожитих кубів ( помісячні фото лічильника, квитанції на оплату із вказаними показниками, скріншоти показників лічильника тощо) за минулий газовий рік (01.10.2019 по 30.09.2020). Якщо ви маєте такі підтвердження, надішліть заяву у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. із додатками-підтвердженнями на адресу 73036, м.Херсон, вул Поповича,3, або Secretary@gaz.kherson.ua Без наявності достовірного підтвердження обсягів споживання за минулий газовий рік (варіанти , що зазначені вище), листи не розглядаються.