Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5709 записів
Маринчук Юрій Іванович від 100138, місто Нова Каховка, вулиця Історична будинок 73 написав 17.05.2021
Доброго дня. Звертаюсь в третій раз. Поясніть чому в січні 2021 планово нараховано 43 куб.метрів, а в лютому корекція проведення на 14 куб.метрів. В зимовий період не користуємося газом, показники лічильника газу - 25081, з листопада 2020 по березень 2021.
Доброго дня. Звертаюсь в третій раз. Поясніть чому в січні 2021 планово нараховано 43 куб.метрів, а в лютому корекція проведення на 14 куб.метрів. В зимовий період не користуємося газом, показники лічильника газу - 25081, з листопада 2020 по березень 2021.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Вашому постачальнику направлено коригування Якщо ваш постачальник не бажає коригувати обсяги, або вимагає від вас інші письмові документи ви можете про це письмово повідомити у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036.
Вашому постачальнику направлено коригування Якщо ваш постачальник не бажає коригувати обсяги, або вимагає від вас інші письмові документи ви можете про це письмово повідомити у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036.... Згорнути
Элла від 7080742 г.Херсон написав 17.05.2021
Добрый день.Вот опять пришла платежка. Как был долг так и остался. ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» РАХУНОК ЗА ПРИРОДНИЙ ГАЗ квітень 2021 Особовий рахунок 350241348 Разом до сплати, грн.4170.14 Скажите куда мне еще обратиться . В Крапевницком говорят им надо акт сверки. У Вас в колцентре что такое не делают . Хотела попасть на сверку это не возможно 2 дня простояла и не попала . Где найти мне правду .Выпишите исправили Крапивницкий видит только 18куб.мСпасибо.Жду ответа
Добрый день.Вот опять пришла платежка. Как был долг так и остался. ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» РАХУНОК ЗА ПРИРОДНИЙ ГАЗ квітень 2021 Особовий рахунок 350241348 Разом до сплати, грн.4170.14 Скажите куда мне еще обратиться . В Крапевницком говорят им надо акт сверки. У Вас в колцентре что такое не делают . Хотела попасть на сверку это не возможно 2 дня простояла и не попала . Где найти мне правду .Выпишите исправили Крапивницкий видит только 18куб.мСпасибо.Жду ответа... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
У лютому 2021 року вашому постачальнику направлено коригування "-" 600 м куб. Якщо ваш постачальник не бажає коригувати обсяги, або вимагає від вас інші письмові документи ви можете про це письмово повідомити у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036.
У лютому 2021 року вашому постачальнику направлено коригування "-" 600 м куб. Якщо ваш постачальник не бажає коригувати обсяги, або вимагає від вас інші письмові документи ви можете про це письмово повідомити у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036.... Згорнути
Анна від 66893 Херсон написав 17.05.2021
Добрый день. Передаю показания , уже один раз в прошлом году была сверка вашим контролером. Есть акт сверки !! Дом новый, квартира голая, газом пользуюсь иногда, газплитой ,показания передаю чётко.Уже пару месяцев приходит сумашедший счет на 410 куб!Откуда эти показания взялись?На Нафтогазе у меня долг . У меня за всё моё проживания по счетчику 31куба!Откуда взялись эти 410 куба?И за транспортировку также!
Добрый день. Передаю показания , уже один раз в прошлом году была сверка вашим контролером. Есть акт сверки !! Дом новый, квартира голая, газом пользуюсь иногда, газплитой ,показания передаю чётко.Уже пару месяцев приходит сумашедший счет на 410 куб!Откуда эти показания взялись?На Нафтогазе у меня долг . У меня за всё моё проживания по счетчику 31куба!Откуда взялись эти 410 куба?И за транспортировку также!... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
З липня 2020 року ви не надаєте показники лічильника. Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (через пошук-АТ Херсонгаз) На сьогодні Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
З липня 2020 року ви не надаєте показники лічильника. Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (через пошук-АТ Херсонгаз) На сьогодні Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.... Згорнути
Катерина від 16084750, Херсон написав 17.05.2021
Ви пишете . Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Катерина. За споживання ви сплачували постачальнику, АТ Херсонгаз не є постачальником з липня 2015 року. Дякуємо за звернення. Тоді будь-ласка поясніть, куди звертатись мені, щоб з кабінету Нафтогаз прибрали оті видумані кубометри? Якщо все сплачено. Поясніть як вчинити, до кого звернутись? Це ж ви передаєте Нафтогазу об'єми. А звірку за ті роки (2018-2019) заробити не можете. А хто тоді може? Яким чином довести, що все сплачено, і кому?
Ви пишете . Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Катерина. За споживання ви сплачували постачальнику, АТ Херсонгаз не є постачальником з липня 2015 року. Дякуємо за звернення. Тоді будь-ласка поясніть, куди звертатись мені, щоб з кабінету Нафтогаз прибрали оті видумані кубометри? Якщо все сплачено. Поясніть як вчинити, до кого звернутись? Це ж ви передаєте Нафтогазу об'єми. А звірку за ті роки (2018-2019) заробити не можете. А хто тоді може? Яким чином довести, що все сплачено, і кому?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Обсяги вашого споживання надаються на державну інформаційну платформу з січня 2021 року , починаючи з розрахункового періоду з 01.12.2020 року.
Обсяги вашого споживання надаються на державну інформаційну платформу з січня 2021 року , починаючи з розрахункового періоду з 01.12.2020 року.... Згорнути
Маринчук Юрій Іванович від 100138, місто Нова Каховка, вулиця Історична будинок 73 написав 17.05.2021
Доброго дня. Звертаюсь повторно. В лютому 2021 знято було менше 14 куб.метрів , а січні нараховано 43 куб.метрів. Мені вже звонили з ГК " Нафтагаз України" по заборгованості. У січні 2021 року, я не подав показники лічильників газу, тому що не зрозумів механізму передачі даних після переходу на обслуговування до ГК "Нафтагазу України". Мені було нараховано плановий обсяг 43 куб. метрів за грудень 2020 року. У лютому я подав показники. В зимовий період ми не проживаємо за даною адресою і показники лічильника газу - 25081, з листопада 2020 по березень 2021. Прошу вас зробити корекцію показників та зняти 43 куб.метри.
Доброго дня. Звертаюсь повторно. В лютому 2021 знято було менше 14 куб.метрів , а січні нараховано 43 куб.метрів. Мені вже звонили з ГК " Нафтагаз України" по заборгованості. У січні 2021 року, я не подав показники лічильників газу, тому що не зрозумів механізму передачі даних після переходу на обслуговування до ГК "Нафтагазу України". Мені було нараховано плановий обсяг 43 куб. метрів за грудень 2020 року. У лютому я подав показники. В зимовий період ми не проживаємо за даною адресою і показники лічильника газу - 25081, з листопада 2020 по березень 2021. Прошу вас зробити корекцію показників та зняти 43 куб.метри.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Повторно надаємо відповідь, що до вашого постачальника направлено обсяги коригування у лютому 2021 року.
Повторно надаємо відповідь, що до вашого постачальника направлено обсяги коригування у лютому 2021 року.... Згорнути
Слава від 350256415, м. Херсон написав 17.05.2021
Добрый день. В феврале месяце, когда я подключился к компании нафтогаз я забыл отослать данные по газ счётчику и мне выставили другое кол-во кубов. Я спросил как это исправить и мне на этом сайте ответили что нужно просто передать показания на след месяц, что я и сделал Я передал показания и в 4 и в 5 месяце - но на данный момент все по прежнему. Скажите что нужно сделать чтобы показания исправили?
Добрый день. В феврале месяце, когда я подключился к компании нафтогаз я забыл отослать данные по газ счётчику и мне выставили другое кол-во кубов. Я спросил как это исправить и мне на этом сайте ответили что нужно просто передать показания на след месяц, что я и сделал Я передал показания и в 4 и в 5 месяце - но на данный момент все по прежнему. Скажите что нужно сделать чтобы показания исправили?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз... Згорнути
Марченко Виталий від 222749 Херсон написав 17.05.2021
В коммунальных платежах Приват банка появился счет за доставку газа 208515 с растущим долгом.Он закрыт еще в 1996году и заменен на 222749 .Прошу дать объяснения
В коммунальных платежах Приват банка появился счет за доставку газа 208515 с растущим долгом.Он закрыт еще в 1996году и заменен на 222749 .Прошу дать объяснения... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначений рахунок закрито на постачання, але через технічну помилку не закрито на розподіл. Приносимо вибачення, помилку виправили
Зазначений рахунок закрито на постачання, але через технічну помилку не закрито на розподіл. Приносимо вибачення, помилку виправили... Згорнути
Давиденко Олександр Євгенович від м. Нова Каховка о/р 7351 написав 17.05.2021
Как переоформить договор с вашей организацией? Проживаю по ул.Дружбы, кв.27, являюсь собственником квартиры, со мной проживает бабушка Давиденко Л.А. (92 года), дедушка Давиденко В.Г. умер. Как это сделать в онлайн-режиме? Меня нет сейчас в городе, бабушка придти не может.
Как переоформить договор с вашей организацией? Проживаю по ул.Дружбы, кв.27, являюсь собственником квартиры, со мной проживает бабушка Давиденко Л.А. (92 года), дедушка Давиденко В.Г. умер. Как это сделать в онлайн-режиме? Меня нет сейчас в городе, бабушка придти не может.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється... Згорнути
Павлова Ирина Викторовна від Новая Каховка, ул.Южная 15, о/р 7045 написав 17.05.2021
Добрый день. В очередной раз обращаюсь с просьбой разобраться , почему в Приват 24 к моему о/р подтягивается чужой адрес: мой о/р 7045, ул.Южная 15, Н.Каховка в Привате 24 : ул.Комсомольская 15 ????? Оплатила через Креди Агриколь банк 25.03.2021(52,76 грн.) и 19.04.2021(53,00грн.). Платежи почему то в "Херсонгаз" не поступили, и обратно не вернулись. Кому я могу направить квитанции об оплате? Что случилось в Приват 24 с моим адресом и о/р?
Добрый день. В очередной раз обращаюсь с просьбой разобраться , почему в Приват 24 к моему о/р подтягивается чужой адрес: мой о/р 7045, ул.Южная 15, Н.Каховка в Привате 24 : ул.Комсомольская 15 ????? Оплатила через Креди Агриколь банк 25.03.2021(52,76 грн.) и 19.04.2021(53,00грн.). Платежи почему то в "Херсонгаз" не поступили, и обратно не вернулись. Кому я могу направить квитанции об оплате? Что случилось в Приват 24 с моим адресом и о/р?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку... Згорнути
Елена від с. Правые Саги Олешковсого района № о/ /р 5883 написав 17.05.2021
скажите почему у меня нет газа.
скажите почему у меня нет газа.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть ваше питання, або повідомте про відсутніть газопостачання на 104.
Будь ласка уточніть ваше питання, або повідомте про відсутніть газопостачання на 104.... Згорнути