Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5665 записів
Григорий від 60256 Старая Маячка написав 19.04.2021
В квитанции 216533598 от 08-04-2021 в пункте призначення платежу, я не указал о/р 60256. Платёж по Олешковскому отделению мне не прошёл. Не могли бы вы помочь провести платёж?
В квитанции 216533598 от 08-04-2021 в пункте призначення платежу, я не указал о/р 60256. Платёж по Олешковскому отделению мне не прошёл. Не могли бы вы помочь провести платёж?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Оплата за розподіл в особистому кабінеті оновлюється наступної доби з моменту її зарахування на особистий рахунок. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Оплата за розподіл в особистому кабінеті оновлюється наступної доби з моменту її зарахування на особистий рахунок. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.... Згорнути
Олександр від 2-113282 с.Станіслав, Білозерського р-ну написав 19.04.2021
Надаю Вам переписку з Нафтогазом з приводу виставляння рахунків за зиму, а ми не користуємося газом, бо всю зиму не буваємо у селі. Вони сказали звернутися до вас, бо наче ви передаєте ці обсяги.А ми показували один і той же обсяг всю зиму, тобто ви не могли його їм надати! Що відбувається??? Дайте відповідь. Не можемо платити за вигадки! Я вже звертався до вас, але відповіді НЕМА Чи ви робите вигляд, що не розумієте про що мова!??? В цих "Взаєморозрахунках" стоїть "Об*єм (правильно- обсяг!) для розрахунку 3,25"!!!? Звідки??? На облгаз я передавал - 0 !!!!Не було використання! Справа не грошах навіть, а в чесності і здоровому глузді! Чи не так? 6 бер 2021 р., 12:41 Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" надіслав(-ла) 6 березня Доброго дня. Ми Вас розуміємо. В такому випадку рекомендуємо, звернутися до вашого місцевого Облгазу та звіритись з об'ємами. Саме Оператор ГРМ відповідає за нарахування об'ємів, а ми в свою чергу нараховуємо суму на ці об'єми.
Надаю Вам переписку з Нафтогазом з приводу виставляння рахунків за зиму, а ми не користуємося газом, бо всю зиму не буваємо у селі. Вони сказали звернутися до вас, бо наче ви передаєте ці обсяги.А ми показували один і той же обсяг всю зиму, тобто ви не могли його їм надати! Що відбувається??? Дайте відповідь. Не можемо платити за вигадки! Я вже звертався до вас, але відповіді НЕМА Чи ви робите вигляд, що не розумієте про що мова!??? В цих "Взаєморозрахунках" стоїть "Об*єм (правильно- обсяг!) для розрахунку 3,25"!!!? Звідки??? На облгаз я передавал - 0 !!!!Не було використання! Справа не грошах навіть, а в чесності і здоровому глузді! Чи не так? 6 бер 2021 р., 12:41 Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" надіслав(-ла) 6 березня Доброго дня. Ми Вас розуміємо. В такому випадку рекомендуємо, звернутися до вашого місцевого Облгазу та звіритись з об'ємами. Саме Оператор ГРМ відповідає за нарахування об'ємів, а ми в свою чергу нараховуємо суму на ці об'єми.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
З 01.01.21 ваші обсяги не змінюються - 0 м куб і надаються постачальнику
З 01.01.21 ваші обсяги не змінюються - 0 м куб і надаються постачальнику... Згорнути
Лина від 3458 Новая Каховка написав 19.04.2021
Есть ли возможность откорректировать плату за распределение газа на 2021 год.В 2020 году была внесена ошибка в показаниии счетчика.
Есть ли возможность откорректировать плату за распределение газа на 2021 год.В 2020 году была внесена ошибка в показаниии счетчика.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Перерахунок можливий тільки за умови, якщо ви маєте помісячні підтвердження спожитих кубів ( помісячні фото лічильника, квитанції на оплату із вказаними показниками, скріншоти показників лічильника тощо) за минулий газовий рік (01.10.2019 по 30.09.2020). Якщо ви маєте такі підтвердження, надішліть заяву у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. із додатками-підтвердженнями на адресу 73036, м.Херсон, вул Поповича,3, або Secretary@gaz.kherson.ua Також усі документи можна надати через особистий кабінет - вкладка “Послуги” Без наявності достовірного підтвердження обсягів споживання за минулий газовий рік (варіанти , що зазначені вище), листи не розглядаються.
Перерахунок можливий тільки за умови, якщо ви маєте помісячні підтвердження спожитих кубів ( помісячні фото лічильника, квитанції на оплату із вказаними показниками, скріншоти показників лічильника тощо) за минулий газовий рік (01.10.2019 по 30.09.2020). Якщо ви маєте такі підтвердження, надішліть заяву у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. із додатками-підтвердженнями на адресу 73036, м.Херсон, вул Поповича,3, або Secretary@gaz.kherson.ua Також усі документи можна надати через особистий кабінет - вкладка “Послуги” Без наявності достовірного підтвердження обсягів споживання за минулий газовий рік (варіанти , що зазначені вище), листи не розглядаються.... Згорнути
Андрій від 039667 Херсон написав 19.04.2021
Доброго дня. Тиждень тому я подав всі необхідні документи для повернення переплати за газ( на Поповича вікно 4). Скажіть будь ласка в який термін відбувається переказ коштів на зазначений рахунок?
Доброго дня. Тиждень тому я подав всі необхідні документи для повернення переплати за газ( на Поповича вікно 4). Скажіть будь ласка в який термін відбувається переказ коштів на зазначений рахунок?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо Ви надали документи до ТОВ Херсонрегіонгаз, будь ласка звертайтеся за приналежністю
Якщо Ви надали документи до ТОВ Херсонрегіонгаз, будь ласка звертайтеся за приналежністю... Згорнути
Подвисоцька Ніна Сергіївна від о/р №16082930 написав 18.04.2021
12 березня 2021 р. я (о/р 16082930) провела звірку даних по споживанню та сплаті за газ з ТОВ "Херсонрегіонгаз" за адресою: м. Херсон, вул. Лавреньова, 7. По даним звірки показники лічильника на 30.11.2020 р. становлять 2607 м3 (підтверджується записом контролера, яка проводила звірку), а до ГК "НАФТОГАЗ" передані показники 2580. Згідно рахунку №20-16082930 за лютий видно, що сума переплати за газ зменшилась на 211,25 грн. Це є підтвердженням того, що мені донарахували споживання газу за 2020 р.Прошу відкоригувати показники лічильника на 30.11.2020 р .з 2580 м3 на 2607 м3 та передати іх до ТОВ «Херсонгаз».
12 березня 2021 р. я (о/р 16082930) провела звірку даних по споживанню та сплаті за газ з ТОВ "Херсонрегіонгаз" за адресою: м. Херсон, вул. Лавреньова, 7. По даним звірки показники лічильника на 30.11.2020 р. становлять 2607 м3 (підтверджується записом контролера, яка проводила звірку), а до ГК "НАФТОГАЗ" передані показники 2580. Згідно рахунку №20-16082930 за лютий видно, що сума переплати за газ зменшилась на 211,25 грн. Це є підтвердженням того, що мені донарахували споживання газу за 2020 р.Прошу відкоригувати показники лічильника на 30.11.2020 р .з 2580 м3 на 2607 м3 та передати іх до ТОВ «Херсонгаз».... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо ви були на звірці - ваші дані відкореговано
Якщо ви були на звірці - ваші дані відкореговано... Згорнути
Виталий від 233399 написав 17.04.2021
Херсон.Переплата Херсонгазу.Как вернуть деньги?
Херсон.Переплата Херсонгазу.Как вернуть деньги?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Де саме у вас переплата?
Де саме у вас переплата?... Згорнути
Бойцова Лада Владимировна від Херсон написав 16.04.2021
Уважаемые Зангиев Альберт Георгиевич и Голубев Виталий Владимирович, Огромное Вам Спасибо за Вашу Помощь в решении спорного вопроса с компанией Нафтогаз, за оперативность, ответственность и понимание. Крепкого здоровья и благополучия
Уважаемые Зангиев Альберт Георгиевич и Голубев Виталий Владимирович, Огромное Вам Спасибо за Вашу Помощь в решении спорного вопроса с компанией Нафтогаз, за оперативность, ответственность и понимание. Крепкого здоровья и благополучия... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Раді були допомогти
Раді були допомогти... Згорнути
Олександр від 9540, Нова Каховка написав 16.04.2021
Доброго дня! В своїй квартирі маю газову плиту, газову колонку та одноконтурний газовий котел. Хочу замінити колонку та одноконтурний котел на двохконтурний газовий котел. Всі квартири на моєму газовому стояку вже давно мають індивідуальне газове опалення. Всі квартири нашого будинку з самого початку обладнані газовими колонками та газовими плитами. Яку саме заяву я повинен надати до газового підприємства від власників квартир, розташованих на загальному газовому стояку (з посиланням на нормативний документ та його пункт)? Дякую!
Доброго дня! В своїй квартирі маю газову плиту, газову колонку та одноконтурний газовий котел. Хочу замінити колонку та одноконтурний котел на двохконтурний газовий котел. Всі квартири на моєму газовому стояку вже давно мають індивідуальне газове опалення. Всі квартири нашого будинку з самого початку обладнані газовими колонками та газовими плитами. Яку саме заяву я повинен надати до газового підприємства від власників квартир, розташованих на загальному газовому стояку (з посиланням на нормативний документ та його пункт)? Дякую!... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз Новокаховська дільниця 050-494-76-03
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз Новокаховська дільниця 050-494-76-03... Згорнути
Олег від 206934 написав 16.04.2021
не могу в личном кабинете найти кнопку* оплатить*.она вообще там должна быть?
не могу в личном кабинете найти кнопку* оплатить*.она вообще там должна быть?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Такої вкладки немає. Оплата здійснюєтьс у будь-кому відділенні банку, реквізити АТ Херсонгаз не змінювалися
Такої вкладки немає. Оплата здійснюєтьс у будь-кому відділенні банку, реквізити АТ Херсонгаз не змінювалися... Згорнути
Людмила Павловна від 8091993, г Херсон написав 16.04.2021
1. Прошу заменить электронную почту с (xet.disp@ukr.net) на (stasdct@gmail.com). 2. За декабрь 2020 года у меня переплата по газу 1345 грн, контролер был 06.04.21 года, акт на руках, но нет возможности попасть в абонентскую службу, ухаживаю за инвалидом, можно ли в электронном виде сообщить номер расчетного счета?
1. Прошу заменить электронную почту с (xet.disp@ukr.net) на (stasdct@gmail.com). 2. За декабрь 2020 года у меня переплата по газу 1345 грн, контролер был 06.04.21 года, акт на руках, но нет возможности попасть в абонентскую службу, ухаживаю за инвалидом, можно ли в электронном виде сообщить номер расчетного счета?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Для зміни електронної адреси необхідно здійснит нову реєстрацію. Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Для зміни електронної адреси необхідно здійснит нову реєстрацію. Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.... Згорнути