Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5639 записів
Тетяна від 211438, Чорнобаївка написав 23.03.2021:
Добрый день. Скажіть будь ласка, як вносити показники лічильника при повірці прилада. Фактично будуть показники двох лічильників. Дякую
Добрый день. Скажіть будь ласка, як вносити показники лічильника при повірці прилада. Фактично будуть показники двох лічильників. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
На 01 число місяця ви маєте внести ті показники лічильника, який у вас фактично встановлено на цю дату.
Дякуємо за звернення.
На 01 число місяця ви маєте внести ті показники лічильника, який у вас фактично встановлено на цю дату.
Анна від 31889 Абрикосовка написав 23.03.2021:
У кого я могу узнать по какой причине мои платежи уже второй месяц идут на условный счёт, как неопределенный. В квитанции ясно и четко указаны : ф.и.о., адрес, номер счёта. Что нужно для того чтобы платеж шёл по назначению? Не могу же я каждый месяц слать заявления и документы. Может кто-нибудь разобраться в данной ситуации? И дать мне четкий ответ.
У кого я могу узнать по какой причине мои платежи уже второй месяц идут на условный счёт, как неопределенный. В квитанции ясно и четко указаны : ф.и.о., адрес, номер счёта. Что нужно для того чтобы платеж шёл по назначению? Не могу же я каждый месяц слать заявления и документы. Может кто-нибудь разобраться в данной ситуации? И дать мне четкий ответ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Оплати потрапляють на умовний рахунок з причини їх невизначення чи невірного оформлення. Перевірте правильність нарахувань або сплатіть через інший банк
Дякуємо за звернення.
Оплати потрапляють на умовний рахунок з причини їх невизначення чи невірного оформлення. Перевірте правильність нарахувань або сплатіть через інший банк
Людмила від 34300, м.Херсон написав 23.03.2021:
Будь ласка, де можливо на Вашому сайті знайти зразок заяви для укладання договору та заяву згоду для співвласників при переоформленні особового рахунку. Чи можливо подавати ці заяви у довільній формі?
Будь ласка, де можливо на Вашому сайті знайти зразок заяви для укладання договору та заяву згоду для співвласників при переоформленні особового рахунку. Чи можливо подавати ці заяви у довільній формі?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється Договір укладається під час переоформлення особового рахунку.
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється Договір укладається під час переоформлення особового рахунку.
Виктория від 11965 написав 23.03.2021:
Добрый день! Подскажите, как и на чье имя писать заявление по поводу возврата переплаты? Спасибо, хорошего дня
Добрый день! Подскажите, как и на чье имя писать заявление по поводу возврата переплаты? Спасибо, хорошего дня
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктория.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Вікторія від м.Нова Каховка написав 23.03.2021:
Будь ласка, внесіть ясність в питання виносу газових труб(лежаків),які проходять через балкони 1-х поверхів будинку ОСББ.Хто повинен сплачувати за цей винос труб?Мешканці, які зашили та засклили балкони(по проекту труби були доступні для обзору) або ОСББ, яке не мало відношення до цього?
Будь ласка, внесіть ясність в питання виносу газових труб(лежаків),які проходять через балкони 1-х поверхів будинку ОСББ.Хто повинен сплачувати за цей винос труб?Мешканці, які зашили та засклили балкони(по проекту труби були доступні для обзору) або ОСББ, яке не мало відношення до цього?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вікторія.
Ці роботи має замовляти балансоутримувач будинку - управляюча організація.
Дякуємо за звернення.
Ці роботи має замовляти балансоутримувач будинку - управляюча організація.
Сергій від 13853 написав 23.03.2021:
Доброго дня! Хочемо змінити власника особового рахунку зі старого на нового з причини купівлі квартири. Подали запит на прихід контролера для повірки лічільника, який має прийти 24 березня. Питання: після приходу і перевірки лічільника контролером в який спосіб і коли ми будемо проінформовані, що можна їхати з пакетом документів до Вашого підприємства для завершення переоформлення? Дякуємо за увагу!
Доброго дня! Хочемо змінити власника особового рахунку зі старого на нового з причини купівлі квартири. Подали запит на прихід контролера для повірки лічільника, який має прийти 24 березня. Питання: після приходу і перевірки лічільника контролером в який спосіб і коли ми будемо проінформовані, що можна їхати з пакетом документів до Вашого підприємства для завершення переоформлення? Дякуємо за увагу!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
З актом обстеження контролера ви можете їхати наступного дня.
Дякуємо за звернення.
З актом обстеження контролера ви можете їхати наступного дня.
Ольга від Херсон написав 22.03.2021:
Здравствуйте. Расскажите, пожалуйста, алгоритм переоформления лицевого счета с одного владельца на другого (основание: дарственная от родителей). В пункте обслуживания абонентов на Северном сказали сначала переоформить, а потом сделать сверку. На Поповича сказали - сначала сверка с контролером, потом переоформление. Почему такая неразбериха? Чтобы попасть к оператору в любом абонпункте, нужно день выстоять на улице на холоде!! И можно ли на переоформление счета оформить доверенность ? Какого заверения доверенности будет достаточно? Спасибо.
Здравствуйте. Расскажите, пожалуйста, алгоритм переоформления лицевого счета с одного владельца на другого (основание: дарственная от родителей). В пункте обслуживания абонентов на Северном сказали сначала переоформить, а потом сделать сверку. На Поповича сказали - сначала сверка с контролером, потом переоформление. Почему такая неразбериха? Чтобы попасть к оператору в любом абонпункте, нужно день выстоять на улице на холоде!! И можно ли на переоформление счета оформить доверенность ? Какого заверения доверенности будет достаточно? Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Зазначте свій особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій особовий рахунок
Светлана від Новая Каховка написав 22.03.2021:
Доброе время суток. Показания мною были переданы вовремя, впрочем как и всегда, через личный кабинет. Я лично это делаю уже не первый год. .
Доброе время суток. Показания мною были переданы вовремя, впрочем как и всегда, через личный кабинет. Я лично это делаю уже не первый год. .
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Зазначте свій особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій особовий рахунок
Анна від 31889 Абрикосовка написав 22.03.2021:
Сумма 486.20 через приват24 17 марта 2021г. Одновременно совершала платеж и сестре. И вот уже второй месяц подряд у сестры оплата проходит а у меня снова проблема. Я и за февраль тоже писала заявление и отсылала копии документов. Поэтому хочу узнать в чем проблема.
Сумма 486.20 через приват24 17 марта 2021г. Одновременно совершала платеж и сестре. И вот уже второй месяц подряд у сестры оплата проходит а у меня снова проблема. Я и за февраль тоже писала заявление и отсылала копии документов. Поэтому хочу узнать в чем проблема.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
У березні оплат не надходило. Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
Дякуємо за звернення.
У березні оплат не надходило. Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
Ірина від 38032, Херсон написав 22.03.2021:
Добрий день! У мене квартира без газового лічильника, в квартирі лише газова плита, гаряча вода через електробойлер. Було прописано 4 людини, 25.01.2021 дитина виписалася. Як можно змінити нарахування за газ з лютого місяця? Дякую.
Добрий день! У мене квартира без газового лічильника, в квартирі лише газова плита, гаряча вода через електробойлер. Було прописано 4 людини, 25.01.2021 дитина виписалася. Як можно змінити нарахування за газ з лютого місяця? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Надайте відповідні документи про зміни у складі родини до найближчого абонпункту
Дякуємо за звернення.
Надайте відповідні документи про зміни у складі родини до найближчого абонпункту