5656 записів
				Обращаюсь очередной раз к вам, так как проблема не решается. На мой вопрос о том, почему Херсонгаз передаёт неправильные показания счётчика Нафтогазу, ваш оператор пишет: «Добрий день Сергей. Ви сумлінно надаєте показники лічильника- всі вони надані до постачальника вчасно Лютий 2021 р. 02.03.2021 2007 Січень 2021 р. 02.02.2021 1999 Грудень 2020 р. 01.01.2021 1992 Дякуємо за звернення». Связался с оператором Нафтогаза. Они объясняют, что Херсонгаз передаёт им показания другие, которые отражены в моём личном кабинете Нафтогаза. Они не соответствуют тем, которые отражены в личном кабинете Херсонгаза. Очередной раз задаю вам вопрос: что происходит? Почему Херсонгаз передаёт неправильные показания счётчика Нафтогазу. Вы можете в конце концов поставить точку в этом вопросе? Куда мне ещё обращаться? Ни один телефон не отвечает. Даже ваше руководство не снимает трубку. Спасибо.
						Обращаюсь очередной раз к вам, так как проблема не решается. На мой вопрос о том, почему Херсонгаз передаёт неправильные показания счётчика Нафтогазу, ваш оператор пишет: «Добрий день Сергей.  Ви сумлінно надаєте показники лічильника- всі вони надані до постачальника вчасно Лютий 2021 р. 02.03.2021 2007 Січень 2021 р. 02.02.2021 1999 Грудень 2020 р. 01.01.2021 1992
Дякуємо за звернення».                                                 
    Связался с оператором Нафтогаза. Они объясняют, что Херсонгаз передаёт им показания другие, которые отражены в моём  личном кабинете Нафтогаза. Они не соответствуют тем, которые отражены в личном кабинете Херсонгаза.  Очередной раз задаю вам вопрос: что происходит? Почему Херсонгаз передаёт неправильные показания счётчика Нафтогазу. Вы можете в конце концов поставить точку в этом вопросе? Куда мне ещё обращаться? Ни один телефон не отвечает. Даже ваше руководство не снимает трубку. Спасибо.
					
						 Добрий день Сергей.  
Споживач має обовязок надавати показники лічильника до оператора ГРМ - це АТ Херсонгаз, відповідно до Кодексу ГРМ для коректного обрахування місячного споживання та надання цього обсягу до постачальників. За вашим бажанням ви можете надавати показники у будь-які інші організації, але результат цього процесу ви вже побачили.
Дякуємо за звернення.
						Споживач має обовязок надавати показники лічильника до оператора ГРМ - це АТ Херсонгаз, відповідно до Кодексу ГРМ для коректного обрахування місячного споживання та надання цього обсягу до постачальників. За вашим бажанням ви можете надавати показники у будь-які інші організації, але результат цього процесу ви вже побачили.
Дякуємо за звернення.
						Споживач має   обовязок надавати  показники лічильника  до  оператора ГРМ  - це  АТ  Херсонгаз, відповідно до Кодексу ГРМ  для коректного обрахування  місячного споживання та   надання   цього обсягу  до постачальників.
За вашим бажанням  ви можете надавати  показники  у будь-які інші організації,  але результат цього  процесу  ви   вже  побачили.
						
					Добрый день!Мне 19.01.2021 демонтировали счётчик для поверки с показаниями 454,6 м.куб. поставили новый с показаниями 13210. Но Нафтогаз выставляет счет за какие-то 253 м.куб, переданных по телефону! я много лет передаю показания через личный кабинет. И показания на 01.03.2021 у меня 13213 - всего 3 м.куб за весь период. Но их ещё нельзя передать ч/з кабинет - слишком большие значения! Подскажите, что делать? Фото у меня есть, писала на ваш е-mail, нет ответа. и ч/з кабинет писала
						Добрый день!Мне 19.01.2021 демонтировали счётчик для поверки с показаниями 454,6 м.куб. поставили новый с показаниями 13210. Но Нафтогаз выставляет счет  за какие-то 253 м.куб, переданных по телефону! я много лет передаю показания через личный кабинет. И показания на 01.03.2021 у меня 13213 - всего 3 м.куб за весь период. Но их ещё нельзя передать ч/з кабинет - слишком большие значения! Подскажите, что делать? Фото у меня есть, писала на ваш е-mail, нет ответа. и ч/з кабинет писала
					
						 Добрий день Светлана.  
Зміни внесено
Дякуємо за звернення.
						Зміни внесено
Дякуємо за звернення.
						Зміни внесено
						
					Доброго дня! Звертаюся до Вас вже вдруге стосовно надання показників використання об'єму газу за січень та лютий . В січні було 110м3 а в лютому 120м3.За вашими даними відповідно 130м3 та 230м3. На минуле звернення була нада відповідь що оператор ГРМ знає про це і буде проведена коригування в наступному періоді. Але 230 м3 за лютий це занадто. Дякую.
						Доброго дня! Звертаюся до Вас вже вдруге стосовно надання показників використання  об'єму газу за січень та лютий . В січні було 110м3 а в лютому 120м3.За вашими даними  відповідно 130м3 та 230м3. На минуле звернення  була нада відповідь що оператор ГРМ знає про це і буде проведена коригування  в наступному періоді. Але 230 м3 за лютий  це занадто.  Дякую.
					
						 Добрий день Світлана.  
З жовтня 2020 року ви не надаєте показники лічильника, рекомедуємо вам звернутися за перерахунком
Дякуємо за звернення.
						З жовтня 2020 року ви не надаєте показники лічильника, рекомедуємо вам звернутися за перерахунком
Дякуємо за звернення.
						З жовтня  2020 року ви не надаєте показники лічильника, рекомедуємо вам звернутися за перерахунком
						
					Звертаюся повторно до АТ Херсонгаз, будь ласка, надайте детальне пояснення і варіант вирішення проблеми. ГК Нафтогаз, посилаючись на дані надані оператором ГРМ - Херсонгаз, нарахував об'єм спожитого газу в кількості 10,78 м3 за лютий 2021р. Але в особистому кабінеті АТ Херсонгаз за о/р 43414 об' єм - 5,39м3 за даний період. Чому АТ Херсонгаз передав удвічі більші показники для Постачальника ? Постачальник всі питання по об'ємам переадресовує на оператора ГРМ. Тому прошу не дякувати за звернення, а повпливати на вирішення цієї проблеми.
						Звертаюся повторно до АТ Херсонгаз, будь ласка, надайте детальне пояснення і варіант вирішення проблеми. ГК Нафтогаз, посилаючись на дані надані оператором ГРМ - Херсонгаз, нарахував об'єм спожитого газу в кількості 10,78 м3 за лютий 2021р. Але в особистому кабінеті АТ Херсонгаз за о/р 43414 об' єм - 5,39м3 за даний період. Чому АТ Херсонгаз передав удвічі більші показники для Постачальника ? Постачальник всі питання по об'ємам переадресовує на оператора ГРМ. Тому прошу не дякувати за звернення, а повпливати на вирішення цієї проблеми.
					
						 Добрий день Володимир.  
Якщо ваш обсяг споживання було подвоєно, будь ласка звертайтеся із цим питанням до вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
						Якщо ваш обсяг споживання було подвоєно, будь ласка звертайтеся із цим питанням до вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
						Якщо ваш   обсяг споживання було  подвоєно, будь ласка звертайтеся із  цим питанням  до   вашого постачальника.
						
					Добрый день. В феврале за январь были удвоены показатели, нефтегаз откорректировал данные, а за распределение газа так и посчитали два раза. Дозвониться невозможно, а из-за ваших ошибок не хочется тратить день в очереди для перерасчёта. Откройте данные и посмотрите, что каждый месяц оплата проходила согласно использованным куб.метрам газа. Разберитесь пожалуйста с этой ситуацией. Жду ответа
						Добрый день. В феврале за январь были удвоены показатели, нефтегаз откорректировал данные, а за распределение газа так и посчитали два раза. Дозвониться невозможно,  а из-за ваших ошибок не хочется тратить день в очереди для перерасчёта. Откройте данные и посмотрите, что каждый месяц оплата проходила согласно использованным куб.метрам газа. Разберитесь пожалуйста с этой ситуацией.  Жду ответа
					
						 Добрий день Татьяна.  
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування (розподіл) і облік. З питанням подвоєних обсягів зверніться до вашого постачальника, також у нього ви можете переглянути ваші оплати за постачання.
Дякуємо за звернення.
						Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування (розподіл) і облік. З питанням подвоєних обсягів зверніться до вашого постачальника, також у нього ви можете переглянути ваші оплати за постачання.
Дякуємо за звернення.
						Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є  постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування (розподіл) і облік. 
З питанням  подвоєних обсягів зверніться до вашого постачальника, також у нього ви можете переглянути  ваші оплати  за   постачання.
						
					Белозерка. Большая просьба сделать коррекцию показаний. Те, которые отображены в личном кабинете, вообще не соответствуют действительности. Куда обращатся с такой проблемой?
						Белозерка. Большая просьба сделать коррекцию показаний. Те, которые отображены в личном кабинете, вообще не соответствуют действительности. Куда обращатся с такой проблемой?
					
						 Добрий день Татьяна.  
Ваші показники на 01.03.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця
Дякуємо за звернення.
						Ваші показники на 01.03.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця
Дякуємо за звернення.
						Ваші   показники на  01.03.21 -  не  отримано, вам обраховано   плановий обсяг споживання   відповідно  до кодексу ГРМ.
Отримані фактичні  показники або  планове споживання надається  07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати   показники немає. 
Внесіть   фактичні показники  у  період з 01 по 05 число  наступного місяця
						
					"Херсонгаз", что за дописывание лишних кубов?? Разница в показаниях за январь в 85 кубов, за февраль - в 226 кубов???
						"Херсонгаз", что за дописывание лишних кубов?? Разница в показаниях за январь в 85 кубов, за февраль - в 226 кубов???
					
						 Добрий день Татьяна.  
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
						Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
						Зазначте свій  населений пункт
						
					Здравствуйте. Обращаюсь уже не первый раз. Дозвониться по телефону к вам невозможно. Уже второй месяц Херсонгаз передаёт неправильные показания счётчика Нафтогазу. В январе 2021 у меня было использовано 7 кубов, вы передаёте Нафтогазу – 111,29. Обещали откорректировать, но этого не сделали. В феврале 2021 мною было использовано 8 кубов, вы передаёте Нафтогазу – 114. Почему вы указываете некорректные данные и, обещав исправить ситуацию, не делаете этого? Что происходит? Я уже второй месяц не могу заплатить ни Херсонгазу ни Нафтогазу из-за неправильных данных. Пожалуйста, решите этот вопрос.
						Здравствуйте. Обращаюсь уже не первый раз. Дозвониться по телефону к вам невозможно.
  Уже второй месяц Херсонгаз передаёт неправильные показания счётчика Нафтогазу. В январе 2021 у меня было использовано 7 кубов, вы передаёте Нафтогазу – 111,29. Обещали откорректировать, но этого не сделали. В феврале 2021 мною было использовано 8 кубов, вы передаёте Нафтогазу – 114. Почему вы указываете некорректные данные и, обещав исправить ситуацию, не делаете этого? Что происходит? Я уже второй месяц не могу заплатить ни Херсонгазу ни Нафтогазу из-за неправильных данных. Пожалуйста, решите этот вопрос.
					
						 Добрий день Сергей.  
Ви сумлінно надаєте показники лічильника- всі вони надані до постачальника вчасно Лютий 2021 р. 02.03.2021 2007 Січень 2021 р. 02.02.2021 1999 Грудень 2020 р. 01.01.2021 1992
Дякуємо за звернення.
						Ви сумлінно надаєте показники лічильника- всі вони надані до постачальника вчасно Лютий 2021 р. 02.03.2021 2007 Січень 2021 р. 02.02.2021 1999 Грудень 2020 р. 01.01.2021 1992
Дякуємо за звернення.
						Ви сумлінно надаєте показники лічильника- всі вони  надані до постачальника  вчасно 
Лютий 2021 р.	02.03.2021	2007
Січень 2021 р.	02.02.2021	1999
Грудень 2020 р.	01.01.2021	1992
						
					ГК Нафтогаз, як постачальник газу, виставив рахунок за лютий місяць, виходячи з даних, наданих оператором ГРМ - Херсонгаз, на об' єм спожитого газу в кількості 10,78м3. Чому в лютому місяці збільшилося споживання газу удвічі за даним особовим рахунком?
						ГК Нафтогаз, як постачальник газу, виставив рахунок за лютий місяць, виходячи з даних, наданих оператором ГРМ - Херсонгаз, на об' єм спожитого газу в кількості 10,78м3. Чому в лютому місяці збільшилося споживання газу удвічі за даним особовим рахунком?
					
						 Добрий день Володимир.  
Споживання за обсягами в разі відсутності лічильника - не збільшувалося.
Дякуємо за звернення.
						Споживання за обсягами в разі відсутності лічильника - не збільшувалося.
Дякуємо за звернення.
						Споживання  за обсягами в разі відсутності лічильника  - не  збільшувалося.
						
					Доброго вечора. Показники лічильника передані ч/з особистий кабінет: 02.02.21- 29497 м3., 03.03.21- 29500 м3. Які планові 29кубів я повинен оплатити за лютий?
						Доброго вечора.  Показники лічильника передані ч/з особистий кабінет: 02.02.21- 29497 м3.,  03.03.21- 29500 м3. Які планові 29кубів я повинен оплатити за лютий?
					
						 Добрий день Петро.  
Ваші показники 29500 отримано, корегування у вашого постачальника ви побачите наступного місяця.
Дякуємо за звернення.
						Ваші показники 29500 отримано, корегування у вашого постачальника ви побачите наступного місяця.
Дякуємо за звернення.
						Ваші показники  29500   отримано, корегування   у  вашого постачальника ви побачите  наступного місяця.
						
					