Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5556 записів
Олена від 57519, Херсон, Черноморская 25 написав 24.02.2021:
Спасибі за ответ. Но если бы мы внесли показания, вы бы нам сразу долг сделали. Спасибо.
Спасибі за ответ. Но если бы мы внесли показания, вы бы нам сразу долг сделали. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
Геннадій від 33016 написав 24.02.2021:
виписка з Кабінету : Номер лічильника: 240824 ; Ост. пок: 19792 Ост. дата повірки лічильника: 20.10.2014; Наст дата повірки лічильника: 30.10.2019 - 2 РОКИ просрочено ????; звернувся до пресс секретаря - вона відписала - заміна за ваш рахунок ??? В тариф на розподіл закладено планове обслуговуваня!! ЧОМУ ЗА Мій РАХУНОК ?????
виписка з Кабінету : Номер лічильника: 240824 ; Ост. пок: 19792 Ост. дата повірки лічильника: 20.10.2014; Наст дата повірки лічильника: 30.10.2019 - 2 РОКИ просрочено ????; звернувся до пресс секретаря - вона відписала - заміна за ваш рахунок ??? В тариф на розподіл закладено планове обслуговуваня!! ЧОМУ ЗА Мій РАХУНОК ?????
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Геннадій.
Планова перевірка здійснюється за рахунок товариства АТ Херсонгаз, у вашому випадку в разі відмови від зварювальних робіт, ви за свій рахунок можете придбати лічильник того типу, який у вас було встановлено раніше.
Дякуємо за звернення.
Планова перевірка здійснюється за рахунок товариства АТ Херсонгаз, у вашому випадку в разі відмови від зварювальних робіт, ви за свій рахунок можете придбати лічильник того типу, який у вас було встановлено раніше.
Олена від 57519, Херсон, черноморская 25 написав 24.02.2021:
Добрый день. 16 января был снят счетчик, в связи с проверкой. сразу был установлен и опломбирован новый счетчик с новыми показаниями 00463. 01 февраля при внесении показаний обнаружили показания старого счетчика. что делать, на Поповича второй день попасть не можем.
Добрый день. 16 января был снят счетчик, в связи с проверкой. сразу был установлен и опломбирован новый счетчик с новыми показаниями 00463. 01 февраля при внесении показаний обнаружили показания старого счетчика. что делать, на Поповича второй день попасть не можем.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
На 01.02.21 ви мали внести показники лічильника який у вас встановлено на день 01.02.21 Надайте фактичні показники на 01.03.21
Дякуємо за звернення.
На 01.02.21 ви мали внести показники лічильника який у вас встановлено на день 01.02.21 Надайте фактичні показники на 01.03.21
Олена від 57519 написав 23.02.2021:
Добрый день. 16 января был снят счетчик, в связи с проверкой. сразу был установлен и опломбирован новый счетчик с новыми показаниями 00463. 01 февраля при внесении показаний обнаружили показания старого счетчика. что делать, на Поповича второй день попасть не можем.
Добрый день. 16 января был снят счетчик, в связи с проверкой. сразу был установлен и опломбирован новый счетчик с новыми показаниями 00463. 01 февраля при внесении показаний обнаружили показания старого счетчика. что делать, на Поповича второй день попасть не можем.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Юрий від м. Нова Каховка. 80034 написав 23.02.2021:
Пожалуйста опишите полностью все этапы расторжения договора о распределении газа. С какого момента договор считается расторгнутым? Должны ли мне выдать документ, свидетельствующий о том, что договор расторгнут? Могу ли я расторгнуть договор из Новой Каховки или мне нужно писать письмо в Херсон?
Пожалуйста опишите полностью все этапы расторжения договора о распределении газа. С какого момента договор считается расторгнутым? Должны ли мне выдать документ, свидетельствующий о том, что договор расторгнут? Могу ли я расторгнуть договор из Новой Каховки или мне нужно писать письмо в Херсон?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрий.
Для цього необхідно власнику особового рахунку звернутися із відповідною заявою до Новокаховської дільниці АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Для цього необхідно власнику особового рахунку звернутися із відповідною заявою до Новокаховської дільниці АТ Херсонгаз
Алла Крижиновська від 15805 Генічеськ написав 23.02.2021:
четвертий раз звертаюсь до вас з проханням передати коректні дані спожитого в січні газу (390 м.куб.) до ТОВ Нафтогаз, бо ви , помилково, за ствердженням Нафтогазу, передали 841 м.куб. м.ГЕНІЧЕСЬК
четвертий раз звертаюсь до вас з проханням передати коректні дані спожитого в січні газу (390 м.куб.) до ТОВ Нафтогаз, бо ви , помилково, за ствердженням Нафтогазу, передали 841 м.куб. м.ГЕНІЧЕСЬК
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла Крижиновська.
Вчетверте повідомляємо вам, що на постачальника за січень надано обсяг - 390 м куб
Дякуємо за звернення.
Вчетверте повідомляємо вам, що на постачальника за січень надано обсяг - 390 м куб
Владимир від Нова Каховка написав 23.02.2021:
Подскажите, пожалуйста, как узнать свой лицевой счёт. г.Новая Каховка, ул. Букина, 10 кв.80 Клешньов Володимир Олександрович
Подскажите, пожалуйста, как узнать свой лицевой счёт. г.Новая Каховка, ул. Букина, 10 кв.80 Клешньов Володимир Олександрович
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Ваш особовий рахунок 3076
Дякуємо за звернення.
Ваш особовий рахунок 3076
Максим від 65804, Херсон написав 23.02.2021:
Добрый день, нет возможности к вам приехать. Как вызвать контролера на сверку?
Добрый день, нет возможности к вам приехать. Как вызвать контролера на сверку?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Максим.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Тамара від о/р17032,73027 Херсон, в.Уварова 4 кв63 написав 23.02.2021:
помилково дала показники лічильника, замість 301,надіслала 401, на 100 більше,в мене тільки плита за рік 70 куб. Як виправити помілку, в Нафтогазі сказали звернутися до вас.
помилково дала показники лічильника, замість 301,надіслала 401, на 100 більше,в мене тільки плита за рік 70 куб. Як виправити помілку, в Нафтогазі сказали звернутися до вас.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тамара.
Надайте правильні показники у наступному місяці з 01 по 05 число
Дякуємо за звернення.
Надайте правильні показники у наступному місяці з 01 по 05 число
Франко від 203709 м. Херсон написав 23.02.2021:
Оплата за розподіл газу за 6 місяців 1437,73 зроблена 31 січня 2021. В Приват 24 оплата успішна, але показує борг 224,83 . Чому?
Оплата за розподіл газу за 6 місяців 1437,73 зроблена 31 січня 2021. В Приват 24 оплата успішна, але показує борг 224,83 . Чому?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Франко.
Кошти отримано 01.02.21
Дякуємо за звернення.
Кошти отримано 01.02.21