Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4944 записи
Василий від 212449 написав 13.01.2021:
Здравствуйте! Помогите разобраться... с 30 декабря пытаюсь сменить поставщика газа на сайте газ.юа, при вводе своего EIC кода, который указан в договоре все подсвечивает красным и цифры не вводятся, на мои звонки операторы отвечают, что сайт перезагружен...ждите. Вчера девушка оператор согласилась помочь оформить заявку по телефону, услышав мой код, сказала что такого кода быть не может, не хватает соответствующих букв и сам код почти из одних нулей, чего быть не должно. Как и где, я могу проверить подлинность кода? у кого подверждать? Сканированую версию договора, отправлю, подскажите что делать?
Здравствуйте! Помогите разобраться... с 30 декабря пытаюсь сменить поставщика газа на сайте газ.юа, при вводе своего EIC кода, который указан в договоре все подсвечивает красным и цифры не вводятся, на мои звонки операторы отвечают, что сайт перезагружен...ждите. Вчера девушка оператор согласилась помочь оформить заявку по телефону, услышав мой код, сказала что такого кода быть не может, не хватает соответствующих букв и сам код почти из одних нулей, чего быть не должно. Как и где, я могу проверить подлинность кода? у кого подверждать? Сканированую версию договора, отправлю, подскажите что делать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Василий.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті АТ Херсонгаз. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.
Дякуємо за звернення.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті АТ Херсонгаз. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.
Светлана від 6982 Олешки с.Саги 2 ул.Бойко 52а Завирюха В В написав 13.01.2021:
6982 Олешки с.Саги правые ул.Бойко 52а Завирюха В.В. 12.02.2020 оплатила за газ и неуказала о/р 6982 обращалась в банк АВАЛЬ деньги висят в воздухе на счет не пришли,перечислите их пожалуйста на наш счет за газ. Оплата от Завирюха Светлана Михайловна. 4.01.21 оплатила за газ 1970 грн ,тоже на счету нет,висит долг 3800грн
6982 Олешки с.Саги правые ул.Бойко 52а Завирюха В.В. 12.02.2020 оплатила за газ и неуказала о/р 6982 обращалась в банк АВАЛЬ деньги висят в воздухе на счет не пришли,перечислите их пожалуйста на наш счет за газ. Оплата от Завирюха Светлана Михайловна. 4.01.21 оплатила за газ 1970 грн ,тоже на счету нет,висит долг 3800грн
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Оплата за постачання чи розпроділ?
Дякуємо за звернення.
Оплата за постачання чи розпроділ?
Настасія від 236828 написав 13.01.2021:
Скажите пожалуйста, как зайти в личный кабинет, если он не работает, и как дозвонится Вам если трубку не берут. Зачем Вы делаете проблемы населению, и не решаете их????
Скажите пожалуйста, как зайти в личный кабинет, если он не работает, и как дозвонится Вам если трубку не берут. Зачем Вы делаете проблемы населению, и не решаете их????
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Настасія.
Особистий кабінет працює без збоїв.
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює без збоїв.
Ходос Иван Сергеевич від 40174 Новая Маячка написав 13.01.2021:
По поводу Змины Адреса в Личном кабинете .Заява приеднаня була Створена 28.10.2020 .Повторюсь Все Платежки Прыходят На новый Адрес Все Хорошо А вот В Личном кабинете не че не Изменилось .Может нужно на електронку Сбросить Заяву или Что нужно Что бы Изменить Адресу добавив букву Вузли Номера дома .Или вы И так сможете увидить .
По поводу Змины Адреса в Личном кабинете .Заява приеднаня була Створена 28.10.2020 .Повторюсь Все Платежки Прыходят На новый Адрес Все Хорошо А вот В Личном кабинете не че не Изменилось .Может нужно на електронку Сбросить Заяву или Что нужно Что бы Изменить Адресу добавив букву Вузли Номера дома .Или вы И так сможете увидить .
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ходос Иван Сергеевич.
Для корегування зміни адреси необхідно надати підтверджуючі документи до найближчого абонпункту
Дякуємо за звернення.
Для корегування зміни адреси необхідно надати підтверджуючі документи до найближчого абонпункту
Бородина від 202562 написав 13.01.2021:
Бородина від 202562 написав 13.01.2021: Бородина від 202562 г.Херсон написав 12.01.2021: 14.12.20 г. Вашими сотрудниками произведено отсоединение разрушенного домостроения от газоснабжения, однако сумма за транспортировку продолжает начисляться. В очередной раз прошу закрыть лицевой счет и списать необоснованно начисленные суммы. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Бородина. Для закриття особового рахунку необхідно надати документи та відповідну заяву від власника. Дякуємо за звернення. Документы и заявление поданы еще в декабре Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Бородина. Процедура закриття особового рахунку відбувається у присутності власника одразу із наданням документів. Уточніть коли саме та куди ви надавали відповідні документи. Дякуємо за звернення. Заявление подано начальнику отдела каб. 14 лично собственником. 03.12.20 г. выдано Уведомление Херсонгаза о прекращении распределения природ.газа. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Бородина. Кабінета 14 не існує, якщо мова йде про кабінет 12 - документи тут не приймають. Будь ласка уточніть кому саме ви надавали документи на закриття особового рахунку. Какая разница кому подано заявление, если это ваш сотрудник, ваша организация отрезала трубу и выдала Уведомление о прекращении розподилу газа.
Бородина від 202562 написав 13.01.2021: Бородина від 202562 г.Херсон написав 12.01.2021: 14.12.20 г. Вашими сотрудниками произведено отсоединение разрушенного домостроения от газоснабжения, однако сумма за транспортировку продолжает начисляться. В очередной раз прошу закрыть лицевой счет и списать необоснованно начисленные суммы. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Бородина. Для закриття особового рахунку необхідно надати документи та відповідну заяву від власника. Дякуємо за звернення. Документы и заявление поданы еще в декабре Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Бородина. Процедура закриття особового рахунку відбувається у присутності власника одразу із наданням документів. Уточніть коли саме та куди ви надавали відповідні документи. Дякуємо за звернення. Заявление подано начальнику отдела каб. 14 лично собственником. 03.12.20 г. выдано Уведомление Херсонгаза о прекращении распределения природ.газа. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Бородина. Кабінета 14 не існує, якщо мова йде про кабінет 12 - документи тут не приймають. Будь ласка уточніть кому саме ви надавали документи на закриття особового рахунку. Какая разница кому подано заявление, если это ваш сотрудник, ваша организация отрезала трубу и выдала Уведомление о прекращении розподилу газа.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Бородина.
Будь ласка надайте достовірну інформацію з вашого питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка надайте достовірну інформацію з вашого питання
Костянтин від 20-18603 написав 13.01.2021:
Добрый день. Величина рассчитанного "Херсонгазом" объёма газа на 2021 газовый год составляет 556,00 м3, что есть ошибочно, т.к. показания брались с 01.10.2019 по 31.10.2020 (13 месяцев), и противоречит установленным НКРЭКУ правилам: с 01.10.2019 по 30.09.2020. Правильно рассчитанный объём должен быть 530 м3. Дозвониться невозможно, попасть на приём для сверки нереально. Как можно решить этот вопрос дистанционно?
Добрый день. Величина рассчитанного "Херсонгазом" объёма газа на 2021 газовый год составляет 556,00 м3, что есть ошибочно, т.к. показания брались с 01.10.2019 по 31.10.2020 (13 месяцев), и противоречит установленным НКРЭКУ правилам: с 01.10.2019 по 30.09.2020. Правильно рассчитанный объём должен быть 530 м3. Дозвониться невозможно, попасть на приём для сверки нереально. Как можно решить этот вопрос дистанционно?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Костянтин.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ) Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020 Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020) Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача НАПРИКЛАД в Херсонській області: з 01.10.2019 по 30.09.2020 споживач використав 120 м3 природного газу. Щомісячна вартість послуги розподілу природного газу розраховується наступним чином: 120 м3 : 12 місяців = 10 м3 (як добуток 1/12 річної замовленої потужності) з 01.01.2021 нарахування складатиме 10 м3 х 2,016 грн. = 20,16 грн. з ПДВ. Відповідно до пункту 4, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем (надалі ГРМ): За підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення ( у відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) Також протягом жовтня 2020 року усім споживачам поштою було надіслано рахунки з прогнозними розрахунками оплати за розподіл на 2021 рік. Якщо ви не були згодні із розрахунком, у... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ) Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020 Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020) Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача НАПРИКЛАД в Херсонській області: з 01.10.2019 по 30.09.2020 споживач використав 120 м3 природного газу. Щомісячна вартість послуги розподілу природного газу розраховується наступним чином: 120 м3 : 12 місяців = 10 м3 (як добуток 1/12 річної замовленої потужності) з 01.01.2021 нарахування складатиме 10 м3 х 2,016 грн. = 20,16 грн. з ПДВ. Відповідно до пункту 4, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем (надалі ГРМ): За підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення ( у відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) Також протягом жовтня 2020 року усім споживачам поштою було надіслано рахунки з прогнозними розрахунками оплати за розподіл на 2021 рік. Якщо ви не були згодні із розрахунком, у вас був час до 01.01.2021 звернутися за перерахунком.
Кравцов Юрій Олександрович від 22375 Херсон написав 13.01.2021:
Оплатила транспортировку. Не корректно указала назначение платежа. Сумма оплаты 32,46. Необходимое назначение платежа : 20- 22375, Кравцов, Фритаун, 80, к 1, кв 26.
Оплатила транспортировку. Не корректно указала назначение платежа. Сумма оплаты 32,46. Необходимое назначение платежа : 20- 22375, Кравцов, Фритаун, 80, к 1, кв 26.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Кравцов Юрій Олександрович.
Якщо ви не вказали код 20 але правильно зазначили адресу та ПІБ - платіж має надійти
Дякуємо за звернення.
Якщо ви не вказали код 20 але правильно зазначили адресу та ПІБ - платіж має надійти
Вероника від 10080665 Херсон написав 13.01.2021:
Добрый день, у меня вопрос.,на основание чего мне отключили газ (из за каких-то проблем с електрикой), и теперь требуют деньги за его востановление. Квартира отапливается газом,вода подогревается газом, подскажите как мне быть, ведь на улице зима?
Добрый день, у меня вопрос.,на основание чего мне отключили газ (из за каких-то проблем с електрикой), и теперь требуют деньги за его востановление. Квартира отапливается газом,вода подогревается газом, подскажите как мне быть, ведь на улице зима?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вероника.
Коли саме сталося відключення, які документи у вас в наявності?
Дякуємо за звернення.
Коли саме сталося відключення, які документи у вас в наявності?
Ольга від 10384 Новая Каховка написав 13.01.2021:
При передаче показаний была допущена ошибка. Вместо 12325 передано 13125. Лишних получилось 800 ку- бов. Подскажите, пожалуйста, как исправить.
При передаче показаний была допущена ошибка. Вместо 12325 передано 13125. Лишних получилось 800 ку- бов. Подскажите, пожалуйста, как исправить.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Будь ласка, з даного приводу надішліть заяву від свого імені у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036. До звернення додайте підтвердження показників ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками,скріншот наданих показників тощо)
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, з даного приводу надішліть заяву від свого імені у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036. До звернення додайте підтвердження показників ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками,скріншот наданих показників тощо)
Надежда від 12092 Асканія-Нова написав 13.01.2021:
За декабрь у меня потребление газа - 142 куба ( 6045 - 5903 ), так и в кабинете зафиксировано. Но в Нафтогаз вы передали - 284 куба, т.е. в два раза больше.!!! В моём кабинете у вас показания счетчика зафиксированы правильно, а вот разница, т.е. потребление за декабрь посчитана неправильно.Где вы взяли 284 куба? И вы считаете, что дали мне исчерпывающий ответ? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз "Добрий день Надежда. Показники 6045 ви надали через сайт 01.01.21 Дякуємо за звернення."
За декабрь у меня потребление газа - 142 куба ( 6045 - 5903 ), так и в кабинете зафиксировано. Но в Нафтогаз вы передали - 284 куба, т.е. в два раза больше.!!! В моём кабинете у вас показания счетчика зафиксированы правильно, а вот разница, т.е. потребление за декабрь посчитана неправильно.Где вы взяли 284 куба? И вы считаете, что дали мне исчерпывающий ответ? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз "Добрий день Надежда. Показники 6045 ви надали через сайт 01.01.21 Дякуємо за звернення."
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Надежда.
Будь ласка, з даного приводу надішліть заяву від свого імені у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036. До звернення додайте підтвердження показників ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками,скріншот наданих показників тощо)
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, з даного приводу надішліть заяву від свого імені у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036. До звернення додайте підтвердження показників ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками,скріншот наданих показників тощо)