Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4944 записи
Ходос Иван Сергеевич від 40174 Новая Маячка написав 12.01.2021:
Здраствуйте Пришло За трубу Сума которая Дотируется что я Использывал 314 кубов Газа .Смотрю Таблицу За год считаю 206 кубов .Это кто так у вас Грамотно считает .Кто Будет Этим Надуриловом Заимаца?Посмотрите Пойзжалуйста и розберитесь.
Здраствуйте Пришло За трубу Сума которая Дотируется что я Использывал 314 кубов Газа .Смотрю Таблицу За год считаю 206 кубов .Это кто так у вас Грамотно считает .Кто Будет Этим Надуриловом Заимаца?Посмотрите Пойзжалуйста и розберитесь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ходос Иван Сергеевич.
Відповідно до пункту 4, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем (надалі ГРМ): Для нового споживача та/або його об’єкта, що має фактичний період споживання природного газу менший ніж дев'ять місяців (крім об’єктів споживачів, що не є побутовими), або за умови відсутності споживання природного газу споживачем та/або його об'єктом протягом усього попереднього газового року річна замовлена потужність споживача (його об’єкта) визначається Оператором ГРМ на рівні: 39 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення, або об’єкта споживача, що не є побутовим. Тобто за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення ( у відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ)
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем (надалі ГРМ): Для нового споживача та/або його об’єкта, що має фактичний період споживання природного газу менший ніж дев'ять місяців (крім об’єктів споживачів, що не є побутовими), або за умови відсутності споживання природного газу споживачем та/або його об'єктом протягом усього попереднього газового року річна замовлена потужність споживача (його об’єкта) визначається Оператором ГРМ на рівні: 39 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення, або об’єкта споживача, що не є побутовим. Тобто за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення ( у відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ)
Плохута Лилия Владимировна від 15687 Высокополье написав 12.01.2021:
По лицевому счёту за транспортировку газа за январь числится долг в сумме 68,98 грн. Транспортировку газа в сумме 69 грн. я оплатила через Ощад 24 1 января 2021 года. До сих пор в лицевом счете не отображен мой платеж.
По лицевому счёту за транспортировку газа за январь числится долг в сумме 68,98 грн. Транспортировку газа в сумме 69 грн. я оплатила через Ощад 24 1 января 2021 года. До сих пор в лицевом счете не отображен мой платеж.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Плохута Лилия Владимировна.
Оплата у січні надійшла, проте заборгованість складає 57,44 грн
Дякуємо за звернення.
Оплата у січні надійшла, проте заборгованість складає 57,44 грн
Наталья від Херсон написав 12.01.2021:
Добрый день! Могу я переоформить лицевой счёт в онлайне?
Добрый день! Могу я переоформить лицевой счёт в онлайне?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Инна від 51079097 написав 11.01.2021:
Здравствуйте) за декабрь месяц показания счетчика я вводила 180 м куб. Исправьте пожалуйста существующие сейчас показания 200 кубов, это неверно. Заранее спасибо
Здравствуйте) за декабрь месяц показания счетчика я вводила 180 м куб. Исправьте пожалуйста существующие сейчас показания 200 кубов, это неверно. Заранее спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Инна.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Николай від 28068 Херсон написав 11.01.2021:
как сменить емейл (при регистрации другого абонента неверно был указан емейл)
как сменить емейл (при регистрации другого абонента неверно был указан емейл)
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Николай.
Для цього необхідно здійснити нову реєстрацію
Дякуємо за звернення.
Для цього необхідно здійснити нову реєстрацію
Анна від 44555 написав 11.01.2021:
Добрый день! Что делать если ваши показатели счётчика не совпадают с моими показателями(гораздо больше, чем на моём счётчике)? Я уехала на заработки, дома не бываю. В конце прошлого года я уплатила долг 10000 гривен, но не обратила внимание, что показали не мои (эта сумма выросла из неоткуда). К тому же я не знала, нужно было выносить каждый месяц показатели здесь на сайте. В общем я не знаю что теперь делать. Деньги оплачены, но мне опять насчитали какой-то долг в этом месяце, хотя показали остались на уровне 1195,710~приблизительно, но точно не больше. Что делать? Вернуться домой я сейчас не могу, чтобы вы проверили показатели счётчика. Населенный пункт - город Херсон, суворовский район
Добрый день! Что делать если ваши показатели счётчика не совпадают с моими показателями(гораздо больше, чем на моём счётчике)? Я уехала на заработки, дома не бываю. В конце прошлого года я уплатила долг 10000 гривен, но не обратила внимание, что показали не мои (эта сумма выросла из неоткуда). К тому же я не знала, нужно было выносить каждый месяц показатели здесь на сайте. В общем я не знаю что теперь делать. Деньги оплачены, но мне опять насчитали какой-то долг в этом месяце, хотя показали остались на уровне 1195,710~приблизительно, но точно не больше. Что делать? Вернуться домой я сейчас не могу, чтобы вы проверили показатели счётчика. Населенный пункт - город Херсон, суворовский район
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються.
Людмила від 238429 написав 11.01.2021:
Доброго дня, сьогодні перебувала в абонентській службі по вул. Поповича, але аналогічна ситуація я думаю в усіх інших службах! Прошу звернути увагу на повну відсутність інформування осіб, які бажають отримати послуги абонентсьої служби, що призводить як до порушення прав споживачів, так і до порушення протиепідеміологічних норм, метою яких є протидія розповсюдження Ковід! Працівники абонентської служби допускають некоректне відношення до відвідувачів, при цьому не надаючи вичерпної та зрозумілої інформації... черга жодним чином не упорядковується, що дало б можливість зменшити кількість людей в ній...прошу вжити відповідниз заходів!!! Крім того прошу пояснити, яким чином врегулювати питання невірного відображення в особистому кабінету показань на листопад місяць 2020 року, що призвело до невірної передачі обсягу спожитого газу за грудень до Нового постачальника, а також до утворення переплати у Старого постачальника за листопад 2020 року...
Доброго дня, сьогодні перебувала в абонентській службі по вул. Поповича, але аналогічна ситуація я думаю в усіх інших службах! Прошу звернути увагу на повну відсутність інформування осіб, які бажають отримати послуги абонентсьої служби, що призводить як до порушення прав споживачів, так і до порушення протиепідеміологічних норм, метою яких є протидія розповсюдження Ковід! Працівники абонентської служби допускають некоректне відношення до відвідувачів, при цьому не надаючи вичерпної та зрозумілої інформації... черга жодним чином не упорядковується, що дало б можливість зменшити кількість людей в ній...прошу вжити відповідниз заходів!!! Крім того прошу пояснити, яким чином врегулювати питання невірного відображення в особистому кабінету показань на листопад місяць 2020 року, що призвело до невірної передачі обсягу спожитого газу за грудень до Нового постачальника, а також до утворення переплати у Старого постачальника за листопад 2020 року...
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Михайло від 208168, Камышаны написав 11.01.2021:
Добрый вечер, если счет оформлен на умершего человека и еще не переведен на наследника, как оформить нового поставщика?
Добрый вечер, если счет оформлен на умершего человека и еще не переведен на наследника, как оформить нового поставщика?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Михайло.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Любовь Викторовна від 022410 написав 11.01.2021:
Прошу Вас проверить мой лицевой счет за транспотировку газа т.к. cчет 022410 указан и за газ и за доставку. Оплачиваю в Приват24. И еще где на сайте можно проверить самостоятельно свои оплаты ? Жду Вашего положительного ответа.
Прошу Вас проверить мой лицевой счет за транспотировку газа т.к. cчет 022410 указан и за газ и за доставку. Оплачиваю в Приват24. И еще где на сайте можно проверить самостоятельно свои оплаты ? Жду Вашего положительного ответа.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любовь Викторовна.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та повну адресу
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та повну адресу
Інна від 51079097, Херсон написав 11.01.2021:
Вітаю. Я вводила в особстому кабінеті показники лічильника 180, а зараз бачу 200м куб. Я стільки не використовую, тільки 1 плита газова. Введіть, будь ласка правильні показники
Вітаю. Я вводила в особстому кабінеті показники лічильника 180, а зараз бачу 200м куб. Я стільки не використовую, тільки 1 плита газова. Введіть, будь ласка правильні показники
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Інна.
Показники 200 внесено вами через особистий кабінет - 02.01.20
Дякуємо за звернення.
Показники 200 внесено вами через особистий кабінет - 02.01.20