Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4864 записи
Зоя Олександрівна від 2033 Каланчак написав 05.01.2021:
Добрий день! Маю переплату за газ. Чи можна цю суму перерахувати на рахунок транспортування газу для розрахунку в наступні місяці?
Добрий день! Маю переплату за газ. Чи можна цю суму перерахувати на рахунок транспортування газу для розрахунку в наступні місяці?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Зоя Олександрівна.
Ні, така операція неможлива
Дякуємо за звернення.
Ні, така операція неможлива
Всеволод від 25625 написав 05.01.2021:
Здравствуйте! У меня была переплата в размере 398 грн на тот момент как я сменил поставщика газа. Уже оплачивал счет на нового поставщика. Теперь у меня в кабинете херсонгаза висит долг 2191грн. Собственно вопрос, почему Вы выставляете мне долг, а не нафтогаз? Почему вдруг Вы его выставили, если нафтогаз выставлял другую сумму которую я оплатил в декабре. И кому я должен оплачивать эту сумму, если в нафтогазе в кабинете указана переплата?
Здравствуйте! У меня была переплата в размере 398 грн на тот момент как я сменил поставщика газа. Уже оплачивал счет на нового поставщика. Теперь у меня в кабинете херсонгаза висит долг 2191грн. Собственно вопрос, почему Вы выставляете мне долг, а не нафтогаз? Почему вдруг Вы его выставили, если нафтогаз выставлял другую сумму которую я оплатил в декабре. И кому я должен оплачивать эту сумму, если в нафтогазе в кабинете указана переплата?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Всеволод.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Зоя Олександрівна від 2033 Каланчак написав 04.01.2021:
Добрий день! Маю переплату за газ. Чи можна цю переплату перенаправити на рахунок транспортування газу в майбутні місяці? Дякую.
Добрий день! Маю переплату за газ. Чи можна цю переплату перенаправити на рахунок транспортування газу в майбутні місяці? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Зоя Олександрівна.
Ні, така операція неможлива
Дякуємо за звернення.
Ні, така операція неможлива
Анна Козіна від 226449 написав 04.01.2021:
Прошу виправити Вашу помилку у розділі "РОЗРАХУНОК" Не вказано другий платіж 04.12.2020 на суму 27,26 грн. Дякую
Прошу виправити Вашу помилку у розділі "РОЗРАХУНОК" Не вказано другий платіж 04.12.2020 на суму 27,26 грн. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна Козіна.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Николай від личный счет № 45959. город Херсон написав 04.01.2021:
Когда, в своем личном кабинете, можно будет увидеть новый " Розрахунок за розподіл природного газу, АТ "Херсонгаз" на 2021 год?
Когда, в своем личном кабинете, можно будет увидеть новый " Розрахунок за розподіл природного газу, АТ "Херсонгаз" на 2021 год?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Николай.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” , встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з урахуванням ПДВ - 2,016 грн, на 1 м3 на місяць. Дані про нові нарахування для користувачів особистого кабінету АТ Херсонгаз оновляться після 10.01.2021, також на електронні поштові адреси, вказані при реєстрації, буде надіслано квитанції із зазначенням щомісячної сплати за транспортування газу. Для споживачів, які не мають реєстрації в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, рахунки будуть надіслані поштовим зв'язком Укрпошта.
Дякуємо за звернення.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” , встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з урахуванням ПДВ - 2,016 грн, на 1 м3 на місяць. Дані про нові нарахування для користувачів особистого кабінету АТ Херсонгаз оновляться після 10.01.2021, також на електронні поштові адреси, вказані при реєстрації, буде надіслано квитанції із зазначенням щомісячної сплати за транспортування газу. Для споживачів, які не мають реєстрації в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, рахунки будуть надіслані поштовим зв'язком Укрпошта.
Лариса від Херсон о.р.1070506 написав 04.01.2021:
При переходе на поставщика газа через Приват24,указывая ЕДС код,пишут, некорректно введен код.при проверке кода,вообще указывают,что такой не существует.как быть.оплата проходила каждый месяц
При переходе на поставщика газа через Приват24,указывая ЕДС код,пишут, некорректно введен код.при проверке кода,вообще указывают,что такой не существует.как быть.оплата проходила каждый месяц
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас немає ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор роздрукує його вам
Дякуємо за звернення.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас немає ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор роздрукує його вам
Валентина від 203623 написав 04.01.2021:
з платіжної картки банк АВАЛЬ 04/12/2020 року Квітанція № 70137646 на суму 124,55 грн-оплата за розподіл за листопад Також Квітанція № 70138073 від 04.12 2020 року за розподіл сплачено 124,55 грн. в КАБІНЕТІ Я ОДЕРЖАЛА інвойс від 03.01.21.р. де вказана заборгованість 124,55.У кабінеті у розділі "РОЗРАХУНКИ" також відображено не 2 платіжки, а тільки одна. Прошу виправити помилку.Дякую.
з платіжної картки банк АВАЛЬ 04/12/2020 року Квітанція № 70137646 на суму 124,55 грн-оплата за розподіл за листопад Також Квітанція № 70138073 від 04.12 2020 року за розподіл сплачено 124,55 грн. в КАБІНЕТІ Я ОДЕРЖАЛА інвойс від 03.01.21.р. де вказана заборгованість 124,55.У кабінеті у розділі "РОЗРАХУНКИ" також відображено не 2 платіжки, а тільки одна. Прошу виправити помилку.Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Анна Ц. від Херсон написав 04.01.2021:
Как мне вызвать контролера по своему адресу? Все Ваши телефоны не отвечают!
Как мне вызвать контролера по своему адресу? Все Ваши телефоны не отвечают!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна Ц..
Можна особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Дякуємо за звернення.
Можна особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
ольга від 6703 написав 04.01.2021:
споживач на даний момент ще не прийняв спадщину від прмерлої особи на яку зареестрований будинок та відкрито особовий рахунок.Питання: Яким чином можна змінити спадкоємцю, що ще не вступив в права спадщини постачальника газу.
споживач на даний момент ще не прийняв спадщину від прмерлої особи на яку зареестрований будинок та відкрито особовий рахунок.Питання: Яким чином можна змінити спадкоємцю, що ще не вступив в права спадщини постачальника газу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ольга.
Зверніться до нотаріуса для відкриття спадкової справи
Дякуємо за звернення.
Зверніться до нотаріуса для відкриття спадкової справи
Катерина від 15909 написав 04.01.2021:
Доброго дня. Не можу повністю зареєструватися в особистому кабінеті для того щоб дізнатися еіс код для укладення договору з новим постачальником. Я вже користувалася всіма вашими порадами. Додала 3 суми , згідно чека без комісій, ввела іх і все одно не співпадає номер особового рахунку із суммою. І окремо вводила сумка за розподіл і окремо останню оплату. За грудень. Як мені бути і що вводити щоб добитися еіс код?
Доброго дня. Не можу повністю зареєструватися в особистому кабінеті для того щоб дізнатися еіс код для укладення договору з новим постачальником. Я вже користувалася всіма вашими порадами. Додала 3 суми , згідно чека без комісій, ввела іх і все одно не співпадає номер особового рахунку із суммою. І окремо вводила сумка за розподіл і окремо останню оплату. За грудень. Як мені бути і що вводити щоб добитися еіс код?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт